Шукати в цьому блозі

вівторок, 31 березня 2020 р.

1180.СБУ бореться із ФСБ РФ.


https://www.facenews.ua/video/2020/321899/ Дай Бог, щоб СБУ набула такої, проукраїнської, потужності, якої б вистачило для блокування всіх, любих і кожних, підривних дій в Україні армійських і ФСБешних бандитів Путіна! Як же вас там зараз виховують, ё.т.м.? Якщо оті, тепер кримські ФСБешники, оті гапоненки, стали зрадниками, вони ж були вашими СБУшниками?! Ви не можете перемог-ти проросійських, антиукраїнських, проФСБешних ублюдків у своїх рядах, а пнетесь захищати українські інтереси в інших відомствах? Виходить? Щоб знали, як вважати, що військові будуть дурачитись і знущатись над тими, кого бандити підключають під промені для збагачення?! Я вам влаштую, ё.т.м., використання військових для знущання наді мною?! Ви що? До сих пір підкоряєтесь Путіну? Сситє, вважаєте, що той виродок приїде в Україну на танках і вам буде пі*дєц, за службу Україні?! Хто той, із - за кого порядні лікарі ненавидять військових, за те, що ті катують цивільних людей променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)? Якщо ви хочете бути героями, сумлінно виконувати проукраїнські устремління, то для чого вам потрібно дурачитись? Хто той, із - за кого військові катують цивільних променями? Хто той, із - за кого мене катують променями? Мовчите? Мені така спецслужба не потрібна! Якщо ви будете продовжувати "так" до мене відноситись, у вас можуть запитати: "Хто той, із - за кого ваш верховний не ї*еться?". Щоб ви знали, виродки, із - за чого ви не можете мене знищити! А тепер запитуйте у лікарів, хто ж той із - за кого мене катують променями, чи є серед лікарів такі, які можуть розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб мене припинили катувати променями! Ще будете розмовляти із військовими так, щоб вони наді мною знущались, вони у вас запитають: "А хто той, із - за кого ваш верховний не ї*еться?". А ви запитуйте у військових: "Хто той, із - за кого, ваш, верховний не ї*еться?!". О! Служба у вас, ё.т.м.!? Для того, щоб військові були сильніші за цивільних, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Ніколи не прощу армію! Нехай повийо*ується тепер міліція!? Щоб знали, як вийо*уватись для того, щоб військові були сильніші за цивільних, щоб знали, як вийо*уватись для того, щоб бандити були сильніші за всіх порядних людей, взагалі, особливо за порядну частину державного керівництва! У України дуже багато проблем із - за злочинності в СБУ! Якщо ви не переможете психотронну злочинність в армії і СБУ?! Знищать всіх, хто займається злочинами безкарно! Не будете винищувати в Україні проросійських, окупаційних, проФСБешних, сепаратистських, терористичних виродків, у вас запитають: "А хто той, із-за кого військові "бздят" розмовляти із цивільними так, щоб ті їм підкорялись? Для того, щоб над вами не сміялись, як над бандитами, потрібно, щоб ви захищали людей від бандитів, а не самі ни-ми були!? Ніколи не прощу тих, хто вважає, що мене потрібно примусити здійснити згвалт для того, щоб вони "указалі" мені координату примусового проживання і координату рабс-тва на бандита! І ніколи не буду розмовляти із гнидами, навіть про погоду! Будете добиватись, - буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Для того, щоб над вами не сміялись, як над бандитами, потрібно, щоб люди знали і відчували, що ви їх захищаєте від бандитів! Той, із - за кого мене катують десятиріччями, променями, винний у вбивствах! А ви його захищаєте,намагаєтесь врятувати, зробивши мене "козлом отпущєнія"... Той, хто захищає бандитів, - бандит! Будете наді мною знущатись, я буду винищувати всіх, хто добивається до мене для того, щоб перетворити у раба! Запитую у військових: "Хто вам дозволив катувати мене променями?". Будете продовжувати катування, - отримаєте запитання: "Хто той, із - за кого міліція не може вбивати людей тому, що у них у мозках сидять певні сили?". Будете знущатись наді мною, я буду ще винищувати всіх, хто будь-коли,будь-де, "отримував" житло за допомогою є*лі дєвочєк чи чужих жінок! Щоб знали, як репресувати того, із - за кого у військових нема друзів, які могли б їм розповісти, куди ж вони потрапили... Мразі, тільки у Москві, використовуючи мене, бандити перехопили 110 квартир! Іншої інформації у мене нема! Для цього мене підключали під промені, мразь кримінальна? Для цього мене пропускали через божевільню? Захиснички, ё.