Шукати в цьому блозі

середа, 14 жовтня 2015 р.

772.Цей народ Росії і... Бєларусі.

11 жовтня 2015 року в Бєларусі відбулись вибори президента Бєларусі. З результатом 83,49% переміг, вп’яте поспіль, діючий президент Бєларусі Алєксандр Лукашенка. Що це за волевиявлення? Довіра народу чи майстерна затуманеність мозків громадян Бєларусі? Мій погляд. Для мене ці вибори відбувались на фоні жахливих фізичних страждань, викликаних застосуванням проти мене психотронних технологій, - променів, як називав коротко покійний президент Росії Борис Єльцін біоробототехнології космічної медицини, космічний біологічний радіозв’язок, засоби мозкового контролю мислення… Промені, - це основа тримання при владі бандитів ФСБ та їхніх агентів… За допомогою променів можна зламати будь-яку людину, жодна людина не витримає промені, - біоробототехнології космічної медицини дозволяють будь-яку людину, у будь-якому стані утримувати скільки завгодно довго таємно, дистанційно, невидимо! Променями, по-Єльціну! Путін так упокорює не тільки власний народ, але і народ Бєларусі! Та тільки Лукашенці і цього мало, - він, як потворний диктатор, утримує своїх опонентів ще й у кам’яних в’язницях. Лукашенка, яу у боксі, як у футболі… щоб виявляти переможця, змагання відбуваються у рівних умовах, а ти що робиш? Супротивникам, опонентам, як, наприклад, футболістам, вішаєш на ноги кайдани, хіба такі футболісти виграють змагання? Хіба твої опоненти можуть довести народу Бєларусі переваги їхньої моделі керування народом, якщо ти їх, апріорі відомо, «ламаєш», «ставиш на коліна», саджаєш у в’язниці? Лукашенка, а чому ти не пішов на такий, адекватний експеримент, напередодні виборів, скажімо, ти віддав би свій кабінет своєму опоненту, щоб той провів вибори, чи участь в них, з позиції діючого президента Бєларусі, ну як ти це робиш, а ти сам би пішов до в’язниці, поседів би там у камері… послухав би, що говорив про тебе твій опонент, знаходячись у твоєму робочому кабінеті… Лукашенка, як ти думаєш, ти б виграв вибори у такому випадку? Я це запитання задаю більше, не тільки і не стільки самому Лукашенці, як, слухняному ФСБ, народу Бєларусі?! Ну що, народ Бєларусі, кого б ви вибирали у такому випадку? Яка одна із найсуттєвіших різниць поміж президентами Єльціним і Путіним? Єльцін намагався встановити цивільний контроль над діяльністю людей в погонах, а Путін і є та потвора, яка захищає бандитів в погонах армії і ФСБ РФ. Лукашенка, а ти до якого типу належиш? Більше до Єльціна, чи до Путіна? Зазвичай, майже у кожній країні світу, столиці держав являються найбільш потужними науковими, адміністративними, політичними, культурними, спортивними… центрами, з найбільшою кількістю інтелігентних, відповідальних, думаючих громадян. Мінск, - столиця Бєларусі, не виняток у цьому. Я вдячний меншій частині громадян Мінська, які не віддали свої голоси за Лукашенку! Мінск дав Лукашенці 65% голосів. Це оптимістична тенденція. Я спробую пояснити чому я з такими мінчанами. Ця стаття буде торкатись і емоцій, які накипіли на душі. Якщо чесно, каюсь перед читачами, то мене вразили більше не самі вибори, не їхні результати, як інтерв’ю Лукашенки після його чергової, п’ятої, перемоги над опонентами. Причому мені вдалось послухати лише фрагмент того інтерв’ю. Лукашенка заявив, що він «в доску» з Росією, що він, без коливань, надасть територію Бєларусі геноцидному бандиту Путіну, для розміщення на території Бєларусі бандитів Військово-Повітряних Сил Росії. Для чого? Одним із аргументів до такого рішення Лукашенка привів ситуацію в Україні. Говорив, що йому набридло вже щодня читати і дивитись, у вигляді відео, доповіді, звіти його прикордонної служби, яка все затримує на кордоні Бєларусі з Україною якихось озброєних бойовиків, які намагаються просочитись на територію Бєларусі… Мабуть це правильно?! Але потрібно подивитись «в корінь». Зараз у світі домінує тенденція до вектору повноцінного життя, наприклад, до європейської якості життя! Про що свідчать, навіть, оті біженці із Сирії, інших країн, які біжать до розвинених країн ЄС, а не, скажімо, в Росію. Своєю війною з Сирією Путін проводить чергову спецоперацію для нейтралізації ЄС, для знищення європейської якості життя в ЄС, - нехай годують