Шукати в цьому блозі

четвер, 2 травня 2019 р.

1162.Родинам генерала Грачова, маршала Сєргєєва...


Після Світлого Христового Воскресіння, після цього Великого Дня, наближаються «родичі», через дев’ять днів, у вівторок, 7 травня, - поминки спочилих! Люди будуть поминати своїх померлих: рідних, близьких, друзів…, згадувати, зазвичай, лише добре про них… Хоча добрими бувають не всі люди, і не у всьому добрими… Комусь, у будь-якому випадку, все рівно хочеться знати правду, істину, про померлих своїх рідних, близьких, друзів… Я вже декілька разів, називаючи колишніх міністрів оборони Росії: генерала П.Грачова, першого і останнього маршала Росії І.Сєргєєва… «військовими злочинцями», обіцяв їхнім рідним та близьким розповісти про них, бодай частину правди їхнього життя, вважаю, що у вівторок, 7 травня, їхні рідні, родичі та друзі не повинні настільки вже «вбиватись», пам’ятаючи їх, згадуючи їх… Вважаю, що вони не заслужили, настільки вже, доброї пам’яті про них! Спробую це моє переконання пояснити. Члени родин П.Грачова, І. Сєргєєва, ви можете сказати мені, що злочинцями людей визнає лише суд, а суду над ними не було! Значить генерал П.Грачов, маршал Росії І.Сєргєєв, не були злочинцями?! Юридично, начебто, так! Але під кутом зору здорового глузду, все ж таки, їх можна визначити, однозначно, «військовими злочинцями»! Тим паче, що ті чоловіки, які виконували їхні накази, мені особисто, визнали себе винними: «Во всем виноваты мужчины..Да, мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!». «До речі, те, що зі мною роблять бандити – репресанти, психотронні оператори, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), також було пояснено мужчинами: «Это месть мужчин, врачам! Посредством издевательства над ни в чем не виноватым В.Коваленко… Тобто сопливі «брудні» йо*арі визнають себе підлими, підступними, скотами, які «залітали», а тепер, таким чином, граються у «цапа відбувайла», («козла отпущєнія») )… Таким чином, підлеглі ваших рідних, колишніх міністрів оборони Росії, визнають себе винними, як виконавці, а це означає, що винними є і замовники злочинів? Тобто ваші, вже померлі, рідні, колишні міністри оборони Росії. Можу назвати ще пряму мову виконавців злочинів: «Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!»… Всі ці фрази – визнання, ця пряма мова, промовлялись за багато років до початку цієї жахливої, поточної, явної російсько-української війни 2014…2019 р.р. Далі я спробую без особливих пояснень, - лише пряма мова, ваших, тепер вже померлих, колишніх міністрів оборони Росії: генерала П.Грачова, Героя Радянського Союзу, за війну в Афганістані; маршала Росії І.Сєргєєва, Героя Росії, досить серйозного рівня вченого, - ракетника… Це для того, щоб ви самі, їхні рідні, близькі, друзі, змогли дати їм оцінку, без нав’язувань чужих думок. Щоб самі зробили висновок, - хто ж такі були ваші, оце такі, рідні. Свого часу, в кінці існування СССР, безпосередньо у Москві, де я тоді проживав, я був репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (із застосуванням біоробототехнологій космічної медицини, засобів мозкового контролю мислення, космічного біологічного радіозв’язку…). Репресований без права працювати, лікуватись, будь-що мати із рухомості і нерухомості, без права мислити, запам’ятовувати, діяти… Без права мати контакти з будь-якою відповідальною посадовою особою, - мене не допускають до жодної відповідальної, конструктивної особи, - жодну відповідальну конструктивну особу не допускають до мене… (Не допускають променями). Більшість репресій, які накинулись на мене, здійснювались таємно, дистанційно, невидимо, променями… Зовні нічого не було видно, тільки «тишь да гладь, да Божья благодать», а променями, таємно, творили з моїм мозком жахливі катування… Я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, мене підключили під промені корупціонери в погонах, якось там вони «залетіли» з тим, що мене підключили під промені, їм «на хвіст» сіли також бандити, але іншого світогляду, перші не змогли зразу якось там врятувати свої шкури від других, вимушені були репресувати мене… Такий