Шукати в цьому блозі

субота, 19 серпня 2017 р.

926. До війни з українськими спецслужбами.


https://www.radiosvoboda.org/a/28586012.html?utm_source=join&utm_medium=cpc&utm_campaign=join&utm_content=69053862 Генерал СБУ О.Скипальський запам"ятався мені тим, що він був останнім, поряд із поетом Дмитром Павличком, поряд із ким я ще намагався бути публічним діячем. Після депортації мене із Москви, я ще якийсь час намагався бути публічним діячем, приймав участь у мітингу на Хрещатику, стояв на підмостках поряд із О.Скипальським, який був у формі генерал-лейтенанта, поряд з поетом Д.Павличком, інших зараз не пам"ятаю, але було багато людей на сцені. Все відбувалось під катуваннями мене променями, - я нічого вже не пам"ятаю з того мітингу за винятком того, що Діма Павличко промовляв аббревіатуру "КГБ...", замовкав при цьому, очі ставали вирячені такі, руки тремтіли, кисті стискались в кулаки... Більше нічого не пам"ятаю, хто і що говорив не знаю... Ще запам"яталось, що у Олександра Скипальського була розірвана зелена, (форменна), шкарпетка, здається на правій п"ятці, мабуть Олександр тоді багато працював, не було часу ретельно слідкувати за собою, щоб передбачити розірвання шкарпетки, але... краще нехай у генералів рвуться шкарпетки, ніж територія України. Я не є шибкоспеціалістом у контррозвідці, але свій погляд на цю проблему маю. З проукраїнськими солдатами, офіцерами, генералами, що в армії СССР, що в МВД СССР, що у КГБ СССР... завжди, особливо у часи СССР і після 1991 року, завжди йшла війна, явна, таємна, психотронна особливо... Русскіє завжди і скрізь, у будь-якій структурі, намагались підкорити собі українців. Прорусская частина КГБ СССР, особливо прорусская частина КГБ армії, завжди сканували променями, (біоробототехнологіями космічної медицини) по мозкам солдатів, курсантів, слухачів, ад"юнктів, офіцерів, генералів, (звичайно і цивільних керівників), - українців, тижнями, місяцями прослуховували мислення, статеве життя, висловлювання, поведінку, зв"язки... Покарання непокірним таким українцям, здійснювали, як правило, нічого не говорячи, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Загоняли до божевілень, робили безправними, доводили до жебрацтва і хвороб, і, у таком стані, утримували до смерті; Звільняли від служби, визначаючи примусові місця проживання і примусову працю; Променями включали імпотенцію, робили неможливим статеве життя, розривали родини, забирали дітей, утримували у жебрацтві, не дозволяли зустрічатись, щоб десятиріччями не знали про долю один одного; Утримували бомжами; Ганьбили перед звичайними громадянами, щоб народ презирливо відносився до так репресованих таємно, дистанційно, невидимо, променями; Словами примушували працювати, апелювали до народу, до робітників особливо, а променями не дозволяли працювати, - це призводило до того, що звичайні громадяни, звичайні люди, особливо робітники, слухняні бандитам КГБ, так звана трудова інтелігенція, нвіть лікарі, вчителі, інші, відносились до таких українців, як до «ледарів», «ледацюг», «нероб», «тунєядцєв», їм завжди і скрізь влаштовував народ «пакості», та такі, щоб «ледар» день і ніч працював, але без заробітної плати, безкоштовно… Таким чином, «так» репресовані люди завжди, до смерті були бідними, жебраками, хворими , самотніми, весь час щоб працювали, особливо, так званий народ, навчений КГБешними бандитами, непідсудними за будь-які злочини, полюбляв таких катувати надважкою працею, - таскати колодки, ящики, мішки, цеглу… під улю-лю-кання і гі-гі-кання спеціально навчених бидло мужиків і бидло баб, а також під знущаннями будь-яких людей, яких підключали під промені і променями примушували