Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 6 квітня 2018 р.

1015.Чвари поміж ГПУ, НАБУ, САП...


https://www.5.ua/polityka/kholodnytskyi-ta-sytnyk-u-radi-ofitsiino-ta-neofitsiino-pro-zvit-antykoruptsioneriv-167744.html?utm_source=newzmate&utm_medium=email&utm_campaign=1584 Останнім часом, особливо у березні та квітні 2018 року, загострились стосунки по-між борцями із корупцією: НАБУ, ГПУ, САП…, пов’язані із взаємною недовірою, таєм-ними стеженнями одних цих структур за іншими. Я не маю зараз, зовсім, можливості стежити за подіями навкруги ГПУ, НАБУ, САП, вивчати ситуацію навкруги них, в той же час, вважаю за необхідне висловити своє від-ношення до проблеми. Робота прокуратур, взагалі, особливо прокуратур СССР, пізніше, після розпаду СССР, прокуратур Росії, України, покрита таємничістю, - народу нав’язується думка, що там сама святість, кришталево чисті, чесні, непідступні функціонери, в самих колективах таких структур, часто царюють зовсім інші, часто протилежні думки. Я був, ще у кінці існування СССР, проживаючи у Москві, репресований психотрон-ними бандитами: таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), боротьба за моє звільнення від таких жахливих, таємних репресій досягла максимально можливого рівня, - проблемою мого звільнення від психотронних катувань займались особисто, як гаранти прав і свобод громадян, президенти: СССР, Росії, України..., міжнародні організації. Не могли залишатись осторонь і генеральні прокуратури… Однак до спілкування зі мною на «мою тему», на «мою психотронну те-му», доходили не всі. Тема засекречена! Тема усна! Жодних документів! Ніхто у світі, ніде, нічого не знає, - «комар носа не підточить». Таємна тема тому, що використову-ються таємні, психотронні, технології, основа корупції, тема пов’язана ще й із вбивст-вами величезної кількості громадян, від безробітних хутірських безхатченків до держа-вних керівників найвищого рівня… Якийсь час, у Москві, генеральним прокурором був наш земляк, українець, із багатодітної родини з Городнянського району Чернігівської області, пізніше професор в Омському Державному Університеті, політичний і суспіль-ний діяч Росії, Казанник Олексій Іванович. Він належав до реформаторів, до прихиль-ників, соратників Єльціна. Я вже зовсім не пам’ятаю наші розмови, але в пам’яті зали-шилась лише суть, він жалівся, що ситуація у самій генеральній прокуратурі, у самому колективі генеральної прокуратури, жахлива, причому настільки жахлива, що він, не дивлячись на таку високу державну посаду, не витримує тих жахів, які панують у самій генеральній прокуратурі, тому він не може, не хоче працювати генеральним прокуро-ром: «Я краще повернусь до університету, буду читати там лекції дівчаткам та хлопцям, приймати іспити у них, ніж працювати на такій посаді в таких умовах!». Пізніше він цьо-го досяг, повернувся до Сибіру, до Омська, - не прижився у Москві. Уявлялось, що тоді, у тодішній генеральній прокуратурі у Москві, відбувалось те, що зараз, бодай частково, відбувається у ГПУ, НАБУ, САП… в Україні, - боротьба прокурорів із прокурорами – ба-ндитами, прокурорами - гебістами, особливо із тими, які зв’язані із психотронними стру-ктурами, особливо із психотронними структурами медицини, із психотронними медика-ми, які працюють безпосередньо з прокурорами при проведенні слідчих дій, «сидячи» у мозках підозрюваних, якими у них, часто, з метою корупційного збагачення, розстав-лянні кадрів, кадриків, для іншої вигоди, можуть бути народні депутати, міністри, прем’єр-міністри, президенти, режисери, актори, співаки…, - це такі собі всезнаючі, все розуміючі, всемогутні, як правило самовпевнені прокурори, - психотронні прокурори, психотронно медичні прокурори… Одні у них там «пахалі» день і ніч, залишаючись жо-втими, худими, блідими, нічого не розуміючи, що ж відбувається навкруги них, інші ма-ли «морди, хоч цуценят бий», будеш бити не промажеш, ніколи не напружуються в ро-боті, в той же час все знають, все розуміють, скрізь верховодять, та так, що аж…і жити весело і зберігається можливість стати «діамантовим прокурором»… Карають такі про-курори не тільки законодавчо, - найжахливіші покарання від них слідують таємно, дис-танційно, невидимо, усно, променями, наприклад, такі: «Ти у мєня, до конца жізні х*й є*аться будєшь!», - променями «вішають» певним людями х*ї, такі люди «більше» ні-коли не зможуть ї*атись, до кінця життя. Включають біль, яку викликають променями, - людина корчиться від болю десятиріччями. Променями знищують інтелект високо під-готовленим інтелектуально людям, - такі до смерті тягають у них колодки, мішки, ящи-ки…, як