біженців за рахунок своїх громадян?! Чим можна оцінити якість життя? Яким критерієм? Уявляється, що, окрім високого рівня свободи, одним із інтегральних критеріїв якості життя може бути середня тривалість життя народу?! Якщо люди живуть гарно, то вони живуть довго! В багатьох країнах ЄС, світу, середня тривалість життя громадян більша за 80 років, в Росії середня тривалість життя чоловіків складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС. І це при казкових, незліченних багатствах Росії! То як, Лукашенка, потрібно жити народам, скажімо України, та й Бєларусі, Росії… як в ЄС, чи як в Росії? Українці вирішили, що їм краще жити вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії! І що? Путін, щоб не випустити Україну із обіймів кривавих ФСБ і армії Росії, пішов війною на Україну, майстерно, пропагандистськими методами також, використавши 5-у колону в Україні, особливо у регіонах де знаходилась велика кількість русскіх зрадників, окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів… Лукашенка, твій дружбан Путін, вирішив увійти в історію як «собіратєль, ісконно русскіх зємєль»: грузинських «Південної Осетії, Абхазії; молдовського Придністров’я; японських островів Ітуруп, Шикотан, Хабомаї, Кунашир; українських Криму, Донбасу; бєларусскіх територій ядерних і військово-повітряних баз (у майбутньому) Росії в Бєларусі… Я таких скотов навіть людьми не визнаю, не те, що президентами… До того ж Путін, не тільки «собіратєль ісконно русскіх зємєль», він ще й собіратєль мільярдів, тобто мільярдер! Ця потвора насолоджується мільярдами, а середньостатистичні русскіє мужики здихають на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Об’єднаній Європі, до якої і ти, Лукашенка, чомусь не дуже вже і хочеш?! Чому? Лукашенка, ти ж розумієш, що Путін бандит, геноцидний бандит, оскільки він, своєю моделлю правління, забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя!? У кожного! Лукашенка, що б ти особисто зробив із тією потворою, яка у тебе особисто, а твого сина Кольки, у твого брата, батька, діда, онука, друга, родича… забирав би по 20 років життя? Звичайно, ти б його засадив до в’язниці, а якщо така потвора непідсудна за такий геноцидний злочин, тоді що? Тоді як? Звичайно, ти б убив таку потвору? Чи не так? Чому ж ти не вбиваєш Путіна? Чому ти з ним дружиш? Лукашенка, тобі відомо, що Путін вбивця? Що він вбив уже багато тисяч українців? Путін , - це вбивця, терорист, міжнародний терорист, окупант, спонсор сепаратизму, спонсор тероризму, безпосередній учасник, майже, всіх жахів, які творяться на земній кулі! Лукашенка, чи не здається тобі, що той, хто захищає бандитів, хто дружить із бандитами , також бандит? Лукашенка, - ти бандит! Ти пропутінський, проФСБешний бандит! Лукашенка, ти з тривогою, як ти говориш, спостерігаєш, як через українсько-бєларуський кордон намагаються просочитись в Бєларусь озброєні бойовики із України, з тривогою читаєш «сводкі» від своєї прикордонної служби?! Так? А чому ти не читаєш, з тривогою, сводкі із Росії, де кожний середньостатистичний мужик, під керуванням твого бандита – дружбана Путіна, здихає на 20 років раніше, ніж у Об’єднаній Європі? Чи тебе це «не шминдить»? Що і твій народ це «не шминдить»? «Бульба є, вода радом, дров припром і порадок»? Чому ти, як і твій пахан Путін, байдужі до життя мільйонів громадян? Зате ви себе оточили таки-и-и-м захистом?! Тобто ти, Лукашенка, як і твій уголовнік Путін, себе бережете при владі?! А народи, життя мільйонів громадян вам «до лампочки»? Я таких скотов не визнаю навіть людьми, не те, що президентами держав, - ви ж, згідно із Конституцією, гаранти прав і свобод громадян?! І що ви гарантуєте із Путіним? Якщо під загрозою право на життя, - Путін у кожного середньостатистичного росіянина забирає право на 20 років життя!? І ти з такою гнидою дружиш? Руку йому потискаєш? Ти своєю діяльністю зганьбив народ Бєларусі! Зараз прийшла пора відповідальності народів за дії тих, кого народ вибирає у президенти. Лукашенка, як би ти пояснив, хоча б сам собі, такий феномен, можливо, пропагандистський трюк, Путін забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, а ті, в знак подяки, вибирають бандита, геноцидного бандита Путіна у президенти