вихід для них був… До того ж, у зв’язку із тим, що мій мозок підключений під промені, таємний, психотронний світ Москви вирішив мене використовувати у своїх цілях, керуючи моїм мозком так, як їм було потрібно, (біоробототехнології дозволяють будь-яку людину, у будь-якому стані, утримувати скільки завгодно довго)… Москва таємна, Москва мафіозна, державні і міські керівники Москви, СССР, пізніше Росії… «стояли на ушах» певний період, справа доходила до президентів СССР, Росії, як гарантів прав і свобод громадян… Мені, людині, яка провела більше двох десятків років свого життя лише у чоловічих колективах, іноді змішаних, було якось не по собі, коли певні чоловіки почали, рятуючи мене від катувань, радити «ховатись» за жінок… Мабуть так діяла «брудна» мафія Москви. Професор, д.т.н., полковник В.І.Б., при розмові зі мною, говорив: «Комуто помогают женцины!». Брат В.Д.Б. говорив: «Тебе придется, какое-то время, пожить с б*ядью!», Схвильований, в той час, президент Росії Б.Єльцін говорив: «Где бы ты не был, чтобы ты ни делал, - рядом должна быть женщина!»… Я х*єл від цього всього, я нічого не знав, я нічого не розумів, мені гріли мозок променями так, що все життя пропливало повз мене немов у тумані. Я звірів, я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, в той же час, будь-які мої дії, включно із інтелектуальними, дослідницькими, сексуальними, науковими, педагогічними, побутові…, насправді, були не моїми, а тих, хто керував моїм мозком, оскільки я був підключений під біоробототехнології космічної медицини. Мені не було чого боятись, якби держава була правова, але ж, в той же час, представники однієї мафії Москви не могли порозумітись із представниками другої мафії Москви. (Із почутого на лавці у Петровському парку Москви: «В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собой, они убивают друг друга и горе тому, кто попадается между ними!», - я не потрапив поміж ними, мене московські мафіозі, буквально, затягували у свої тенета). Зазвичай, як правило, частіш за все, до вбивств причетні сильні фізично люди, спортсмени, президент Єльцін, інформуючи мене про стан речей у темі, якось кричав: «А спорт! Спорт! Это же банда кровавых убийц! Мы пересмотрим всю систему финансирования спорта!»… Звичайно, Путін не дозволив йому переглянути модель фінансування спорту, - бандит захищав бандитів! Діставалось і мені, по життю, від спортсменів, мене били майстри спорту, чемпіони СССР, навіть чемпіони світу з боротьби… Яку ж позицію, у моделі боротьбі за мої права людини і громадянина, зайняли певні силові міністри, особливо міністри оборони, - я був вихідцем із військових. Особливо у контексті того, що мене вимушені були захищати жінки-москвички від таємних, психотронних генералів – репресантів? Які, до речі, самі ж і створили ситуацію, керуючи моїм мозком, я, - біоробот! Хоча, ймовірно, ситуацію створили не стільки самі міністри, як їхня психотронна злочинність, у їхніх же міністерствах, яку міністри не контролювали… Президент Росії Б.Єльцін започаткував тоді, сформулював, проблему боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у секретних, психотронних погонах… Жінки – москвички тривалий час захищали мене від бандитів у погонах… П.Грачов шипів мені у злобі: «А мы ссым твоим сукам в рот!», його підлеглі, які виконували його накази, вторили йому: «А мы е*ем твоих сук в рот, в ж*пу! В рот, в ж*пу!»… Такі генерали не дозволяли нікому у Москві «рожать» мене! А щоб я сам не міг нікому підігравати, щоб президент Єльцін так і не зміг вивести мене на роботу у Кремль, на посаду вищу за силових міністрів, які мене репресували променями, не підкоряючись своєму Верховному Головнокомандувачу президенту Росії Б.Єльціну, психотронні генерали тримали мене променями так, що я не міг знати який сьогодні день тижня, яке число, який місяць, який рік ,як мене звуть, у якому місті я знаходжусь… Тобто мене, «не мудрствуя лукаво», катували променями, день і ніч, особливо вночі, замість сну чи під час сну. Підлеглі таких міністрів, використовуючи промені, знаходили «моїх» «москвичек, дєвочєк – рожениц» і: «А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах, а мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах! Побольше бы таких дураков!»