Шукати в цьому блозі

понеділок, 16 квітня 2018 р.

1017.До місії покарання психотронних бандитів Росії.


Джеймс і Дональд..., - я вам вдячний за те, що ви боретесь із жахливим злом, із тими, хто примушує людей вмирати мученицькими смертями! Дякую за успішне, гідне виконання місії покарання злочинців. В той же час я, використо-вуючи і свій особистий досвід, намагаюсь дивитись далі... Я вже наголошував у своїх публікаціях, наприклад, у http://vkovalenko110550.blogspot.com/2018/04/1016.html, про те, що настає час необхідності нанесення точкових ударів по найжахливішим таємним кореням сучасного зла на земній кулі, по російським ЦУЛИПам, ("Центрам Управления Людьми и их психикой!"), розташованим на території Росії, які, до речі, вважаю, окрім іншого, є найбільш винними у втручанні у виборний процес в США, Україні, Франції..., оскільки вони розвідують паролі кібернетичних систем на територіях України, США, Франції..., Європи і світу, підключаючись таємно, дистанційно, невидимо, до мозків носіїв паролей, до контролю мислення носіїв паролів. Після чого русскіє "взламивают" засекречені комп'ютерні програми... Хизуються цим! Наносять жахливий ущерб різним державам, підкоряють, (чи купують), лідерів іноземних держав, виводять "своїх" людей на високі державні посади, як Януковича в Україні... Я ніякого відношення до їхніх таємниць не маю, але їхні психотронні оператори зайо*ують мене до напівсмерті, майже кожного дня, своїми психотронними технологіями, своїми біоробтотехнологія-ми космічної медицини, (променями), знищуючи цілеспрямовано інтелект, руйнуючи психіку, - це я так з ними борюсь, як можу! Щоб знали, пси криваві, як застосовувати засекречені технології проти тих, у кого нема друзів... Щоб знали як катувати навіть безпомічних, беззахисних, безправних людей, стариків, жінок, дітей, інвалідів, пенсіонерів. Щоб знали, мразі психотронної державної безпеки, як знищувати тих, хто захищав мене, хто допомагав з працевлаштуванням і притулком... Звертаюсь і до державного керівництва певних держав, із Україною включно, щоб знали, як "бздєть" бандитів державної безпеки медицини, - це найжахливіша страшилка, із - за якої весь світ сидить у напрузі, навіть із - за того, що вони можуть таємно, дистанційно, невидимо, променями: грабувати, катувати, вбивати у будь-який спосіб, полюбляють штучно організовані ДТП і самовбивства, інфаркти і інсульти, злоякісності, венеричні хвороби... Вміють "вішати" х*ї, тобто позбавляють громадян сексуальної насолоди, радощів у житті, позбавляють материнства, батьківства... Полюбляють кричати моїм язиком від мого імені, полюбляють катувати мене "воплямі" оточуючих мене людей, язиками яких вони керують... Полюбляють примушувати писати будь-що, їм необхідне, щоб дискредитувати, щоб здійснити провокацію, щоб використати людей... Буду вбивати всіх скотов, непідсудних за злочини, до тих пір, поки не підкорю тих, із - за кого мене катують день і ніч променями. Звичайно, я не Віктор Коваленко, я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують... Звичайно, бодай частково, я розумію складнощі нанесення точкових ударів по території Росії, але це справа колегіальна, це потрібно зробити тоді, коли буде максимально можливим, але не мати, вже зараз, планів по нанесенню точкових ударів по "ЦУЛИПам" Росії, по іншим певним російським об"єктам, вже не можна! Грішно! Бог не простить! Буду знищувати до тих пір, всіх, хто займається злочинами безкарно, поки не відбудеться припинення катування мого оточення так, щоб воно мене катувало. Сидіть, мразі, і думайте, що ви ї*етесь! Мразі, для того, щоб ви наді мною "надругалісь" так, як вам потрібно, необхідно, щоб у вашого верховного х*й стояв. Путін, не повернеш Крим, Донбас... ї*атись не будеш ніколи! Щоб знав, мразь, як "бздєть" військових. Не повернеш Крим, Донбас, тебе знищить твій генералітет, який із - за тебе не ї*еться. Путін, не повернеш Крим, Донбас..., тебе знищать твої собутильники, які також із - за тебе не ї*уться, але хочуть! Не повернете Крим, Донбас... ваші діти не будуть ї*атись! Так прибульці карають тих, хто займається злочинами безкарно! Щоб знали, як не підкорятись тим, хто сидить у вас у мозках, тим, хто повісив вам ваші х*ї! Звертаюсь до бандитів, щоб ви мене перетворили у раба, після згвалту, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Путін, (деякі інші), - це мій заручник, щоб мене не знищили! Путін, щоб знав, скотина, як "бздєть" бандитів! Дональд, Джеймс..., я вимушений вам пояснити, про яке рабство я веду мову, - психотронні бандити, серед яких віділявся, десятиріччями, жоростокістю психотронний бандит із ВВС, (із Військово-Повітряних Сил), цілеспрямовано, день і ніч, катуваннями знищували мені інтелект, руйнували психіку, піддавали жахливим приниженням, готували до... рабства, "виривали" від порядних людей! Вирвали! Тепер примушують зробити той згвалт, щоб перетворити мене у раба, до смерті, мотивуючи тим, що я вже літня людина, нікому не потрібна, а їм потрібно хизуватись до моєї смерті... Чому так? Кажуть, що, якщо я насмілюсь здійснити згвалт, (чи зможу перетнути промені, якими мені заброняють робити згвалт зараз), то мене миттєво покинуть ті, хто мене захистив від цих мразей, і тоді вони "надругаются" наді мною так, як їм потрібно, а їм потрібно, щоб бандити були сильнішими за всіх порядних людей, всього світу, щоб засекречені бандити в погонах були сильнішими за цивільних державних керівниів, тому вони мене перетворять у раба... У гебіста-підприємця, який, начебто, завербує мене у його спецслужбу... Тобто до бандитів, але не бандитом завербує, оскільки я вже грунтовно деградований, а рабом у бандита... Під улю-лю-кання і гі-гі-кання всяких їхніх шакалів і швалі. На цю "спецоперацію" використано мільйони доларів, - така була війна. Когось на державному рівні, особливо в Росії, потрібно брати за ж*пу, за ті мільйони, навіть мільярди, доларів, які бандити викоритали на перетворення мене у "нічтожєство", на мою нейтралізацію... Шакали, не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Отвечаю мразям в погонах, особенно пропутинских, - чтобы вы меня уничтожили, нужно, чтобы у вашего верховного х*й стояв. Ставьте ему х*й! От когда поставите, - тогда и убьете меня. Чтобы у него х*й поднялся, нужно, чтобы у ваших врачей стояли х*и!? Я не прощу такого обращения со мною никому! Чтобы знали, как заниматься преступлениями безнаказанно! Ну и мрази!

Немає коментарів:

Дописати коментар