Шукати в цьому блозі

середа, 23 листопада 2016 р.

821.Чи можливий псиотронний захист громадян?

Моє життя склалось так, що я не був знайомий з творчістю Д.Трампа, не займався її аналізом, але отримав деяку приємність від, цитую: "Также американский президент пообещал заняться улучшением кибербезопасности. Он заявил: "Я попрошу Пентагон и председателя комитета, начальников штабов Вооруженных сил США разработать подробный план для защиты жизненно важной инфраструктуры США от кибератак и всех других видов атак"... На мій погляд у цьому виражається суть сучасної таємної війни, не говорю навіть кого і з ким! Ймовірно, що сила, яку представляє Д.Трамп, серйозна, набагато серйозніша, ніж її представляють деякі ЗМІ, тобто певна кількість спецслужб. Уявляється, що під кібербезпекою, в основному, потрібно мати на увазі захист мозків громадян, особливо "ключових" громадян, від таємного зчитування мислення, інформації безпосередньо з мозків, оскільки процес мислення носить електрофізіологічний характер, під час мислення йде випромінювання слабкої електромагнітної енергії з мозку, яку можна фіксувати, передавати, підсилювати, розшифровувати, знати про що людина мислить... Цими питаннями, природньо, займається армія і спецслужби... Ця обставина говорить про те, що у сучасному світі не може бути не розкритих злочинів!? А вони є? Чому? Тому, що армія спецслужби, їхня медицина, займаються таємним збагаченням, особливо у тій клятій Росії, самі свої злочини вони не розслідують! У чому небебезпека? Оператори можуть підключатись до мозків певних громадян, зчитувати, скажімо, паролі з електронної почти, кредитних карток, сторінок соціальних мереж... Таким чином можна знати всі військові і державні секрети... Мова йде про психотронну безпеку! Вчені повинні розробити можливості до створення європейського, разом із Україною, єдиного психотронного простору, світового психотронного простору країн, наприклад, на чолі з США, тобто їхніх союзників... Мені відомо, що Росія, її психотронні структури армії і ФСБ, займаються організацією психотронного безладу, хаосу, насилля в окремо взятих родинах, на всій території земної кулі, особливо в урядових, парламентських, президентських, військових, спецслужбових... колах. Психотронні структури армії і фСБ РФ здійснюють також жахливі, психотронні напади, на окремо взятих громадян України, на групи громадян України... На жаль міністерство оборони України, СБУ, профільна частина влади... чи зовсім не займаються захистом громадян, груп громадян, територій України від психотронни посягань, від психотронних нападів Росії на Україну, чи займаються відбірковим захистом, що сумнівно... Тому, МОУ, СБУ, профільна влада України, часто виглядають засекреченими, таємними агентами ФСБ РФ в Україні, причому досить велика, відносно велика їхня кількість такими і є! Я буду вирізати таку сволоту доти, доки не примушу підкоритись всіх, хто займається злочинами безкарно! Доти, поки вони не почнуть захищати громадян, особливо "ключових", від бандитів, від психотронних бандитів! Правоохоронні системи Росії, (про Росію навіть мова не йде, там бандити при владі, свої злочини, з психотронними включно, вони взагалі не розглядають), та й України, не справляються із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, тому існують цілі прошарки шакалів, непідсудних за жахливі злочини, тому їх потрібно знищувати, - інші способи боротьби з ними не ефективні чи малоефективні, хіба що таємне, дистанційне, невидиме, (променями, - біоробототехнологіями космічної медицини), позбавлення сексу! Путін, поки не покинеш Крим, Донбас..., поки не станеш відповідати статусу "гаранта прав і свобод громадян", поки не припиниш вербувати у свою с*ану ФСБ іноземних громадян, особливо із України... ї*атись не будеш ніколи, як і твій міністр оборони РФ Шойгу, інші шакали... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Те ж саме відноситься і до певних українських припутнів, - яких у цій публікації я не називаю. Прошу Україну, ЄС, державних керівників всіх порядних країн всього світу, серйозно відноситись до США, до тієї сили, яку представляє Д.Трамп... Мені уявляється, що США, на відміну від Росії, розуміє серйозність наслідків застосування психотронних технологій, і, якщо вірити цій публікації, США має намір боротись із психотронною злочинністю, яка не має меж, - це надсерйозний крок адміністрації Д.Трампа, все людство повинно бути йому вдячним, якщо проблема буде вирішена! Я б не хотів помилятись, - я на своїй шкурі дуже гарно знаю, що таке психотронні напади на громадян! Дональд, я тебе обнімаю, тисну руку, якщо я правильно тебе зрозумів! На жаль я не можу більш ефективно боротись! Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку. Достовірність інформації, її автори бувають мені не відомі! РИА Новости Украина: http://rian.com.ua/interview/20161123/1018965498.html

Немає коментарів:

Дописати коментар