… Це моральний облік офіцерів, садистів, які ви-конували таємні накази своїх міністрів… Я вимушений, за дії таких міністрів і їхніх таємничих офіцерів, просити прощення у батьків таких дєвочєк, у їхніх друзів, які намагались «родить» мене, як москвича, а «залітали», при цьому, під бандитів – офіцерів, «…заслуживших уничтожения…», як вони самі про себе говорили... Якось, при можливості, я запитав у Грачова: «Твои уголовники пытают меня лучами, ты что, хочешь, чтобы я у тебя служил?» , Грачов відповів: «Нет! Служить ты никогда не будешь! Но я никогда не позволю никаких контактов с милицейской мафией!», «Я! Я веду следствие!»… Грачов вважав, можливо, що мене, ще в СССР, звільнила із військової служби міліцейська мафія в армії, яка хотіла, начебто, мене «родить», тому так х*єл! На мою думку про те, що я його знищу, Грачов засміявся і відповів: «А как ты меня уничтожишь? Ты меня не достанешь! Разве, что с помощью врачей? Но ты уже опоздал! Я своих врачей уже предупредил, что если они осмелятся нанести мне любой урівень любого вида ущерба, я их уничтожу!». (Ймовірно, він своїх лікарів підключив під промені, посадив своїх, відданих йому, офіцерів у мозки лікарів, за допомогою таких офіцерів Грачов слідкував за мисленням лікарів, якби вони тільки подумали про його знищення, він би їх випередив і знищив би!). В той же час, генерал П.Грачов був не тільки підлою людиною, не тільки бандитом, який виправдовував свій позивний, «Паша – мерседес», не тільки садистом, який катував ні в чому не винних людей променями, не тільки військовим злочинцем, він бував ще й відвертою людиною, правдивою, сміливою людиною, вважаю, що він був чи не найсміливішим генералом, із тих, з якими я будь-коли був знайомий… Наприклад, Грачов не боявся розмовляти зі мною про «неписані правила» життя, про таємну сторону взаємовідносин у силових відомствах, про таємну сторону взаємовідносин поміж генералами і офіцерами, про таємну модель підкорення військових поміж собою, для пояснення формування «залізної» дисципліни, «для поліпшення керованості бійцями, безпосередньо в бою…»: «Если ты сильный, - ты вставляєшь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!»… Мабуть цією формулою можна багато чого пояснити із мого життя, із моїх репресій… Генотип мій не був аг-ресивним, я був м’якою, спокійною, виваженою людиною, походженням із української хутірської інтелігенції, старшим офіцером столичного, київського і московського, виховання, вченим… До речі, маршал Сєргєєв також був спокійною людиною, луганського сільського походження, м’якою людиною, ніколи «не сквернословил», і, тим не менш, його, свого часу, психотронні бандити «пропустілі», і в науці, він став д.т.н., і на посади, він був Главнокомандувачем РВСН, пізніше міністром оборони… Мені ж «не повезло» у Москві, мені дістались якісь наджорстокі ублюдки, які «сидять», зазвичай, у мозках секретних вчених, тестують їх, щоб не пропускати у таємні наукові дослідження ворогів… Такі психотронні бандити знають все, буквально все, про своїх підопічних, - навіть розміри статевого члена, вагіни (на рус. влагалища), дружини… Можуть втручатись у статеве життя! Часто це дуже вже обов’язково. Намагаються шокувати своїх підопічних своїми можливостями… Наприклад, проти мого мозку якось застосували промені, які призводять до скорочення поперечних м’язів печерних тіл пеніса і промені, які призводять до видовження продовжних м’язів печерних тіл пеніса… Уявляєте, шановні читачі, що це було? Пеніс був як олівець, - тонкий, видовжений… Бандити регочуть… «Мої» психотронні бандити Москви виявились настільки жорстокими, що… предметно ніколи ні про що не розмовляли, - катували та й все: «Все равно сламаю и не таких ламал!», «Все равно паставлю на колени и не таких ставил! Да у меня маршалы гаварили!»… (Для демонстрації погроз, променями примусили повіситиь маршала С.Ахромєєва), «За*бу!», «Нає*у!», За*бу и нае*у!»