Шукати в цьому блозі

середа, 2 листопада 2016 р.

817. ФБР хоче допитати біля 30 свідків у справі П.Лазаренка.

2.11.2016. ФБР хоче допитати біля 30 свідків у справі П.Лазаренка. http://glavcom.ua/news/fbr-dopitaje-timoshenko-u-spravi-lazarenka-zmi-380682.html Я звертаюсь до слідчих ФБР США, - корупційне збагачення П.Лазаренка, то не моя компетенція, а ваша! Однак я прошу прийняти до уваги іншу обставину, - я нагадую, що П.Лазаренко мав якості і сильної, прогресивної особистості, яка діяла згідно з велінням часу, частково по-єльцінськи. Я маю на увазі боротьбу за встановлення цивільного кон-тролю над діяльністю людей в погонах, над діяльністю найстрашнішої злочинності су-часності, над діяльністю психотронних мафій армії і спецслужб РФ, та їхніх собутильни-ків, "однокарманніков" в Україні. Ця інформація торкається таємності взагалі, зокрема наявності у світі засобів мозкового контролю, (можна навіть знати про що людина ду-має), космічного біологічного радіозв"язку... Я ж пишу про це відкрито! Чому? Тому, що мене позбавили контактів із засекреченими державними структурами, особливо РФ, до того ж вони є злочинними і не мають бажання контактувати зі мною, по будь-яким век-торам, зовсім не реагували на моє колишнє бажання апелювати до них, і, тим не менш, здійснюючи постійну присутність у моєму мозку, до того ж я біоробот, мене примушують писати катуваннями, - я не витримую катувань і підкоряюсь тим, хто керує моїм мозком. А взагалі у моєму мозку "каша", - присутність і втручання у психіку і інтелект здійснюють сили різної, часто протилежної, орієнтації... Якщо можете знайдіть тих, хто мені кричав: "Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!", "Всьо равно сломаю і нє такіх ламал!", "Всьо равно поставлю на колєні і нє такіх ставіл! Да у мєня маршали гаварілі!"... Знайдіть тих, хто мене катує зараз, - серед бригади катів мені відомий лише один, по належності до Військово-Повітряних Сил. А тепер про Лазаренка, - він, якось, був присутнім на моїх стражданнях від катувань променями, - не витримав, кричав: "Так чєм ви занімаєтєсь в государствє, - генєрали?!"... Не виключено, що психотронні генерали, у подальшому, показали і йому, чим вони займаються в державі... Уявіть собі, Лазаренко, бодай частково, був у шкурі призидента РФ Єльціна, він був прем"єр-міністром України, керівником Уряду України, Уряду, в якому частина Уряду, генерали, не підкорялись йому, чи не володіли ситуацією у психотронних структурах армії і спецслужб... Це жахлива ситуація, коли прем"єр знає, що йому не підкоряються силові міністри, чи злочинна від початку і до кінця психотронна мафія армії і спецслужб... Боротись із такими могла лише сильна особистість, - Лазаренко боровся! Можливо він знав, що боротьба із такими шакалами не може увінчатись, ще тривалий час, перемогою цивільної влади, тому, знаючи це, він міг уявляти, що він буде з ними боротись доти, доки зможе, а потім прийдеться тікати від них, - жебраком він не хотів тікати?! Прошу слідчих і суд врахувати цю якість особистості Лазаренко, - він про це може і не говорити, щоб його не притягли до відповідальності за порушення режиму таємності... До того ж, не виключено, що і мозок самого Лазаренка був підключений під промені, (під біоробототехнології космічної медицини) скажімо ФСБ РФ, яка ганьбила все проукраїнське, - тобто ФСБ виставляла Лазаренка, за допомогою променів, корупційним монстром, апелюючи до народу України таким чином, щоб ліквідувати державність України, не визнаючи Україну самостійною державою, а українців самостійною нацією... Я можу допустити, що і у вас є засоби мозкового прослуховування, і ви, тим не менш, не можете прочитати у нього у мозку мої твердження, - це може означати, що Лазаренко був туповатий у тому, щоб розуміти, що його мозком керують, що його підставляють... Нахабність і підлість КГБ СССР, ФСБ і армії РФ, зараз відома всьому світу, вони могли навіть листи писати королю Іспанії від імені Президента США... "Вони" навіть мене використовували для того, щоб впроваджувати в керівні державні структури України своїх агентів типу Д.Саламатіна... Прошу врахувати мою інформацію... Могло бути і інше, - прем"єр - міністри не підкорялись Президентам своїх держав, не виконували їхні накази, якраз по боротьбі із психотронними мафіями армії і спецслужб, - згадайте скільки прем"єр-міністрів переназначав Б.Єльцін?! І жодний із них не міг встановити контроль над діяльністю психотронних структур, - президенти також мають право на емоції від безсилля перед найжахливішою злочинністю сучасності... І тим не менш, я все рівно вимагаю врахувати мої вимоги до проблеми, - влада повинна бути конституційною, ци-вільною, а не диктатурою бандитів, членів їхніх сімей, та їхньої каральної медицини, яку ще й захищають армія, спецслужби... які перетворені на всі 100% у бандитів та їм слух-няних... Із-за чого середня тривалість життя чоловіків в Росії складає 62 роки, в Україні 64 роки, майже на 20 років менші ніж в ЄС, інших країнах з промислово-розвиненими демократіями... До того ж існує лише один спосіб боротьби із психотронними мафіями, - "їхнім же салом, - їм по сусалу!". У зв"язку із чим можна кричати: "Путін, убирайся із Криму, із Донбасу! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись!". Я не прощу! Населення всіх країн світу повинно зрозуміти, що так, як мене, потрібно підкоряти бандитів, членів їхніх родин, їхню каральну медицину, тобто Путіна, Шойгу, Мєдвєдєва, Патрушєва, Бо-ртнікова, Матвієнко, Наришкіна, інших, їм подібних, щоб вони сповна відчули чого вони варті. А від лікарів я вимагаю лікувати всіх громадян від усіх хвороб, - не будете лікува-ти, - не будете ї*атись! Ви повинні підкорятись клятві Гіпократа, а не КГБ, армії, проку-ратурі... Путін своєю вербовкою населення в агенти ФСБ, та їхні холуї, слуги... досяг вже того. що щонайменше 16 млн. російських жінок "брудні", тобто венерично хворі, не здатні народжувати дітей... Що, і слідчі ФБР бояться лікарняної мафії? Бояться медичної злочинності? А як же тим, хто з ними бореться, кого виставляють, кого використовують для боротьби із ними? Особливо коли психотронні структури армії і спецслужб променями не допускають до лікування, і все "валят" на лікарів?! Хто повинен навести лад в державі? Хто повинен встановити конституційну владу, а не диктатуру бандитів, членів їхніх родин та їхньої каральної медицини? Вибачте! Наболіло! Шкода народ! Такий народ... і в зубах бандитів, членів їхніх родин та їхньої каральної медицини! І все людство перетвоерене у бандитів та їм слухняних, - жодної порядної самостійної людини!? Росія повинна бути приборкана, - на мій погляд, 90-95% всіх українських злочинів повинні бути "списані", оскільки їх здійснювали психотронні структури армії і ФСБ РФ, керуючи мозками таких українців-злочинців...

Немає коментарів:

Дописати коментар