правило безоплатно, за огризки їжі, за ганчірки – одяг. Підключають непокірно-го, навіть просто невгодного громадянина під промені, променями її чи його примушу-ють зраджувати чоловіку чи жінці, силою променів з’єднують з «брудними» чоловіками чи жінками, (венерично хворими), таким чином заражаючи венеричними хворобами… Після чого, таким чином, репресованих громадян утримують у «собачих будках», бід-ними, майже безоплатними, працівниками, хворими, без права лікуватись… Пам’ятаю у Москві, у центрі Москви, бандити висаджували у підземних переходах скалічених лю-дей, з наслідками побиття, хворих людей, з жахливими виразками на тілі, - залякували все суспільство, щоб суспільство, навіть московське, столичне, тремтіло від страху, а значить, щоб було слухняне бандитам… В СССР були залякані бандитами навіть сто-личні мешканці, навіть москвичі… Якось я пішов, там, у Москві, на Ленінградський ри-нок, хотів олії купити, - якраз прикотили якусь цистерну з олією. Почали продавати, я прийшов із трилітровою банкою, почав прицінюватись скільки ж платити. Продавали за якусь ціну за 1 кг., ніхто не зважував, за трилітрову банку брали як за 3 кілограма… Поки я повертався до своєї черги мені дійшло, що за трилітрову банку олії потрібно брати не за 3 кілограма, а, в залежності від питомої ваги олії. Якщо питома вага олії, скажімо, 0,8 грам на сантиметр кубічний, то виходить, що за трилітрову банку олії потрібно було платити як за 3х0,8=2,4 кілограма. Тобто платити потрібно було за 2,4 кілограма, але не за 3. Я про це сказав покупцям зі своєї черги, запропонував піти до продавців «покача-ти права»… Що ви думаєте? Що відбулось? Покупці, замість того, щоб мене підтрима-ти, ледь фізіономію мені не розквасили: «Тішє ти! Пусть хотя би за такую цєну прода-дут! А то сей час закроют, - вообщє не купішь!»… Певні генерали, навіть військові генерали, із когорти тих, які звикли «махати шаб-лею», не вдаючись до роздумів, не розуміючи куди вони потрапляють у психотронну епоху, навіть психотронні генерали, із тих, які, начебто, борються із злочиністю, почи-нали катувати класично і променями тих, кого психотронні бандити підключали під про-мені для корупційного збагачення, для іншої вигоди… Таким чином вийшло, що мене підключила під промені «хороша» корупція, щоб мені, за мої гроші, (бо пограбували «до нуля»), допомагати а борці із корупцією, використовуючи той факт, що я був підключений під промені, стали більш жахливими бандитами, які використовують, вже підключеного під промені громадянина. Правоохоронна система, прокурори, так хто у вас бандит, а хто бореться із бандитами? Просто у них було дві бандитські тусовки!? І одні палдли, і другі, - падли! А мужикам нема куди діватись від таких борців із корупцією, - середня тривалість життя мужиків кривавої Росії, - 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС. Прокурори, прокурори Росії, що ви там, у тій с*аній, кривавій, бандитській Росії захищаєте? Що ви там захищаєте, кого ви там захищаєте? Я якось вимагав не тільки від голови СК РФ А.Бастрикіна, але і від генерального прокурора Росії Ю.Чайки арешту геноцидного бандита, а по сумісництву президента Росії, Путіна, за цей геноцидний злочин, із – за якого кожний середньостатистичний російський мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… «Бздят»! Все ж таки «хтось» від СК РФ відповів, що у них нема можливості арештувати бандита Путіна?! Вміють чекісти зберігати себе від кого завгодно?!... Вважаю, що причиною конфлікту поміж ГПУ, НАБУ, САП…, є те, про що говорити у державі, публічно, «бздят» всі, буквально всі, до сих пір, - це відношення до психот-ронної злочинності армії та спецслужб, особливо до психотронної злочинності психот-ронної медицини психотронних структур армії та спецслужб, як своїх, так і російських. А також відношення до моделі компенсації ущербу завданому психотронними бандитами армії і/чи спецслужб ніколи ні в чому не винним громадянам, - виною яких є лише те, що їх… підключили під промені?! Із конфлікту, навіть не вдаючись у персоналізацію, слідує, що Н. Холодницький по одному відноситься до психотронної злочинності і до компенсації за ущерб завданий психотронною злочинністю, ніж А.Ситник та Ю.