Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 2 жовтня 2015 р.

Abc-news

Abc-news



Типовий КГБешний фраєрок, - майстер кругової поруки! Потвора повної безвідповідальності за жахливі злочини! Тому ти і не "пєрєходишь на лічності", що не відповідаєш за злочини сам, за свої злочини! Потрібна завжди і скрізь персональна відповідальність! Тоді хто в Росії несе відповідальність за те, що середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС? І це при незліченних, казкових багатствах Росії?! Хто тобі дозволив "нє пєрєходіть на лічності", якщо ти, особисто, ти, - геноцидний бандит, злочинець, який забирає у кожного середньостатистичного русского мужіка право на 20 років життя?! Ти, шакал ФСБешний, забираєш у кожного русского середньостатистичного росіянина 20 років життя! І багато в Росії таких як ти, які "нікогда нє пєрєходят на лічності"? Ти там ідол, а це означає, що все таке як ти російське державне керівництво?! Тобто ніхто "ніколи нє пєрєходіт на лічності"? Із-за цього в Росії повна безвідповідальність державної влади, 100% корупція, ніхто ні за що не відповідає, бо в Росії ніхто "ніколи нє пєрєходіт на лічності"... Путін, тоді сажай в тюрму не себе, не своїх бандитів із держваної влади, а ФСБ, армію, медицину... Путін, тому в твоїй Росії нема ніякої влади, бо там ніхто "нікогда нє пєрєходіт на лічності", а є диктатура бандитів психотронної мафії ФСБ і армії. Тоді я "пєрєхожу на лічності" і заявляю, ти, шакал геноцидний, ти, особисто ти, Путін, винний у тому, що русскіє мужики здихають на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС! І ти повинен здохнути, шакал! Подумай,  гнида ФСБешна, сьогодні ти здохнеш, чи через 20 років? Кожний русскій мужик, подумай, сьогодні ти здохнеш, чи через 20 років? Є різниця у рівні життя? Путін, ти повинен застрелитись, за злочини, які ти і твоя спецслужба творить в Україні і світі! Якщо ти не покинчиш із життям самогубством, тебе знищу Я! І спробуйте не знищити цього шакала! Я так говорю тим, хто втручається у мою психіку! Хто примушує писати, хто весь час видозмінює мої публікації, але мій жанр письменницький такий! Тому я говорю цим шакалам: "Не знищите Путіна, - я вас знищу!". Це так дратують мене шакали державної прокуратури! Тому я вимушений дивитись на Чайку, на Шокіна: "Не будете саджати злочинців, які здійснюють злочини безкарно, - я вас знищу! Не будете саджати бандитів, - не будете ї*атись! Час подачі у відставку закінчився, - чи ви будете саджати бандитів, чи не будете ї*атись! Відставки тепер під питанням! Я вас навчу репресувати мене за те, що ви бандити, так, що... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Петро, (Порошенко), я звертаюсь до тебе,  багато твоїх припутнів харчується інформацією про мене від бандитів, тому творять жахи до сих пір! На моїй памяті в Україні був тільки один міністр оборони, який намагався мислити  в моїй темі, - Валерій Шмаров, який не приймав рішення доти, доки не розбирався із першджерела про ситуацію в темі, останні зразу махають шаблею. Катують щосекунди променями, особливо вночі, замість сну! Вимагають дій... Начебто не розуміючи, що Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я можу бути лише таким, яким мене утримують психотронні оператори, а вони мої вороги, які керують моїм мозком проти мене, проти моїх прагнень, тому я у постійних жахах, а силовики, замість того, щоб захищати, допомагають бандитам катувати... Петро (Порошенко), я звірію від дій і твоїх певних чиновників, а не тільки русскіх бандитів,- я тебе прошу, відправ їх усіх, отих шакалів, які до мене добиваються, на уроки фізики у 5-клас школи, може вже там, можливо у деяких університетах,  їм розкажуть, як відгукується біологічна тканина, якою є мозок, на опромінення електромагнітною енергією (променями біоробототехнологій космічної медицини)... Мені жахливо і страшно за долю України, за долю народу України, якщо людей, чи мене конкретно, примушують до певних дій, які не дозволяються таємно, дистанційно, невидимо, променями... У мене нема можливості, не дозволяють променями, наприклад, персонально кожному міністру, чи народному депутату,  по ін-ту, повідоміти, що вони дурні, що промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнолгій космічної медицини, а вони існують...  Петро, якщо вони будут і тебе діставати, то запитай у любого із них: "А що б ти робив на його місці?", бо мене так утримують променями. Петро, ти знаєш настільки це жахливо, - катування променями?! Вибач, що я звертаюсь до тебе так, публічно! Я і до західних лідерів так звертаюсь, тому, що, з одного боку так примушують променями, з другого боку, у мене у мозку сидять всілякі бандити, ублюдки,шакали, слідчі КГБ, МВД,прокуратури, всілякі дознавачі армії, лікарі мафіозні, вчителі, спортсмени, костоломи, вбивці... Уяві собі, я тобі персонально пишу у Твіттері чи у Фейсбуці, ти, чи хтось із твоїх відповів би, думаючи, що тільки "ти да я" знаємо про наше листування?! А насправді про це все узнають зразу  ж тисячі всіляких людей і нелюдей! відвертих бандитів, особливо в погонах Росії! До того ж я у жахливому стані, моїм мозком крутять дуже легко, а перетинати промені неможливо! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Тобто той, проти кого застосовують космічний біологічний радіозв'язок, засоби мозкового контролю, біоробототехнології космічної медицини! Я, - це прибульці, які прибули до мене у мозок! Я колись писав, намагався редагувати, - неможливо, промені не можна перетинати... Я прошу з розумінням до цього відноситись! І дуже серйозно! Бо, - це війна! Таємна війна! У мозку ті, хто вбиває людей із застосуванням променів! Ще до цієї війни явної, вони вбивають і вбивали у війні таємній! Дистанційно, невидимо, таємно, променями...  У мене своя війна! Я повідомляю, у мене є інформація, що вбивають зараз не тільки вони, але і їх. Є такі шакали, яких не вбивати грішно?! Бог не простить! Якщо торкатись моїх рішень, то я їх буду, я вимушений, вбивати їх доти, доки вони не підкоряться! Правоохоронна система безсила проти них, - тому у мене своя війна, я їх буду винищувати всіх дотла, до останньої скотини! Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Я покараю Путіна, його владу, його генералітет, взагалі Росію...  Росія повинна бути покарана! Холуї  Росії в Україні, оті сопливі генерали українські, офіцери, солдати, які дизертирували, які зрадили, перейшли на бік ворога, - повинні бути знищені. Прийде час і будуть знищені всі, хто вбивав бодай одного українця у цій війні! Я не прощу! У русскіх є своя держава, - Росія! Там і живіть, русскіє шакали, там і будуйте "культуру русскага міра", я ніколи, ніде, не дозволю Путіну і його холуям будувати русскіє народні республіки на територіях інших держав,націй, народностей... Русскіє, ви стали неднебезпечними для здоровя і життя,буквально всіх громадян, всіх країн світу! Прийшла пора вас усіх винищити, всіх, хто займається злочинами безкарно, якщо ви не уберетесь в координати своїх кордонів. Убирайтесь шакали із Криму, із Донбасу, із Сирії...

Немає коментарів:

Дописати коментар