Шукати в цьому блозі

вівторок, 17 березня 2020 р.

1169.Ірина Венедиктова стала Генеральним прокурором України.


https://www.pravda.com.ua/rus/news/2020/03/17/7243919/https://www.pravda.com.ua/rus/news/2020/03/17/7243919/ Ірина, а мені сумно, із - за твого призначення, зовсім по іншій причині! Я вже знаю, що ти не відповідаєш цій посаді, - ти ще не почала виконувати свої обов"язки Генерального Прокурора України, а вже не відповідаєш цій посаді! Тому, що ти не знайдеш того, із - за кого мене катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), хто мене катує безпосередньо! (Один із них, мабуть вже колишній, офіцер ВПС, військово-повітряних сил, психотронний офіцер)! Щоб ти їх знайшла, особливо потвору, яка давала наказ про катування мене променями, ти повинна контролювати психотронну злочинність армії і спецслужб, їхню психотронну медицину, уявляється, що і сусідньої кривавої держави?! Іншими словами, ти можеш "засадіть", нейтралізувати: Путіна, Бортнікова, Шойгу, Патрушєва..., їхніх прототипів в Україні?! Скотов, непідсудних за будь-які злочини! Які вони здійснюють невидимо, таємно, дистанційно, променями... Навряд чи? От тому ти і не відповідаєш займаній посаді! Читачам же говорю, громадянам України, мої зауваження зовсім не означають, що Ірина буде слабкішою за будь-якого мужика, який там вже поседів!? (Це потрібно доводити!). Ті всі разом, і кожний поодинці, також не відповідали займаній посаді і по цій причині також... Із - за чого мені... сумно! Підсвідомо, не знаю чому, у мене є сумініви, Ірина, що ти зможеш бути проукраїнським Генеральним прокурором? А потрібно! Ти не повинна підкорятись бандитам із органів державної безпеки, тим паче проросійським, пропутінським, яких ще багато в Україні, вони тебе нікуди більше, як в СССР, не приведуть... І тоді сотні тисяч українців, знищених і скалічених бандитами ФСБ і їхніми холуями в Україні, будуть і на твоїй совісті! Ти повинна ще знати, що безпосередньо у твоїй поточній прокуратурі, генеральній, вже стільки х*єповішених мужиків?! Там також йде війна! Таємна, психотронна також... Щоб ти знала, куди ти потрапила! Знаючи силу ваших слідчих, випереджуючи ваші виї*они, ГПУшні, тобі повідомляю, інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, достовірність і автори цієї інформації мені можуть бути не відомі! Щоб не дойо*увались до мене твої слідчі! Мене вже затюкали грунтовно, катуваннями... Я вас повинен дрючити, за те, що ви не відповідаєте займаним посадам, а не ви мене! Я вас повинен допитувати, а не ви мене! Хто той, від України, із - за кого мене катують променями? Хто той, із - за кого до мене "таке" відношення? Певні чиновники вже заї*ли, тим що дурачаться, уявляєш, Ірина, сидять на посадах і дурачаться! Будь-ласка, не дурачся! Будеш дурачитись, над тобою будуть сміятись! Я ніколи не прощу лікарів-бандитів, особливо психотронних бандитів! Щоб знали, мразі КГБешні, як реготати, за животи аж триматись, вважати, що я буду робити згвалти, а ви, ублюдки с*ані, будете вирішувати мою долю, організовуючи примусові місця проживання, примусову працю, катуючи щосекунди променями... Ірина, ти знаєш, чим займаються сопляки в лампасах? Хочуть до смерті мене катувати променями в хуторах, при важкій фізичній праці, утримуючи у променях тупості, у хворобах, жебрацтві, самот-ності, а перед смертю пореготати і сказати: "А тепер іди, лікуй гонорею в хронічній формі, (яку лікарі не діагностують, їм шизофренія подобається більше...), і тебе покинуть ті, із - за кого тебе катували все життя променями, і ті, хто катував, і повз тебе почнуть проїжджати всі генерали і офіцери, з яким ти колись працював, яких ти колись знав... Це такі "зайці", чи всі?, які поховались так, що я їх не бачу, не чую, десятиріччями, чекають моєї смерті!? Ну і порядки у державі, Ірина, в якій ти тепер генпрокуроруєш?! Щоб ти знала, що таке секретні шакали в секретних