Шукати в цьому блозі

четвер, 19 квітня 2018 р.

1018.Мої показання Оболонському районному суду Києва у справі Януковича.


Я не міг публікувати ці "показання", не міг їх написати спочатку, потім не дозволяли публікувани променями, зараз примусили. Розміщую. Я багато разів намагався свідчити в цьому суді, але мені не дозволяли ті, хто керує моїм мозком. В кінці кінців я, все ж таки, зміг звернутись до суду, але тільки так, як дозволили психотронні оператори, в тексті збережена термінологія, лексика психотронних операторів, які керують моїм мозком. Тобто я зміг зробити лише те, що мені дозволили зробити, те, що примусили мене зробити променями. . Коли я прочитав те, що написав, стало сумно, - я вирішив не звертатись до суду! Але сьогодні, 21 лютого 2018 року, закінчились свідчення, закінчились допити свідків, закінчились на Президенті України П.Порошенку, і я, все ж таки, вирішив надіслати цю публікацію, - шкода стало своїх страждань. Я, Коваленко Віктор Іванович, клянусь говорити правду і тільки правду. Ще з часів кінця існування СССР, був кримінально звільнений із ВС СССР і таємно, не-видимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), репресований. З того часу психотронні оператори мене переслідують, катуючи щодня, щоночі, щосекунди, особливо полюбляють катувати вночі, замість сну, із – за чого я завжди «варений», непрацездатний… Промені перетинати неможливо, - якби можна було перетинати промені, тоді не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують. Наприклад, у книзі «Космическая академия/ Г.Т.Береговой, Р.Б.Богдашевский, В.Н.Григоренко, И.Н.Почкаев.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: Машиностроение, 1993. 224 с.: ил. ISBN 5-217-01208-0», стор.190, зафіксовано: «В задачи космической медицины входят управления функциями организма человека…», тобто астронавт знаходиться у космосі, на орбіті, а функціями його організму керують із землі, невидимо, дистанційно, променями… Що таке функції організму? Це все, що вміє робити мозок кожної людини: мислити, запам’ятовувати, діяти, сміятись, плакати, розмовляти, займатись статевим життям, (тобто ерекція), ходити, спати, здійснювати рухи, читати, працювати, писати, любити, ненавидіти, бити… І цим всім можна керувати! Ці технології, мабуть, засекречені до сих пір, про них ніхто не розмовляє і, тим не менш, я не порушую «Закон про державну таємницю», який дозволяє говорити про ці технології відкрито, якщо ці технології використовуються на шкоду здоров’ю і життю… У мій мозок, в інтелект і психіку, йде постійне втручання, тому до написаного мною, чи до мого свідчення не можна відноситись, як тільки до мого! Однак я не знаю жодного психотронного оператора, який керує функціями мого організму, тому не можу спиратись на когось конкретно. Тепер спробую по суті. Дата і місце підключення мене під біоробототехнології космічної медицини, (під промені), мені не відомі, однак, наприклад, у 1974 році, проживаючи тоді у Києві, я був вже підключений під промені, свідченням того є та обставина, що мені в той час «вішали х*й», - на 2,5 місяці включали мені промені, які викликають імпотенцію. «Повномасштабно» ж мене репресували в кінці існування СССР, прямо у Москві, де я тоді проживав. З тих пір я знаходжусь у безпосередньому зіткненні із психотронними бандитами, для когось бійцями, ворогами моїми, українців і України, знаю їхню психологію, знаю, що вони виховані так, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють. Якщо русскіх не вбивати, то їх перемогти неможливо. Вони часто були відвертими зі мною. На протязі десятиліть репресій, зовсім відкрито, кричали чи говорили, наприклад, таке: «Ты больше никогда не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!», «И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!», «Все равно сломаю и не таких ломал!», «Все равно поставлю на колени и не таких ставил. Да у меня маршалы говорили!», «Я в рот е*ал твоего президента!», - (це коли президенти держав намагались захищати мене від катувань променями, як гаранти прав і свобод громадян), - «Ельцин, пососи х*й!», «Кравчук, х*й тебе в рот! Х*й тебе в ж*пу!», «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», «Нам плевать на законы! У нас свои законы!», але ключовою фразою до теми була така: «Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем со своей среды!»