Шукати в цьому блозі

вівторок, 15 грудня 2015 р.

780. Nadi mnoyu posmiyalysy. Наді мною посміялись.

Дві останні мої публікації викликали сміх у певних злочинців, які без мого дозволу здійснюють злочинну присутність у моєму мозку: http://vkovalenko110550.blogspot.com/2015/12/779-dlya-chogo-mene-katuyuty.html http://vkovalenko110550.blogspot.com/2015/12/50.html Причому реготали без пояснень. Я не знаю з чого, чи чому, злочинці реготали, але реготали. Спробую, бодай якось,прореагувати. ВРУ, із-за засекреченості психотронних технологій, із – за протидії засекреченого генералітету, не може прийняти закони по захисту громадян від психотронних злочинів, від психотронних злочинців. Хоча певну роботу, у цьому спектрі, ВРУ зробила. Наприклад, здається, в Законі «Про державну таємницю» закладені такі принципи, що якщо таємні технології використовуються на шкоду здоров’ю і життю громадян, то такі громадяни мають право говорити про це, - я і говорю! В Конституції України є статті, наприклад, 27, 28, 29… які забороняють, наприклад, робити зі мною те, що робить силовий блок Уряду Росії, їхні собутильники в Україні… Іншими словами я маю право захищатись від дій Уряду Росії, від російського генералітету, від міністра оборони Росії, від російської психотронної мафії, від їхніх холуїв в Україні. Захищатись важко, практично і теоретично неможливо, оскільки генерали здійснюють свої злочини проти мене таємно, дистанційно, невидимо, променями… Біороботи, тобто люди, проти яких застосовують промені (біоробототехнології космічної медицини), самі себе захищати не можуть, бо їхніми мозками керують, тому, для того, щоб рятувати біороботів, потрібно, щоб була така сила, бажано, звичайно, також психотронна, яка б захищала… Чи є у мене така сила?! Багато років тому ВРУ негласно надавала право лікарям захищати громадян України, яких катували російські спецслужби променями… А як ті захищали? Людину катують променями, людина не може працювати, її розміщували у божевільню, надавали статус психічно хворої людини, надавали інвалідність, сплачували пенсію по інвалідності… Замість того, щоб почати війну з російськими генералами, з Росією, ще у 1991 році, Україна робила своїх громадян безправними пенсіонерами, яких продовжували генерали катувати… Якщо торкатись моєї проблеми, то є інформація, що лікарі заражали хворобами генералів та офіцерів, які грабували мене, і вимагали із них забезпечувати мене всім, - житлом, автомобілями, дачами, гаражами, фінансами, лікуванням… всім, чого мене позбавили бандити в погонах, катуваннями променями. «Розумний» радянський, а пізніше російський, та й український генералітет, відчули себе ображеними, і, замість того, щоб вибачитись переді мною і компенсувати завданий мені ущерб, прийняли рішення все життя катувати мене так, щоб я мучився щосекунди, а перед смертю купити мені, за мої гроші, розвалений сарай у х.Говорунові, пореготати, побекати, помекати… У «козла отпущєнія», у цапа відбувала полюбляє грати генералітет і офіцерство… Тому, я, іноді, коли бачу, наприклад, як Президент Порошенко, зайве, на ад’юнктській мові, «стучіт хвостом» перед генералами і офіцерами, хочу кричати: «Петро! Що ти робиш? Ти знаєш хто вони такі насправді? (Хоча звичайно левову частку страждань створює Росія, її силові структури). Ти знаєш, що серед них було більше 50% зрадників, сепаратистів, окупантів, терористів, бандитів… Ці любителі пожрать і поє*ать! Подивись які морди у них! Примусь їх бодай підтягуватись по 10-15 разів на турніку, а то вони так захистять народ, що українці не вилізуть із рабства у бандитів… Вони ж стали учасниками схем