Луценко, і навпаки… У цій публікації я не наголошую у кого і яка позиція конкретно. Вона різна, вона протилежна… У цій, психотронній, проблемі мене часто підв’язують під будь-які розбори, до яких я, об’єктивно, не маю жодного відношення, але я «видимий» для певних бандитів, тому вони чомусь до мене дойо*уються?! Мразі! Шукайте, мразі, тих, хто вам «гагу» робить, а не мене «діставайте»… На жаль, бандити не можуть заспокоїтись тому, що у них нема друзів, які могли б їм їхні х*ї ставити! Той, хто вам повісив ваші х*ї «сидить» у вас у мозках, а ви до мене добиваєтесь?! З ними вирішуйте свої справи! Бандитам х*ї вішають ті, хто бореться із психотронною злочинністю, непідсудною за будь-які злочини. Х*ї вішають прибульці, ті, які здатні прибувати у мозки до бандитів, здійснювати присутність у мозках, керувати, бодай якось, мозками… Об’єктивно, до мене можуть добиватись лише ті, хто вміє розмовляти із тими, хто катує мене променями, але так розмовляти, щоб ті, хто катує мене променями припи-нили мене катувати, а почали допомагати, чи відчепитись назавжди… Насправді до мене добиваються якісь нещасні, неповноцінні, із своїми страшними проблемами… люди, яким я ніяк не можу допомогти тому, що мене катують променями… Я нікому і ні в чому не можу підігравати тому, що мене так тримають, весь час катують, щоб я не міг підіграти… Прокурори, а ви повинні знати, як «бздєть» бандитів із органів державної безпеки медицини, психотронної медицини, якими і є певні лікарі, скажімо, певні військові, пси-хотронні лікарі?! Під кутом зору своєї особистої, побутової свідомості, я, особисто, ненавиджу про-курорів, як і всю правоохоронну систему, як і всю армію, як і всю державну безпеку, як і, особливо, психотронні структури армії і державної безпеки, як і психотронну медицину, - і із – за прокурорів, «їхньої» профільної влади, я, ніколи, ні в чому, не винна людина, зовсім штучно, чи не все життя, «проседів» під катуваннями променями, особливо вночі, замість сну, без секунди відпочинку, я не відпочивав, з 1982 року, зовсім, ні секунди, - мене катують навіть вночі, під час сну, часто показуючи мозкові фільми жахів, (читачам нагадую, - мозкові фільми жахів виглядають як сни, але показуються вони зовсім штучно, психотронними бандитами). Під кутом зору власної, побутової свідомості, якби я міг, я б розстріляв всю армію, всю державну безпеку, всю правоохоронну систему, із – за їхніх псхотронних структур, - одних за те, що вони істинно бандити, інших за те, що вони слухняні бандитам, а третіх за те, що вони взагалі не знають, що вони слухняні бандитам. Під кутом зору своєї ж, власної, але суспільної свідомості, звичайно, я розумію, для чого, тим паче зараз, потрібні Україні: армія, державна безпека, суди, прокуратури, влада… Звичайно ж, я зовсім не займаюсь підривною діяльністю, навпаки, але я хочу, щоб вони були іншими, ніж зараз, - коротко якщо, то ефективними, безпощадними, справедливими, конституційними, такими, які здатні захищати жертв психотронних зло-чинів, які здатні вичавлювати компенсацію за ущерб нанесений безкарною за злочини злочинністю, особливо психотропною… Припиняю писати, - на протязі півтори години я намагався прочитати, що ж я напи-сав, намагався відредагувати написане, але психотронні бандити так і не дозволили редагувати, - не міг мислити, запам’ятовувати, діяти… Може читачі «на свіжу голову» зможуть розібратись у тому, що ж я написав під катуваннями променями. Зможуть кри-тично оцінити написане. Я жодної іншої мети, ніж збереження життя громадян, не ста-вив перед цією публікацією Важко мені! Грунтовно вже закатували мене психотронні оператори, - вже до неадекватності! Вимушений припинити писати. Я звірію від силових міністрів, особливо від міністрів оборони, - ці мерзотники ка-тують мене променями за те, що мене колись підключили під промені психотронні бан-дити «хорошої корупції»?! Уявляєте? Начебто я у тому винний?! Я попереджаю все людство, особливо прокурорів, якщо ви не від*бете від мене психотронну мразь, яка мене катує, я почну, майже масово, винищувати всіх, хто займається злочинами безка-рно! Буду винищувати до тих пір, поки не встановлю конституційну владу! Знищу всіх, чи підкоряйтесь, чи будете знищені! Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним. Я керуюсь лише збереженням життя порядних людей! По космічному біологічному радіозв’язку вже регочуть: «Як ті прокурори тебе захистять від бандитів з променями, якщо вони самі потерпають від них, - сидять з по-вішеними х*ями?!»… Прокурори, так ви ї*етесь? Чи ні? Якщо ні, то що? Тоді що? Тоді, чиї х*ї дорожчі! Тоді сидіть всі з повішеними х*ями і думайте, що ви військові! А народ хто буде захищати? А бійцями хто буде керувати? А Україну хто буде захищати? Прокурори, в державі хаос із – за психотронної злочинності армії і/чи спецслужб! Ви здатні боротись із нею? Ви повинні боротись із психотронною злочинністю психот-ронних структур, разом боротись, а не поміж собою?!

Немає коментарів:

Дописати коментар