Шукати в цьому блозі

четвер, 3 серпня 2017 р.

921. До державної зради Януковича.


http://gordonua.com/news/politics/rassmotrenie-po-suti-dela-o-gosizmene-yanukovicha-perenesli-na-10-avgusta-200896.html Звертаюсь до влади України, до правоохоронної системи України, до народів України, Росії, до всього людства! Звертаюсь до президентів і парламентів всіх країн, всього світу! Я боровся, будучи фактично безпомічним, беззахисним, безправним, із - за променів, (біоробототехнологій космічної медицини), які застосовувались проти мого мозку, таємно, дистанційно, невидимо, які застосовувались проти мене психотронними бандитами, - боро-вся як міг! Про мою боротьбу знали всі, від безробітних хутірських бомжів до президентів, але ніхто, явно, "палець об палець" не стукнув, щоб припинити це потворство, - психотронну злочинність армії і спецслужб, їхньої кральної, психотронної медицини... Всі, хто читав мої, взагалі - то не дуже літературні, із - за катувань променями, публікації, я самокритична людина, знають, що я, за багато років до початку явної російсько-української війни 2014...2017 р.р., вимагав знищення Путіна і Януковича, як злочинців, непідсудних за жахливі злочини. Хоча мій підхід до цього рішення був в чомусь і зовсім іншим, не таким навіть, як сучасної правоохоронної системи зараз. Головною мотивацією до такого мого рішення були інтегральні характеристики стану суспільства, стану народу: середня тривалість життя чоловіків, яка майже на 20 років менша, ніж у ЄС, інших країнах з промислово-розвиненими демократіями; наявність багатомільйонного інституту "брудних людей", (венерично хворих), яких в Україні біля 10 млн., в Росії більше 35 млн.; нездатність 20% жінок народжувати дітей, в основному із - за наслідків венеричних хвороб; безпардонне втручання у прватне життя чи не кожної родини психотронних бандитів армії і спецслужб, частіш за все з метою вигоди, кримінального збагачення, розвитку жахливої корупції, а не тільки для забезпечення безпеки громадян; цілеспрямоване, таємне, дистанційне, невидиме, променями, винищення українців, порядних євреїв, демократів... По моїм особистим даним, отриманим методами інтерполяції і екстраполяції, таких, з 1991 по 2014 р.р., було винищено на порядок, (в 10 разів), більше, ніж у цій поточній, явній, видимій російсько-українській війні 2014...2017 р.р.; перетворення що всього народу, що силових структур, особливо армії, спецслужб, правоохоронної системи, у 100% бандитів та їм слухняних .. Я ніколи не зніму з порядку денного ці, багато інших, питань... Люди приходять у цей світ, щоб бути радісними, щасливими, а не для того, щоб ціною власного здоров"я і життя годувати бандитів! Я не прощу! Я буду мстити! Дійшло вже до того, що певні бандити вирішили катувати мене променями і перетворювати у раба після згвалту до смерті, по багатьом чинникам, одним із головних з яких, зараз є та обставина, що у мене нема... друзів?! Я звірію від всього, від цього також... Моя душа кричить, якщо у мене нема друзів, то у кого вони є? У кого? У Путіна? Друзі Путіна, ви у нього є? Путін, у тебе є друзі? Чого ж ти не ї*ешся? Якщо у тебе є друзі! Путін, шукай таких друзів, які могли б тобі твій х*й поставити! Не знайдеш таких друзів, - ї*атись не будеш ніколи, свиня кримінальна! Я визнаю, - у мене дійсно нема друзів явних, видимих, контактних, а чи є невидимі? Я утримаюсь від відповіді! Хтось про це знає краще за мене!? У мене видимих друзів не може бути навіть теоретично, оскільки їх сопливі ФСБешники Путіна, певних українських бандитів, знищать... Путін, я тобі говорю, не підкоришся, - ї*атись не будеш ніколи! Нема у тебе таких друзів, які могли б тобі твій х*й поставити! Шукай, якщо хочеш?! Не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи, як і Шойгу, як і інші російські бандити, військові злочинці! Це ж саме відноситься до певних посадових українців, які хочуть мене знищити за те, що я, начебто, той, із - за кого вони не можуть вбивати людей, не можуть здійснювати злочини, в основному корупційні, для збагачення, інші також... Щоб знали, як не розуміти, хто ж той, із - за кого люди не хочуть бути рабами у бандитів. Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами громадянин! Я, - це прибульці, які при-були у мій мозок і керують ним! Чи можна їх називати друзями? Ваша справа. Мене трима-ють, мовою президента Єльціна, "під наркозом", під психотронним наркозом, я багато чого не контролюю взагалі, я можу навіть не знати як мене звуть, який сьогодні день, місяць, рік, у якому населеному пункті я знаходжусь... Так мене катують променями психотронні банди-ти. Я прошу правоохоронні системи, владу всього світу враховувати мої пропозиції, - люди приходять у цей світ, народжуються, розвиваються, хочуть бути щасливими, а натомість... рабство, горе, сльози, війни, вбивства... Росія, у такому теперішньому своєму вигляді, повинна бути знищена! Росії давно вже потрібні не санкції, а знищення всіх, хто у них займається злочинами безкарно! Я не прощу! Я буду мстити! Якщо правоохоронні системи всього світу не знайдуть того, із - за кого мене катують день і ніч променями, особливо вночі, замість сну, - я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно, всіх, хто добивається до мене, щоб перетворити у раба після згвалту! Із в"язниць і божевілень повинні бути випущені всі, кого підключали військові і спецслужби під промені, променями примушували здійснювати злочини, після чого вони "залітали", отримували терміни ув"язнення! Замість них туди потрібно саджати тих, хто керував їхніми мозками, і тих, хто надавав розпорядження здійснити такий злочин. У таких ситуаціях, як зараз, злочини якщо і повинні бути, то на благо людству!?

Немає коментарів:

Дописати коментар