знущатись, особливо сопливі і підлі військові психотронні «контрики» полюбляли катувати «таких» українців щоночі, променями, таємно, дистанційно, невидимо, щоб людина була постійно хвора, слабка, напівбожевільна від безсоння, а вони щоб примушували до важкої праці від якої люди падають, а мужиків і баб примушують сміятись… Подібне робиться і зраз… В певних державах, особливо у Росії, та й в Україні, існує рабство, існує інститут «брудних», (венерично хворих), людей… Певні структури армії і спецслужб, психотронні структури, по-радянськи продовжують таємну війну із своїм народом, (апогеєм був розстріл «Святої Небесної Сотні», але це те, що було видимо, явно, а те, що «за кадром»… по моїм даним, отриманим методами інтерполяції і екстраполяції, з 1991 по 2014 р.р., було знищено українців на порядок, тобто у 10 разів, більше, ніж у російсько-українській війні 2014…2017 р.р., сопливі і підлі російські контрики, спецслужби, військові, та й українські також, мовчать про це. Тобто про таємне знищення, (променями) тисяч українців в період з 1991 по 2014 р.р. Вони діяли «на один карман», вся, майже, армія, вся по суті спецслужба, знаючи хто сильніший у силовому протиборстві, сиділи і чекали, коли ж їм дадуть наказ на «воссоєдінєніє», на СССРизацію, на путінізацію… Дочекались? Дочекались? Дочекались, падли армії і спецслужб? Дочекались, гниди, наказу? Сидіть, мразі, і чекайте, коли у вашого верховного Путіна х*й підніметься! От коли підніметься х*й у Путіна, от тоді і отримаєте наказ на атаку України! Мразі, а не захисники народу! Шушера і шваль, я дуже добре знаю, як ви мене захищали від психотронного нападу на мій мозок ваших же психотронних бандитів! Як ви мене захищали від систематичного фізичного биття і психотронного терору, як мене «рятували», утримуючи у божевільнях, щоб я не міг свідчити про психотронні злочини військових бандитів я повинен бути божевільним. Путін, Порошенко, я ваші армії і спецслужби, ваших ублюдків - контриків, інших подонків, вже ніколи не випущу із психотронних обіймів, - засекречена психотронна свинота армії, спецслужб, вашої психотронної каральної медицини, як же вам не соромно катувати щосекунди, вдень і вночі, десятиріччями, ніколи ні в чому не винних, безпомічних, беззахисних, безправних людей? Променями, таємно, дистанційно, невидимо… Свинопаси ви, а не засекречені військові, спецслужби, контрики… Нає*лісь, нажралісь, свині розбещені? Вонючі х*євєшатєлі! Ні ваша керівна мразь, ні ваш верховний головнокомандувач, ні… ї*атись не будете ніколи, якщо не навчитесь захищати народ України, Україну… Українські сопливі контрики, СБУшники, військові, (я не про тих, хто кров проливає безпосередньо на полі бою, перед ними я шляпу знімаю і стаю на коліно, я про тих, кому вони підлеглі, фактично, істинно, про тих, хто сидить і у таких у мозках, а не тільки у таких як я), досиділись «правильно» «по-путінськи», досиділись, щоб «правильно» зустріти російських окупантів, російські танки в Києві, на всій території України?! Ну і мразь! На сторожі всього цього, як і на сторожі корупції, знаходяться психотронні структури армії і спецслужб, включно із військовими контриками, може не зовсім такими, як Скипальський, (я до нього підсвідомо відносився з повагою, не знаю чому, - підсвідомо), але психотронні однозначно. Саша, (Скипальський), у тебе і зараз у мозку залишається страх перед всім російським, перед русской мерзотою, - ти навіть говориш, що ти не думаєш, що то російські спецслужби вбивають наших «максимів», (Шаповала), вважаєш, що то «захарченки» їх вбивають?! Ти їх розрізняєш? Я не дуже вже категорично виступаю проти ваших, можливо вони такою публічністю, як зараз у тебе, амортизують