Шукати в цьому блозі

четвер, 24 листопада 2016 р.

822.Запали свічку!

http://ipress.ua/news/u_32_krainah_zapalyat_svichky_v_pamyat_pro_zhertv_golodomoru_v_ukraini_189092.html Вічна пам"ять мільйонам жертв геноциду українців голодомором! Кожний українець всіх країн всього світу повинен робити все, щоб подібні жахіття не були повторені не тільки в Україні, але і у всьому світі! Для цього, щонайменше, потрібно відсторонити від влади комуністів-КГБістів Путіна, їхніх прихильників у всіх країнах світу! Мої батьки пережили гено-цид українців голодомором 1932...1933 р.р. В дитинстві я чув пошепки від батька про холо-дець, в якому попадались дитячі мізинчики, а від матері розповідь про збожеволілу від го-лоду інтелігентну подружню пару з Півдня України, яка приблудились до них вночі, були нагодовані борщем з хлібом, після чого вони пішли далі... Вранці за городом був знайдений труп чоловіка, а його збожеволіла дружина пішла далі без нього... Модель знищення українців голодом не була забута і психотронними гебістами і у більш пізні роки, після 1933 року, навіть в роки розпаду СССР, перед 1991 роком, і після нього... Якраз у ці роки мене репресували безпосередньо у Москві, коли я там проживав, репресували таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототенологіями космічної медицини), психотроннні стуктури армії і/чи КГБ, "дехто" наголошує і зараз, що репресували психотронні структури державної безпеки медицини збройних сил СССР, пізніше Росії, за участю їхніх собутильників із України... (Дезінформація не виключена у моїх публікаціях, - це зв"язано із таємною жахливою війною, яка не припиняється до сих пір, щоб "певні нелюди, які володіють психотронними генераторами не взнали тих, хто ж дібрався до них... Я таких називаю прибульцями, які прибули до мозків і керують ними). Однією із перших моделей моїх страждань під час репресій була модель катування голодом, психотронні чекісти кричали мені: "Ти будєшь сдихать от голода!". Променями, таємно, дистанційно, невидимо, мені заборонили вживати їжу! Маса мого тіла, яка була тоді у мене в середньому 96...100 кг зменшувалась на 50%, аж до 50 кг. Звичайно мені було дещо легше переносити голод, ніж українцям 1932...1933 р.р., тому, що мені вживати їжу забороняли променями... Але ж голод є голод! Кожний читач, особливо русскій окупаційний, може спробувати штучно зменшити масу свого тіла на 50%, - багато чого можна зрозуміти, переосмислити відношення до українців... До того ж у мене тоді не було можливості знати, мене просто катують голодом, для насолоди садизмом, чи дійсно хочуть знищити... Страх, невідомість, - це жахлива штука! Окрім іншого, мене вбивали як українця, дозволили якось розмовляти рідною мовою місяців 2...3, а потім закричали: "Ну ладно! Хватіт ванять на хохляцком!" і почали так катувати променями, такими променями, від шоку, викликаного ними, на стіну ліз, "очі на лоб лізли"... Зразу ж вимушений був припинити розмовляти рідною мовою, - промені не можна перемагати, у променів нема героїв, якби можна було перемагати промені, то не існували б біоробототехнології космічної медицини, а вони існують... Як приклад, для підтвердження цього впевнення я надаю той факт, що якби можна було перемагати промені, то Путін би ї*ався, (трахався) б, а він не трахається... Ті, хто сумнівається у цьому, може провірити, - слідкуйте за ним, за Шойгу, за іншими військовими, окупаційними, терористичними, сепаратистськими прорусскімі злочинцями... Мене психотронним терором вбивали не тільки як українця, але і як звичайну людину, кричали: "Всьо равно сламаю і нє такіх ламал!", "Всьо равно постав-лю на колєні і нє такіх ставіл! Да у мєня маршали гаварілі!", "І яйца тєбє отрєжєм, чтоби нє рожал сєбє подобних!", "Унічтожім інтєлєкт!", "Унічтожім ерекцію!"... Примушували здійсни-ти згвалт, щоб після цього вивезти у рабство, катувати все життя під час важкої фізичної праці, а у кінці життя сказати: "А тепер іди і лікуй гонорею в хронічній формі і тебе покинуть ті, хто тебе репресував!"... (Потвори придумували причину для катувань, лікарі не діагнос-тують венеричні хвороби, моїми дружинами були: лікар, начмед, працівниця підприємства мінхарчопрому, які проходили комісії медичні, - хтось бреше, чи репресанти, чи лікарі...) Постійно діючими катуваннями перетворювали у раба, - готували до пожиттєвого рабства жахливими приниженнями людської гідності, перетвореннями фактично у тварину... Працювати не дозволяли, (променями), зате завжди і скрізь вимагали згвалти, щоб вивезти до координати рабства... Оббріхуючи людей, що це потрібно для забезпечення житлом?! Народ, що у Москві, що в Україні, що в Києві, був настільки дисціплінований перед бандитами гебістами, непідсудними за злочини, що я моя душа часто кричала: "Люди! Звичайні люди! Які добиваються до мене! Якщо ви не припините вислужуватись перед бандитами, якщо не перестанете добиватись до мене, щоб перетворити у раба після згвалту, - я буду вас знищувати нарівні з тими, хто займається злочинами безкарно! Але... Я марно апелював до народу... Народ, особливо в Росії, в