Шукати в цьому блозі

субота, 18 травня 2019 р.

1170. До Дня боротьби за права кримськотатарського народу.


Сьогодні, 18 травня 2019 року, в Україні відзначають День боротьби за права кримськотатарського народу, - 75 років тому, 18 травня 1944 року, радянська влада почала, примусово, виселяти із Криму до Середньої Азії, в інші регіони СССР, кримськотатарський народ... Що "татарського" було у моєму житті? В СССР утаємничували, замовчували цей злочин! У Москві, одним із моїх наукових керівників, був доктор технічних наук, професор, заступник начальника кафедри аеродинаміки №15, "ВВИА им. професора Жуковского", спеціаліст в області дозвукової лінійної аеродинаміки, член ССК, ССД, полковник, татарин, Ганієв Фангалі Ісламгалієвич. Що я про нього пам"ятаю? Як про вченого, - це одне! Як про татарина, - в той час про деталі особистого життя розмовляти було не дуже вже прийнято... Я навіть не знав чи він із казаньськіх татарів, чи із кримськотатарських, але навчався він у середній школі десь в районі міста Фергани, Узбекістан. Із ймовірністю 0,99 Фангалі Ісламгалієвич був все ж таки з кримських татарів.
Фангалі Ісламгалієвич, (позивний серед ад'юнктів "Фан"),був заступником начальника знаменитої кафедри аеродинаміки №15, на якій захищав свій дипломний проект перший у світі космонавт Ю.Гагарін, який хотів стати ще й ад'юнктом цієї кафедри, у нього вже була домовленість із генерал-лейтенантом С.Білоцерковським, заступником начальника ВВИА по науці. Смерть Ю.Гагаріна в авіаційній катастрофі, у 1968 році, не дозволила йому здійснити свою мрію, стати ад'юнктом кафедри аеродинаміки, стати вченим... На фото Ю.Гагарін серед працівників кафедри, зліва направо: капітан А.Губчик, полковник В.Шітов, полковник Ю.Гагарін, капітан Ф.Ганієв, майор С.Попиталов, майор М.Нішт. Всі, окрім полковника В.Шітова і полковника Ю.Гагаріна, ад'юнкти кафедри аеродинаміки №15. Через роки, вже полковник, Ф.І.Ганієв, д.т.н., професор, заступник начальника кафедри аеродинаміки №15, спеціаліст в області лінійної дозвукової аеродинаміки стане моїм науковим керівником по спеціальності 20.02.15. По спеціальності 20.02.14 науковим керівником стане д.т.н., професор, генерал Ю.Куліфєєв.
П'ятнадцять років потому. Ті ж самі, там же, але вже без Ю.Гагаріна: полковник А.Губчик, - зуступник начальника Харківського ВВАІУ з наукової і учбової роботи; В.Шітов; Ф.Ганієв, полковник, заступник начальника кафедри аеродинаміки №15, д.т.н., професор, член ССК, ССД, спеціаліст в області лінійної дозвукової аеродинаміки; викладач, д.т.н., професор, спеціалість в області лінійної надзвукової аеродинаміки, полковник С.Попиталов, контактували з ним багато років, ще з часів його відвідин "8ГК НИИ им.Чкалова"; начальник кафедри аеродинаміки №15, д.т.н., професор, член ССК, ССД, ВАК СССР, (вул.Грибоєдова 12), академік якоїсь російської академії, мій шеф по адміністративній лінії, призначав мене старшим ад'юнктом, (з його подачі я мав підлеглими 21 молодих вчених), білорус, генерал М.Нішт, контактували з ним систематично, він допускав мене до себе "близько", - я вважав його порядною людиною, - спеціаліст в області нелінійної, нестаціонарної аеродинаміки, але і його авторитету не вистачило, щоб врятувати мене від репресій. Хоча він "бився" за мене чи не все своє життя, але тільки так, як може інтелігентна людина. Генерала М.Нішта, у 2005 році, на 71 році життя, знищили психотронні оператори променями, таємно, дистанційно, невидимо, - впав на грядці на своїй дачі у Підмосков"ї. У мене із Фаном, (та іншими співавторами), 4 печатних наукових роботи, п"ята сумісна робота не опублікована: 1.Коваленко В.И., Ганиев Ф.И. Изменение компенсирующих способностей приёмников воздушного давления при отклонении их геометрических размеров от номинальных в пределах допуска. Научно-методические материалы по аэродинамике летательных аппаратов. ВВИА им.проф.Н.Е.Жуковского, Москва, 1986.; 2.Коваленко В.И., Ганиев Ф.И., Низамов В.Ж., Ништ М.И. и др.Разработка программы расчета аэродинамических характеристик боевых самолетов на дозвуковых скоростях. Приложение к рабочему проекту САПР АБК, том.1. Отчет №533 9244-84. ВВИА, предприятие п/я В-2942, Москва, 1984, секретно; 3Коваленко В.