вбивства, інші види ворожнечі у спецслужбах, можливо у вас є змова, таємна, залишається змова, - воювати народами, із – за спини, один одного не ображаючи навіть! Зберігаючи шкури?! Щоб знали, як не вміти захищати тих, кого катують гебешні бандити променями! Особливо із психотронної медицини! Військові, гебісти, спецслужби, контрики… кого ви ссите? Відповідаю, ви «сситє» собі подібних від психотронної медицини, які вміють робити із будь-якою людиною все що завгодно, зовсім безкарно! Віталій, (Портников), втрати в українських спецслужбах були б на порядок меншими, якби психотронні спецслужби були не настільки розбещеними, особливо у сексуальному спектрі, якби вони відповідали займаним посадам, якби використовували засекречені психотронні технології, (промені), для захисту певних бійців, а не для злочинного збагачення, сексуальної насолоди, злочинної кадрової політики, щоб не допустити у державі «второго Єльціна». Я звірію від злоби, від безсилля, від катувань мене променями, - російський звіриний генералітет, ваш ублюдок Путін під психотронним ковпаком прибульців, які прибули у його мозок, йому, на вашій мові, «пі*дєц», русскіє окупаційні, терористичні, сепаратистські бандити будуть нейтралізовані у всьому світі, - убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Для Росії, для російського генералітету і офіцерства найкращим зараз є такий розвиток подій: 1.Убираєтесь із усіх окупованих Росією територій; 2.Знищуєте, (як у Росії завєдєно), чи саджаєте довічно у тюрми всю ГосДуру; весь КМ РФ, всю АП РФ, прокуратуру, слідчих, ключовий російський генералітет… всіх винних у російсько-українській війні; 3.Сплачуєте за ущерб завданий Росією всім… Після цього, з часом, вас можуть визнати звичайною, повноцінною державою, яка зможе користуватись досягненнями вільного світу… Росія більше ніколи не буде наддержавою, з якою будуть рахуватись, навіть чорні хлопці із африканських племен. Путін, гнида, будеш платити за кожного знищеного українця! Не заплатиш? Ніхто із твоїх бандитів, які займаються злочинами безкарно, ї*атись не буде ніколи! Народи всього світу повинні знати, що армія і спецслужби, Росії особливо, в Україні вибірково, - неправові організації! Злочинні! Терористичні! Жодного вихідця із них не повинно бути на жодній керівній посаді, - там де їхні бандити, там насилля, ворожнеча, пограбування, вбивства, х*єповішення, сексуальні злочини, хвороби, бідність, війни, рабство, несправедливість, катування, примусові місця проживання, примусова праця і, як наслідок, низька середня тривалість життя, особливо чоловіків. На 20 років менша, ніж у ЄС. Я розчавлений катуваннями променями, - не можу навіть, і не буду, редагувати. Неможливо, нема сил, не дозволяють мислити, запам’ятовувати, діяти… Вибачте шановні читачі! У мій мозок, в психіку і інтелект, весь час йде втручання променями, - я не витримую, мої сили для порятунку народу тануть катастрофічно. До того ж, мені дуже важко, бандитами народ перетворений у моїх ворогів, народ допомагає бандитам катувати мене, а я… захищаю народ, мужики якого здихають на десятки років раніше, ніж у цивілізованих країнах. Я можу лише сказати у кінці публікації, що психотронні структури армії, спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини володіють потенціалом, за допомогою якого можна знищити, образно кажучи, зрівняти із землею всю, буквально, злочинність, разом із будь-яким проявом корупції. Але ж такого не відбувається? Чому? Тому, що вони і є непідсудна за злочини злочинність! З ними ніхто не бореться, - бояться! Вони вбивають всіх, таємно, дистанційно, невидимо, променями, всіх, хто з ними намагається боротись! Цією публікацією я б хотів, якби міг, переорієнтувати народ, який все бореться із злочинністю, із корупцією! Щоб перемогти корупцію, потрібно перемогти не прем’єр-міністрів, президентів, народних депутатів, їхніх собутильників, а перемогти потрібно психотронну злочинність психотронних структур армії і спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини, - перед ними і виставляйте пікети! Звертаюсь до молодих українських, проукраїнських контриків, - звичайно О.