Шукати в цьому блозі

неділя, 1 квітня 2018 р.

1014. Крым не стоит войны с Россией, - киевский дипломат.


Олег, (Волошин), для того, щоб Крим і Донбас залишились у РФ потрібно, щоб у Путіна х*й стояв! Звичайно, під кутом зору порівняльного аналізу військових потужностей РФ і України, ти правий, але... Світ порядних держав, порядних громадян, пробачив Росії, Путіну окупацію територій: Японії, (Шикотан, Ітуруп, Хабомаї...), Грузії, (Південну Осетію, Абхазію), Молдови, (Придністров"я)... Зараз ти хочеш, Олег, щоб Україна, українці і весь цивілізований світ пробачили Росію, Путіна за окупацію територій України, (Крим, Донбас), за знищення десятків тисяч, (якщо не сотень тисяч) громадян України, країн ЄС, США, інших держав, яких винищувала Росія таємно, дистанційно, невидимо, променями, в період з 1991 по 2014 р.р. За знищення більше десяти тисяч українців у цій поточній, російсько-українській війні 2014...2018р.р.? Скільки можна цю гниду прощати? Скільки можна таку державу терпіти на земній кулі? Невже ти думаєш, що ця мразь, (Путін), здатний зупинитись? Апетит з"являється під час їжі?! Ти що, Олег, не розумієш до чого призводить безкарність за злочини Путіна? Особливо за психотронні злочини Путіна, які він здійснює таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)? Для того, щоб Крим, Донбас, інші території, окуповані Росією, залишились РФ потрібно, щоб над Путіними не сміялись із - за того, що його кривавий, сопливий, злочинний російський генералітет не ї*еться! Не туди потрапили русскіє, окупаційні русскіє, щоб загоняти Україну в Росію! В Україні не повинно залишитись жодної людини, яка хоче окупації України Росією? Всі такі повинні виїхати на ПМЖ в Росію, інакше всі до жодного будуть винищені, за їхню підривну діяльність, за використання демократії в недемократичних цілях, за гибридність, за безкарне здійснення окупаційних злочинів, за намагання підкорити кожного українця під кожного окупаційного прорусского бандита, за нігелізм права... Я, - це не ВІктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку! Іноді нав"язується думка, що мене використовує Путін для того, щоб я "так", своїми публікаціями залякував весь світ психотронними злочинами Путіна, психотронними можливостями Росії?! Думайте що хочете?! Все рівно вижену Росію і із Криму, і із Донбасу... Все рівно не допущу ніколи відродження Росії як наддержави! Ніколи більше Росія не стане наддержавою! Не заслужила! Ніколи більше жодний окупаційний русскій, жодний прихильник Путіна, у жодній країні світу не буде користуватись повагою у громадян тих держав, на території яких вони проживають! Ніколи більше, жодна країна світу не буде комфортною для проживання будь-якого окупаційного русского! Для того, щоб Росія стала наддержавою потрібно, щоб у Путіна х*й стояв! Олег, а що б ти робив, якби одну із кімнат твоєї квартири зайняли б озброєні, п"яні русскіє солдати, які б там били тобі фізіономію, трахали твою доньку, дружину, ламали кістки твоєму сину, примушували б прибирати за ними...? Оце така політика, така дипломатія... Що робити? Право не працює?! Хто сильніший?! Росія вкотре, як і колись СССР, кинула виклик всім країнам світу, мірятись силами: "Хто сильніший?!". Олег, ти ж розумієш, що Росія не є найсильнішою, оскільки Путін не ї*еться, російський генералітет не ї*уться?! Убирайтесь, русская окупаційна свинота, із Криму, із Донбасу... Убирайтесь! Путін, той, із - за кого ти не ї*ешся, "сидить" у тебе у мозку! Я тебе, мразь, просив розмовляти із ним, щоб вирішити певні проблеми, а ти що? А зараз, скотина, щоб ти розмовляв із ним, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Уже тобі не можна розмовляти із ним, уже тобі потрібно підкорятись, уже тобі потрібно виконувати все, що він тобі буде наказувати... Не будеш підкорятись ,- не будеш ї*атись! Убирайся! Хотів окупувати Україну? А втратив статус наддержави назавжди! Убирайся! Для того, щоб ти окупував Україну потрібно, щоб військові були сильнішими за цивільних! А такого вже бути не може, оскільки цивільні люди утримують військових, а не навпаки... Росія, ти набридла із своїм кривавим насиллям! Убирайся! Військові, для того, щоб ви були сильнішими за цивільних потрібно, щоб над вами не сміялись, що ви не ї*етесь! Мразі! На жаль проти мене прибульці, які прибули у мій мозок, застосовують біоробототехнології космічної медицини! Я,- біоробот! Психотронна, таємна, поточна війна, - жахлива війна! На порядки жахливіша за поточну, звичайну російсько-українську війну 2014...2018 р.