Шукати в цьому блозі

неділя, 13 листопада 2016 р.

820. До 83 річниці геноциду українців голодомором.

http://censor.net.ua/news/414731/ssha_vyrazili_solidarnost_s_ukraintsami_v_pochtenii_pamyati_jertv_golodomora Звичайно я солідарний з народом США, з працівниками Білого Дому США, за співчуття за загиблими під час геноциду українців голодоморами, особливо 1932..1933 р.р. Дякую! Обнімаю кожного громадянина США, який співчуває українцям і Україні. Не можу тільки, до сих пір, змиритись з тим, що так і не встановлена кінцево чисельність знищених українців геноцидом голодоморами?! Я, як колишній науковець, вірю визначенню чисельності загиблих українців під час голодомору 1932...1933 р.р., отриманої ймовірностними методами, - науковими методами! Під час визначення чисельності загиблих робилось припущення, що українці розмножувались і вмирали із тією ж швидкістю, що і до голодомору, безпосередньо перед голодомором, брався до уваги також той факт, що українці народжувались би, жили і вмирали так, як народжувались, жили і вмирали росіяни, русскіє, в прилеглих до України регіонах... Тобто застосовували методи інтерполяції і екстраполяції для визначення чисельності загиблих від голодомору українців. Виходило жахливе число, близьке до 12 млн. Вважаю, що потрібно об"єктивно встановити кінцеву чисельність знищених українців голодоморами... Хоча 3 млн. - це також жахливе число?! Дякую, Барак! Дякую народу США! На жаль російська влада до сих пір не визнає голодомори геноцидом українців, з метою заселення території України русскімі. Росія, ФСБ, влада РФ, Путін... до сих пір такі, як і в 1932...1933 р.р. їхні попередники. Путін, його мафія, не визнають до сих пір Україну самостійною державою, українців самостійною, державотворчою нацією. Путін до сих пір робить все можливе для нього, щоб знищити українців, щоб зменшити чисельність українців і збільшити чисельність русскіх. За роки свого правління Путін таємно "провів по-документам" той факт, що біля двох мільйонів громадян Росії українського походження перезаписані в документах як "русскіє"... Анексія Криму, окупація Донбасу, російсько-українська війна 2014...2016 р.р. ... також підкреслюють той факт, що Путін "затирає" українців, штучно зменшує їхню чисельність, штучно збільшуючи чисельність "русскіх", привласнюючи для них території інших націй, народів, національностей... Путін до сих пір винищує таємно українців на всій території земної кулі, тепер уже із використанням променів, (біоробототехнологій космічної медицини)... Тобто Путін і зараз винищує українців таємно, дистанційно, невидимо, променями... Як він це робить? Дуже просто! На таємному рівні, не юридично, як правило порядних, ніколи, ніде, ні в чому не винних українців, підключає під промені, таємно репресує,переслідує на таємному рівні. Звичайно порядним українцям, ніколи, ніде, ні в чому не винним, можуть допомагати тільки такі ж порядні українці, як правило інтелігенція, з вищою освітою, інші порядні українці, свідомі українці, які і є головним ворогом Росії, русскіх... Путін таких свідомих українців вираховує, тих, хто намагається допомагати неюридично репресованим українцям, і... знищує. Знищує таємно, дистанційно, невидимо, променями, штучно викликаючи інфаркти, інсульти, але головним чином злоякісність, ДТП, постріли на вході до під"їздів, на виході з під"їздів, з ліфтів... В інший спосіб, - фантазії у путінських кривавих мавп необмежені! Як Путін вираховує таких свідомих українців? Дуже просто, - сидить у мозку у незаконно, неюридично репресованого українця у мозку, бачить його очами, чує його вухами все, що робиться навкруги, знає всіх, хто підходить до репресованого, знає чи допомагає бодай хтось, бодай чимсь такому репресованому українцю... Вираховує і знищує! Я є таким репресованим, тривалий час цього всього не розумів, аж поки мені не дійшло, що винищуються всі, з ким я контактував, - я подавав до суду на армію і КГБ, вони мають промені, (психотронні технології), але прокуратура, суди... вся правоохоронна система боїться психотронних бандитів... Зараз я назову деякі прізвища тих, хто був зі мною у контактах, а пізніше був знищеним у різний спосіб: І.