Шукати в цьому блозі

вівторок, 24 квітня 2018 р.

1020. До самогубств воїнів АТО.


https://espreso.tv/news/2018/04/24/v_ukrayini_ponad_1_tys_veteraniv_ato_skoyily_suyicyd Сашо, (Третьяков), де аналіз самогубств бійців? Причини?! Заходи для при-пинення самогубств? Потрібно розрізняти самогубства: "природні" самогубства, - це коли людина тривалий час "вростається" в свої якісь проблеми, які не може вирішити, не ви-тримує психічного навантаження, - закінчує життя самогубством; штучні само-губства, - це коли людину примушують зі сторони, явно чи таємно, покінчити з життям самогубством, скажімо, російські психотронні військові чи психотронні ФСБешники РФ, примушують людину, колишнього українського бійця, який знищував російських загарбників, покінчити з життям , примушують таємно, ди-станційно, невидимо, променями, (з використанням біоробототехнологій космічної медицини). Промені перемагати неможливо, тому людина підкоряється променям, якими опромінюють її мозок, - закінчує життя самогубством. Вважається, що бійці, які повернулись із фронту, у більшості своїй, стають більш успішними у житті, (пенсії, пільги...), - причин для самогубства у них нема! Бувають лише у тому випадку, якщо боєць повернувся із фронту скаліченим настільки, що психічно не витримує такого "нового" життя, у такому "новому", скаліченому стані... Я можу помилятись, але, вважаю, знаходячись у своєму "такому", поточному інтелектуальному і психічному стані, не настільки суттєво, тому прогнозую, уявляю, що біля 90%, не менше 90% колишніх українських бійців, тобто 900 чоловік із тієї кривавої, страшної 1000, знищені променями, таємно, дистанційно, невидимо, психотронними структурами армії і ФСБ РФ, (не можна виключати і психотронних союзників Росії, якщо такі є, - я вважаю, що нема, але... "чєм чєрт нє шутіт, когда Бог спіт!"), а також зрадницькою частиною психотронних структур армії і СБ України. А що в Україні є зрадницька частина армії, поліції, (міліції), спецслужб, прокуратури, судів, влади, звичайних громадян... Крим і Донбас показали наочно! Публічно, по суті. Зрадницьку частину психотронних структур армії і спецслужб України я відчуваю більше 30 років на своїй шкурі. Причому корупційна складова психотронних злочинів психотронних структур армії і спецслужб України набагато страшніша, ніж складові істинних: бойової готовності, обороноздатності, державної безпеки, боротьби із злочинністю класичною і психотронною... Я взагалі, правда не маючи досить достовірної інформації, і повної психотронної інформації, вважаю якщо не всі 100% психотронних структур України, так більшість, "бздунами", які традиційно, по-СССРному, "бздят", (можливо дисціпліновано виконують міжнародні домовленості?), винищувати русскіх: окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських... А винищувати їх потрібно, на порядки більше, потрібно взагалі встановити "норму", за одного знищеного українця вбивати не менше, ніж 150 русскіх: окупаційних, терористичних, бандитських, сепаратистських... Вони прийшли на нашу рідну, священну землю, на землю святої України..., - їх і потрібно винищувати! Чим більше вбивати таких русскіх , - тим менше буде проблем у України і українців, у народу України. Третьяков, прошу, (звичайно потрібно оцінювати кожну суіцідальну загибель колишніх українських бійців окремо, конкретно, але, в основному...), законодавчо провести знищення колишніх українських бійців самогубством, як знищення на полі бою за свободу і незалежність України. Прирівняти ці знищення! З наданням почестей і пільг рідним та близьким! Тим паче, я в цьому впевнений, це так і є, щонайменше у 90% суіцідальних випадків. Це по-перше! По-друге! Я зараз не хочу давати оцінку поточним силовим міністрам України! Скажу лише, що претензії у мене до них є! Серйозні! Це торкається боротьби із психотронною злочинністю, як російською в Україні, так і доморощеною, я не виключаю наявність і психотронних зрадників, - що, українська владо, "бздім" з цими шакалами розбиратись? Їх винищувати потрібно, а не розбиратись із ними! В той же час нагадую, без жодної аналітики, дії і висловлювання попередників поточних українських силових міністрів, торкаючись лише психотронної проблеми. Всі вже знають, що я, ще з часів СССРних, репресований таємно, дистанційно, невидимо, неюридично, згідно із усними наказами кривавих московських психотронних "бздунів", (я там проживав), репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), психотронними бандитами. Пряма мова колишнього міністра оборони Росії маршала Росії І.