Шукати в цьому блозі

четвер, 16 травня 2019 р.

1168.Хто вбив С.Доренка?


https://www.obozrevatel.com/ukr/russia/dorenka-vbili-medekspertiza-dala-vidpovid.htm Така, медична, експертиза не дає однозначної відповіді на питання: "Чи був знищений С.Доренко?". Можливо С.Доренко був знищений дистанційно, невидимо, таємно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). На жаль експерти на здатні дати відповідь на запитання: "Чи був С.Доренко під променями на момент знищення, на момент смерті?"... Сліди променів експерти, на жаль, ще не вміють знаходити в організмах людей, знищених променями?! Щоб дати відповідь на запитання: «Чи був знищений С.Доренко?», потрібно знати, хто в Росії… дає накази на таємне знищення людей? Після чого потрібно підключити мозки таких людей під промені, під прослуховування мислення… Це дозволить взнати чи був С.Доренко знищений!? Хто віддавав наказ на знищення? Хто виконував наказ про знищен-ня С.Доренка?! В районі 1991 року по Москві «гуляли», «кимсь» викрадені, таємні папери, серед яких був і такий, який свідчив про фінансування Радою Міністрів СССР, (часів прем’єр-міністра Н.Рижкова), розробки засобів, які впливають на модель прийняття рішення… , тобто біоробототехнологій космічної медицини. Фінансування розподілялось наступним чином: на КГБ, - 85%; на МО, - 15%. Займались цими питаннями люди з медичною і інженерною освітою! Психотронні лікарі. Тобто променями в Росії володіють КГБ і МО, спецслужби і армія, їхня психотронна медицина, - з ймовірністю, близькою до 1, С.Доренка знищили чи військові, чи гебісти, їхні лікарі, якщо він був знищений!? А це дуже вже ймовірно! Хоча б тому, що ці дві шараги, були настільки пі*до противні, настільки підлі, настільки брехливі, щоб брехали Уряду СССР, «вишібалі» із Уряду «необмежене фінансування», - грошики генерали і офіцери армії і спецслужб дуже вже полюбляли! Промені були розроблені за багато років до підписання тієї «бумагі» Н.Рижковим, - мене вже більше десяти років, на той час, катували променями, певні ублюдки, які дурачили Уряд, дурачили Н.Рижкова, все гроші «виші балі» на розробку, (вже розроблених), таких променів! Мабуть таким генералам і офіцерам не можна буловірити, Уряду також! Чи може вірити сучасний російський Уряд таємним, засекреченим генералам і офіцерам Росії, (психотронним), чи може вірити генералам ГосДура РФ, АПРФ, громадськість Росії, «Останкіно», СК РФ, ГП РФ… Пропагандони «Останкіно» вірите ви своїм секретним генералам і офіцерам, особливо психотронним? Путін, Мєдвєдєв, Володін, Матвієнко, Патрушєв, Бортніков, Шойгу, Чайка, Сурков… ви вірите своїм таємним генералам, (особливо психотронним)? А заодно і собі? Довіряйте! Ну что? Долго Вы еще будете меня допрашвать? Что я Вам еще не рассказал? Лучше меня пытайте, мрази, я вам лучше и больше буду рассказывать! Не будете мене катувати, - над вами будуть сміятись! Ви всі довийо*уєтесь, - скоро весь світ буде реготати над бандитами, а вони будуть єрєпєніться!? Я ніколи не прощу лікарів із органів державної безпеки! Щоб знали, мразі, як катувати, нічим не допомагати і реготати: «Эта скотина тупая и ее нужно превратить в раба! (После згвалта!». (А хто той, із – за кого ви так піддиктовуєте? Я ж сказав, що, можливо, мої повідомлення призведуть до припинення вбивств?!). До речі, колись я подавав до суду, на те, що я тупий! Психотронні бандити включили промені тупості, - все, я тупий! Я можу не знати як мене звуть, у якому населеному пункті я знаходжусь, який сьогодні день тижня, яке число, який місяць, який рік…). Якщо я таке пишу, - значить це комусь потрібно! (І із тих, хто володіє променями також). Певні бандити кричали: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». Свою тупість я оцінював у декілька мільярдів доларів, вимагав відшкодування від тих, хто володіє променями, - суди залишили позов без розгляду, я не зміг зібрати докази, прокурори, слідчі, як завжди, обос*алісь! «Бздят» психотронних бандитів чи самі такими є! У мозку у мене такі потвори були від слідчих?! Навіть колишній міністр оборони Росії П.Грачов якось кричав мені: «Я веду следствие! Я!». Замість того, щоб боротись із злочинністю в армії, військовий міністр Паша-мерседес вів слідство проти жертви їхньої злочинності?! О! Хтось представлявся слідчим КГБ. Хтось, мені не відомий, кричав: «Я Вас буду сажать! Я! А не Вы меня!»… Мабуть до тюрми? Уявляєте, кого полюбляють сажать? Біороботів! А не тих, хто керує мозками біороботів! Ну і порядки!? Я лише відповів на запитання: «Чи був знищений С.Доренко? Чи він помер власною смертю?». Експертизу потрібно проводити, окрім інших, - психотронну. Тобто потрібно надавати відповідь, чи була жертва на момент смерті під променями?! Сам помер С.Доренко? Чи був знищений? Питання залишається відкритим!

Немає коментарів:

Дописати коментар