Шукати в цьому блозі

четвер, 16 травня 2019 р.

1167. Причина розриву з деякими друзями із соціальних мереж.


Останнім часом я вимушений був розірвати стосунки з деякими друзями із соціальних мереж, можливо не тільки і не стільки я, як ті, хто знаходиться у мене у мозку і може керувати ним за допомогою біоробототехнологій космічної медицини, (за допомогою променів, - таємно, дистанційно, невидимо). Причиною цього є конспіративне використання психотронними бандитами деяких моїх друзів, які володіють моєю публіцистичною інформацією, іншою, яку можна перекручувати, для боротьби зі мною, для організації насилля наді мною... На жаль не тільки і не стільки наді мною. Я не можу і не хочу бути причиною насилля над людьми, ні в чому не винними, тому,підсвідомо нав"язується думка, я, начебто, таким чином, убезпечив деяких своїх друзів, від виконання ними злочинних намірів бандитів... Я не поміняв відношення до "викреслених" друзів, оскільки я, особисто, не інформований, конкретно,про їхні дії проти мене... Просто я дійсно хочу убезпечити їх від будь-якого насилля над ними, таким чином, щоб вони не допомагали бандитам використовувати насилля проти мене... Бажаючі можуть повернутись,це рішення кожного, однак я не зможу нести відповідальність за них у разі потрапляння у певні ситуації, пов"язані із діями викликаними насиллям наді мною...

Немає коментарів:

Дописати коментар