Шукати в цьому блозі

четвер, 24 серпня 2017 р.

932. Мій додаток до трьох листів Президента Кравчука народу!


http://gordonua.com/publications/ideologiya-voyny-rossii-protiv-ukrainy-voyna-ili-ato-pervoe-pismo-kravchuka-ukraincam-203000.html Згодний з логікою Президента Кравчука! Жорстокість росіян повинна бути переможена неймовірною наджорстокістю, - росіяни розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Потрібно їхнім же салом, - їм по сусалу! Нейтралізувати в Росії потрібно їхню ключову націю, - русскіх! Потрібно вирізати всіх русскіх на території Росії, як декілька століть поспіль, росіяни, (русскіє), вирізали українців на території України! Щоб привласнити собі територію українців. Сьогодні, 24 серпня 2017 року, в День Незалежності України, у 26 - у річницю, Президент України П.Порошенко сказав, що за роки останньої російсько-української війни 2014...2016 р.р., росіяни знищили більше 10 тисяч українців, в "отвєтку" потрібно з коефіцієнтом 150, по-Жириновському! Я спробую у своїх подальших публікаціях продемонструвати, що з 1991 по 2014 р.р. русскіє знищили в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), на порядок більше, (в 10 разів), тобто у мирний час. Весь час, починаючи від Леніна, особливо, % українців в Україні зменшувався, а % русскіх в Україні збільшувався... Таємна війна Росії з Україною ніколи не затихала починаючи, якщо не з 988 р., то останні 363 роки точнісінько. Русскіє, росіяни, робили в Україні все таким чином, щоб % українців в Україні зменшувався, а відсоток русскіх в Україні, щоб збільшувався, - так русскіє намагались привласнити собі всю територію України, весь час намагаючись говорити язиками своєї підлої пропаганди, що ніяких українців нема, що ніякої української культури, території українців не існує, що не існує української мови, бо вона це сільський варіант русского язика, таке інше... Є, начебто, якась "Малоросія".... Українці ніколи не нададуть прощення русскім, українці ніколи не припинять мстити русскім, - потрібно починати винищувати русскіх на території Росії, як русскіє винищували українців на території України, щоб привласнити собі територію України... Русскіє пси ніколи не заспокоються, якщо їх не винищувати! Ймовірніш за все винищувати русскіх на території Росії потрібно і так, як Путін. винищував українців на території України: таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Путін, твої шакали, - не покинете Україну ваші х*ї ніколи не піднімуться! Не повернете Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будете ніколи! Сопливі, підлі, криваві гниди, шушера і шваль, а не велика нація, - що ви собі дозволяєте, мразі? Убирайтесь! Ненавиджу! Я не прощу! Я буду мстити! Путін, гнида, щоб ти завоював Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв, - мразь уголовная! Путін, Шойгу, потвори, гниди, щоб ви знали як воювати із Україною, не вміючи собі х*ї ставити! Я, - репресований психотронними бандитами! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Путін, вони у мене і у тебе у мозку! А ти мене хочеш вбити?! Ну і гнида! Щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Петро, (Порошенко) ти, як верховний головнокомандувач, повинен вирізати їх скрізь в всюди, а то вони будуть продовжувати до тебе добиратись, щоб тебе знищити! Я їх уже стільки знищив, при спробі добратись до тебе, ти б тільки знав, - вважаю, що якби я їх не винищував, вони б тебе вже давно знищили б. Припутні і телепні армії України, будете до мене добиватись, я, без розбору, буду і вас винищувати к ё.м. Додумались гниди добиратись до мене! Вам потрібно розуміти куди вам можна добиратись, а куди не можна! Ви повинні знищувати ворогів, а не тих, хто з ними бореться! Шойгу, ну що? Повоював зі мною? Повоював? Я тебе повоюю, шакал ФСБешний! Я тебе повоюю! Будеш ще лізти в Україну я знищу того, хто тобі х*й повісив, щоб ти злішим був, - щоб ти знав, хто ж сильніший, я, чи твої тобі х*євєшатєлі, щоб знав своє місце у світовій спільноті, мразь, разом із своїм сопливим дипломатичним демагогом Лаврушкою... Полторак, військові України, ну ви тепер знаєте, як зупиняють агресора? Вбивайте всю русскую шушеру і шваль скрізь і всюди! Щоб ви знали, що з ними потрібно робити! В Україні повинні бути винищеними всі, буквально всі, хто займається злочинами безкарно: особливо окупаційними, терористичними, сепаратистськими, бандитськими. Якщо розглядати російсько-українську війну 2014…2017 р.р. по складовим, то найважливішою є складова війни України із бандитами ФСБ в Україні. В Україні не повинно залишитись жодної потвори із ФСБ РФ, жодної! Звертаюсь до гебістів, особливо до ФСБешних скотов: «При любій спробі підійти до мене, - смерть!»… Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки не встановлю конституційну владу, поки військові не підкоряться цивільним! Я цю шушеру і шваль буду вбивати до тих пір, поки вони не визнають мене державним і міжнародним діячем найвищого рівня! Щоб знали криваві сопливі бандити, як щосекундними, десятиріччями, катуваннями променями, після згвалту, перетворювати мене у раба! Я не прощу! Я буду мстити! Я звертаюсь до поточної української влади, до тебе, Петро, особисто, я той, із - за кого не ї*еться Путін, тому прошу поважно до мене відноситись, а то я і вас почну вбивати, як ФСБешників... Я потвор усіх виріжу, всіх, хто займається злочинами безкарно! Путін, Шойгу, Володін, Патрушєв..., Росія, русскіє, ну ви і свині?! Щоб ви знали куди ви потрапили?! Ваша х*йова війна переросла у війну х*їв! Ну що? Чий х*й дорожчий!? Ненаджу! Путін, я ненавиджу тебе, твою армію, твою спецслужбу! Лікарі ніколи не будуть розмовляти із військовими про роботу для отримання житла... Тому, що у них нема таких друзів, які б могли розмовляти із тими, із - за кого мене катують! Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки міністр оборони не навчиться розмовляти із міністром внутрішніх справ про те, чим же вони займаються у державі насправді?! Військові, ну ви і свині? Щоб знали свині, як не визнавати мене цивільною людиною! Хочуть довести мені, що я той, дурачок, якого потрібно катуваннями перетворити у раба після згвалту, для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей?! Додумалась свинота! Я звертаюсь до людства, - не підкоряйтесь бандитам! Зараз творяться жахи, - до променів добрались бандити! Не розмовляйте зі мною доти, поки не захочете, щоб у ваших дітей х*ї стояли! У вас нема друзів, здатних вам х*ї ставити, а ви не підкоряєтесь?! Грайте, падли, бодай по своїм же правилам! Регочіть до тих пір, поки ваш військовий прокурор не захоче ї*атись! Не хочете розмовляти зі мною? Не розмовляйте! А коли захочете розмовляти, тоді і взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднімались! Я вас навчу знущатись наді мною для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей?! Додумались! Захиснички!

Немає коментарів:

Дописати коментар