Шукати в цьому блозі

четвер, 30 травня 2019 р.

1173. До приїзду М.Саакашвілі.


https://news.liga.net/politics/news/saakashvili-sluchayno-vstretilsya-s-poroshenko-dumali-ya-ego-pokusayu?utm_medium=referral&utm_source=idealmedia&utm_campaign=liga.net&utm_term=1275772&utm_content=7309224 Президент України В.Зеленський повернув громадянство України екс президенту Грузії М.Саакашвілі. М.Саакашвілі повернувся до України, розповів про випадкову зустріч із Президентом України П.Порошенком. Михайло, це твоя, начебто, справа, як ти там пройшов повз Президента України: не сказав "Привіт!"; не образив; не обізвав, якось; не відпустив йому ляпаса; не кинувся би-тись, не покусав його... Мене ж це насторожило! Така твоя поведінка, Михайло, може свідчити, окрім іншого, про те, що ти знаходишся під променями, (під біоробототехнологіями космічної медицини), тобто твоїм мозком керують чиїсь психотронні оператори?! Ти сам собі не належиш, - керують твоєю поведінкою, мовою, діями психотронні бандити?! Але чиї? Якщо ФСБешники, Путіна? Який тебе може "тонко" використати для повернення України в російський СССР?! Тоді Президент Порошенко зовсім правильно тебе позбавив громадянства, можливо він відчув, що ти на когось граєш, але на кого міг і не зрозуміти, тому прийняв рішення убезпечити Україну, (зовсім не від тебе), від тих, хто керує твоїм мозком?! Михайло, будь уважним, можливо тобі був підібраний ФСБшник розумний, який зміг так керувати твоїм мозком, що ти навіть не зміг розпізнати, - знаходишся ти під променями чи не знаходишся... Особисто у мене те, що ти пройшов повз П.Порошенка і не "покусав його", викликало увагу до тебе рівня підозри... Пояснюю чому! Я із родини, у якій не було КГБістів, тому мною цікавились КГБісти чи не з утроби матері, рано мене підключили під промені, керували моїм мозком чи не все життя! Пізніше, безпосередньо у Москві, мене таємно, дистанційно, невидимо, репресували (променями), психотронні бандити армії і/чи КГБ СССР... Я багато років не відчував, що моїм мозком керують, тому... Відносно теми. В Росії, у Владивостоку, випадково, (чи "випадково"), на вулиці зустрів молодшого брата своєї однокласниці Галки Журби, пройшов мимо, так же "мужньо", як ти в Європі пройшов повз Президента Порошенка, навіть не підійшов. (Пізніше, чи не все життя, докоряв себе, який же я земляк, що не підійшов до нього, не привітався, не поговорив...). Пізніше, особливо тоді, коли вже був репресований, подібне зі мною траплялось регулярно, від чого я звірів, я і зараз звірію від зверхнахабства сопливих психотронних ублюдків, психотронних генералів і офіцерів, особливо із Військово-Повітряних Сил, від їхніх собутильників - бандитів: У Києві прохожу повз свого друга дитинства, Толю Марущенка, з яким не зустрічався більше 20 років, навіть не сказавши: "Привіт!"; у Києві прохожу повз свого "сатрапа", колегу по 6-му відділу 1-го НИУ ГК НИИ им. Чкалова, доцента, к.т.н., начальника факультету Київського військового вишу, з яким деякий час тісно контактував у науці, в ад"юнктурі ВВИА им. проф. Жуковского, з яким є одна наукова робота; у Симферополі на залізничному вокзалі випадково зустрічаюсь із своїм колишнім командиром, "начальником 1 -го НИУ 8ГК НИИ им. Чкалова, "Заслуженным летчиком - испытателем", лауреатом государственной премии, Героем Советского Союза, полковником...", (який вісім років був на генеральській посаді, але так і не отримав звання генерала), який виконував мої завдання... В.В.Мигуновим, навіть не поздоровались; у Києві зустрічаюсь із Надзвичайним і Повноважним Послом США в Україні Карлосом Паскуалем, - сили вистачило лише поглядами зустрітись, (я все добивався виїзду за кордон, все зустрічався із послами, президентами, все працевлаштовувався до них на роботу, оскільки для СССР, для Росії, для України я був божевільним, (окрім деяких державних структур і МАП), а іноземні представництва приймали мене на роботу...); в Москві не зміг сісти до автівки разом із ексПрезидентом США Річардом Ніксоном; в Москві, у лекційній залі Політехнічного музею, що поряд із КГБ, на Луб"янці, не зміг, на протязі 1,5 години, законтактувати із Надзвичайним і Повноважним Послом Японії в СССР п. Едамуро Суміо; в Москві, замість контактів, проходив повз Посла США в СССР, Д.