И., Ганиев Ф.И., Петров В.Г., Подобедов В.А. и др. Программа расчета линейных аэродинамических характеристик летательных аппаратов при дозвуковых скоростях полета. Технический отчет по разделу темы №28003-П, ВВИА, предприятие п/я М-5050, Москва, 1985; 4.Коваленко В.И., Ганиев Ф.И.,Ашневиц А.Я., Бушуев В.И., Жуков В.Д., Добролюбова И.Л. Исследование аэродинамических характеристик рулевых поверхностей самолетов МиГ-29, МиГ-31 при стационарном и нестационарном обтекании летательного аппарата. Раздел НИР-"Радист - МО". ВВИА им.проф.Н.Е.Жуковского, предприятие п/я В-2616, Москва, 1986, секретно; 5.Коваленко В.И., Корытька А.И. IV Всесоюзная научно-практическая конференция по безопасности полетов. Тезисы доклада, Ленинград, ОЛАГА, 1985. 6.Коваленко В.И., Ганиев Ф.И., Кулифеев Ю.Б. К математическому обеспечению метода идентификации аэродинамических поправок. Москва, 1988. Не опубликована. Докторську дисертацію Фан написав таку: Ганиев Ф.И. Разработка метода расчета и исследование аэродинамических характеристик боевых самолетов при наличии повреждений и внешних подвесок. Диссертация на соискание ученой степени доктора технических наук, ВВИА им.проф.Н.Е.Жуковского, 1979, секретно. Алгоритм дисертації був викладений в "Известиях АН СССР", (Академии Наук), у журналі "Механика жидкости и газа": Ганиев Ф.И. Метод расчета продольных, боковых и перекрестных аэродинамических производных летательного аппарата на дозвуковых скоростях. Изв. АН СССР, МЖГ,№2,1978. Я так детально розповів про вченого кримськотатарського походження для того, щоб кримські татари знали, що серед них були і серйозні військові вчені. Фаном можна пишатись. Його програма розрахунку лінійних аєродинамічних характеристик була дуже "ходовою" у середовищі підприємств авіаційної промисловості МАП СССР. Більш детально про Фана повідомляє "Ассоциация выпускников и сотрудников ВВИА им.проф.Н.Е.Жуковского" http://nasledie-vvia.ru/index.php?id=15&id_wiki_user=127 Путін, не соромно продовжувати дикість? Поневолювати менші народи, нації, держави? Звільни всіх кримськотатарських в"язнів, поверни Крим Україні! Убирайся, убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Кримськотатарський народ повинен бути вільним від російського насилля! Путін, зрадників найбільше серед русскіх! Навіть у цій російсько-українській війні 2014...2019 р.р.. Кримськотатарський народ ніколи не був народом - зрадником! Просто русскім подобаються чужі землі, то кримськотатарські, то українські, то грузинські, то молдовські, то японські... Може вже вистачить? Собіратєль "русскіх" зємєль, ё.т.м.!Убирайся! Хто сильніший7! Ти про це? Щоб ти поневолив Україну, включно із Кримом і Донбасом, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Убирайся! Не знайдеш тих, хто мене катує променями, - тебе знищать прибульці, які прибувають до мозків тих, хто займається злочинами безкарно! P.S.У цій публікації я торкався професійної діяльності, не чіпаючи корупційної складової тодішнього життя у суспільстві тотальної корупції... Для мене ВВИА,сама вся Москва більше, часів кінця існування СССР, - психотронна голгофа, на якій мене розп"яли, почали гріти голову променями так, щоб я не міг бути розумною людиною, щоб весь час страждав, щоб мучився, там мене репресували найжорстокішим чином, без права мати родину, позбавивши права мислити, запам"ятовувати, діяти, без права навчатись, служити, працювати, лікуватись, будь-що мати, без права проживати у столицях, маючи столичне виховання найвищого наукового рівня на передньому краї СССРної науки і практики... Репресивних цілей репресанти досягали таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Такі репресії були дикістю, навіть для СССР, У ВВИА були і порядні, впливові люди, намагаючись захистити мене від катувань, мене, невідомі мені люди, вивели на найвищий державний рівень захисту, на рівень гарантів прав і свобод громадян, на рівень президентів, - мене намагались захищати президенти: М.Горбачов, Б.