… Ця фраза завуальовано демонструє істинну силу спецслужб Москви, - фраза свідчить про те, що спецслужби Росії, (їхні холуї в Україні), вміють використовувати народ у якості стада баранів для приведення до влади тих, хто їм потрібний, використовуючи пропагандистів – ФСБешників «Останкіно», інших ЗМІ. Чому вони всеперемагаючі? Тому, що вони володіють біоробототехнологіями космічної медицини, (у термінології президента Єльціна «променями», на рус. «лучами»). Президент Єльцін, для мого прозріння, інформував мене так: «Кто владеет лучами, тот владеет всем!». Коли у мене була можливість працювати на високому державному рівні, то мені відверто погрожували знищенням інтелекту, щоб я не міг працювати на державному рівні: «Мы никогда не допустим в Украине ни одного умного человека на государственном уровне!», «Тебе мы будем неустанно уничтожать интеллект, чтобы не допустить твоей работы на государственном уровне!»… Путін взагалі полюбляє приводити до влади, особливо у суміжних державах, громадян із слабкішими інтелектами, ніж у нього, (як В.Януковича), щоб він завжди перегравав таких, особливо при зустрічах віч на віч. Та ще й, при цьому, утримуючи присутність у своєму інтелекті, (у голові, у своєму мозку), русскіх бандитів, інтелектуалів - гебістів, які можуть розмовляти його язиком, які можуть підказувати йому по космічному біологічному радіозв’язку, «сидячи» у нього у мозку, - по цій причині Путін рідко «пускаєт пєнкі», інтелектуальні, інформаційні, хоча, майже завжди, «бздіт» розмовляти по суті про проблеми високого рівня, та ще й із використанням професійної термінології… Випереджуючи, викладене у цих показаннях, - Януковича ФСБ РФ привела до влади в Україні… У Москві, після розпаду СССР, велика частина москвичів, громадян Росії українського походження, збирались, бодай раз на тиждень, у посольстві України в Росії, яке розташовувалось тоді у будинку Ради міністрів України в Москві, що знаходився, територіально, за Урядом Москви… Там і зараз?! Там були, на-приклад, такі собі сердобольні москвички українського походження, рівня кан-дидатів наук, які тремтіли, немов осинові листочки, проголошуючи: «Якби тільки у них там, (в Україні, в Києві), було все нормально. Якби тільки втримались!», а більш сердиті чоловіки, москвичі українського походження, вичавлювали із себе: «Та хіба у того Кравчука вистачить розуму утримати владу в Україні?», (це він так говорив словами, а в душі тремтів, звичайно хотів виникнення держави Україна). У нас була там негласна змова, як тільки заходили на територію посольства, зразу ж починали розмовляти українською… Посольство відвідували і такі москвичі українського походження, які, по тим чи іншим причинам побували в Україні, особливо у Києві, повертались до Москви, у посольстві розповідали, що вони там бачили чи чули, в Києві… Таким чином, ми дещо знали про те, що відбувається в Україні. (Я був вже громадянином України, по суті, з 1989 року, (був прописаний в УРСР), але не мав житла в Україні, тому ще багато років я проживав в Москві). Та й «Останкіно» інформувало так завзято, що і мені доходило, що відбувається в Україні. Наприклад, я знав, знаходячись у Москві, що певні проросійські громадяни України викрали у Кременчуці, це Україна, декілька пожежних машин і пригнали їх безпосередньо у Москву, яка їх там зустрічала, мов героїв. Я знав, що шість військових пілотів ЗСУ, проросійської орієнтації, із Старокостянтинівського полку, що в Хмельницькій області, це також Україна, під час тренувальних польотів, самостійно змінили маршрут польоту, через Бєларусь перелетіли в Росію, яка і їх зустрічала, як істинних героїв Росії. Я знав, що старший лейтенант, ракетник, із військової частини що в Глухові, Сумської області, це також Україна, викрав якусь, здається тактичну, ракету у України, і, разом з ракетою, утік до Росії, - його Росія зустрічала також немов героя тієї Росії, тобто Росія, Москва, Кремль, правоохоронна система Росії, Генеральна прокуратура Росії, заохочували злочинні дії проросійськи