Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 17 травня 2019 р.

1169. Нардепи підкинули А.Парубію петлю на шию.


https://newsone.ua/news/politics/nardepy-podarili-parubiju-strannyj-prezent-vo-vremja-obsuzhdenija-inauhuratsii-zelenskoho-foto.html Нардепи на засіданні ВРУ, під час визначення дати інаугурації В.Зеленського, підкинули А.Парубію петлю на шию. Моя параноя вважає, що до цього призвела конспіративна боротьба Парламентів з психотронною злочинністю армії і спецслужб, особливо кривавої Росії, яка полягала у спробі захистити громадян, зі мною включно, яких катують бандити, - психотронні опера-тори психотронних структур армії і спецслужб таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Одним із векторів демонстрації переваги психотронних бандитів над порядною частиною цивільного державного керівництва є тривале доведення "підопічних" до самогубства, всілякими обмеженнями, наприклад, повною поразкою у повному переліку прав і свобод громадян чи миттєве включення променів самогубства, коли будь-яку людину, у будь-яку мить, можна знищити самогубством, миттєвим примусом до самогубства... Мені, навіть параноїдально, здається, що такі підсмикування пов"язані з моєю психотронною темою... Промені не можна перемагати, "підопічний" не може бути сильнішим, навіть теоретично, за того, хто керує його мозком. Тобто, у таємній, конспіративній війні за права громадян, цивільне державне керівництво, навіть теоретично, ніколи не зможе бути сильнішим за психотронних бандитів армії і спецслужб... Промені належать армії і спецслужбам. Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують... Я вважаю, що прогресивне, проукраїнське, проЄСівське, проНАТОвське, цивільне державне керівництво повинно мати свої психотронні підрозділи, свої "промені", інакше вони завжди будуть залежати від бандитів армії і спецслужб, які, у будь-яку мить, можуть "взбрикнуть", наприклад в сторону ФСБ, Росії, Путіна... і державне керівництво не зможе нічого протиставити... Демонстрація петлі, - натяк на самогубство! Це один із найпростіших, найефективніших безкоментарійних способів знищення невгодних психотронним бандитам армії і спецслужб... Що конкретно хотіли нардепи з такими подарунками? Запитайте у них! Мене захистити не змогли... Після знищення, (за участю променів), нардепів українського Парламенту: М.Сироти, В.Чорновіла, О.Ємця, В.Гетьмана, І.Плюща, (це все мої друзі були), ВРУ припинила активну, явну боротьбу за мої права, чи "заткнулась", чи перейшла у конспіративну боротьбу... Я колись був москвичем, президент Єльцін, теоретично , пояснив мені, за 3 секунди, що таке промені: «Кто владеет лучами, - тот владеет всем!». Навіть душею і тілом… Це теоретично, а практично мені досі психотронні бандити пояснюють… Стосовно самогубства я отримав пояснення ще в часи СССР. Я був вдома один, психотронні бандити, променями, примусили мене взяти в руки особисту зброю, загнати патрон у патронник, приставити ствол до скроні, і почали натискати курок, - при цьому я дуже чітко чув частоту ударів свого серця, жодного хвилювання, - вибрали вільний хід курка, до пострілу залишалась якась мить… Раптом я відчув, як мій палець розігнувся, відійшов від курка і… я почув громоголосий регіт стада мужиків: «Вот видишь, как легко уйти из жизни! Поэтому мы тебя будем использовать, пока выгодно, а потом уничтожим, вероятнее всего самоубийством!», - звичайно штучно викликаним самогубством. Пізніше, уже в Україні, щоб потушити мою здатність до боротьби, здатність боротись із психотронним насиллям, мене примушували, двічі, вішатись, якраз на такій петлі, яку підкинули А.Парубію. Декілька десятиріч мене, майже щодня, по багато годин, тримали на променях самогубства, професори КГБісти України реготали в такі часи: «Сивій під тортурами!»… Так мене, як колишнього, у чомусь, учня президента Єльціна, нейтралізовували психотронні бандити в психотронних лампасах, які ще тоді, у Москві, кричали мені: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!»… Не допустили, - постійно діючими катуваннями променями, особливо вночі, замість сну, чи під час сну. Була створена, спеціально для моєї нейтралізації, група психотронних садистів – офіцерів, яка десятиріччями нічим не займалась, окрім катувань мого мозку… До речі, в той час Б.Єльцін опікувався, окрім інших, трьома особами: Є.Гайдаром, Б.Нємцовим, В.Коваленком… Всі вже знищені, включно із самим Єльціним, окрім В.Коваленка… На що натякаємо, нардепи ВРУ?! Замість того, щоб розробляти законодавчі моделі боротьби із психотронною злочинністю… підсмикуємо петлею?! Я вдячний членам українського Парламенту, в основному більш ранніх скликань, мужнім народним депутатам, за спроби захистити мене від психотронних бандитів, які втрачали навіть життя фізичне, але, на жаль, так і не змогли, поки що, знайти модель захисту громадян від психотронної злочинності… Не можна легковажно відноситись до знищення людей штучно викликаним самогубством! В Україні, таким чином, знищуються тисячі громадян... Це одна із жахливих проблем.

Немає коментарів:

Дописати коментар