Куліш, О.Вовк, В.Нестеренко, В.Гома, Т.Смичок, Л.Тесленко, Л.Павловський, Л.Максименко, В.Пушко, Ф.Супрун, В.Супрун, Ф.Ярковський, Т.Федоренко, В.Бакун, Н.Буюн, Мих.Буюн, Мик. Буюн, Д.Леонтенко, О.Ємець, В.Гетьман, М.Сирота, В.Чорновіл, М.Пушкар, О.Хаймович... Не потрібно бути шибкоаналітиком, щоб зрозуміти кого ж знищували таємно?! Все це українські прізвища, єврейські… Справедливості заради знищувались мої контактери і від російських демократів, і військові, генерали, мої однокурсники, співслужбовці... Причому одні за те, що вони порядні, а інші за те, що військові злочинці... Але тут, у цій публікації, я про це замовчую... Звичайно я намагаюсь ні з ким не мати стосунків, для того, щоб людей не знищували психотронні бандити-репресанти... Яких, чомусь, всі бояться! Тому, що вони безкарно вбивають променями таємно, дистанційно, невидимо... Росія повинна бути приборкана! Путін, його спецслужби повинні бути знищені дотла, до останньої скотини! Які займається злочинами безкарно. Оскільки всі вони стали наднебезпечними для здоров’я і життя чи не всіх громадян, всіх країн світу… Питання стоїть так, - вони нас, чи ми їх! Які б ми не були миролюбні, ми повинні воювати з русскімі на знищення! Русскіх не можливо перемагати, якщо їх не знищувати! Причому на цей раз їх потрібно знищити, знищити так, щоб вони вже ніколи, ніде, ні при яких обставинах не могли відродитись! Державність Росії, поки що, можна допускати, але утримуючи мозки правлячих Росією клептократів під мозковим контролем, під біоробототехнологіями космічної медицини, під променями… Моя душа часто кричить: «Петро, (інтернетівське ім’я Президента України П.Порошенка), ти воюй з Росією в межах Законів, істинних проукраїнських інтересів України і світової спільноти, а я з ними буду воювати так, як вони зі мною воюють, починаючи ще з радянських часів, я буду їх винищувати доти, поки не підкорю всю армію, всю спецслужбу, всю прокуратуру, всі суди… всю владу! Я не прощу! Те, що роблять психотронні структури армії і ФСБ РФ променями повинно бути припинено назавжди! Я не можу не сказати зараз, що більше, ніж 90% жахів на земній кулі твориться із – за «такого» використання Путіним, його армією, його спецслужбами променів… Психотронні бандити в погонах силових міністрів, особливо міністри оборони Росії Шойгу, України Полторак, я вас ненавиджу, - не навчитесь захищати тих, кого ваші криваві психотронні гниди катують променями, не будете ї*атись! Військові лікарі, психотронні військові лікарі, не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Путін, я ж тобі вже неодноразово говорив: «Не будешь подчиняться, - не будешь е*аться! Я не прощу!». Лікарі міста Суми, із мафії московського лікаря Соколова, не будете підкорятись, - не будете ї*атись!». Я знаю, що певна кількість лікарів хоче мене, жахливими методами, знищити, вже об’явили: «До первой болєзні!»… Мені боляче, що знищують ніколи, ніде, ні в чому не винних людей, як і під час геноциду українців голодоморами, Я знаю, що це не від великого розуму, не від великої справедливості чи об’єктивності, - бажати знищувати біороботів, беззахисних, безпомічних, безправних, а не тих, хто керує їхніми мозками! Що ж: «Хто сильніший!», - право не працює. Боляче за таку українську інтелігенцію! Так, Петро?! Мені уявляється, що я був, чи був би, все ж таки, більш виваженим, більш дипломатичним, більш конструктивним, ніж ті, хто керує моїм мозком, але ж я не контролюю ситуацію від «А» і до «Я», - вимушений вірити тим, хто сидить у мозку, правоохоронна система мовчить! А у мозку сидять суб’єкти різної орієнтації, та ще й, щоб їх не ідентифікували спецслужби, навмисне оббріхують мій мозок, утримуючи у нездатності мислити, запам’ятовувати, діяти… Важко бути біологічною іграшкою, біороботом, в зубах у садистів… Я маю право бути таким, яким я є! Я більшу частину свого життя провів у середовищі вбивць! Від яких, наприклад, від нічого робити, можна було почути фразу: «Я убіл ужє десять чєловєк! Нам надоєло убівать!»