налаштованих громадян України, особливо русского походження, військовослужбовців - зрадників із українських ЗС, інших силових структур, особливо, пізніше, проросійськи налаштованих державних діячів України, (як Янукович, Азаров…)... Тобто, уявляєте, яка в Росії генеральна прокуратура, який слідчий комітет? Замість того, щоб заарештовувати бандитів, крадіїв, дезертирів, зрадників… вони їх там заохочували, - оце так Росія виконувала домовленості, двосторонні, багатосторонні, договори, тощо… Для них головне, щоб злочини здійснювались в інтересах кривавої Москви, в інтересах проФСБешної влади Росії. Колись моє завдання виконував льотчик-випробувач фірми Микояна, «За-служенный лётчик-испытатель СССР», Герой Совєтского Союза, Герой Россіі, Герой Казахстана Тахтар Аубакіров, який з Москви, після розпаду СССР у 1991 році, повернувся до Кахахстану, працював з президентом Казахстану Н.Назарбаєвим, пізніше він розповідав, що військові льотчики казахських ЗС русского походження повторювали «подвиги» отих українських зрадників - пілотів, - цілими авіаційними полками тікали із Казахстану, перелітали на територію Росії… Оце так Росія виконувала міжнародні домовленості. Москва реалізовувала право сили, замість сили права, замість визнання верховенства міжнародного права. Мене катували променями настільки жорстоко, що, образно висловлюючись, я на стінку ліз від страждань. Таким чином, я був вже підготовлений, прямо у Москві, запрограмований ненавидіти все русскоє, все російське в Україні, Росії і світі… Я знав дещо із того, що окупаційні, терористичні, сепаратистські русскіє роблять таємно, дистанційно, невидимо, променями, зі мною особисто, з Україною і українцями… Я знав, що русскіє психотронні структури вбивають в Україні щодня, таємно, дистанційно, невидимо, променями, не менше однієї людини, мене так інформували, невідомі мені прибульці, які прибули у мій мозок, по космічному біологічному радіозв’язку. Я мав свій власний досвід по знищенню українців в Україні і світі… Я намагався захищати, як міг, знаходячись під променями ворогів, які грались моїм мозком, Україну і українців. Пізніше я вів блог, оцей блог, який ви зараз читаєте. З тодішніх моїх публікацій можна і зараз взнати мої тодішні погляди! Я вже був попередньо запрограмованим на ненависть до окупаційних, се-паратистських громадян, як правило русского походження. Я відчував, чи не бу-квально, інтуїтивно, своєю шкірою, цю окупаційну, сепаратистську мразь… Я звірів тоді навіть від українського державного керівництва, велика частина якого була тоді заклопотана збагаченням, прихватизацією, подібним. На мою апеляцію до них вони, як правило, «х*й ложілі», в кращому випадку дурачились, якісь потвори весь час організовували провокації і часто мене били. Особливо я звірів, наприклад, тоді, коли регіональні чиновники Донеччини взялись там ставити пам’ятники ворогам України, погруддя, уродженцю, здається, Макіївки, доктору наук, маршалу Росії, першому і останньому, професору, міністру оборони Росії, Герою Росії І,Сєргєєву, Я знав, що ця кривава русская свиня щодня знищує в Україні українців, таємно, дистанційно, невидимо, променями, а українська влада, влада Донеччини, якою відомо хто керував, погруддя йому ставить, «на родине героя)… Я писав і про це тоді, - українська влада продовжувала на мене «х*й ложіть». Я намагався притягти до відповідальності тих, хто, володіючи променями, окрім знищення українців, знищував мені особисто, катуваннями променями, інтелект, руйнував психіку, катував болями різної локалізації у тілі, не дозволяв спати, щоб я весь час був тупим, хворим, непрацездатним, щоб знаходився на межі божевілля… Міністр оборони Росії І.Сєргєєв, наприклад, культурно так говорив мені: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще и все - равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать, не позволю лечиться, не позволю что – либо иметь!»