держави! Я ненавиджу такий народ, це не народ, це русскій сброд, це бидло, русскоє бидло! «Рожденный в клетке, по клетке плачет»! А потім той Путін, від імені такого народу, воює із Україною, Грузією, Молдовою, Японією… Народ повинен відповідати за дії тих, кого він вибирає у президенти своєї держави! Насильницькі дії можуть бути виправдані, якщо вони направлені на захист народу, на прогрес європейської і світової демократії, а не на насадження Росією, армією і ФСБ РФ, Україні, Молдові, Грузії, Бєларусі… російського способу життя, при якому кожний середньостатистичний мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС. Лукашенка, мені уявляється, що ти будеш згодним із такою думкою, що Путін повинен будувати «культуру русскага міра» на території Росії, а не на територіях інших держав? Лукашенка, тобі ще не пізно змінитись! Якщо ж ти не змінишся… Я звертаюсь до народу Бєларусі, якщо ви не скинете свого президента Лукашенку від влади, такого друга у геноцидного бандита Путіна, - я його знищу, як і Путіна! Я ніколи не прощу таких гнид, які забирають у кожного середньостатистичного чоловіка 20 років життя, але мають таку потужну пропаганду, що «комар носа не підточить»… Насправді ви бандити, а корчите із себе президентів держав… Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Мене запитують, чому я так легко оперую такими словами: «Знищу!», «Покараю!», «Відомщу!»… На підставі якого закону! Що я собі дозволяю? Я вимушений відповісти! На підставі беззаконня! На підставі усвідомленого вашого беззаконня! Я не роблю жодної дії, жодного вислову, якого я не знаю, якого я не «усвідомив» на своїй шкурі, я дуже гарно знаю чим займаються, скажімо, армія і ФСБ Росії, в таємному спектрі стосунків… Лукашенка, ти мабуть знаєш, і не будеш зі мною сперечатись, якщо я скажу, що Путін до цієї, явної, видимої, російсько-української війни 2013-2015 років, в Україні знищив українців набагато більше таємними методами, особливо психотронними, штучно організовуючи вбивства у ліфтах, у під’їздах, ДТП, викликаючи променями смертельні інфаркти, інсульти, примушуючи променями громадян здійснювати самовбивства, чи вбивства людей іншими методами… І ти хочеш, щоб я простив такого президента, його друзів? Тому, я наголошую, категоріями «знищу», «повішу», «забороню лікування», «заражу хворобами», «замучу болями, викликаними променями», штучно організую бідність, жебрацтво, рабство, страждання, «організую при мусові місця проживання», «примусову працю», «буду до смерті утримувати в хворобах, жебрацтві, у катуваннях»… насправді легко дуже оперує і діє Путін, а не я. Я тільки «вашим же салом вам по сусалу!». До того ж Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок! Вони різні! Одні такі, а інші протилежні! Є і ваші шакали, а є і інші прибульці! Лукашенка, інформацію я черпаю не від «сводок», як ти, інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, автори інформації часто невідомі, - це моє життя, громадяни повинні знати і про таке життя, і про такі дії опонентів добра, здорового глузду… Лукашенка, деякі прибульці виступають на стороні добра, хоча вони і занадто гуманні, наприклад, вони поки що не вбивають Путіна, а тільки карають його і намагаються примусити до прегресивних дій, - променями,таємно, дистанційно, невидимо, як психотронні структури армії і ФСБ РФ, Путіну повісили х*й, Путін не Ї*еться! Неможливість мати статеві стосунки зменшує агресивність, примушує до роздумів… Лукашенка, подумай і ти, перед тим, як надавати територію Бєларусі під додаткові військові бази Росії! Я не прощу! Лукашенка, багато русскіх садистів вже змирились із тим, що вони не ї*руться, і ніколи не будуть ї*атись! Тому прибульці вішають вже х*ї дітям кривавих садистів! Подумай і про свого Кольку, - Бєларусь що, королівство, ти «натасківаєш» Кольку на посаду майбутнього президента Бєларусі? А можливо ти вже, своєю дружбою із бандитом Путіним, сам, по суті, вішаєш х*й Кольки? Він тобі це простить!? Ти що, не захочеш, щоб Колька ї*ався? Як Путін позбавив своїх доньок статевого життя?! Не захочеш, щоб Колька мав родину, онуків для тебе, правнуків, невістку, сватів.? Ти що? Хочеш допомагати Путіну будувати «культуру русскага міра» на територіях інших держав? Убирайтесь скоти із Криму, із Сирії, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Не підкоритесь, - не будете ї*атись! Лукашенка, я пам’ятаю різко негативне твоє відношення до мене, коли я не міг працювати в Москві, ти жорстко говорив щось таке схоже на: «Я заставлю рабо тать!»