Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

В Донецкой области полковник СБУ передавал боевикам секретную информацию - Служба безопасности Украины - ДНР - полковник - Задержание | РБК Украина

В Донецкой области полковник СБУ передавал боевикам секретную информацию - Служба безопасности Украины - ДНР - полковник - Задержание | РБК Украина



Грицак, я уже не вперше звертаюсь до тебе по причині зрадників в твоїй СБУ?! Ти що не знаєш як їх вираховувати? Ще одна проросійська, пропутінська, проФСБешна, антиукраїнська скотина з'явиться в українській СБУ і я тебе повішу! Я тобі вже багато разів казав, їх потрібно ідентифікувати і знищувати, так, як це робить ФСБ, так, як вони знищували моїх друзів... Як їх ідентифікувати? Так як вони мене, так як і твої оболтуси мене тестують вже півстоліття... Променями, засобами мозкового контролю...  Грицак, якщо ти ссиш їх знищувати, то потрібно, щоб це зрозуміли деякі сили... І без тебе знищимо всю цю шушеру і шваль, особливо русскую шушеру і шваль... Знищеним буде і Путін, і вся його ФСБ у всьому світі, - їхнім же салом їм по сусалу... Тим паче, що ФСБ втрачає довіру навіть народу Росії, оскільки в Росії при владі знаходиться ФСБ, яка і організувала в Росії такий спосіб життя, при реалізації якого середня тривалість життя мужиків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС... Тобто ФСБ забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя... У кожного! Російський народ, як тільки розбереться, ніколи не простить ФСБ і армію Росії, в основному це торкається психотронних структур армії і ФСБ РФ,  - це бандити! Я звертаюсь до кожного порядного громадянина всіх країн, всього світу, - знищуйте ФСБешників  і їхніх агентів, - це істинні вороги всіх народів, включно із народом Росії, вони наднебезпечні для здоров'я і життя буквально кожного жителя планети Земля! Бог не простить, якщо не будете знищувати психотронних бандитів ФСБ і армії РФ! Тільки будьте обережні, вся армія і ФСБ РФ також, як і суспільство, складається на всі 100% із бандитів, та їм слухняних... Із бандитів, непідсудних за злочини! Такими бандитами, непідсудними за злочини, являються, як правило, психотронні ФСБешники, а їхніми лакеями, слугами, холуями, аожливо навіть друзями, товаришами, являються ФСБешники, які не мають відношення до променів, до психотронних технологій... Серед таких можуть бути, хоча і рідко, порядні достатньо люди, їх знищувати не бажано... Не можна навіть! Тільки якщо будуть захищати своїх бандитів...  Я звертаюсь до СБУшників проросійської, антиукраїнської, проФСБешної, антиукраїнської терористичної орієнтації, - убирайтесь із СБУ, із України на ПМЖ в Росію. Не покинете СБУ і Україну, - я вас усіх знищу, так, як ви знищували моїх друзів, як ви знищували українців всі ці роки, починаючи із 1991 року, та й раніше, із застосуванням променів,  - таємно, дистанційно, невидимо, променями... Я не прощу! Я не забуду таке своє життя! Я буду мстити! Я покараю і вас, і Путіна, і ФСБ,  і армію, і всю  Росіїю, я нічого не буду видумувати, я вас буду винищувати так, як ви нас... Я не прощу вам жодного із мільйонів українців, знищених вашими шакалами, вами особисто! Я не прощу! Я вам ніколи не прощу навіть мою колишню любов до вас, до ваших структур... Я знаю як ви цим скористались! Як ви репетували: "Ми нікогда нє допустім в государсствє второго Єльціна!".  Я знаю, як ви мене захищали від шакалів генералів і офіцерів психотронної мафії Військово-Повітряних Сил. Я знаю, що ви ссикуни, що ви боїтесь бандитів, самі бандити! Мені більше такі шакали не потрібні!  Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули в мій мозок! Якщо ви захочете розбиратись зі мною лізьте до них, до тих, хто керує моїм мозком, а не до мене! Всі, хто буде лізти до мене, - будуть знищуватись! Щоб не говорили, що я вас не попереджав! Я завжди відносився до вас, як до порядних людей! А ви? А ви як? Я не прощу! Шакали путінці, я не прощу! Більше того, я показав, що ви істинні вороги народу, навіть народу Росії! 

Немає коментарів:

Дописати коментар