Шукати в цьому блозі

субота, 12 листопада 2016 р.

819. Москва шаленіє від перемоги Д.Трампа.

http://qha.com.ua/ru/politika/rossiya-terpelivo-jdet-ot-ssha-priznaniya-anneksii-krima/167696/http://qha.com.ua/ru/politika/rossiya-terpelivo-jdet-ot-ssha-priznaniya-anneksii-krima/167696/http://qha.com.ua/ru/politika/rossiya-terpelivo-jdet-ot-ssha-priznaniya-anneksii-krima/167696/http://qha.com.ua/ru/politika/rossiya-terpelivo-jdet-ot-ssha-priznaniya-anneksii-krima/167696/http://qha.com.ua/ru/politika/rossiya-terpelivo-jdet-ot-ssha-priznaniya-anneksii-krima/167696/http://qha.com.ua/ru/politika/rossiya-terpelivo-jdet-ot-ssha-priznaniya-anneksii-krima/167696/ Весь світ облетіло відео реакції Москви, особливо ГосДуми, Жириновського зокрема, на перемогу Д.Трампа над Х.Клінтон у боротьбі за президентство у США! Блакитноокі, (щоб не говорити "голубиє"), русскіє мужики ГосДуми, "Останкіно"... скаженіли, шаленіли, я б, навіть, сказа по - русскі, "х*єлі" від радощів, - хлопчик переміг дівчинку... Я ніколи особливо не переймався різницею поміж чоловіками і жінками, особливо у "брудній мафії", але на основі свого досвіду, та й інтуїтивно, "щось" відчував, майже, завжди... Особливо, коли я був багато років москвичем, тоді, коли мені повідомили москвичі: "В Москвє, а значіт в СССР, єсть двє огромниє мафії, оні враждують мєжду собой, оні убівают друг друга і горє тому, кто по-падаєт мєжду німі...". Я був якраз таким, але я не потрапив поміж них самостійно, за мною тривалий час полювали мафіозі, нічого у них не виходило, але... Мене підключили під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), і силою променів, утримуючи, в термінології президента Єльціна, "под наркозом", затягували у злочинний світ, корупційний світ Москви, настільки необережно, що до мого мозку підключились всі, кому не лінь, від "безробітного хутірського бомжа до "Останкіно" і Брєжнєва"... Вся Москва тоді "стояла на ушах", по-іншому і не скажеш, а я ж був "під наркозом", мало що розумів... Тоді я і відчув різницю поміж чоловіками і жінками... Чоловіки витворяли одне, - жінки інше! Я багато років пропрацював серед чоловічих колективів, пізніше серед змішаних, але тривалий час не розумівся у мафіозно-корупційних стосунках пов"язаних з різницею поміж чоловіками і жінками... Чоловіки самі викликали мою ненависть до них, визнавши себе скотами, під час жахливих моїх страждань, від катувань променями, чоловіки "вистрелили": "Во всьом віновати мужчіни! Да, ми, мужчіни, - прєступнікі, заслужівшіє унічтоженія!". Мене тривалий час не покидали колись думки, коли я бачив чоловіків, що мені потрібно їх вбивати, якщо правоохоронна система не здатна нейтралізовувати тих, хто сам себе визнає "заслужівшім унічтожєнія"... Я і зараз сказав Путіну, Порошенко, що у зв"язку із тим, що їхні правоохоронні системи не здатні боротись із непідсудними за злочини "чоловіками заслужівшімі унічтожєнія", які стали наднебезпечними для мого, особисто, здоров"я і життя, наднебезпечними для здоров"я і життя громадян чи не всіх країн світу, - я їх буду вбивати доти, доки вони не підкоряться... Дещо згадую і зараз. Колись порядні московські жінки, - я людина вдячна, я вдячний тим московським жінкам і зараз, намагались мене захищати, в чому, як, для чого, я не розумівся взагалі, знав тільки, що люди в погонах чомусь звіріють від того, що мене захищали жінки. Якось міністр оборони Росії генерал П.Грачєв у дикій злобі шипів: "А ми ссим твоїм сукам в рот!", а його підлеглі, психотронні офіцери, які безпосередньо катували мене променями, підтримували міністра: "А ми є*ьом твоіх сук в рот в ж*пу, в рот в ж*пу!", - офіцерам це також подобається, та ще й з дозволу свого міністра?! Але, в той же час, чомусь, я бачив Єльціна, тільки один раз за більш, ніж 10 років наших контактів, занадто заклопотаного, напруженого, у злобі, і, в той же час, навіть, з якоюсь тінню переляку... Повторюю, Єльцін, за всі роки наших контактів, був тільки один раз у такому стані, - Єльцін кричав: "Гдє би ти нє бил, что би ти ні дєлал, - рядом должна бить жєнщіна!"... Тоді генерали, х*ями своїх офіцерів, іноді і своїми, "боролись" із мос-ковськими жінкам, мабуть не всім "таким" москвичкам були приємні контакти із офіцерами і "в рот, і в ж*пу", комусь від цього радощі, а комусь жахливі приниження... Але зараз я не про це, - я про реакцію "русскіх мужіков" на перемогу Д.Трампа, який колись також був офі-цером... Мені уявляється, що радість Росії: російського державного керівництва; Пєскова; ГосДуми, всіх росіян взагалі, та й їхніх симпатиків у всьому світі, передчасна! "Жєлаємоє видают за дєйствітєльноє!", як сказали б колись наші ад"юнкти із гагарінської кафедри ае-родинаміки №15 "ВВИА им.Жуковского": "Стучат хвостом перед Трампом!"