т.м.! Колись Іван Степанович Плющ говорив: "Я був би задоволений, якби взнав, що у середовищі СБУ менше 50% зрадників?"... Є підстави вважати, що в СБУ було б і 100% зрадників, як Янукович, як Азаров, як інші, подібні, якби у Путіна х*й стояв!? В той же час, уявляючи необхідність спецслужб, тим паче для сучасної України, я хочу, щоб сучасні спецслужби України і армія, всі інші структури, особливо державні, були національними, здатними забезпечити створіння того, про що мріяли століттями мільйони українців, гинучи мільйонами, - вирватись із кривавих обійм кривавої Росії царя Путіна, побудувати надпотужну, самостійну державу Україну, з високим рівнем життя громадян, в кордонах з координатами 1991 року, дружню всім порядним країнам всього світу, ставши членами ЄС і НАТО... Бажаю успіхів у розбудові такої України! Надаю інформацію для слідчих СБУ, щоб не дойо*увались до мене, це наднебезпечно! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, не писати я не можу, поки що, я, - біоробот, мене використовують, на жаль, йде постійне втручання у психіку і інтелект: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Щоб знали, криваві свині, як вважати, що я буду робити згвалти, а ви будете мене пі*діть, і вирішувати мою долю, організовуючи, під регіт різних бандюків, примусову координату проживання та примусову працю... Пі*ділі мене, за безпосередньою участю психотронних бандитів армії, з допусками КГБ, (кому ви надаєте допуски, ё.т.м.?), які керували моїм мозком, 17 разів, більше 100 разів я терпів приниження фізичними "оскорблєніямі", поодинокими ударами в спину, палками, шланга-ми, лопатами... Не соромно? Скоти засекречених психотронних структур армії і спецс-лужб, не соромно? Захиснички, ё.т.м.! Щоб знали скоти, як "виховувати" того, із - за кого військові не можуть вбивати людей тому,що їхні с*ані бандити, сидять під "ковпаками", у них у мозках сидять певні сили, прибульці, які вміють прибувати у мозки шакалов! Навчи-лись, ублюдки ї*ані, використовувати промені для збагачення, використовуючи засекречений адмін ресурс, використовуючи людей, яких бандити підключають під промені? Ну і мразі! ("Їхня" реакція: "Потерпи!"). Ви дісно шакали! Які самі собі надали характеристику: "Во всьом віновати мужчіни! Да ми, мужчіни, - прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!". Так стріляйтесь, гниди?! Якби ви були не дикими кримінальними мразями, а нормальними, комунікабельними людьми, здатними бодай розмовляти, я б у вас запитав: "А що б ви робили на моєму місці?". Реагую далі, на "потерпи". Запитанням. Хто винен у сучасних порядках в державі? Хто той, із - за кого в державі, при вирішенні певних питань, одна сила добивається за допомогою згвалтів, а друга, не дозволяє здійснювати згвалти, променями не дозволяє. Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв?! Якщо Путін не може перемагати промені, то він хороший, добрий, його люблять в Росії 86% росіян, він "Крим взял бєз єдіного вистрєла", з ним возяться міжнародні діячі, керівники інших держав, а якщо я не можу перемагати промені, то "потерпи?". За що така кара? За те, що мразі "бздят" мене "рожать"? Після згвалтів пі*ділі, щоб не "рожать"! А тепер: "Потерпи?". Для чого ви мене тоді пі*ділі, а не "рожалі", після згвалтів? А тепер "бздітє": "Потерпи!?". Потерпіть і ви! А що б ви робили на моєму місці, якщо тепер мені не дозволяють робити згвалти, променями? Що? В ж*пі ваша с*ана мафія "рожєніков"? Що б ви робили на моєму місці? Промені не можна перемагати? Хто той, із - за кого мене пі*ділі, після згвалтів? А не "рожалі"? Сподобалось: "Вот так мы и перекачиваем квартиры, гаражи, дачи, девочек и денежки, с одной мафии в другую!"; "А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах, а мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах! Побольше бы таких дураков!"... Сподобалось? "Потерпи", сподобалось? Я не прощу! Я нікому не прощу! Такого відношення! Банда скотов використовувала мене, підключеного під промені! Використовувала багато років. Навіть після того, як міністр П.