погонах, чим вони займаються в державі, особливо отой кремлівський урод, Путін, мразь ФСБешна. Уявляєш, Ірина, цей ублюдок "бздіт" бандитів, "бздіт" віддати наказ своїм психотронним ссикунам, щоб вони припинили мене катувати променями... Вже гнида сидить із повішеним х*єм, а все "бздіт"! Ірина, ти тепер там потрапиш під музиковий тиск, (під мужиковий), вони будуть тебе тепер там "охмурять", добиватись від тебе дозволу на мій арешт! Скажи їм, що для того, щоб вони мене арештували, потрібно, щоб у їхнього... х*й стояв! Таран, а що ти із себе уявляєш тепер? Ще будеш мене "тараніть"? Ірина, ти їм там всім тепер говори, не будете відповідати займаним посадам, не будете боротись із псхотронною злочиністю армії і спецслужб, особливо Росії, ваші "стрючкі" підніматись не будуть... У відставку більше не можна виходити, краще на той світ, скоти, щоб знали, як не захищати громадян від психотронного нападу! В добрий путь, Ірина! Ти повинна бути проукраїнським Генеральним прокуром! Знай, що Путін, його ФСБ, дуже вже полюбляють крутитись навкруги жінок, там така сволота, що якщо запахне пі*дою, вони вже тут як тут! Тримайся! (Диктантори: "А якщо завоняє пі*дою?!". Ірина, ти повинна знати,чому я так пишу: "Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!", - такі там психотронні герої). Ірина, "там" такі мужчини?! Вони вже все,все, все зробили для ото таких репресій проти мене! Їм залишилось добитись лише згвалт, після якого вони мене і відвезуть до хуторів "доживати" під катуваннями, завезуть у якусь розвалену хату, і примусять, до смерті, відробляти на того, хто її купив для мене... Вони мені, навіть за мої гроші, не могли купувати, їм потрібно виконувати заплановане покарання, ото таке. Оце такі державні діячі, Ірина?! Оце такі рішення вони можуть приймати! Ото такі у них слуги? Ото так вміють виконувати накази! Не хотілось би, що такими слугами були "слуги народу"... Ти повинна "ЄвроМайдан" берегти! Весь світ був у захопленні від України і українців, які "так" боролись із ФСБ кривавої Росії! Ну що, Ірина! Навантажив я тебе? Будеш, вибач, "бздєть" певних мужиків, отих щибкогебістів, вони тебе підведуть під монастир! Ірина, мені зараз, (вік, стан, катування...), певні обставини вже по барабану! Ті мужики, які мені протидіють, - найстрашніші у світі! Особливо ті, які із психотронної Росії, вони розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Колись у Москві,де я тоді проживав, певні сили хотіли "родіть" мене, (забезпечити житлом, роботою, паспортом, пропискою, лікуванням... СССР ще був), Алла Пугачова була моєю дружиною, уявляєш, які це мужики? Для них навіть тодішня радянська зіронька Алла була не авторитет! Ми вже там, як сказали б русскіє, "губьонкі раскаталі" один на одного, Алла у мене вже запитувала, коли ми будемо разом спати: "А если я пукну?"... На жаль Алла "не пукнула", - вона "бзднула"! Не по своїй провині. Мужики психотронні... Скоти! Хоча ми залишилиь чистими у відносинах один з одним. Оті бидломужики нас не допускали один до одного, променями розганяли. Навіть президенти тоді, як гаратни прав і свобод, не могли мене захистити від психотронних бандитів в ламасах, від виродків,від цих "хуторян", підлеглі яких самі себе до сих пір називають "... преступниками,заслужившими уничтожения...". Там, в Москві, вони, використовуючи мене, перехопили 110 квартир... Я нічого не можу протидіяти, мене скрутили променями і тримають! Промені не можна перемагати, навіть теоретично. У лікарів більше нема таких друзів, які могли б розмовляти із кривавою шпаною в секретних лампасах, так, щоб вони припинили мене катувати, тому "вони" перетворюють в раба у хуторах... Ірина, займи позицію! Проукраїнську! Будеш працювати на Путіна, уб"ють міністра інформатики із органів державної безпеки, цього скота "СССРніка"! Гниди армії дурачаться за допомогою гебні.

Немає коментарів:

Дописати коментар