Шукати в цьому блозі

четвер, 17 грудня 2015 р.

Путін зробив заяву щодо санкцій проти України - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua

Путін зробив заяву щодо санкцій проти України - Новини - Український тиждень, Тиждень.ua





Путін, ну ти і лайно! Тобі потрібно покинути всі, окуповані Росією,  території, - Крим, Донбас... А не лізи в пузир! Костя Боровой прогнозує, що тебе можна вигнати тільки військовою силою, - я згодний з ним, але я хочу запобігти виличезних людських втрат, руйнації інфраструктури, тому я написав таке: http://obozrevatel.com/politics/50123-borovoj-serial-pod-nazvaniem-ukraina-bolshe-ne-populyaren-sredi-rossiyan.htm 
Знаючи, як в КГБ приймають рішення, ніколи не відмовляючись від них, від їхнього виконання, Костя правий! Таку силу, як РФ, потрібно виганяти ба-гатовекторною силою, ще більш наполегливою... і обов'язково військовою. Прогнозуючи величезні втрати людських життів, пріоретет потрібно надати безкровним психотронним методам вигнання русскіх окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів... біоробототехнологіям космічної медицини. Уявляється, що Росія, - Путін, Мєдвєдєв, Патрушєв, Шойгу, Бортніков, Чайка, Колокольцєв, Наришкін, Матвієнко... вже програли психотронну війну, оскільки сидять з повішеними х*ями, - прибульці, які прибули до них у мозки, повісили їм х*ї, вони не ї*уться, - думають для чого вони живуть, якщо ж...пи недоступні для експлуатації. Залишилось почати їх інтенсивно шмонати їх болями, які викликаються дистанційно, невидимо, таємно, променями і примусити підкоритись: почати розмовляти по суті проблем; стати порядними людьми; компенсувати  ущерб нанесений путінцями; підкоритись тим, хто сидить у них у мозках... Ті, хто повісив їм х*ї сидять у них у мозках, - Путін, з ними і розмовляйте! З ними і вирішуйте проблеми, їм і підкоряйтесь, я тобі твій вонючий х*й не вішав, а ти дав розпорядження катувати мене день і ніч променями, щоб я корчився від болю і щоб покинув життя самогубством... Путін, ти припутень, я тобі вже багато разів говорив: "Ти не ту зовсім позицію зайняв! Ти повинен був захищати цивільне суспільство, а не бандитський генералітет! Ти сам себе поставив в кут! Ти сам собі повісив свій х*й, ти позбавив своїх доньок мати статеві стосунки... Щоб твій х*й піднявся, потрібно, щоб військові були сильнішими за цивільних?! Хіба зараз це можливо?! Як і наскільки твій Мєдвєдєв підкоряється Шойгу, Бортнікову, Колокольцеву, Чайці...? Щоб твій х*й піднявся, ти повинен змінитись, відмовитись від підтримки бандитів - генералів, підкоритись тим, хто сидить у тебе у мозку! Не підкоришся? Не будеш ї*атись! Не знайдеш тих, із - за кого мене катують день і ніч променями всі твої путінці, весь твій "русскій мір", вся Росія буде сидіти з повішеними х*ями...  Твої військові прокурори не борються із психотронною злочинністю, а кришують її, підкоряються їй, бігають за пляшками для психотронних паханів...  Русскіє військові, повоювали із Україною? Повювали? Як тільки Путін, російське державне керівництво, російський генералітет... захочуть ї*атись, так почнеться звільнення Криму, Донбасу, інших всіх, окупованих Росією, територій від русскіх окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів...  Мене за ці публікації хочуть вбити, витончено знищити... Ненавиджу шакалів! Я вас усіх знищу падли! Я ненавиджу вас! Я ж вам служу? Я ж вас безкоштовно інформую! Я ж вас попереджаю, щоб ви на займались злочинами, інакше ваші х*ї повиснуть назавжди... Для чого ви живете? Прибульці не простять вас! Я не прощу! Я буду мстити! Я покараю! Я по-ставлю всю вашу Росію на коліна і буду запитувати: "Хто вам дозволив мене катувати променями? Чи здавайте шкури, чи я вас усіх знищу!". Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку, автори інформації часто мені невідомі... Вам потрібно розправлятись не зі мною, а з тими, хто керує моїм мозком, з ними побіріться, а не зі мною! І що ваші спецслужби і ваша армія сильніші за них? Путін, твої срані ФСБ і армія РФ х*й тобі не мо-жуть поставити, не те, що війну виграти у України! Убирайся скотина із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Уявляється, що за допомо-гою такої війни потрібно звільнити від русскіх окупантів, терористів, сепаратистів, бандитів... Крим, Донбас, Ітуруп, Шикотан, Кунашир, Хабомаї, Абхазію, Придністров'я, Кенігсберг...  Путін, будеш викабеліваться, зразу ж заберу ще і частини Курської і Бєлогородської областей, всю Воронєжскую область, весь Краснодарський край, частину Ставропольського краю… То все Україна!  Щоб знав скотина як воювати із Україною! Путін, я тобі говорю вкотре, тобі не потрібно воювати, щоб розшукати тих, хто тобі х*й повісив, щоб знайти тих, із – за кого мене катують… Ті, хто тобі х*й повісив, сидять у тебе у мозку, розмовляй з ними потвора, інакше вони тебе повісять раніше, ніж заплановано! Щоб знав, шакал ФСБешний, на яку війну ти потрапив на-справді?! Щоб знав як воювати із Україною! Твої середньостатистичні мужи-ки в Росії здихають на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Об’єднаній Єв-ропі, а ти все воюєш?! Повоюй! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Я тебе все рівно знищу! У тебе один тільки шлях пролонгувати своє перебуван-ня на цьому світі, - підкоритись! Підкоритись тим, хто тобі х*й повісив! Щоб знав шакал, як твої ублюдки катують мене все життя і ні про що ніколи не ро-змовляють! Я не прощу! Я не забуду! Я відомщу! Я покараю! 

Немає коментарів:

Дописати коментар