… І це у мирний зовсім час, не під час війни! «Останкіно» це знає, але мовчить, народу не розповідає… Бодай така інформація можливо наштовхне русскій народ на критичне відношення до руської пропаганди! Путін, тобі також потрібно знати куди ж ти потрапив, ти думав, що ти потрапив на російсько-українську війну? А виявилось, що ти потрапив на війну всього людства за свободу і незалежність від твоїх психотронних бандитів! Військові, генералітет, для того, щоб ваші х*ї піднімались, потрібно, щоб ви підкорялись цивільній владі, щоб ви визнавали верховенство міжнародного права, права громадян, щоб вміли захищати громадян від психотронних злочинців… Лікарі, не будете лікувати всіх громадян, від усіх хвороб, особливо від венеричних, які вже зробили кожну п’яту жінку нещасною, бездітною, - не будете ї*атись! Від подібних публікацій мене все знищити хочуть?! А я багато разів, багато років поспіль, звертався, говорив, що я ніякий не кровожадний, що я особисто вам х*ї не вішаю, не застосовую насилля, але я попереджав, що будуть плачевні наслідки від дій злочинців, непідсудних за злочини, - наді мною реготали і продовжували катувати… А що тепер? Дехто вже впевнився? За злочини потрібно відповідати! Русскіє, не будете підкорятись українцям, - над вами будуть сміятись! Знищення не припиняться доти, поки ті, хто займається злочиною діяльністю безкарно, не підкоряться… І що? За цю інформацію мене потрібно знищувати? Я ж навпаки, попереджаю всіх, особливо бандитів, - бережіть себе, шкури потворні! Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, достовірність інформації і її автори бувають мені часто не відомі… І що? За цю інформацію мене також потрібно знищувати? В час, в якому відношення до людей часто визначається тим, хто ж ти такий насправді, - патрицій чи плебей, простолюдин, лох? Що, патриціям можна вбивати безкарно лохів, плебеїв, простолюдинів? Путін, ти що патрицій? Чи лох, плебей, профан, простолюдин? Що ж ти за патрицій такий, якщо у тебе х*й не стоїть? Якщо у тебе нема таких друзів, які могли б тобі х*й поставити? Що? У такому випадку це проблема Росії? Що Росією правлять на патриції, а клептократи: лохи, плебеї, профани, простолюдини, бандити, «двоєчнікі, ділетанти, уголовнікі», кагебісти… Вони ж багаті?! Психотронне зло на земній кулі повинно бути приборкане. На жаль, я дуже гарно розумію, що психотронне зло можна приборкати лише використанням психотронних технологій! Промені можна перемогти лише променями, - чиї ж промені сильніші?! Я дуже гарно знаю психологію психотронних бійців Росії, тому я весь час у своїх публікаці-ях стверджую, - русскіє пси розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють... Тому я звірію, коли чую у Києві, Вашингтоні, Римі, чи ще десь "голубів", які все хочуть дружити з русскімі! Мій мозок зразу продукує ненависть до таких, оскільки я розумію, що "голубами" стають чи тупі люди, у психотроннму змісті, які не обізнані з тим, чим же займаються спецслужби Путіна, чи відкриті істинні вороги цивілізації, пропутінські "соколи"... Я колись у своїх публікаціях вже писав, що якби навіть громадяни Росії, на своїй шкурі випробували те, чим займаються армія і спецслужби Росії із психотронних структур, то 90-95% громадян Росії зненавиділи б свою, російську, армію і свою, російську, спецслужбу, особливо Путіна... Настільки потворні і криваві ці скоти, що навіть забирають у кожного громадянина РФ право на 20 років життя... І такий свій спосіб життя експортують війною до Грузії, Молдови, України... Вічна пам'ять українцям, загиблим від геноциду голодомором! Запали свічку!

Немає коментарів:

Дописати коментар