… Моєю бідою, окрім іншого, було ще й те, що я не був жорстокою людиною! При певних умовах, - це жахливий недолік. Наприклад, М.Муравйов, який у 1918 році атакував студентів, гімназистів, курсантів під Крутами, яких там чи не всіх винищив, пораненим, ще живим, відрізав пеніси, статеві члени, після чого прийшов до Києва, у перший же день повісив 5 тисяч киян, на протязі тижня довів чисельність знищених до 20 тисяч… Все! Незалежність тодішньої України закінчилась! Була втоплена у крові! Путін зараз робить щось схоже на тодішні події… Президент України Порошенко абсолютно правильну політику вів у стосунках з Росією! Ті русскіє, які протистоять Україні, розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Командувач тодішніми російськими військами, Антонов – Овсієнко, так говорив про свого підлеглого, отого кривавого Міхаіла Муравйова: «Не-уравновешенный! Амбициозный! Ё*нутый жестокостью!»… Я не був жорстокою людиною, до того ж зовсім не розумівся у неписаних правилах корупції, особливо найжорстокішого виду корупції, - корупції в погонах!... Після того, як мені на мозок посадили оту банду жорстоких психотронних бандитів, один із них, ублюдок із ВВС, (Военно-Воздушных Сил), відрапортував, окрім іншого: «… Я старший лейтенант ВВС, три раза пососал х*й і…», (став бандитом, якому пахани довірили психотронний генератор, за допомогою якого він мене і катував променями)… Таким чином, певна кількість московських бандитів, московських психотронних паханів, (включно із певними міністрами), не визнавала мене сильною людиною! Сильною по-Грачову: «Если ты сильный, ты вставляешь х*й в рот! Если ты слабый, - ты сосешь!»… До того ж мене катували офіцери – х*єсоси! А це ще щось ганебне у них означає… Тобто певні психотронні бандити Москви визначили мене слабкішим і мужчин, які ґвалтують жінок, і х*єсосів, які смокчуть х*ї, тобто якимсь рабом, нелюдом… В той же час хтось із московських «сильних» все боровся за мене, як за сильного, примушували катуваннями, які я не витримував, але скільки б я не ґвалтував, скільки б я не вставляв той бідний х*й, - мене не визнавали сильною людиною… Мене били чоловіки 17 разів, більше сотні разів були фізичні «оскорблєнія»… Мене заарештовували двозначну кількість разів, допитували, суд ор-ганізовували, вивозили у хутори на ПМЖ, вивозили до божевільні, там утримували… Тепер я їм усім говорю: «Теперь сидите и «бздите» скоты пи*данутые!»… Звичайно з моєї сторони то були комедійні згвалти, над моїм мозком схрестились промені, які викликають ерекцію і промені, які викликають імпотенцію, промені, які викликають імпотенцію сильніші за промені, які викликають ерекцію, так побудований мозок?! Так, Путін? Зараз вже у багатьох бандитів х*ї висять! Із - за того, що х*єповішені, - бандити! Так карають прибульці бандитів. Але є і такі люди, яким бандити вішають х*ї. Щоб підкорити! Щоб перетворити у бандита! У раба! Із-за такої бурі променів у мене у мозку, печерні тіла мого члена скорочувались настільки, що із – за шкіри живота виглядала лише шкурка довжиною 14 міліметрів. І у такому стані московські пахани примушували ґвалтувати, - що виходило? Я притискав жінку губами до ширинки, член не виглядав зовсім, потримаю, потримаю та й відпускаю. Деякі жінки сміялись, деякі крутили пальцем у скроні, деякі приводили міліціонерів, ті заарештовували, проводили слідства… Бандити все рівно не визнавали сильною людиною! Як і я їх зараз не визнаю! Сопливі сси куни, зґвалтують, а потім все життя, на своїх с*аних посадах, тремтять від страху, щоб чоловіки, брати, батьки тих жінок не добрались, не знищили к ё.