Грачов пояснив мені: "Если ты сильный, ты вставляешь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!"... Мене сильним не визнавали, що б я не робив, настільки велика жадоба у смоктунчиків в лампасах таємних, у психотронних лампасах, до жратви, є*лі, рухомості, нерухомості, фінансів... Тобто використання мене їм усім, - першочергове завдання, а не визнання сильним і "ро-ждєніє" після згвалтів... Грайтесь, мразі, до смерті грайтесь, у "профанів", "плебеїв", "ло-хів" і "патриціїв"... О! Держава, ё.т.м., про цих "плебеїв" і "патриціїв" я знав ще в часи СССР, мене попереджали: "Придет такое время, когда бандитам нех*ем будет крыть, по-этому они будут сидеть и орать: "Плебей! Профан! Простолюдин!". Продовжуйте, шакали, продовжуйте! Москав мені ще в часи СССР пояснила у чому справа: "В Москве,есть две огромные мафии, они враждуют между собой, они убивают друг друга, и горе тому, кто попадает между ними!"... Мені дійсно горе, але я не потрапляв поміж мафіями, мене туди затягнули психотронні бандити, використовуючи моє підключення під промені... В Україні жахлива злочинність... Якщо Україна не прийме "лохівські" Закони України: "Про примусове лікування венеричних захворювань", "Про боротьбу із психотронною злочинністю", "Про використання променів на користь громадянам"... горе буде і для всього народу, не лише для мене! У такому випадку "СССР не за горами!". Вибирайте! Займіть позицію! Колись президент Росії Б.Єльцін за 3 секунди пояснив мені, що таке промені: "Кто владеет лучами, - тот владеет всем!". І душою, і тілом! Промені не можна премагати! Моя біда у тому, що я не можу перемагати промені?! Але ж їх ніхто у світі, навіть жодна тварина чи звірь, не можуть перемагати? Чому тоді біда і горе для мене? За що? Мразі "потерпи", за що? За те, що ви "рожать" не можете? Моя біда у тому, що ви не можете "рожать" мене? Ссикуни ї*ані! Ховаються за згвалт! Я звірію від таємних порядків у державі! Бандити до опіз*єнєнія жахливі, ти роби згвалт, тобто здійснюй злочини, а вони вже знають, що з тобою робити після його здійснення! Одного у президенти, як Януковича! Другого на той світ, як Чорновіла! Третього катувати до смерті, як Коваленка... За одини і той же злочин, за згвалт, який вони ж, мразі, вимагають здійснювати катуваннями... Ну і мразі! Ну і порядки у державі! Можна лише уявляти, хто ж той, хто володіє променями в державі, так, армія, спецслужби?! Психотронні структури? Мені більше нема чого сказати бандитам "потерпи", виродки, які примушують мене здійснювати не згвалти навіть, не роботу, вони примушують перемагати промені, що не можна навіть теоретично! Ненавиджу... Шкури, хитровиє*ані! Будьте ви прокляті! Технології, якими закатували мене, дозволяють запобігти війни, як цієї російсько-української, 2014-2020 р. р., дозволяють перемогти у війні… Дозволяють виявити, навіть потенційних, зрадників, що ж то за офіцерство і генералітет український у Криму був у 2014 році? Більше 70% зрадників? Як ми використовуємо промені? Не соромно перед народом? Шакали? Краще злочинно збагачуватись ніж захищати державу і народ? Бажаю прогресивній частині українських силових структур стати непереможними, здійснити багатовікову мрію мільйонів українців, - допомогти порядній, проукраїнскій частині державного керівництва побудувати надпотужну Україну! В єдності – сила України і українців! Україна і Бог понад усе! Лікарі «бздят» розмовляти із військовими так, щоб ті припинили дурачитись. У мене нема друзів, здатних лікувати і забезпечувати, хоча б тому, що військові бандити не дозволяють цього, променями не дозволяють! Промені не можна перемагати, навіть теоретично… Ну і порядки у державі!? Із – за таких порядків виродкам ніколи будувати Україну… Звертаюсь до проукраїнської частини влади в Україні, будьте уважними, вас намагаються використовувати психотронні бандити, які можуть керувати вашими мозками, не нашкодіть державі, народу, собі, українскій, європейській і світовій демократії... Будьте уважними, окрім іншого, навчіться відчувати сидить у вас у мозку "хтось" чи не сидить... Прибульці, які вміють прибувати у мозки, ё.т.м.

Немає коментарів:

Дописати коментар