Метлока, спеціально приїхвши на зустріч з ним; в Києві, в адміністрації Президента України, я так же "мужньо", як ти, Михайло, пройшов повз Президента України Л.Кравчука, до якого добивався, коли шукав правду, шукав захист від психотронних бандитів армії; в Україні, у парку..., я так же, "мужньо", прошвендяв повз співачку К.Орбакайте, яка, уявляється, приїжджала, щоб врятувати мене від насилля, допомагаючи своїй матері А.Пугачовій, (з якою у нас був "роман", майже одруження, більшою частиною віртуальне, коли я тікав із Москви, під час депорта-ції, Алла, у присутній їй манері, кричала: "Ногу тебе отрежу!", щоб не тікав від неї, а до того мріяли вже спати з нею, вона запитувала у мене: "А если пукну?!"... Алла, ти не пукнула, ти "бзднула", мабуть військових бандитів із армії, які дурачились над нами, особливо променями, я, як і ти, не міг перемагати промені, якими мене катували, не склалося, зате ми без боязні можемо говорити?!); так же "мужньо" я дефілював повз Людмилу Кучму, дружину Президента України Л.Кучми, був час, коли "на ушах" стояли чи не всі родини, всіх лідерів держав, всього світу, (гарантів прав і свобод громадян), все на роботу мене влаштовували, а психотронні бандити в лампасах все ганяли повз них, виганяючи із всіх робочих місць, і в Раді Міністрів, і в Кабінеті міністрів, і в Парламентах, і в адміністраціях президентів, і в міністерствах іноземних справ, і в інших міжнародних і іноземних представництвах, - психотронні бандити були сильнішими катувати мій мозок променями); так же "мужньо", Михайло, я пройшов повз Президента США Б.Клінтона, зустрічі із яким я також добивався, а коли добився, психотронні генерали прогнали мене повз, як на кінозйомках... Після всіх таких зустрічей, психотронні бандити вірішили знищити мені розум, променями, катуваннями, знищити знання іноземних мов, щоб я був нікому, ніде не потрібним... Щоб від мене відмовились іноземні брати, друзі, які мене захищали, яким я вдячний за їхню мужність і послідовність, які мене захищали не звертаючи уваги на мій плачевний стан під променями... Мене загнали на периферію, щоб добивати до смерті по заданій бандитами програмі... Психотронні генерали, ці жахливі бандити, виявились сильнішими, оскільки промені не можна перемагати... Подібних "мужніх" проходів, Михайло, у мене було безліч. Все було так тому, що я був під променями своїх ворогів. Михайло, будь уважним, з великою ймовірністю ти під променями, можеш натворити біди, якщо не будеш усвідомлювати факт знаходження під променями... Але під променями кого? Не дай Бог під ФСБешними!? Правоохоронна система не захищає від психотронних бандитів, - "бздіт"... Я залишаюсь сам на сам із психотронними бандитами, непідсудними за будь-які злочини! Буду тероризувати всіх, доти, поки міністр оборони не припинить катувати мене! Усі, хто підкоряється бандитам, - гниди! Я репресований, а ви, люди, свідомо підкоряєтесь бандитам. Хто ви такі, звичайні громадяни? Якщо ви підкоряєтесь бандитам, і допомагаєте їм перетворювати мене у "ніч-тожєство"?! Одна із причин посивіння і полисіння президентів держав, - безпомічність пе-ред певними психотронними бандитами. Іноді взагалі жахи, злочини творять генерали з променями, а громадяни пікетують президентів, які самі потерпають від тих же злочинців з променями... Громадяни навіть не розуміють, що вони колеги з президентами, у них ворог один, - бандити з променями... Громадяни думайте! Бо натворите біди! Особливо на виборах! Михайло, а ти "мужньо" тепер думай, чи ти під променями, чи ти сам по собі такий мужній, "бздішь" розмовляти із опонентами?! Це щось таке русско - російське, не розмовляти а "ламать", "ставіть на колєні", "підкорять"..., особливо катуваннями променями... Михайло, в Україні вже були такі президенти (Янукович), прем"єр-міністри (Азаров), ціле стадо міністрів, нердепів ВРУ, які були під променями ФСБ... До чого це призвело? До війни, до знищення більше 13 тисяч українців, це тільки у явній російсько-українській війні, а у таємній, психотронній? На порядок, (у 10 разів), більше?! Михайло, будь уважним! Не роби нічого антиукраїнського! Уб’ю немов собаку! Оце втручання, - спеціально не редагую! Я взагалі, давно вже, припинив редагувати піддиктовку, променями, - промені не можна перемагати!

Немає коментарів:

Дописати коментар