… Всього цього психотронні військові садисти досягали променями таємно, невидимо, дистанційно. Знайшла модель стосунків зі мною і певна частина державної влади України, яка додумалась почати відноситись до мене по-радянськи, не як до потерпілого, не як до жертви таємних військово-медичних злочинів, а як до «ледаря», «ледацюги», «нероби», «тунєядца»… Тобто я був запрограмований на ненависть до окупаційних сепаратистських русскіх, все сприймав занадто боляче… Пізніше, український народ, через ВРУ, вирішив, що йому краще жити вільним, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільним, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії. Я розумів, що на європейському континенті, поряд з Росією, не можливо одній державі досягти європейського рівня життя, - потрібно вступати в кооперацію, наприклад в ЄС, НАТО… Прикладом була сама Росія, яка не була членом ЄС, не була членом НАТО, мала казкові, незліченні багатства, і, в той же час, життєвий рівень народу мала такий, що кожний середньостатистичний русскій мужик, кожний росіянин, здихав на 20 років раніше, ніж вмирали люди в ЄС?! Тобто Путін є геноцидним злочинцем який, своєю моделлю правління Росією, забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя?! Залишаючись непідсудним за такий жахливий геноцидний злочин! Я апелював до правоохоронної системи Росії, вимагав арешту Путіна, як геноцидного злочинця. СК РФ відповів, таємно, що у нього нема можливості заарештувати Путіна, - не такий Путін вже і тупий, щоб не вміти себе захищати в тій Росії. До тих пір, поки Янукович слідував курсом до НАТО і ЄС, українці його терпіли. Українці терпіли цього ублюдка навіть тоді, коли той «вирвав» Україну із НАТО, відмовився від вступу до НАТО, але, начебто, продовжував вести Україну до ЄС. Його терпіли! Але, як тільки Янукович «вирвав» Україну і із ЄС, народ підірвався його терпіти. Тому, що логіка народу була така, що Янукович, насправді, «вирвав» Україну не стільки з НАТО і ЄС, - Янукович «вирвав» Україну звідти, де живуть громадяни вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, з ЄС і НАТО, і погнав Україну і українців туди, де громадяни живуть підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, в Росію. Головною виною Януковича, окрім знищення людей, українців, є те, що він, неявними методами, хотів забирати у українців, у кожного середньостатистичного українця, право на 20 років життя, у кожного, як Путін в Росії. Я вимагав у правоохоронної системи України арешту Януковича за цей злочин, - правоохоронна система України, вибачте, шановні судді, «бзднула» арештовувати злочинця. Після чого я вимагав його знищення, як геноцидного злочинця, який забирає у кожного середньостатистичного українця право на 20 років життя, залишаючись непідсудним за цей жахливий злочин. Що б кожний із читачів цього писання зробив би із людиною, яка б забрала 20 років життя у вашого батька, діда, сина, онука, правнука, друга, брата, свата…? Залишаючись непідсудним? Що? Звичайно вбили б! От народ «Євромайдану» і вимушений був вбити цю криваву свиню, якщо її не можна було сковирнути?! Кривава пропутінська, проФСБешна, проросійська свиня, втекла за допомогою ворогів України і українців! Сталось так, як сталось! Одночасно я наголошую на байдужості української влади, проукраїнської частини тодішньої влади, яку я інформував за багато років до того, як почались ці криваві події, про те, хто рветься до влади, хто той, хто приводить до влади штучно, особливо в Росії… Іноді мені здається, що те, що відбулось, - це був єдиний шлях, штучно ор-ганізований, скажімо, прибульцями, які вміють прибувати до мозків певних потвор, шлях до нейтралізації прорусскіх сил, проФСБешних сил, окупаційних, се-паратистських, бандитських… Шлях до нейтралізації «восстаній» русскіх сил, сил «русской весни»… Потрібно нейтралізовувати проФСБешні сили, за одне тільки оте: «Ми при-ведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем со своей среды!»