Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 2 жовтня 2015 р.

Запад пойдет на уступки России по Украине, - Кушнер

Запад пойдет на уступки России по Украине, - Кушнер



Путін, убирайся! Долю Сирії та її вождя повинен вирішувати народ Сирії, а не русскіє бандити із ВВС! Путін, убирайся із Сирії, Криму, Донбасу... Для русскіх є Росія, я тобі ніколи не дозволю плодити русскіє народні республіки на територіях інших націй, народів, держав! Убирайся шакал! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Ну і гнида! Побряцай ще зброєю, побряцай! Повоюй, повоюй! Скільки б ти не воював твій х*й не підніметься, ні у твоїх генералів. ні у твоєї державної влади... У тих, хто хоче, щоб ти воював в Сирії, Криму, Донбасі... нема таких друзів, які б могли тобі х*й поставити! Убирайся! Я не забуду! Я не прощу! Я відомщу! Я покараю! 

Немає коментарів:

Дописати коментар