Сєргєєва в мою адресу: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все-равно уничтожу! Не сразу, но постепенно! Методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!". Всього цього русскіє психотронні бандити досягають променями. Ще фрази Москви, автор не відомий, з великою ймовірністю також міністр, тільки інший: "Все - равно заставлю х*й сосать у офицера и жить будешь ровно столько, сколько служить, - день увольнения будет днем смерти!". Статус мені вони так шукають?! Далі надаю пряму мову українських силових міністрів: "Если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя лучами сделаем сумасшедшим, приведем тебя к нему за руку, спросим у него, ну что? Какой он? Кто он? Кому вы помогали?", - мабуть доводили цивільним керівникам, що я божевільний..., "...А если нет, - якщо не підкорюсь, - то лучами сделаем сумасшедшим!..."... Звичайно президенти, як гаранти прав і свобод громадян, намгались мене захищати, на що я отримував відповідь від українського міністра в погонах: "Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!"... Звичайно ні мені, ні українцям ні Президентам України, ні українській владі взагалі, ні європейській, ні світовій демократії, такий міністр не потрібний, який президентів "... в рот є*ал!". Я не втручаюсь у модель утримання субординації в силових структурах, однак наголошую, що я не потребував "такого" виховання, оскільки був "блискучим виконавцем" коли знаходився в силових структурах... Незаслужені: несправедливість, насилля, жорстокість, катування, садизмь, обмеження буквально всього, ображають, викликають відповідну реакцію... Ця публікація, - це частина її. Мій стан взагалі жахливий, - Москва кримінальна, Москва психотронна репресувала, а слухняні українці до сих пір виконують накази своїх ворогів із Москви психотронної?! Всі роки існування України, особливо після 1991 року, продемонстрували, що Україна зовсім не здатна захищати громадян від психотронного нападу, особливо зі сторони психотронних структур армії і спецслужб Росії. Більше того, українські психотронні силовики допомагали своїм ворогам?! Жахливо! Може зараз наступить прозріння?! Я є ветераном психотронної війни, ще з часів кінця існування СССР, дуже добре знаю психологію російських воїнів, - вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють! Українці повинні назавжди позбавитись страху вбивати русскіх окупантів, терористів, сепаратистів, бандитів, - взяти собі за правило, за кожного вбитого українця потрібно вбивати 150 "таких" русскіх! Інакше їх не перемогти! Якщо із цієї страшної кривавої "1000" суіцідників було знищено російськими променями 900 колишніх українських бійців, то українці повинні знищити, (самогубством також), 900 х 150=135000 російських окупантів, терористів, сепаратистів, бандитів... Це єдина умова, після виконання якої в Україні, в середовищі колишніх українських бійців тим паче, припиняться самогубства. "Вони" реагують тільки на силу! В той же час, можливо лише тепер, вся українська влада, весь український народ, вся європейська і світова демократія, повірять у те, що окрім класичної російсько-української війни 2014...2018 р.р., точиться наджорстока, таємна, невидима, психотронна російсько-українська війна 2014...2018 р.р. Хоча, якщо покласти руку на серце, то можна сказати, що ця війна, - це продовження психотронної війни СССР з усім світом. Прибульці, тобто ті, хто вміє прибувати у мозки російських ублюдків, і керувати їхніми мозками, ведуть жахливу психотронну війну з кривавими путінцями. Чиї ті прибульці? Знати я не намагаюсь, - мені не можна, оскільки русскіє взнають хто вони також, - русскіє сидять у мене у мозку! Тому мені не можна знати зайве?! Ця війна точиться вже багато років, - в самій Москві знищено багато генералів, особливо в перший рік, після виходу на пенсію... Окрім іншого, Україна повинна вчитись захищати своїх громадян від психотронного нападу зі сторони Росії... Я вимушений припинити писати, - психотронні садисти почали розтряску мозку, зовсім виключили можливість мислити... Колишніх українських бійців, як і весь народ України, потрібно захищати від психотронного нападу також...

Немає коментарів:

Дописати коментар