... Чому передча-сна радість? Тому, що у Трампа нема таких друзів, які могли б поставити х*й Путіну! Чому радіти?! Діяльність президентів, як і війна, має явну, (як правило на основі Законів), складо-ву і таємну. У явній складовій чи не всі президенти виступають як рівні серед рівних, поряд-ні, демократичні.. В таємних стосунках, деякі президенти, ідентифікують себе, жахливо, як непідсудних, за будь-які злочини, бандитів... Армія, СВР, ФСБ РФ борються за статус Путі-на, як найсильнішого бандита сучасності... Я "охлаждаю пил русскіх мужиков", як і КГБеш-них русскіх олігархів, як і армії, СВР, ФСБ РФ, - найсильнішим злочинцем сучасності Путін бути не може, - не може бути найсильнішим бандитом сучасності той, у кого х*й не стоїть! Не може бути наддержавою та держава, у лідера якої ї*й не стоїть! Для Росії наступає за-кат, - закат на віки вічні. Я вже ніколи не випущу із психотронних обіймів сучасне російське державне керівництво, і кожного із наступного... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Не повернеш Крим, Донбас... не будеш ї*атись. Я не прощу! Як би ти не озброював своїх бандитів "до зубів" у Криму, у Донбасі, сидіти Росія буде там доти, поки не захочуть ї*атись оті ключові русскіє гниди: Путін, Шойгу, інші військові злочинці... Русскіє, захочете ї*атись, поверенете Крим, Донбас... Таким чином, мені уявляється, що радість Росії від приходу до президентської влади в США Д.Трампа, - передчасна! Хоча б тому, що у Трампа нема таких друзів, які могли б поставити х*й Путіну, іншим його сатрапам... Убирайтесь, русскіє окупаційні, сепаратистські терорис-тичні скоти, із Криму, із Донбасу... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Територія України єдина, неподільна, - всі незгодні мають право виїхати на ПМЖ в РФ. Багато "довгоносиків" запитують: "Чому я поміняв відношення до влади України, до Порошенка?!"... Я не знаю, що вам відповісти... Поміняв не я, а той, хто керує моїм мозком! Прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я особисто не контролюю мозки представників влади України! Якщо вважати, що я знаходжусь під певним захистом, то я не знаю під чиїм захистом я знаходжусь! Звичайно під прибульцями, які прибули у мій мозок і керують ним! Я і не хочу знати! Мій мозок прослуховується моїми ворогами, тими, хто бажає мене використовувати... Тому, якщо я взнаю, хто мене захищає, - взнають і вороги, які зможуть нейтралізувати їх, тоді може піднятись х*й у Путіна, - Росія зможе окупувати Європу?! Я не буду мати важелів впливу на русскіх бандитів... Чому я поміняв відношення до влади України?! Є підстави! Мабуть у прибульців! Торкаються таємної, мафіозної, корупційної складової... Моє життя закінчується, - я провів більшість свого життя у, штучно створених: жебрацтві, хворобах, абстиненції, під жахливими, постійно діючими, катуваннями променями, особливо вночі, замість сну... будучи ніколи, ні в чому не винним! Я нікого не прощу! Я ніколи не прощу жодну скотину, із тих, хто займається злочинами безкарно, особливо! Я не прощу ні українців, ні русскіх, ні європейців, ні америкканців... якщо вони прорусскіє, окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські свині... Я буду таких знищувати до тих пір, поки вони не підкоряться! Я говорив вже багато разів, Путіну, Порошенко, говорю і зараз, ті, хто мене катує променями, по-Конституції підкоряються вам, повинні підкорятись вам, тому виходить, що мене катуєте ви, особисто, чи ви зовсім не контролюєте психотронні структури армії і спецслужб, - такі президенти народам не потрібні! Психотронні спецслужби повинні підкорятись цивільній, порядній владі, а не навпаки! Це моє глибоке переконання! Узв"язку із тим, що правоохоронні системи Путіна, Порошенка, не здатні нейтралізовувати тих, хто "заслужіл унічтожєнія", тих, хто творить злочини безкарно, - я їх буду знищувати доти, поки вони не підкоряться! Путін, якщо ти не підкоришся, - я виріжу всю твою спецслужбу, на всій території земної кулі. Убирайтесь скоти із Криму, із Донбасу... Трамп ніколи не зможе виступити проти певних лікарів, які керують його мозком!? Тому Трамп ніколи не зможе допомогти Путіну?! Нагадую, Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного ра-діозв"язку! Автори і об"єктивність інофрмації не завжди мені відомі! Русскій народ, я до вас звертався вже багато разів, інформую і зараз, - прос*ал ваш Путін, ваша ФСБ РФ статус Росії, як наддержави, - ніколи більше, скільки б років не існувала земна куля, Росія не буде наддержавою! Я не прощу! Відповідаю і крутим, ФСБешникам, військовим, їхнім мільйоне-рам, русскому народу: "Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого Путіна х*й стояв!"... Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар