Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 16 жовтня 2015 р.

Павел Нусс: Это несомненная геостратегическая победа Украины, на очереди следующие - Хартия'97 :: Новости из Беларуси - Белорусские новости - Республика Беларусь - Минск

Павел Нусс: Это несомненная геостратегическая победа Украины, на очереди следующие - Хартия'97 :: Новости из Беларуси - Белорусские новости - Республика Беларусь - Минск



Колись лідер Грузії Едуард Шеварднадзе сказав: "Остаток своей жизни я посвящаю тому, чтобы показать всему миру истинное лицо России!".... Його автомобіль русскіє  підірвали на вулиці Тбілісі, Едуард вночі сидів брудним у білій майці на дорозі... Зараз Україні, найбільше, та й усій світовій громадськості, довелось взнати ще дещо суттєве про "істинне обличчя", я б сказав про "криваве рило Росії". Я вдячний світовій спільноті, я обнімаю, тисну руки, практично всім порядним керівникам більшості країн світу! Дякую, брати наші! Висловлюю надію, що боротьба з російською державною злочинністю, з російським міжнародним тероризмом не припиниться ніколи аж до його знищення! Росія повинна бути покарана. Мені стало трішечки легше, оскільки і я докладав своїх зусиль для того, щоб підняти перед всім світом проблему жахливої безкарної російської злочинності, особливо психотронної... Дякую практично всім лідерам всіх країн світу, дякую всім народам таких країн... Проросійська міжнародна злочинність повинна бути знищена.

Немає коментарів:

Дописати коментар