кримінального збагачення, а не захисниками України і українців». Звичайно зараз в Україні сформовані нові силові структури, у цьому заслуга і державного керівництва цивільного і генералітету, але серед них ще не вичищені всі до жодного шакали проросійської, окупаційної, сепаратистської, проФСБешної, антиукраїнської орієнтації… В силових структурах України зачаїлись ще зрадники, які повинні бути знищені! Всі до жодного! Вони все надіються, що Путін окупує Україну повністю! Не прийде ваш Путін вже ніколи! Ніколи! Убирайтесь! Убирайтесь із України! Окупанти убирайтесь із Криму і Донбасу! І все ж таки, чи захищає мене, бодай хтось? Русскіє генерали є у мене така сила? Бажаючі можуть запитати у Мєдвєдєва, Шойгу, Патрушєва, Бортнікова, Колокольцева, Чайки, Путіна, Наришкіна, Матвієнко… Ну якщо Путін, Шойгу, інші, не ї*уться, то, у будь-якому випадку, це свідчить про те, що йде якась жахлива таємна війна, а хто там з ким, проти кого, за що… Потрібно розбиратись ретельно… Я нагадую читачам, я ніколи ні в чому не був винним, але оця таємна, психотронна війна, моя тема, виникла не стільки із – за моєї особистої значущості, як із – за того, що я був підключений під промені. Із – за цього виникла жахлива, конспіративна війна! В якій мені, як не дивно, відведена пасивна роль, але є сили, які катуваннями намагаються виставити мене на показ, щоб звинуватити мене у багаточисельних вбивствах… Інтуїтивно я відчуваю, що знищується величезна кількість генералів навіть, особливо московських, особливо після того, як вони виходять на пенсію… Звичайно всі потвори, які займаються злочинами безкарно, повинні бути знищеними. Хоча мені прикро, що знищуються генерали, тим паче, що останні роки моєї активної діяльності в силових відомствах, в Москві, із моїх п’яти безпосередніх шефів, четверо були генералами. Я шанобливо, іноді, можливо, зайве, я відносився до генералітету… Коли почалась оця війна, по моїй темі, в ній приймали участь і інші московські генерали. Я не знаю, по яким правилам, чи законам (мабуть, все ж таки, джунглів) вона велась, але якщо за мене боровся, наприклад, генерал-полковник Кремлєв В.Я, то це означало, що чи не весь московський збір генерал-полковників діяв в унісон з ним. Ця війна, у моїй темі, почалась ще в СССР, я був тоді шибко москвичем, тоді були інші інтереси… Пізніше генералітетом були допущені проти мене такі дії, що… не вбивати певних генералів стало грішно, Бог не простить! І їх вбивають також, як і багатьох цивільних, тільки я про це достовірно не знаю, окрім певних фактів… Хто там і що робить, чи що наробили, хоча відчуваю шалений тиск, постійні псхотронні катування, особливо болями, безпам’ятністю, повними соціальними обмеженнями… і чиїсь конспіративні дії такі, щоб залучити мене у «козли отпущєнія»… Я звертаюсь до кримінального генералітету, - майте мужність і совість, за злочини потрібно відповідати, а якщо ви непідсудні за злочини, то вас і знищують, особливо після виходу на пенсію… Я до знищень не маю відношення… Я здійснюю навіть цю публікацію під катуваннями болями, читачі розуміють, що я погано пишу, але я пишу. Я намагаюсь попередити навіть підлих бандитів – російських генералів, припиніть будь-яку агресивну, окупаційну, сепаратистську, терористичну діяльність в Україні і світі! Припиніть, шакали! Пожалієте! Я не забуду таке своє життя! Я не забуду знищення вами тисяч українців після 1991 року! Я не прощу! Я буду мстити! Я покараю не тільки вас! Я покараю всю Росію! Народ Росії пожаліє, що вибирає бандитів до влади, що підтримує зловісну внутрішню і зовнішню політику Путіна… Ця «моя війна» настільки жорстока, настільки