Єльцін, багато інших. Виник конфлікт поміж людьми в погонах і цивільним державним керівництвом... Президент Єльцін започаткував боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах... Чого я тільки не наслухався, особливо на рівні космічного біологічного радіозв"язку... Наприклад, із - за того, що військові заборонили мені, (променями), проживати в столицях, "посипались каміння" на ВВИА, її вивели із Москви, об"єднали із ВВА ім. Гагаріна, (із Моніно), запроторили до Воронежа. Тобто заборонили їм усім проживати у столицях, щоб знали, начебто, як мене репресувати?! Так цивільні керівники боролись із військовими злочинцями... Постраждала багатостраждальна кафедра аеродинаміки №15, інші кафедри, були знищені, з використанням променів, викдадачі: професори, д.т.н., полковники, євреї Б.Є.Локтєв, С.А.Попиталов; учень Локтєва, к.т.н. В.Миргород із Харківського ВВІАУ; білорус, генерал, професор М.І.Нішт; генерал ЗСУ, вихованець кафедри Гуляєв В.В.(1941...2003)... Із інших кафедр і факультетів були знищені: професор, Герой Соціалістичної праці, генерал А.А.Красовський; мій знайомий із факультету №2, д.т.н. В.І.Морозов... Почалась якась наджорстока ворожнеча, частіш за все таємна, поміж цивільними людьми і військовими... Військові мене репресували, а цивільні викладачі із ВВИА, наприклад, із кафедри математики, пропонували роботу викладачем, однак голову мені гріли так, що... Не до роботи було! Цивільне державне керівництво СССР, пізніше Росії, щоб захистити мене від психотронних бандитів, які їм не підкорялись, вивели мене на роботу у Кремль... Однак генерали психотронні вигнали і звідти, - таємно, дистанційно, невидимо, променями, із криком: "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!", "Мы уничтожим сначала Ельцина, а потом тебя!"... Прем"єр-міністр В.Черномирдін намагався забезпечити роботою у себе в Уряді. Розглядались посади вищі за силових міністрів, щоб я сам мав можливість боротись безпосередньо із своїми репресантами - силовими мінстрами. Але промені не можна перемагати! Дорогою ціною дався захист мене цивільному державному керівництву і СССР, і Росії, а пізніше і України... Були знищені з використання променів: дружина М.Горбачова Раїса Максимівна, з якою я мав зустріч; президент Єльцін; прем"єр-міністр В.С.Черномирдін з яким я мав зустрічі; його дружина Валентина Федорівна Черномирдіна; декілька членів Парламенту Росії... Мене продовжують утримувати у жорстокій соціальній ізоляції, таємні репресії ніхто не знімає... Противно! Я зовсім, особисто, не контролюю ситуацію, інформацію отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, автори і достовірність якої мені не відомі... (Президенти також, не завжди можуть знати достовірність інформації...). Путін "бздіт" боротись із психотронною злочинністю, боїться розмовляти на тему... Я не знаю думки на тему, порядної частини цивільного державного керівництва... Україну я не чіпаю у цій публікації... Орієнтуватись важко, - голову катують променями жахливо. Самому біороботу із ситуації вийти не можна, якщо хтось не вирве від психотронних бандитів... Поки що таких людей на земній кулі не знайшлось... Катують променями, а промені не можна перемагати, навіть теоретично! Фан вижив! Дай Бог, щоб весь кримськотатарський народ вижив, щоб став щасливим на своїй Батьківщині, у Криму, у складі України! Путін, убирайся! Із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Дикість! Додумалась Росія вирішувати проблеми війною, знищенням порядних людей... Знищувати потрібно тих, хто займається жахливими злочинами безкарно. Що ж відбувається7 Психотронні бандити визнавали: "Во всем виноваты мужчины! Да, мы мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!", а далі глаголять: "Это месть мужчин, врачам, посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватым человеком!"... Х*ен знает что?! Люди, зупиніться! Не підкоряйтесь бандитам! Потрібно бодай вбивства припинити, особливо таємі, які здійснюються променями... Мозок закатували так, що... нічого не тямлю! Вибачте, шановні читачі! Дикість! Жахлива дикість! Не можна ні про що домовитись, - розмова йде знищеннями людей?! Військові знищують цивільних для того, щоб ті їм підкорились! Хіба можна підкорятись вбивцям? Злочинцям? Військовим злочинцям!? Таємним, засекреченим, психотронним бандитам?

Немає коментарів:

Дописати коментар