Шукати в цьому блозі

середа, 28 жовтня 2015 р.

СБУ затримала причетного до катувань заручників бойовика 'ДНР'

СБУ затримала причетного до катувань заручників бойовика 'ДНР'



Точнісінько такими справами займаються, мені відомо, ще з часів СССР, наприклад,  кадрові офіцери, (а значить і генерали), психотронних структур ФСБ і армії Росії, займались і їхні холуї в Україні. Чим вони відрізняються від таких шакалів? Тим, що ця потвора робила це явно, візуально, контактно, своїми руками, а генерали і офіцери психотронних структур ФСБ і армії РФ, як правило, таємно, дистанційно, невидимо, променями?! Грицак, Шокін, ну і що ви будете робити із такими шакалами? Ви вмієте розрізняти їх? Які класичні кати, а які психотронні, а які класично-психотронні? А можете ви визначати, чи такі гниди під променями, тобто заслані казачки, щоб вивчати вашу поведінку?... Мені уявляється, що таких шакалів саджати потрібно одного із сотні! А 99 із сотні потрібно використати і знищити... Оскільки це ті, які належать до типових русскіх окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів, які розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють! Я уявляю, що психотронна складова діяльності ФСБ і армії ПУтіна, ускладнює вашу роботу?! Путін, я ж тебе попереджав, що ти будеш знищений за те, що ти і твої ФСБ і армія перетворені у бандитів, тобто ФСБ і армія РФ, - це структури, які складаються на всі 100% із бандитів та їм слухняних. Жодної порядної людини! Тільки бандити і тільки їм слухняні! Українські збройні сили зобовязані знати це! Всі громадяни всіх країн світу повинні знати, що ФСБ і ЗС РФ, це 100% бандитів і їм слухняних! Все. Більше вони ніхто! Всі громадяни всіх країн світу повинні так і відноситись до них, як до бандитів та їм слухняних... Грицак, Полторак, Аваков, Турчинов... це ваша справа, справа України, як ви будете відноситись до них, але я вам говорю, ви ніколи, ніде, ні при яких обставинах не повинні боятись знищувати ворогів України, - русскіх окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів... Бо якщо ви почнете вагатись, як же потрібно поводитись із затриманими русскімі окупантами, катами, а якщо вони під мозковим контролем, і Путін сидить у Кремлі і спостерігає за вами, що ж ви робите із своїми ворогами, їхнім расходним матеріалом... Це наднебезпечні вагання! Тому я вам нагадую, бандит Путін, його попередники, починаючи з 1991 року, про більш ранні терміни я тут не говорю, у, здавалось би, мирний час, знищували тисячі українців в Україні, невидимо, таємно, дистанційно, променями, організовуючи ДТП, стрільбу у під'їздах, біля ліфтів, чи у ліфтах, викликаючи штучно смертельні злоякісні утворення, інфаркти, інсульти... Аналогічно Путін знищує опозицію в Росії: Старовойтова, Рохлін, Фьодоров, Лістьєв, Юшенков, Нємцов, Політковська, актори... в Україні так були знищені: О.Ємець, В.Гетьман, В.Чорновіл, І.Плющ, С.Лифар, Н.Кондратюк, В.Прокопенко, В.Лобановській, А.Пузач, Є.Кучеревський, В.Банников, В.Колотов, А.Баль, А.Гусин... Можу ще називати десятки, якщо не сотні рядових громадян, моїх земляків, хуторян, мешканців столиць, виходців із хуторів... Русскіх ворогів не можна пробачати, - вони вбивають українців, якщо їх не вбивати у відповідь, вони, як сказала б моя мати: "На голову сядуть!". Причому зараз такий час, що їх потрібно винищувати не "око за око, - зуб за зуб", а за кожного знищеного українця потрібно знищувати не менше ніж 150 русскіх банщдитів, окупантів, сепаратистів, терористів... Вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють... Більше того, я жертва психотронних злочинців, жертва психотронних катів, які катують мене щосекунди, дистанційно, невидимо, променями, ще з часів СССР, я дуже гарно знаю психологію русскіх генералів, офіцерів, як бандитів, так і їм слухняних, і я стверджую, якщо ви їх не будете знищувати, - вони вивернуться і знову окупують Україну, приведуть до влади своїх зрадників - януковичів... Тому я наголошую, я повторюю свою думку, - для маніпулювання суспільною думкою, можливо, потрібно одного із сотні таких катів, судити, а 99 із сотні, потрібно використовувати і знищувати.... Не будете ви їх знищувати, -  вони вас знищать.... Бандити, непідсудні за злочини, повинні бути знищені.... Путін, якраз такий бандит, - непідсудний за злочини, тому знищити потрібно і його! Я повторюю, я знаходжусь у безпосередніїх, щосекунди, психотронних контактах з русскімі катами, та їхніми холуями в Україні, ще з часів СССР, і говорю, їх потрібно тільки знищувати, бо вони розуміють тільки силу, іншої мови вони не розуміють, на них не діє нічого, ні жебрацтво, ні хвороби, ні самотність, ні сиротинство, ні примусова праця, ні примусові місця проживання... вони підбираються по рівню садизму і нарцисизму, вони отримують задоволення від знищення українців, українок, навіть стариків, дітей...  Не будете їх знищувати, - я вас знищу! Пам'ять мільйонів знищених українців до 1991 року, десятків тисяч знищених явно і таємно українців після 1991 року, не простить вас, якщо ви не будете їх знищувати... ПУтін так чим ти займаєшся насправді, із своїмии ФСБ і армією? Я не прощу! Я не забуду! Я відомщу! Я покараю! Всі, хто безкарно займається злочинами, особливо військовими злочинами, повинні бути знищені!

Немає коментарів:

Дописати коментар