… Як бачите, шановні читачі, панове судді, народ РФ виключений від боротьби за владу, народ підкоряється бандитам ФСБ, ФСБ використовує народ у якості стада баранів для приведення «себя любимых во власть». Так, як Путін, захотів жити і Янукович. Чи може народ воювати із своїми ж спецслужбами? Російський народ довів усьому світу, що він ще не народ, таке собі стадо баранів, які підкоряються бандитам ФСБ, які узурпували владу в Росії. В Росії ліквідований інститут виборів, - апріорі відомо, хто буде президентом Росії. Путін керує Росією за допомогою страху, який викликається: насиллям, явним і таємним; відсутністю свободи; бідністю; хворобами, несправедливістю, втручанням у приватне життя громадян… Те ж саме копіював Янукович з Аза-ровим, які нагнітали страх народу одним лише російським «газом», путінською ціною на газ, не говорячи про інше. Всі реформи полягали лише у примусі народу платити за все! За все, буквально, - не змогли примусити платити лише за повітря для дихання. Хоча проблема наповнення державного бюджету, проблема занадто серйозна, делікатна, чудес не буває, але ж потрібно контролювати фінансові потоки, куди вони пливуть, де осідають, чому проходять повз державний бюджет, чому мужики дохнуть на 20 років раніше, ніж в ЄС?! Ключовим у моєму свідченні вважаю те, що влада в Росії формується без свідомої участі у виборному процесі народу Росії, яка потім намагається фор-мувати владу чи не у всіх державах всього світу шляхом спецоперацій, (Росія втручається у виборний процес не тільки в Україні, але і в США, в Мексиці…), особливо у суміжних державах. Янукович, - це кремлівський проект в Україні, це результат спецоперації спецслужб Росії в Україні. Путін не є легітимним президентом Росії! Путіна, в перший раз, до влади привели психотронні структури, які променями примусили президента Єльціна відректись від влади (!), 31.12.1999 року примусили передати владу Путіну, а далі він сам «попёр»… Бандитам, які забирають і хочуть забирати у кожного середньостатистичного росіянина, кожного українця, право на 20 років життя, не місце у владі! Їх потрібно відстороняти від влади, а якщо вони не хочуть покидати владу, залишаючись злочинцями, але непідсудними за злочини, то їх потрібно знищити, тобто Путіна потрібно знищити, як і Януковича… Оскільки вони стали наднебезпечними для здоров’я і життя чи не всіх громадян, всіх країн, всього світу… У зв’язку із тим, що, що в Росії, що в Україні, була кишенькова правоохоронна система, яка не могла вчасно притягти до відповідальності ні Путіна, ні Януковича, які стали непідсудними за будь-які злочини, навіть за геноцидні, посягаючи на головне право громадян, - право на життя, і виникла необхідність захисту народу, необхідність втручання у внутрішні справи Росії, та й України, зовнішніх сил, чи рішучі дії свого народу, аж до повалення силою геноцидної влади Путіна, Януковича… Аж до знищення Путіна, Януковича… Ті, хто читав мої блоги, знають, що я закликав до знищення і Путіна, і Януковича, за роки, за багато місяців до початку цієї поточної російсько-української війни… Наді мною сміялись! Досміялись!? В той же час я вимушений констатувати той факт, що Януковичу були при-таманні риси і порядної людини, президента держави солідарного з президентами інших держав, з іншими президентами. Так трапилось, що я був тією людиною, «лакмусовим папірцем», по відношенню до якої формувалось встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, - Янукович виступав за допомогу мені, за захист мене, але… допомогти так і не зміг, захистити так і не зміг. Можливо тому, що він не усвідомлював з ким же він повинен був бути у моїй справі, що робити, з чого починати, можливо тому, що він міг вирішувати питання, але тільки так, як в банді, а мені так підігравати не дозволяли променями… Звичайно, Янукович «пускал і пєнкі», - наприклад, злочинця, який, разом із іншими, вивозив мене у Говорунівський ліс «Малєнькая», били там, скривавленого залишили у лісі ночувати, після чого я почав носити окуляри… Янукович, його мафія, його партія регіонів, вивела у нардепи ВРУ. Мова йде про чемпіона світу з боротьби Е.Тедеєва. Є, (чи був), у нього білий “BMW”? Кияни, пам’ятаєте? На ньому мене вивозили до лісу. Хоча за кермом, здається, сидів хтось інший, - можливо. Я був постійно закатований променями, тому, як правило, нічого не міг помічати взагалі, - до того ж мене пізніше так проінформували по космічному біологічному радіозв’язку. До того ж я до сих пір пам’ятаю такі собі кошачі рухи борця, непомітні такі, миттєві, добивали мене шосткінські зеки, їхні баби, всаджували мені поміж ребер гострі носи своїх «лодочок», туфель таких. Причиною була провокація, напередодні організована психотронними офіцерами, серед яких вирізнявся жорстокістю психотронний офіцер Військово-Повітряних Сил. Але ви знаєте, якби я міг дивуватись, то що б мене здивувало? Зовсім не побиття! Мене здивувала б та обставина, що за цим побиттям мене спостерігали чи не всі радянські і пострадянські «ЦУЛИПи», («Центри управлєнія людьмі і іх псіхікой»), радіо, телебачення, «Останкіно», їхні київські прототипи… Я взагалі можу запитати у Путіна, Януковича…: «А чи були вони присутніми за моїм побиттям?»