Шукати в цьому блозі

четвер, 3 грудня 2015 р.

Турчинов про візовий режим з Росією











Це потрібно було зробити ще у 1991 році! Я знаходжусь у безпосередньому, психотронному зіткненні, щосекунди, вдень і вночі, з психотронними структурами армії і спецслужб РФ ще з часів СССР. Російські психотронні мафіозі часто зовсім відверто розмовляли зі мною по космічному біологічному радіозв'язку...  Я частково знав, що в Україні і в українсько-російських стосунках, таємного, робилять армія і ФСБ РФ... Ну, наприклад,  я знав, що вони знищують в Україні, щодня, дистанційно, невидимо, таємно, променями (із застосуванням біоробототехнологій космічної медицини...) не менше однієї людини... Наприклад, пряма мова: "Я убіл уже 10 чєловєк, - нам надоєло убівать!".  Більше того, мене особисто вони катували променями так, що я божеволів від болю, викликаного променями, які застосовували проти мене дистанційно, невидимо, таємно, при цьому вони апелювали до українських силовиків, до української державної влади, щоб ті відмовились від самостійного розвитку України, щоб відмовились від державності, суверенітету... України, мотивуючи тим, що вони катують мене промеями, а Україна, українця, громадянина України, на території України, не може захистити від російських армії і спецслужб...  Я гарно пам'ятаю, як я верещав від болю  і кричав на українське державне керівництво, щоб воно розбудовувало Україну із вступом до ЄС і НАТО, щоб російсько-український кордон розбудовувало як кордон ЄС і НАТО із Росією... Я тоді ще хотів закрити кордон, щоб запобігти знищенню бодай якоїсь кількості українців, щоб військові і ФСБешники РФ не відчували себе так вільно в Україні... Але... В Україні і українському державному керівництві було багато зрадників, антиукраїнців, проросійських, проФСБешних шакалів, шушери  і швалі, які все називали Росію стратегічним партнером... А ті стратегічні партнери знищували щодня українців... Убирайтесь, скоти із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Україна дуже багато часу змарнувала, - бодай зараз потрібно діяти рішуче, ефективно...

Немає коментарів:

Дописати коментар