Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 16 жовтня 2015 р.

Путин готовится к своей последней и самой серьезной ставке, - Боровой

Путин готовится к своей последней и самой серьезной ставке, - Боровой



Здається об'єктивно?! Тільки, уявляється, все ж таки, що подальший розвиток подій буде залежати в основному не тільки і не стільки від прагнень самого Путіна, його прибічників, як від співвідношення таємних сил: прибульців, які повісили Путіну х*й, щоб карати непідсудного за будь-які злочини садиста, і тих, хто хотів би поставити Путіну х*й!  Уявляється, що у цьому зараз корінь питання! До того ж, здається, що ті, хто повісив Путіну його х*й, тобто прибульці, які прибули до його мозку, сильніші, ніж ті, хто хотів би Путіну поставити його х*й! Хоча б тому, що Путін не ї*еться! Щоб цей сопливий, кривавий і страшний ублюдок ФСБешний, ще шантажував Захід і весь світ, потрібно, щоб у нього стояв х*й! Путін, Шойгу, Патрушєв, Бортніков, Мєдвєдєв, Наршикін, Матвієнко... убирайтесь, свині окупаційні, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Не уберетесь? Ї*атись не будете! Росія перестає бути наддержавою на віки вічні! Піз*ець Росії! На віки! Більше Росія ніколи вже не зможе диктувати умови існування будь-якій державі! Убирайтесь, вонючі окупанти, сепаратисти, терористи, бандити, спонсори тероризму, сепаратизму... Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Я, - це не Я! Я, - біоробот!  Я, - це прибульці, які сидять у мозку Путіна і у мене!  Я часто повідомляю інформацію,  отриману по каналам космічного біологічного радіозв'язку. Автори інформаці часто невідомі мені. Але замість того, щоб всі читачі, особливо ФСБ, МО РФ, прокурори, слідчі, інші були мені вдячні за таку працю, за безкоштовну інформованість, психотронні спеслужби і армія жорстоко катують мене, таємно, дистанційно,невидимо, променями, -  я корчусь від болю, Неблагодарні свині! Ненавиджу! Путін, якщо ти не уберешся із усіх, окупованих Росією, територій, я знищу всю твою спецслужбу, всю, до останньої скотини ФСБешної, я рознесу в пух і прах всю твою армію... Звертаюсь до російських генералітету і офіцерства, ви що не розумієте, що я, таким чином, піклуюсь про вас? Я вас попереджаю! Убирайтесь, як можна скоріше! Якщо не уберетсь, жертв серед вас, особливо х*єповішених, буде на порядки більше, ніж уже є! Тих, хто залишиться у живих,  буде чекати "радісне" життя. Будете сидіти, дивитись на жіночі сідниці (ж...пи по-русскі) і плакати! Від щастя перемог! Я вас ніколи не прощу! Ненавиджу армію і спецслужби! Ненавиджу ваша шакалину медицину, яка замість того, щоб захищати порядних державних керівників, захищає бандитів в лампасах... Шушера і шваль, а не громадянське суспільство! Путін, я тебе ніколи не прощу за злочини, які ти і твоя спецслужба з армією разом здійснюєте на всій територіїї земної кулі! Твій х*й, як і твоєї державної влади, як і у твого генералітету, ніколи вже не підніметься, якщо ти твоя спецслужба не станете порядними людьми... Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! Я буду мстити! Я вам ніколи не прощу той біль, який ви мені зараз демонструєте вже багато днів поспіль!Як і крики моїми вустами, як і мастурбації моїми руками, як і катування будь-якого мого оточення, як і знищення багатьох тисяч громадян України і країн світу, яких ти знищив променями, - дистанційно, невидимо, таємно, променями... Знищив ще до цієї видимої, явної російсько-української війни... Убирайтесь, скоти! Будьте ви прокляті, гниди окупаційні, сепаратистські, терористичні...

Немає коментарів:

Дописати коментар