Москві, вже давно перетворений у рабів у бандитів, членів їхніх родин та їхньої каральної медицини... Беззмістовно апелювати до такого народу, якого "вони" дуже просто, променями, роблять своїми союзниками, моїми ворогами, - я вимушений був чи терпіти, чи вішатись... Я багато років перебував буквально на межі самогубства, під улюлюкання і гигикання... народу, особливо його темної частини, Гебісти намагаються контролювати кожну людину, особливо через гебістів - лікарів, які заражають людей хворобами, не лікують, люди мучаться, все гроші носять, все хочуть стати здоровими, та так хочуть, що аж... середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж в ЄС... У мене був жахливий стан мозку, було подвійне відношення до силовиків, до профільної влади, до правоохоронної системи взагалі, - вони повинні захищати народ від злочинців, і, в той же час, вони захищають такий спосіб життя, при якому середньостатистичний громадянин здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС... Я цим хворію все життя, - пишу одне і те ж саме, намагаючись привернути увагу народу до цієї арифметики, але народ, вибачте, «задрочений» настільки, що ще "не доріс" до того, щоб замислюватись над числами, цифрами, які характеризують рівень життя... До чого я все це зараз? Для того, щоб читачі, щоб народ... знали, що послідовники тих таємних, зразка 1932...1933 р.р., сил існують і зараз, "працюють" тими ж таки моделями насилля, тільки більш витончено, невидимо, дистанційно, променями... Деякі "голоси", по космічному біологічному радіозв"язку, говорять, що психотронні злочини, подібні "моєму", моїй темі, здійснюють психотронні лікарі, яких бояться і гебісти звичайні, і міліціонери звичайні, судді, прокурори, профільна влада... Всі, всі, всі! Читачі, ви згоді із цим твердженням? Думайте! Вирішуйте! Адаптуйтесь! Борітеся!... Зараз йде вже не атомна епоха, не космічна, не інформаційна... а психотронна! Описане мною, - це одна із виразок психотронної епохи! Потвори, які борються із Україною і українцями, зі сторони Росії, розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Є інформація, що вони реагують ще на неможливість мати секс! Коли наступають на свої ж "граблі". Тому Путін, Шойгу, тисячі інших бандитів, - не ї*уться! Не припините катувати людей променями, не повернете Крим, Донбас... ї*атись не будете ніколи! Я не прощу! Я буду мстити! За злочини потрібно відповідати! З часом всі, хто займається злочинами без-карно будуть х*єповішеними! І ви, гниди злочинні, вбити мене хочете? За те, що я вас попе-реджаю, таким чином зберігаючи ваші життя, надаючи вам час для прийняття і реалізації рішення?! Ну і потвори! Ненавиджу гнид! Убирайтесь! Путін, а ти взагалі тупа скотина ФСБешна, щоб знав шакал, як воювати із тими, хто тобі х*й повісив променями... Вони у тебе у мозку, шакал, розмовляй із ними?! Якщо не будеш розмовляти із ними, тебе знищать твої ФСБешники, яким ти не можеш х*ї поставити! Убирайтесь шакали із Криму, із Донбасу... Не повернете Крим, Донбас, - не будете ї*атись! Росії "кришка", - більше ніколи Росія не буде наддержавою! До мене не добивайтесь, гниди, я не маю відношення ні до чого?! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Можу читачам надати ще версію, для чого мене катують променями?! "Голоси" кажуть, що злочинному лікарю, психотронному лікарю, якісь "борці" повісили х*й, той чомусь мене визначив винним у чо-мусь, і почав мене катувати променями для того, щоб йому х*й поставили?! Читачі, - це правда!? Як ви думаєте!? Для того, щоб мене використовувати "правильно", злочинці при-думали причину, що я, начебто, той, із - за кого лікарі всього світу припинили лікувати гоно-рею!? Читачі, може бути таке? Як ви думаєте, хто і для чого придумав такі версії?! Тепер це вже зовсім не смішно, - мене катують для того, щоб у Путіна х*й не стояв! У Шойгу, у інших бандитів... Шакали, вам підкорятись потрібно, а не заганяти мене у хутірську хату в рабство у бандита підприємця... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Продовжуйте жити як жили раніше, як бандити, тільки вже без є*лі, чи підкоряйтесь, якщо хочете ї*атись! Я не прощу! Я буду мстити! Лікарі, щоб ви знали як боятись «козлов із армійської мафії»! Путін, а ти повинен знати, що ти скотина, щоб знав, як захищати військових злочинців, а не прогре-сивну частину цивільного державного керівництва… Я попереджаю садистів, які все хочуть вовтузити мене, аж до знищення, - ви що дурні? Не розумієте, що я не маю відношення до того про що пишу?! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку! Автори інформації і її достовірність бувають мені не відомі! Ті, хто хоче мене знищити, повинні переглянути своє відношення до мене! Ви повинні бути мені вдячними, я ж вас завжди і скрізь попереджав, не хотів крові, а ви що? Вам підкорятись потрібно, а не вбивати мене! Я вкотре попереджаю, всі, хто займається злочинами безкарно, ї*атись не будуть, не будуть підкорятись, - будуть знищуватись! Щоб знали куди ви потрапили, а не тільки на російсько-українську війну.

Немає коментарів:

Дописати коментар