Шукати в цьому блозі

субота, 21 квітня 2018 р.

1019.В Україні порушуються права громадян.


http://qha.com.ua/ru/politika/v-gosdepe-ssha-konstatirovali-chto-v-ukraine-prodoljayutsya-narusheniya-prav-cheloveka/191039/ В Україні жахливо порушуються права громадян, але чи всі права громадян порушує Україна?! Дякую, QHA! Cолідарний із вашими висновками! Вважаю, що в області прав громадян головною проблемою України є нездатність Уряду України притягти до відповівдальності винуватців психотронного насилля, (аж до знищення величезної кількості громадян)!? Головним у цій проблемі є нездатність Уряду України, (до речі поряд із Урядами багатьох інших країн, поряд з ООН), притягти до відповіда-льності винуватців психотронного насилля зі сторони Росії, яка творить на терито-рії України, (ЄС, США,,,), злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)! Вирішення цієї проблеми ускладнюється тим, що біоробототехнології космічної медицини, які використовує Росія, - засекречені! Про них не можна говорити відкрито!? Про них не можна розмовляти на міжнародних зустрічах?! Із - за чого Захід потерпає набагто більше, ніж можна було б у випадку відкритості розмов на психотронну тему! Тим, що Захід не розмовляє на психотронну тему, користується Росія, яка розуміє, що проти неї ще не створений єдиний, потужний фронт боротьби з таємними діями російських психотронних структур армії і ФСБ. Залишається утаємниченим розподіл, - співвідношення психотронних сил у світі! В той же час існують різні міркування стосовно проблеми. Наприклад, є, у певних колах, переконання, що більшість у психотронних структурах складає прошарок лікарів, психотронних лікарів, а також психотронних лікарів, які мають ще й інженерну освіту, - це грімуча суміш! Такі психотронні лікарі із психотронних структур армії і спецслужб, особливо Росії, через лікарів - гебістів, які є у всіх медичних відділеннях всіх медичних установ, закладів, відомств різних країн, створюють таку собі світову паутину, такий собі світовий, гібридний, психотронний хаос, із - за якого чи не все людство перетворюється у 100% бандитів та їм слухняних. Більше того, ця проблема ускладнюється тим, що певна кількістьУрядів, парламентів, президентів, інших лідерів держав, "бздят" боротись із психотронною злочинністю взагалі, а такі лідери, такі "залізобетонні тряпкі", як Путін, не тільки "бздят" боротись з ними, але і разом із ними, "на один карман", творять хаос у світі, разом із ними творять злочини у всьому світі... Більшість звичайних лікарів не розуміла навіть кому ж вони підкорялись, виконували накази і все, не розуміючи навіть, що вони підкорялись бандитам державної безпеки медицини, бандитам психотронної медицини, тим, завдяки яким Путін вважався таким сильним! У чому ж вихід? В нейтралізації Росії! У вигнанні Росії із усіх, окупованих Росією, територій! Особливо із Криму, Донбасу... Вирішення цієї проблеми не є "рожевим"?! Певні кола вважають, що на цю, психотронну, тему, розмовляти ще не будуть ні в ближ-ній, ні в середньостроковій перспективі тому, що певні військові будуть винищува-ти всіх, хто насмілиться розмовляти на цю тему?! Це не моє переконання! Цю ін-формацію я отримав по каналам космічного біологічного радіозв'язку. Автор цієї інформації мені не відомий. Я таких, більшість таких авторів, часто називаю при-бульцями. Виникає питання, а чому ж мене не знищують? Я ж говорю на цю тему? Мене якраз вони знищують, я вже про це писав, тільки поступово, один із їхніх мі-ністрів говорив мені: "...Я вас все-равно уничтожу! Не сразу, но постепенно! Мето-дом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!...". Щоб він, чи його наступники, мене знищили в інший спосіб, потрібно, щоб у їхнього верховного х*й стояв! Я вимушений утримувати у заручниках їхньо-го верховного! Щоб мене не прибили до часно, у всякому разі. Я, - це не Я! Я, - це не Віктор Коваленко. Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним. Я, особисто, цю ситуацію, цю проблему не контролюю зовсім, - мене використо-вують певні сили, зокрема прибульці, які борються так, як вони можуть, як вони вміють... До речі, у цьому питанні, я і сам, як той верховний головнокомандувач, - мені певні сили поставляють певну інформацію, (як розвідники своїм верховним), в яку я можу вірити, можу не вірити?! Може повідомляти її, можу не повідомляти. Зазвичай роблю те, що наказують ті, хто керує мозком, я не можу їм не підкорятись, вони сильніші за мене, я навіть теоретично не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком! Тобто я не можу бути сильнішим за прибульців, які прибули у мій мозок і керують ним. У зв"язку із чим я часто звірію, - чому добиваються до мене, а не до тих, хто керує моїм мозком? Я все рівно нічого не можу зробити без дозволу того, хто керує моїм мозком! Хто мене тримає так! Щоб знали, як вимагати від мене згвалт, в той час, як його не дозволяють мені виконувати променями. Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують, (запитайте навіть у русскіх космонавтів?). Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Я звірію від того, що мене все людство, постав-лене на коліна бандитами, примушує перемагати промені!? Не можна це зробити! Звичайно, що мені було б приємно, із - за того, що чи не все людство хотіло зроби-ти мене сильною особистістю, оскільки довіряло мені у всьому, бо сиділо у мене у мозк, знало про мене все, буквально все, але... не можна перемагати промені! Я за-раз, по секрету всьому світу, розповідаю таємницю, - мені вважається, що частина тих, хто здійснює присутність у моєму мозку, належить до найсильніших (прибу-льців), і вони, в свою чергу, якщо скромно, не є моїми ворогами... Уявляєте, яка може бути зв'язка? Такі мрії! Хотілось би цього, звичайно! На когось же, все рівно, буде покладена місія звільнення людства від психотронних страждань... Це найстрашніша модель порушення прав громадян! Психотронна. Вибачте. Стомився. Публікацію розміщую без редагування. Дякую QHA.

Немає коментарів:

Дописати коментар