м. Із – за цього відбувається багато вбивств, їхні психотронні оператори вбивають тих, хто прозрів, хто розібрався, що ж то було, що за згвалти… Звертаюсь до народу, особливо до москвичів, до москвичок, (дякую за тодішню допомогу), будьте дуже уважними, особливо коли якісь «сильні» ссикуни із ГРУ ГШ чи ФСБ, МВД, спорту, майбутні начальники…, оті мразі - путіни, грачови, сєргєєви… будуть ґвалтувати ваших дівчаток, дружин, доньок, чи викрадати у вас автомобілі… Якщо «бздітє» їх пі*діть, це дійсно небезпечно, то… віднесіться до цього з гумором, - можливо рот вашої дружини, дівчини, сестри, «народжує» майбутнього міністра оборони, державної безпеки, чи навіть президента, як Януковича… Якщо ж у вас украли автомобіль, - не хвилюйтесь! Знайдуть! Можливо то просто урок був в академії ГРУ ГШ чи державної безпеки! У них є такі уроки, - потрібно вкрасти автомобіль і протриматись півдня так, щоб таких слухачів не заарештували, не забрали той автомобіль раніше, ніж через 4 години… Народ, особливо Росії, повинен знати, що генерали і офіцери, особливо оті таємні, засекречені, особливо психотронні ублюдки, то, - бандити! А ви відноситесь до них, як до героїв! Деякі із них, десь, колись, у чомусь, дійсно герої, приїхали на Донеччину, на Луганщину, повбивали українців, особливо як у 2013…2014 р.р., як оті петрови, боширови, отримали звання Героїв Росії! О! Бандитам! За вбивства! Путін надає героїв! Секретними Указами президента! Мене так і не визнали «сильним»… Хоча певні сили «бздєлі» навіть таких, як я, мені кричали: «И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!», «Ты больше никогда не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!», «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», (це коли президент Єльцін виводив мене на роботу у Кремль, на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, як із бандитами – репресантами)… Тепер з’ясувалось, чому ж пахани Москви не визнали мене «сильним», - у мозку у мене сиділи представники обох, антагоністичних паханів, - слідкували не тільки і не стільки за мною, як один за одним, вбивали один одного… Навіть якщо б хтось і захотів визнати сильним, так не зміг би, навіть теоретично, - оскільки представники антагоністичної мафії взнали б все, все, все… Хто і як «народжував» би, таке інше. Певні офіцери сиділи у мозку і кричали: «Вот буду сидеть и ждать, пока не узнаю, как же попадают в сильные!», «Как происходит назначение на государственные должности!». Путін, будеш розповідати, як потрапляють «у великі»?! Щоб знав, як не розуміти, як ти туди потрапив, - «брат Володя, жена Люда!?». Я х*єю! Від подібних диктантів, від під диктовок! Путін, ну ти і фрукт, - ти можеш вбити тих, хто мене катує? Вони ж самі себе назвали «…заслужившими уничтожения»? Х*й тобі повісили! «Бздішь»? Щоб знав, як «бздєть» психотронну злочинність державної безпеки. Добре, що я не був вбивцею, не був винним, бодай у чомусь, уявіть собі, шановні читачі, якби я був героєм, отаким вбивцею, як оті боширови, петрови…? О! Радощів було б скільки? Весь світ, особливо працівники радіо і телебачення, знали б все, хто і як давав наказ вбивати, як виконувались вбивства… О! Робота у офіцерів і генералів?! Путін, може вже вистачить вийо*уватись? Світ повинен бути мирним, єдиним, без воєн, без виї*онів таємних, психотронних?! Убирайся к ё.м., із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Вибачте, шановні читачі, психотронні бандити підхопили мій мозок, надиктували зайвого до теми… Міністр оборони маршал Сєргєєв, репресії проти мене так висловив: «Я Вам не позволю читать! Я Вам никогда не позволю заниматься чем – либо вообще! И, все равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!». Всього цього він досягав, а його мафія до сих пір досягає, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), таємно, дистанційно, невидимо… Мені прикро, що Україна, примушувала мене перемагати промені, примушували працювати, начебто я не хотів працювати?! Мені променями не дозволяють працювати! Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнлогій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б х*єповішених мужиків, а вони існують! Ще в часи СССР, в Москві, якось до мене підійшла велика кількіст людей, сказали: «Идемте с нами! У нас для Вас четырехкомнатная квартира!»… Хіба б хтось не пішов?! Я не пішов! Нас розігнали променями, - я побіг в одну сторону, люди побігли в іншу, протилежну сторону! Я звірію від психотронного насилля! Хто надає право силовим міністрам вбивати людей? Тим паче у мирний час це все було! Що із себе представляв міністр Сєргєєв? У нього донька загинула у 1980 році в ДТП. Син Дмитро залишився один. Сергій Степашин відвідував І.