р. Путін, я тобі зараз стріляю, не в спину, стріляю прямо у твоє рило, - ти нелегітимний президент Росії! Ти прийшов до влади таємними шляхами, психотронними шляхами, для відсторонення від влади президента Росії Б.Єльціна, ти застосував промені, ти примусив його, променями, біоробототехнологіями космічної медицини, відректись від влади 31 грудня 1999 року. Привів до влади ФСБ, а далі все пішло "як по маслу"... Ти знаєш, що ти будеш знищеним, як тільки покинеш владу, тому ти так вчепився у владу, так за неї тримаєшся, - бігти тобі нема куди, таких гнид не приймає жодна держава, а в Росії ти будеш знищеним, можливо навіть так, як ти знищував московських генералів... Ти знищував московських генералів, вважаючи, що вони тобі х*й повісили, а, уявляється, що у тебе нема друзів, здатних тобі х*й поставити?! Тобі потрібно було не генералів вбивати, не бандитів захищати, а шукати друзів, які могли б тобі твій х*й поставити! Поигрался со мной? Скотина уголовная? Сиди и "бзди", мразь! Вважаю, Путін, що у твоїх аналітиків зараз більше можливості, ніж у мене, розібратись у тому, що я тобі написав! Для мене ж ти гнида, - не знищити мразь, яка мене катує? Ти хто? Ти хто такий? Якщо ти "бздішь" знищити тих, хто мене катує променями, залишаючись непідсудним?! Ти ж гарант прав і свобод громадян?! Москва створила ситуацію! "Бздішь" розрулювати?! Тоді сиди і "бзді", - "бзді" до тих пір, поки тебе не випіз*ят із органів внутрішніх справ. Якщо далі продовжувати... Аваков, продовжуй захищати Путіна! Продовжуй, продовжуй до тих пір, поки він тебе не знищить за те, що ти його не можеш захистити! Мене бісить у всій цій "проблемі Коваленка" те, що ваші всі ублюдки не можуть зрозуміти хто ж їх "взял"?! Вас "взялі" ті, хто сидить у вас у мозках, а не ті, кого ви тероризуєте, думаючи, що вони вас "взялі"! Якщо ви всі думаєте, що ті, хто вам повісив ваші х*ї тупиє, то ви помиляєтесь, - вони і є ті, із - за кого Путін "бздіт" атакувати Україну повномасштабно! Сидіть, мразі, і думайте, що ви мене перетворите у раба після згвалту, після чого у вас ваші х*ї піднімуться?! Є інформація, що моя загибель може призвести лише до того, що жодний ублюдок, із зараз х*єповішених, ніколи не буде ї*атись до своєї смерті! Не хочете підкорятись? Не підкоряйтесь!... Ну і не є*іться! Мій мозок вже поплив! Я припиняю! Путін, всі інші, всі мразі, щоб не говорили, що Коваленко х*йовий мужик! Я вам, скоти, на відміну від вас, "сліваю інфу", безкоштовно! Борючись так, як я можу, за багаточисельні життя, які знаходяться під жахливою загрозою... За припинення знищення людей! І ще, Олег, свої діти, для кожного із батьків, найдорожчі, це з однієї сторони, але з іншої, - чому наші діти повинні бути дорожчими за тих, які гинуть у цій війні? Чим твої чи мої діти дорожчі за тих, які вже загинули, які гинуть, які ще загинуть за Україну, за яку і ти так борешся?! Проблема жахлива! Щоб її вирішити потрібно лише, щоб Росія назавжди покинула Україну! Щоб забрала із України на ПМЖ в Росію всіх окупаційних ублюдків, щоб компенсувала Україні і українцям нанесений ущерб, щоб більше ніколи у світі не виводила свої криваві російські війська за межі кордонів Росії, в координатах 1991 року, без дозволу міжнародної спільноти, без дозволу ООН, щоб Росія визнала права громадян, щоб Росія визнала верховенство міжнародного права... А міністрам інформатики, особливо Росії і України..., щоб знали, як "бздєть" розповідати народам правду про те, чим же займаються насправді психотронні структури армії і ФСБ Росії...

Немає коментарів:

Дописати коментар