страшна, в якій були зав’язані амбіції різноманітних структур, які все силами міряються, відчуття було завжди таке, що конспіративно вирішувалось питання: «Хто сильніший?!». Президенти, як гаранти прав і свобод, вимушені були захищати мене від бандитів… Комусь такий захист давався занадто дорогою ціною… Наприклад, психотронна мафія знищила дружину Президента Горбачова Раїсу Максимівну. Раніше президенти багатьох держав мали зі мною стосунки, не боялись розмовляти по суті. Від них я взнав, що «идет следствие»?! Я звірію. Проти мене, ще когось, слідство ведуть!? Слідство ведуть проти жертви військових злочинів!? Той, хто знає, що означає вести слідство, у таких державах, як СССР, як Росія, як та Україна, знає, що, мабуть, там ходили великі гроші, хтось, можливо, витрачав гроші і на те, щоб мене врятувати від катувань, але зближатись не міг, я підіграти також не міг, можливо звідси і пішли образи, бажання катувати мене ще більше, ніж раніше? Я цього не знаю! Але слідчі, звичайно, дістали мене. Кажуть, що із – за слідчих мені не може ніхто допомагати, навіть облегшити страждання ніхто не може… Хоча, це тільки кажуть, я ж впевнений, що у всьому винні ті, хто керує моїм мозком! Можливо мої останні публікації і викликали сміх, що я тепло віднісся до своїх ворогів, до слідчих, коли звертався до Назара Холодницького… Особливо розуміючи, що держава не може мене захищати згідно із законами, оскільки в державі нема таких законів, по захисту громадян від психотронної злочинності… А от система корупції могла мене захищати! У неї грошей не міряно… А щоб захистила система корупції мені потрібно було позбавитись контролю зі сторони слідчих… У зв’язку із цим я вимушений висловити своє відношення до слідчих, - я вас ненавиджу, сопливі криваві бандюки! Я ніколи ні в чому не був винним, просидів багато років, чи не все життя, під катуваннями у жебрацтві, хворобах, абстиненції, а що ви робите? Змагаєтесь? Ви сильніші президентів, прем’єр-міністрів, народних депутатів, здорового глузду? Бастрикін, (це голова Слідчого Комітету РФ), може твій х*й висить тому, що ти не слідчий, а бандит? Щоб ти знав, який із тебе слідчий, а який бандит – ФСБешник?! Який здійснює злочини безкарно?! Всі, хто займається злочинами безкарно, будуть знищені, якщо не почнуть розмовляти по суті, якщо не стануть порядними людьми, якщо не підкоряться, не компенсують ущерб, завданий своїми злочинами… Я ненавиджу армію, яка катує мене променями щосекунди, особливо вночі, замість сну, щоб мені ніхто ніколи нічим не допоміг… Щоб військові були сильніші за цивільних, за мене звичайно… У зв’язку із цим я говорю слідчим,особливо прокуратури, спецслужб, військовим… ви ссикуни, ви бандити та їм слухняні, а не захисники від бандитів, сскуни, які бояться злочинців, мені фізіономію бити, беззахисній, безпомічній, безправній людині, біороботу, що може бути більш простіше, але, в той же час і більш ганебним!? Не соромно бити безправних біороботів? А от нейтралізувати бандитів, особливо психотронних?! Для цього потрібен і розум, і сміливість… Що слідчі? Страшно боротись із моїми ворогами? Із психотронними бандитами армії і спецслужб? Краще зі мною? Боріться зі мною! Так краще шкури зберігати! Як я відчуваю? Чи є у мене сила, яка мене захищає? Іноді уявляється, що, частково, є! Але вона якась така… Не у всьому захищає… Мені уявляється, що є, тільки складається вона із прибульців, які прибули до мене у мозок! І не обов’язково, щоб тими прибульцями були інопланетяни! Хоча, звичайно, краще, щоб мене захищали прибульці – інопланетяни, ті робото подібні, безстрашніші, не те, що слідчі, вони