Шукати в цьому блозі

четвер, 3 грудня 2015 р.

Генерал СБУ Третьяк ушел в "ДНР"

Генерал СБУ Третьяк ушел в "ДНР"   



Грицак! У тебе багато ще таких потвор? Такі шакали, у них був час на роздуми, повинні були приймати рішення кому служити ще у 1991 році! За такі кроки потрібно винищувати! Грицак, здійсни тестування під мозковим контролем кожного працівника СБУ, а то жертв злочинів ви тримаєте під психотронним ковпаком, а злочинці у тебе під носом займаються злочинами...  "Собакам" надінь "психотронні браслети"... Дуже вже вольготно вони себе у тебе почувають!  Такі потвори Україні не потрібні! Грицак, СБУ, яка боїться злочинців, Україні не потрібна. Грицак, ти знаєш кого бояться твої СБУшники? Вони бояться СБУшників і ФСБешників із психотронної мафії медицини...  Ти сам то кому підкоряєшся? Тому, хто сидить у тебе у мозку? А ти знаєш його? Кому ти підкоряєшся? Не можна так вільно себе почувати, як Третьяк,  у СБУ! Кожна подібна потвора повинна бути покарана раніше, ніж почне здійснювати свої наміри! Я не прощу! Грицак, вони у тебе ніколи не нажруться, і не наї*уться, - потрібно карати! Україну таким гнидам довіряти не можна! Я ще раз тобі кажу, такі шакал повинні бути покарані раніше, ніж почнуть здійснювати свої наміри! Для цього з ними потрібно робити те, що робили зі мною психотронні шакали армії і ФСБ РФ та їхні продажні собутильники із СБУ і армії України...  Я не прощу! Я буду мстити! Я знаю, як мене захищали? Якщо не можна було захистити, то можна було полегшити мої страждання, а що армія, що СБУ... До сих пір виконуєте накази СССРні стосовно мене? (Мене репресували ще в СССР...). Кого боїтесь? Я нагадую вкотре заповідь Бога: "Не робіть комусь того, чого не хочете, щоб робили вам!"...

Немає коментарів:

Дописати коментар