Шукати в цьому блозі

неділя, 6 серпня 2017 р.

923. Загинула Ірина Бережна.


https://www.obozrevatel.com/society/berezhnaya-poluchala-ocherednuyu-portsiyu-proklyatij.htm Приношу свої щирі співчуття Даніелі, Борису, рідним та близьким Ірини! Я знав про Ірину, але ніколи, так склалось, не слідкував за її творчістю, за її роботою, за її діяльністю... Щойно більш менш познайомвився, як виявилось, була вона "скабкоподібна"... Це ДТП вважаю штучним, організованим психотронними структурами, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), - підключили водія під промені і здійснили "нє впісался в сєрпантін"... Тобто вважаю це ДТП плановим знищенням, тобто Ірина Бережна знищена психотронними структурами... Не знаю чи потрібно було її знищувати як нардепа, як юриста, як діяча, який займається злочинами безкарно, але як жінку, судячи по чоловічим соплям, знищувати таку жінку не можна було... Це вбивство залишається на совісті психотронних структур армії і/чи спецслужб. Чому я впевнений у тому, що це знищення? Можливо у скорому майбутньому я опублікую список знищених променями, - стане більш зрозуміло. У мене нема інших переконань, ніж параноїдальні, але їх, в даному випадку, вважаю, об"єктивними... Із - за використання мого мозку для зведення рахунків зі мною, з порядними людьми, для констатації боротьби протидіючих сторін... я переконаний, що це знищення Ірини тому, що прізвище "Бережний" у мене у мозку фігурувало по космічному біологічному радіозв"язку... Я вважав тоді, що називалось прізвище колишьного футболіста, здається "Динамо", Київ, Олександра Бережного... Так було багато разів, що у мозку називалось якесь прізвище і, з часом, гинула людина з таким прізвищем... Це єдине моє переконання, яке не визнає правоохоронна система, - я подавав колись до суду на армію і спецслжуби, звинувачуючи їх у знищеннях людей... Мужики психотронні, вам не соромно знищувати таких жінок? Що не можна було променями примусити до якихось інших дій? Щоб запобігти знищення? Це у мене щось таке, можливо навіть чоловіче, проснулось... Я знаю, що є такі люди, і чоловіки і жінки, яких не знищувати не можна, грішно, тим паче, якщо вони непідсудні за злочини, але вважаю, що променями можна виховати будь-яку людину так, щоб не знищувати... Щось відбувається не зовсім зрозуміле для мене. Я висловив своє бачення проблеми психотронної злочинності. Я вже неодноразово говорив, що проблема психотронної злочинності, - це проблема держави, хоча б тому, що знищуються державні люди... Чомусь посадові особи самоусуваються від вирішення цієї проблеми? Мабуть причиною цього є... страх! Оскільки психотронні мафіозі довели мені, що вони знищують всіх, від безробітного хутірського бомжа до президентів, залишаючись непідсудними за будь-які злочини! Що робити? Якщо такі бандити непідсудні? Думати потрібно! Але не знищувати тих, хто займається злочинами безкарно, не можна вже!

Немає коментарів:

Дописати коментар