Сєргєєва, коли той вмирав, Сєргєєв сказав Степашину, щоб той допомагав його сину, Дмитру. Свого сина Сєргєєв любив!? В той же час батька мого сина, тобто мене, він знищував, «не сразу, но постепенно»?! Позбавляючи мого сина батька!? Який моральний рівень був у міністра оборони Росії? І це при тому, що я ніколи ні в чому не був винним! І це при тому, що міністр Сєргєєв знищував, у мирний час, українців в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями… За що представники української влади, української Донеччини, у Макіївці, поставили погруддя Герою Росії, міністру І.Сєргєєву?! Я звірів тоді від української влади, від влади Києва, від донецької влади… Бандит Сєргєєв вбиває тисячі українців в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями, а влада України йому погруддя ставить у Макіївці?! Русскіє, можливо вже вистачить бути кривавими свинями? Непримиренні громадяни України прорусскої орієнтації, проросійської, краще уйо*уйте на ПМЖ в Росію, зараз є психотронні моделі прослуховування мислення, всі підозрілі ублюдки в Україні будуть протестовані таємно, дистанційно, невидимо, променями, про всіх таких мразей буде відомо все, всі, хто вбивав українців в Україні, хто катував їх, хто перетворював у рабів, хто підкоряв під бандитів катуваннями, будуть знищені! Всі до жодного! Паспорти, Путін, тобі не допоможуть! Промені сильніші паспортів!? Путін, тобі краще покинути Україну, разом із Кримом і Донбасом, забрати своїх «собак», непримиренних, на ПМЖ в Росію, там їх захищай танками, там їм вішай «лапшу на уши», розповідай їм там про ціни на газ… Визнай Україну повноцінною, самостійною державою, будуй всі стосунки згідно із міжнародним правом… Ще хочеш СССР відновити?! Для того, щоб ти відновив СССР, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Я лише хотів повідомити членам сімей Грачова, Сєргєєва, обіцяне, - фрагменти життя цих міністрів. Що із цього вийшло!? Спеціально не редагую! Психотронні оператори не припиняють під диктовку. Вважаю, що екс-міністри оборони Грачов, Сєргєєв, були знищені, за військові злочини, особливо психотронні, Сергій Павлович Грачов, син міністра, вважаю, також був знищений, за що не знаю, але знищений! Валерій Павлович Грачов, вважаю, сидів у тюрмі також тому, що це було пов’язано із життям його батька. З відношенням до нього! Кров породжує кров! Кажуть, що діти не несуть відповідальності за батьків?! У сучасній російській практиці, виходить, що несуть! Українців не можна вбивати, тим паче променями, таємно, дистанційно, невидимо… Не той тепер час, щоб можна було так безтурботно, грайливо, вбивати українців тільки для того, що правителям Росії потрібна територія України… Якби Путін хотів захищати русскоязичних, то він би їх забрав на ПМЖ в Росію, там би і захищав, але вони йому зовсім не потрібні в Росії, він їх використовує для того, щоб Україну поставити на коліна! Щоб забрати територію України під Росію! Для цього винищуються явно десятки тисяч українців, таємно сотні тисяч українців! Я звірію від кривавої Росії! Так і хочеться запитувати зараз у поточних міністрів оборони Росії, інших…: «Ну що будете робити? Бандюки с*ані!? Якщо я тепер у вас у мозках!? Не соромно? Скоти? Росія напала на Україну, - русскіє, - вороги! Вбивати потрібно русскіх, а не українців, - українці захищають свою рідну землю, свою територію!». Україна і українці не нападали на Росію, на русскіх, тому вони не можуть бути ворогами, тому їх не можуть вбивати регулярні війська Росії, а вони вбивають, а це означає, що російська армія це не воїни, а бандити! Терористи! З терористами не розмовляють, - їх вбивають! А до тих пір, поки не уб’ють, вимушені терпіти їхнє насилля! Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Це жахливо, - письмо під катуваннями променями. Я вимушений розмістити цю публікацію без редагування, не витримую катувань променями! Може хтось зрозуміє істинне обличчя тих, хто втручається у інтелект, психіку… Здається з’являється можливість до припинення письма!? Можливо відпочину бодай від цього насилля!

Немає коментарів:

Дописати коментар