Шукати в цьому блозі

середа, 30 листопада 2016 р.

826. Лукашенка все вбиває... Злочинців чи жертв?

http://gordonua.com/news/worldnews/pravozashchitniki-v-belarusi-kaznili-osuzhdennogo-za-ubiystva-161558.htmlhttp://gordonua.com/news/worldnews/pravozashchitniki-v-belarusi-kaznili-osuzhdennogo-za-ubiystva-161558.html Лукашенка, ну ти і гнида! На підставі чиїх досліджень ти взнав, що Сєргєй Хмелєвскій знищував людей? Я сам знаходжусь на тих позиціях, що потрібно зни-щувати, але знищувати потрібно тих, хто здійснює злочини безкарно, тобто, особ-ливо, наприклад, психотронних бандитів із психотронних структур армії і ФСБ РФ, які здійснюють найстрашніші злочини таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Твої слідчі здійснювали психотронну експертизу? Тобто, чи може прокуратура Білорусі, надати відповідь, чи був С.Хмєлєвскій, в моменти скоєння злочинів, під променями, під біоробототехнологіями космічної медицини? Можливо до мозку С.Хмєлєвского підключились психотронні бандити армії і/чи ФСБ РФ..., які і могли примусити його, променями, знищити людей!? А сам Хмєлєвскій був ні в чому не винним!? Згідно із твоєю логікою, Лукашенка, розстріляти потрібно Бортнікова, Шойгу, їхніх бандитів із їхніх психотронних структур, а не Хмєлєвского?! Лукашенка, я впевнений, що твоя правоохоронна система не робили психотронну експертизу, хоча б тому, що для цього потрібно, щоб твоя прокуратура контролювала психотронні структури армії і ФСБ РФ?! Ти контролюєш психотронні структури армії і ФСБ РФ, Лукашенка? Навряд! Якби ти міг їх контролювати, то їх міг би контролювати, скажімо, і президент РФ Б.Єльцін, який намагався виконувати обов"язки "гаранта прав і свобод громадянина", намагався захистити мене від психотронних катувань, (променями), коли я проживав у Москві! Лукашенка, ти розумієш, що Єльцін не міг контролювати своїх підлеглих, міністрів оборони і державної безпеки, їхні психотронні структури, які мене катували, а ти сидиш в Білорусі і уявляєш себе найрозумнішою людиною Європи, яка все розстрілює не відомо до кінця кого? Злочинця, чи жертву, наприклад, путінського психотронного злочину?! Лукашенка, знаєш у чому проблема? У тому, що ті, хто при владі в РФ, в Білорусі..., (про Україну я мовчу), непідсудні, непідконтрольні, не підлягають мозковому контролю, безкарні. В чому суть відсутності смертної кари? Наприклад, Путін примусив своїх бандитів, типу Шойгу чи Бортнікова, їхніх шакалів з психотронних структур, знищити гіпотетичного противника Путіна. Ті знищили його руками С.Хмєлєвского, підключивши його мозок під промені, (під біоробототехнології космічної медицини)... С.Хмєлєвского посадили! Сидиь він декілька років, здихає Путін, Бортнікова, Шойгу заарештовують за інші злочини, але ідентифікують їхні мозки, прослуховують мислення, взнають, що вони знищили когось руками С.Хмєлєвского, підключивши його під промені, - стає ві-домо, що С.Хмєлєвскій ні в чому не винний, його випускають із тюрми, він стає вільною людиною, - справедливість перемогла, хоча роки життя проведені в тюрь-мі, ніхто, звичайно, не поверне... Лукашенка, по цій же причині, як одній із основ-них, твій кривавий ФСБешний дружбан Путін ссит втрачати посаду, бо його чи знищать, чи засадять на пожиттєве покарання... Він може віддати посаду, як Ф.Кастро, але такій же потворі, як і сам, щоб той його зберігав, його життя! Лука-шенка, не відміниш смертельну кару, над тобою будуть сміятись, як над бандитом, який ссит відповідати за свої таємні злочини! Лукашенка, а може ти вже навчився здійснювати психотронну експертизу? Може ти вже вмієш контролювати психот-ронних скотов армії і ФСБ РФ, які мене катують променями? Їхніх собутильників в Білорусі, в Україні...? Тоді я готовий вибачитись перед тобою, і попрошу тебе зразу ж, знайди мені тих, хто катує мене променями?Лукашенка, я тобі нагадую в які ігри грає Путін ще! Наприклад, як взнати, хто повинен керувати Росією? Ти ж знаєш, що демократичним шляхом до "руля" Росією приходив Б.Єльцін, тобто людина, яку вибрав народ?! Так?! Але ж чи був він найсильнішою людиною в Росії? Ні?! Не був! Не став! Чому? Тому, що я був його людиною, людиною президента, коли проживав у Москві, він мене захищав, зберігав, виводив в люди, "натасківал" на посаду вище силових міністрів, вище міністра оборони, міліції, державної безпеки... які мене катували променями, щоб я сам з ними боровся! Як із злочинцями! Синхо-ронно, в той же час, в Росії були антиєльцінські сили, тобто ті, хто катував мене таємно, променями, хто не пропускав на керівну посаду у Кремль... Тобто серйозні державні керівники Росії, їхні опоненти, займались, по суті, дитинством, але насті-льки жахливим... Із знищенням величезної кількості людей, аж до державних діячів. Єльцін захищав мене як міг, його опоненти шкодили, скрізь, всюди, у всьому... Опоненти виявились сильнішими, тому, що вони володіли променями, (психогенераторами, - біоробототехнологіями космічнох медицини). Єльцін не зміг захистити мене! Тому і подав у відствку 31.12.1999 року. (Хоча певні психотронні лікарі в погонах нашкодили більше, ніж оті "пресловуті" кагебісти та військові, але ж і ті лікарі також гебісти, тільки інші). Пізніше мене депортували із Москви в Київ, як українця, з явними проукраїнськими поглядами... Київ зустрів мене як сина рідного, але ж і у Києві були собутильники отих опонентів Єльціна в Москві, а у променів взагалі кордонів не буває... Янукович також добрався до влади в Донецьку, в Україні і Києві аналогічно тому, як Путін добрався до влади в Москві, мене використовуючи... Наскільки це розумів сам Янукович я не знаю, (він симулював допомогу мені, бо я мав проукраїнсьі погляди, а він проросійські), але його використовувала ФСБ РФ... Всі, хто читав мої статті, знали, що за багато років до цієї російсько-української війни 2014...2016 р.р. я вимагав знищення Путіна і Януковича, як непідсудних за жахливі геноцидні злочини, - ці криваві сопливі ФСБешні і проФСБешні ублюдки, які, вибачте, полюбляли с*ать у золоті унітази, при цьому, забирали у кожного середньостатистичного чоловіка право на 20 років життя своєю жодобою не тільки до влади, але і до багатства! Лукашенка, для чого я все це? Для того, щоб ти знав, що мова йшла, йде і буде йти про злочинців, непідсудних за злочини, яких ти свідомо чи не свідомо, захищаєш своєю смертною карою. Колись я про це тобі писав! Ти х*й поклав на мої прагнення! Це твоя справа! Тобі видніше! Роби як знаєш... Але ж і ти не можеш поставити х*й Путіну?! Звичайно українське державне керівництво повинно знати про такі ігри Москви... Вбивати потрібно ворогів, особливо на війні, а також тих, хто займається злочинами безкарно! Особливо антиукраїнськими, терористичними, сепаратистськими, бандитськими... У зв"язку із тим, що Путін не хоче забирати на ПМЖ в РФ із України всіх тих, хто займається діями з префіксом "восс-", тобто безкарними злочинами, - я їх усіх виріжу, всіх до жодного, до останньої скотини, які все намагаються піднімати прорусскіє "восс-танія", для того, щоб "восс-оєдіняться" з Росією... Воссоєдіняйтєсь скоти русскіє по моделі "чємодан-вокзал - Росія" на ПМЖ в РФ. Я не зроблю жодної дії з такими гнидами іншої, ніж таку, яку зі мною робили в Москві, а пізніше в Україні... Путін, ти чуєш, що я буду робити із твоїми кривавими проросійськими свинями в Україні? Якщо ти їх не забереш на ПМЖ в Росію?! Те, що робила зі мною Москва в Москві, а потім в Києві, і в Україні! Те, що зі мною робили психотронні структури армії і спецслужб, їхньої каральної медицини... Тому я звертаюсь до кожного окупаційного, терористичного, сепаратистського русского в Україні, - убирайтесь на ПМЖ в РФ, я не кровожадний, даю вам усім "зелене світло", - не поїдете на ПМЖ в РФ, я вас усіх виріжу, знищу до останньої скотини! Іншими словами я зроблю з вами те, що зі мною, із багатьма "моїми" українцями робили психотронні структури армії і ФСб РФ... Убирайтесь, поки вам дають "зелене світло"... Я не прощу! Я буду мстити! Я покараю всіх! Я прошу прощення у багатьох російських жінок, дружин, матерів, русскіх дітей, у порядних русскіх мужиків, я знаю, що багато із вас ні в чому не винні, але і ви будете знищуватись, я вас попереджаю вкотре, - я вас усіх буду вирізати не тому, що я кровожадний, а тому, що так робив Путін багато років із українцями, знищуючи променями на порядок більше українців,ніж загинуло у цій війні... Нагадую ще, ні я, ні моя родина, ні мої друзі, ні багато моїх земляків, однокласників, однокурсників, співслужбовців, інших ніколи не були ні в чому винними, але багато із них загинули, - були знищені таємно, дистанційно, невиди-мо, променями... Я вас буду знищувати тільки тому, що Путін знищував так! Оскі-льки Путін, його сопливі криваві ублюдки, які протистоять Україні, розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють, - не знищуючи аналогів тим, кого знищує Путін, перемогти Росію неможливо, а у нас вихід тільки один, - перемога над Росією, повернення Криму, Донбасу... Не зни-щуючи русскіх Росію не можна перемогти, Росія прийшла з війною в Україну, вона повинна бути переможеною... Вибачте, шановні читачі, чим далі, тим більше мене виснажують подібні публікації, сил і можливості редагувати у мене нема, - розміщую без редакції!

Немає коментарів:

Дописати коментар