Шукати в цьому блозі

неділя, 13 грудня 2015 р.

Антикоррупционный прокурор должен получать не менее 50 тыс. грн в месяц, - ГПУ

Антикоррупционный прокурор должен получать не менее 50 тыс. грн в месяц, - ГПУ



http://www.5.ua/suspilstvo/Prokuror-antykoruptsiinoi-prokuratury-povynen-otrymuvaty-ne-menshe-50-tys-hrn-na-misiats--Kholodnytskyi-101140.html

Назар, якщо прокурори не будуть боротись із психотронною злочинністю армії і спец-служб, особливо РФ, то їм не те, що платити зарплату потрібно, та ще й у 50 тис. грн., - ви-раховувати із них потрібно за ущерб, який наносять суспільству психотронні мафії армії і ФСБ, особливо Росії... Стосовно мене, то я б вам платив і більше 100 тисяч грн. щотижня, якщо б ви перемогли психотронну злочинність армії, спецслужб, їхньої медицини, особливо РФ... Назар, я тебе попереджав, якщо ти не знайдеш модель боротьби з психотронною злочинністю армії і спецслужб, їхньою медициною,особливо РФ, то ти взагалі... не зможеш боротись із корупцією! Я ж тобі розкриваю секрет, щоб перемогти корупцію, потрібно перемогти психотронну злочинність армії і спецслужб, їхньої медицини, які стоять на сторожі корупції! Назар, якщо у процесі роботи ти зіткнешся із "непротиком", йди зразу до психотронних спецслужб, будь-якої держави, аж до прибульців, знаючи, що психотронні структури можуть розкрити будь-який злочин, багато чого у твоїй роботі буде залежати від кореляції з ними... Остерігайся того, щоб вони тебе самого не підключили до променів (до біоробототехнологій космічної медицини), бо замість боротьби із корупцією, ти будеш, разом із ними, стояти на сторожі корупції...  Я тебе попереджаю, - важко тобі буде! У будь-якому випадку! Важко! Борись! Побореш! У психотронних структурах розкол, - знайдуться пацани, які будуть тобі допомагати делікатно! Але ти завжди і всюди повинен залишатись порядною людиною, - борцем! Щоб ти знав, хто той, із - за кого "вони" бояться розмовляти про роботу для отримання житла з будь-якою людиною?! Там жахи, там х*єповішення, прокурори не ї*уться! Сидять під променями! Щоб знали, як не вміти боротись із злочинністю! Назар, я тобі співчуваю, але, в той же час висловлюю надію, що ти впораєшся, бодай у першому наближенні, з обов'язками... Для народу, для порядної частини влади,  зараз найголовніше, - примусити прокурорів боротись із злочинністю, а не злочинно збагачуватись... Не будуть боротись із злочинністю, - не будуть ї*атись! Я ніколи не прощу армію і її психотронні структури, особливо Росії... Ніяк не можу лаконічно, більш порядно викладати думки, - йде жахливе втручання у мозок психотронних операторів - бандитів!

Назар, ти ще повинен знати, що на допитах ті, кого опікують психотронні злочиніці, будуть чи залізно мовчати, чи брехати те, що будуть брехати їхніми язиками (мозками) ті, хто буде керувати мозками тих, кого будуть допитувати твої слідчі... Не можна ніякими побиттями примусити говорити правду тим, кого будуть опікувати променями...  Тому я тобі говорю, що найнадійніша іноформація це та, яка отримана методами мозкових прослуховувань мислення, та ще й під певними променями...  Іншими словами, ти повинен навчитись робити з тими, кого будуть допитувати твої слідчі, те, що робили, роблять і хочуть робити зі мною психотронні шакали, особливо із армії, із її психотронних структур Військово-Повітряних Сил Рф, їхньої медицини... І ще, Назар, ти повинен знати, що "вони" виховані так, своєю корупцією, що  розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють! Якщо їх не вбивати, чи бодай, якщо їм не вішати х*ї, їхнім дітям, то вони ніколи не розколються, і ніколи їх не можна буде перемогти, примусити підкоритись...  Читаючи мої публікації, деякі їхні припутні зрозуміли, що я, начебто, той, хто вішає х*ї їм, та їхнім дітям, мене почали катувати болями так, що я верещав роками, місяцями... Я їм пізніше написав правду, я їм сказав: "Шакали, ви повинні бути мені вдячними за те, що я вас інформую, від зайвих кроків охороняю, бо якщо не будете підкорятись тим, хто вам повісив ваші х*ї, то потрапите ще у більшу халепу... Х*ї вам вішаю не я, а той, хто сидить у ваших мозках, з ними і вирішуйте питання!". Думаєш подіяло це на них? На більш розумних, у психотронному змісті,  подіяло! Але ж дурнів-садистів більше! От коли помучаються від х*єповішення самі, коли побачать як їхні діти страждають від того, що і у дітей х*ї не стоять, тоді починають мислити більш реально! Я ненавиджу таких шакалів! Падли, мене грабували "до нуля", катували жебрацтвом, хворобами... десятиріччями, а самі удавляться за копійки! Гниди! Ненавиджу гнид! Їх безпідставно допитувати, їх потрібно вирізати, усіх, хто займається злочинами безкарно!

Немає коментарів:

Дописати коментар