… Ти любиш шаблею махати? Думати потрібно перед тим, як махати шаблею! Навіщо мене було примушувати працювати, якщо я і сам хотів працювати? Ти, як і інші державні діячі, повинен був порозумітись із військовими злочинцями, які мене так утримували променями. Я тобі зараз відповідаю на ті претензії словами одного із військових катів, військових злочинців, словами першого і останнього, поки що, маршала Росі, колишнього міністра оборони Росії І.Сєргєєва: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем – либо заниматься вообще! И все равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю рабо тать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!»… Променями всього досягав Сєргєєв. Лукашенка, ти мабуть знаєш, що я громадянин України? Що у мене нема паспорту громадянина Росії! Тоді що дозволяв собі той військовий злочинець маршал Сєргєєв? Тепер ти знаєш моє відношення до російського генералітету, до російських спецслужб? До того ж як я можу відноситись до російського генералітету і офіцерства, якщо вони захищають той спосіб керування Росією ФСБ РФ, при якому кожний середньостатистичний росіянин здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС. Тобто російське державне керівництво, російські генералітет і офіцерство, - бандити, геноцидні злочинці, які захищають тих, хто вбиває кожного середньостатистичного росіянина на 20 років раніше, ніж вмирають в ЄС. Тобто російський генералітет і офіцерство захищають, як і ти, Лукашенка, як і Путін, себе, при владі, захищають свої грошове забезпечення, пенсії і пільги за злочини… Більше того, Лукашенка, я ненавиджу шакалів в погонах генералів і офіцерів Росії ще й за те, що ті… звичайні ссикуни і шкури. Уяві собі, Путін забирає у кожного батька, діда, брата, друга, сина, онука кожного російського генерала і офіцера по 20 років життя, а ті, генерали і офіцери Росії, захищають бандитів, які забирають у їхніх родичів, рідних і друзів по 20 років життя?! Лукашенка, ти тепер знаєш, що таке русскіє генерали і офіцери? І ти з ними дружиш!? Хто дружить з бандитами? Мабуть також бандити! Ти, Лукашенка, - бандит також, як і російські генерали і офіцери. Як і Путін! І ти, гнида білоруська, хочеш воювати на стороні Путіна з Україною? Хочеш надавати йому територію Бєларусі для розміщення військових частин його бандитів армії? І ти хочеш воювати з Україною? Повоюй! Тільки дивись, а то довоюєшся до того, що Бєларусь повторить долю Росії, - в якій вже російське державне керівництво не ї*еться, російський генералітет не ї*еться, Шойгу не ї*еться, Путін не ї*еться, доньки Путіна не ї*уться… Лукашенка подумай про Кольку! Бандитам ї*атись не можна! Занадто агресивні! Подумай, які у Путіна армія, ФСБ, ГРУ ГШ, СВР, СК РФ, ГП РФ… якщо вони не можуть навіть знайти, не можуть взнати, хто ж той, хто повісив Путіну його х*й? Лукашенка, і сам Путін гнида, скажи ти йому, бандитам його СВР, ГРУ ГШ, ФСБ, СК РФ, ГП РФ, що той, хто повісив йому х*й, сидить у нього у мозку, якщо він хоче ї*атись, то нехай розмовляє з ним! Він все чує, що буде говорити йому Путін! А то всі ці шакали все думають, що я той, хто повісив йому х*й?! У мене нема психогенератора. До того ж його долбой*би сидять у мене у мозку і знають, що я особисто х*ї не вішаю нікому, до того ж я не знаю участі багатьох у злочинах, а карати ні в чому не винних людей, як це робить Путін, я не можу! Я знаю, що певні сили ху*повішення пов’язують із моєю особистістю, - це їхня справа! Я знаю, що ті, хто сидить у мозку у Путіна, сидять і у мене у мозку, але і вони ж такі безжальні до мене! Прибульці! Вони робото подібні! Наприклад , мене зараз жахливо катують болями, я ледь – ледь стримуюсь, я кричу від болю, стогну, але мене нікому не шкода, мене також, як і президентів, використовують… Якісь нелюди думали, що якщо вони будуть мене катувати, то у Путіна х*й підніметься?! Путін, піднявся твій х*й?! Лукашенка, думай! Дивні люди! Я сам страждаю від психотронних бандитів набагато більше, ніж Путін… А вони все катують променями! Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Всіх, хто займається злочинами безкарно! Лукашенка, ну ти тепер знаєш, що таке біороботи? Звідки я маю таку інформацію, якщо мене катують день і ніч? Звичайно по каналам космічного біологічного радіозв’язку! Автори інформації мені невідомі. Але ж ти, Лукашенка, за чаркой, можеш запитати у Путіна, як у друга, чи ї*еться він? З ким? Як? Де? Запитай, хто йому х*й повісив? Запитай, що то за армія і ФСБ такі у Путіна, якщо вони не можуть навіть знайти тих, хто йому х*й повісив? Скажи йому, що х*й йому повісили прибульці, які прибули до нього у мозок! Запитай у нього, чому «Останкіно», колись зає*лі мозки громадянам своїми розповідями про прибульців, інопланетян, зараз не розповідають громадянам про прибульців? Скажи Путіну, що я його знищу! За злочини, які він і його спецслужба творять на всій території земної кулі! Запитай у Путіна, для чого Росія утримує мене під психотронним ковпаком? Що вони іід мене хочуть? Промені перетинати не можна! Лукашенка, а знаєш як це важко, знати чим займаються психотроНні шакали армії і ФСБ? Знаєш скільки в Україні ще багато керівників, наприклад, при Януковичі, які не дуже розуміються на психотронних технологіях? Уяви собі мій стан, я знав, що русскіє генерали таємно, дистанційно, невидимо, променями знищують українців в Україні і багато громадян інших країн на всій території земної кулі, і в цей час, такому військовому злочинцю, маршалу Сєргєєву, який знищував українців, українські державні керівники ставлять пам’ятник у Горлівці, чи Макеївці, де народився Сєргєєв? Тобто українці ставлять пам’ятник бандиту, військовому злочинцю, який знищував українців. Тепер ти розумієш, Лукашенка, до чого призводить таємність, засекреченість діяльності генералів і офіцерів Росії? Я вам ніколи не прощу ненависть до мене особисто, яку ви організували за допомогою брудних людей і згвалтів… Я вам ніколи не прощу те, що ви робили із моїми батьками, з моєю колишньою дружиною, з сином, покійним братом, з деякими родичами, взагалі із Україною і українцями… Лукашенка, так хто ти такий насправді, коли хочеш розміщувати біля кордонів із Україною військові частини ВВС Росії? Ти хочеш, щоб Путін застосував авіацію проти України, як він це робить в Сирії? Лукашенка, я тебе прирівнюю, як злочинного спільника, до Путіна, ти будеш відчувати мою ненависть до тебе, як до Путіна! Мені боляче за українців і Україну, Лукашенка, в Україні занадто багато ще лайна, яке все хоче дружити із Путіним, з Росією, - я ще з часів СССР знаходжусь на передньому краї психотронної війни, я дуже гарно знаю психологію російського генералітету і російського офіцерства, тому я навіть цією публікацією, заявляю на весь світ, - ці потвори розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють. Якщо їх не знищувати, - вони відродяться! Вони встануть із попелу. Лукашенка, я тобі говорю, я нічого не видумував, не видумую, і не буду видумувати, я знищу в Україні всіх, хто ненавидить Україну, якщо вони не виїдуть до Росії на ПМЖ, я знищу на території Росії стільки ж %, (тобто у 3,5 рази більше), скільки Путін знищив таємно і явно українців в Україні і світі. Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Убирайтесь із Криму,із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій. Убирайтесь! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Така емоційна реакція на інтерв’ю Лукашенки після виборів президента Білорусії – 2015 11 жовтня. А народам Росії, Бєларусі… я заявляю, прийшла пора відповідати за дії тих, кого ви вибираєте у президенти… Бо виходить, що народи Росії і Бєларусі хочуть воювати із Україною, а дурними язиками плещуть, що вони за дружбу з народом України… Україні і українцям такі друзі, як народи Росії і Бєларусі, не потрібні, якщо вони хочуть воювати із народом України… Повоюйте, собаки, із своїми бандитами, особливо із армії і ФСБ, на своїй території… Сунетесь в Україну, - я вас знищу стільки, скільки вас полізе в Україну! Я не забуду! Такі народи! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Всі, хто займається злочинами безкарно, повинні бути и знищені!

Немає коментарів:

Дописати коментар