Скипальський для вас авторитет, ваша справа, як до нього відноситись, він є також серед борців за Україну, його також потрібно поважати якоюсь мірою, яку я не оцінюю у цій публікації. Я не вивчав біографію Скипальського, не знаю де він служив,який у нього досвід, мене тільки "різонуло" те, що він занадто доброзичливо віднісся, у названій публікації, до русскіх контриків, - причини цього мені не відомі. Я скажу лише, що ніколи русская частина армії, спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини не відносились порядно до українців в армії, спецслужбах СССР, Росії, та й в Україні 1991...2014 р.р. Про це свідчить навіть мій радянський досвід. Мене переслідували у різний спосіб за те, що я, наприклад, писав у анкеті, що моєю рідною мовою є українська, хоча я не був таким вже українофілом. Мене катували променями за те, що я деякий час розмовляв українською мовою. Мені погрожували чекісти, за що не знаю, але кричали, що якщо я щось не зроблю, (що, я до сих пір не знаю), то... "...из под земли достанем...". Мені кричали: "Ти большє нікогда нє будєшь інтєллігєнтом і син твой нікогда нє получіт висшєго образованія!", "І яйца тєбє отрєжєм, чтоби нє рожал сєбє подобних!", - я їм чомусь не подобався. Мені не дозволили одружитись на коханій жінці у Києві, променями, примусили відмовитись! Мені ще до одруження, коли був слухачем, перший раз повісили статевий член на 2,5 місяці! Мені кричали: "Ти у мєня, х*й до конца жізні є*аться будєшь!", "рожєніки" кричали: "Ти у мєня х*й до конца жізні родішься!", "Сколько би ти нє жіл на тєрріторії СССР ти нікогда нє будєшь іметь жільйо!", міністр оборони Росії кричав: "Я Вам нікогда нє позволю чітать, я ВАм нікогда нє позволю чєм - лібо заніматься вообще, і всьо равно унічтожу, нє сразу, но постємпєнно, мєтодом трьох "нє": нє позволю работать; нє позволю что-лібо імєть; нє позволю лєчіться!", "...ми унічтожім лучамі тєбє інтєллєкт...", "...ми запрєтім тєбє є*аться...", "...ми лучамі слєлаєм тєбя сумсшєдшім...". Ви повинні знати, що ота русская мразь, яку Путін "бросаєт" на Україну, вихована таким чином, що вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють! Не будете їх знищувати, не будете знищувати ворогів, - вони вас знищать! Жити ви хочете? А ваші батьки, сестри, дівчата, брати, українці? Ворога потрібно знищувати! Військові контрики повинні перемогти свою злочинність, особливо психотронну, а потім перемогти злочинність взагалі, включно із корупцією, у психотронних структур армії і спецслужб є такий потенціал. Ворог повинен бути знищеним! Територія України повинна бути чистою від будь-яких прорусскіх окупантів, терористів, сепаратистів, бандитів. (Під час написання останньої фрази мені по космічному біологічному радіозв"язку викрикнули: "Гібні!"). Пасуть мене день і ніч невідомі мені мразі. Не зважаючи на вік, на мій стан закатованої променями людини. Русскіє: окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські, всі злочинці, непідсудні за злочини, убирайтесь із України на ПМЖ в РФ, - не покинете Україну я вас усіх до жодного виріжу,до останньої прорусскої скотини! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Ворог повинен бути знищеним!

Немає коментарів:

Дописати коментар