… Мода у цих сопливих чекістів така, - кадриків вони собі так підбирають, так спостерігають за поведінкою «підопічних». Так «рожают»… Ну, наприклад, фізіономію мені розквашує якийсь кегебіст - чемпіон світу з боротьби, а замовником побиття є, наприклад, який – небудь Путін, чи Янукович, який сидить у мозку і спостерігає за моїми відчуттями під час побиття? За поведінкою! Після чого я їх назвав телепнями, придурками, які спостерігали не за моєю поведінкою під час побиття, а за поведінкою психотронних операторів, які керували моїм мозком… У моєму уявленні вони виглядали слабо, - мабуть боялись, щоб мене не прибили раніше часу… Працівники радіо і телебачення, особливо «Останкіно», яких було десятки під час мого побиття, народу жодним словом «нє обмолвілісь»? Це вже через роки, коли бандити вивозили до київських лісів пацанів із Майдану, тоді вже народу розповідали… Про мене можете не розповідати, - я не герой. Але про явище не розповідати не можна було. Українці б знали апріорі, що з ними будуть робити офіційні державні структури, засекречені, їхні лакеї від бандитів спорту… Путін, як і гебня взагалі, просто «обожаєт» такі стосунки у державі. Люблять піз*іть безпомічних, беззахисних, безправних, пенсіонерів, дітей… Це деморалізовані мразі, - ну які з них президенти? Бандити та й все! Якби я був захисником Януковича? Його адвокатом? Отим Віталієм Сердюком,? Я б врятував, зовсім об’єктивно, Януковича! Я б довів,(якби зміг), що головним злочином Януковича була його тупість! Причому я маю на увазі зовсім не академічну тупість, не тупість управлінця, не національну тупість, - він був і академіком, і доктором наук, і професором, і державним керівником найвищого рівня: губернатором, прем’єр-міністром, президентом… Янукович був тупим у психотронному змісті, - його мозком керували ФСБешні бандити, образно, із підмосковного лісу, тобто Путін, а він виконував всі його забаганки. А Янукович навіть не розумів, що його мозком керує Путін, через своїх психотронних операторів. У цьому його тупість! Я дуже гарно знаю, що таке тупість, по собі знаю, мені винищують інтелект до сих пір. Променями, таємно, дистанційно, невидимо! Більше того, я дуже добре знаю, що можуть робити люди,які не розуміють, що їхніми мозками керують бандити! Це страхіття, божевілля, витончений садизм, все, що завгодно! Так Путін погрався спочатку із НАТО, пізніше із ЄС…, використовуючи Януковича, Азарова, їхню владу… Тому, Луценко, саджати потрібно Путіна, а Януковича? Що робити із Януковичем? Я не знаю? Можна вбити?! Якщо він жа-хливий злочинець, але непідсудний за злочини… Але ж проблема не вирішиться! Державні влади всіх порядних країн, всього світу, повинні вирішити, в ООН, наприклад, що ж робити із такими януковичами, тобто з біороботами, тобто з президентами, (чи робітниками, міністрами, іншими), мозками яких керують русскіє психотронні оператори, тобто Путін? Керує так, що їхніми мозками чи руками здійснює злочини? Кого потрібно саджати? Судді, прокурори, кого потрібно саджати? Путіна, який керував мозком Януковича? Чи Януковича, мозком якого керував Путін? Путіна обов’язково! А що робити із Януковичем? З януковичами? Нехай спочатку ВРУ, ГосДура, ООН… вирішать, що потрібно робити із людьми, мозками яких керує Путін? У тому, що в Росії при владі знаходяться психотронні бандити армії і ФСБ РФ винна мафія «Останкіно», Чайка, Бастрикін, ви також, - це «бздуни» - ФСБешники, які «бздят» розповідати про злочини психотронних структур армії і ФСБ РФ. Якби народ Росії знав чим же насправді займається психотронна мафія армії і ФСБ РФ, він би ніколи не вибрав до влади Путіна…

Немає коментарів:

Дописати коментар