не бояться землян, психотрнних землян… Хоча я ставлю себе на місце слідчих і розумію їхні проблеми, мені навіть шкода їх, я їм співчуваю, знаючи, що багатьом із них дістається, якщо вони спробують займатись професійно своєю роботою… Військові і ФСБешники із психотронної мафії підключать слідчих під промені і стануть із ними робити те, що зі мною… Стануть вони жовті, худі, бліді, самотніми, імпотентами, їх покинуть дружини, проклянуть діти… Тому багато із них вирішують краще займатись злочинами, ніж боротись із ними… А люди беззахисні у державі! Середньостатистичний чоловік Росії здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… Ви уявляєте? Сьогодні ви вмрете, чи через 20 років? Є різниця? Ото так нас захищають в росіях… Тому Україна правильно робить, що йде в ЄС, НАТО… а не здихає разом із руськими на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Об’єднаній Європі. Я, чи не вперше, перечитав те, що написав, мені стало сумно і соромно, від того, що я так написав! Але ж під катуваннями краще навряд чи хто напише! Цією статтею я привертаю увагу України, ЄС, НАТО, США, ООН, керівництво всіх порядних країн всього світу до проблеми психотронної злочинності! Особливо до небезпеки, яка йде від психотронних структур армії і ФСБ РФ! Росія стала наднебезпечною для здоров’я і життя буквально всіх громадян, всіх країн всього світу! Росію потрібно нейтралізувати! Всіх активних злочинних русскіх потрібно загнати на ПМЖ в РФ із усіх країн світу! Нехай там будують свій «русскій мір». У жодній країні світу, за межами Росії, потрібно викорінити русскій язик, назавжди! Щоб у бандитів, типу Путіна, не було можливості захищати танками русскоязичних за межами Росії… Ця гнида не може захистити русскіх чоловіків на території своєї Росії від самого себе, оскільки Путін забирає у кожного середньостатистичного русского право на 20 років життя! А він лізе захищати русскоязичних за межами Росії, - окупант підлий, полководець ї*аний! Вонючий спонсор тероризму, сепаратизму, бандитизму… Я неодноразово апелював до слідчих, до Бастрикіна, до Чайки, до прокурорських слідчих, ФСБешних, до Шойгу… я просив їх арештувати Путіна, оскільки він геноцидний злочинець, який забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя. А якщо буде негативний резонанс, стимульований «Останкіно», то просив застрелити Путіна, при спробі втечі, наприклад… Зассалі! Гниди, а не захисники народу! Тому я говорю, потрібно розху*рити ФСБ, цю злочинну касту бандитів, майстрів кримінальних схем збагачення, самі мільярдери, а русскіє мужики здихають на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… Вони не тільки мільярдери, вони ще й удавляться за копійки, вони навіть мене боялись захищати, гниди кримінальні! Росію потрібно нейтралізувати! Це жахливий, ще величезний осколок кривавої імперії, - скорочена кривава імперія, найнебезпечніша площа кривавого зла, на всій території земної кулі. Я прошу Україну, ЄС, НАТО, США, ООН… прийняти всі можливі заходи по боротьбі із психотронною злочинністю яка виходить із території кривавої Росії! Потрібно променями знищити на всій території Росії всіх, хто займається злочинами, особливо психотропними, безкарно! Хотів відповісти реготунчикам, а вийшло, по-Черномирдіну, як завжди погано! Вибачте шановні читачі! Я розумію, що мене читати можуть тільки Герої! У нормальних читачів не вистачить терпіння… Але ж такі наслідки діяльності психотронної злочинності. Я докладаю максимально можливих зусиль, щоб змінити своє відношення до якості публікацій, але… я, - біоробот! Від мене це не залежить!

Немає коментарів:

Дописати коментар