Шукати в цьому блозі

неділя, 20 серпня 2017 р.

928.Звернення до людства.


Мене, ще в часи СССР, найстрашніший вид корупції, - корупція в погонах, підключила під біоробототехнології космічної медицини, коротко "під промені". Після чого я став біо-роботом, тобто людиною, мозком якої таємно, дистанційно, невидимо, променями, керу-ють психотронні оператори, а мозок керує діями, поведінкою... Тобто психотронні бандити керували людиною так, як керують "металевим роботом". СССР, - це було суспільство тотальної, всепроникаючої корупції, всі питання вирішува-лись тільки як у банді, завжди, скрізь. У зв"язку із цим корупцію можна було розділити на добру корупцію, наприклад, на ту, яка могла допомагати людині, скажімо за гроші, і жах-ливу корупцію, таку, якій не були недоступними будь-які злочини... За будь-які злочини психотронні бандити не відповідали, про психотронну злочинність до сих пір публічно не говорить жодна людина, правоохоронна система не те, що не бореться із психотронною злочинністю, а вона і є такою чи такою, яка боїться психотронної злочинності. У зв"язку із цим вся правоохоронна система, та й все суспільство у цілому, перетворені у 100% бандитів та їм слухняних: (холуїв, лакеїв, охоронців, фінансистів, водіїв, вчителів, лікарів, юристів, суддів, прокурорів...). В державі конституційної влади, як такої, не існує, замість неї здійснюється диктатура бандитів, членів їхніх родин та їхньої каральної, психотронної медицини... Всі питання вирішуються як у банді. Вся правоохоронна система, - це "абсолютні нулі", як істинні професіонали, в той же час це чи не найжахливіші істоти, як професіонали, які виконують волю бандитів... Люди бояться звертатись за допомогою до правоохоронної системи, оскільки знають, що їм ніхто, ніде, нічим не може допомагати, зате гроші вичавлять по максимуму... Аналогічно бояться звертатись за медичною допомогою, часто звертаються вже тоді, коли кричать від болю, буває пізно... Із - за такої злочинності, середня тривалість життя чоловіків, в РФ складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС. В Україні не набагато кращі показники, хоча кращі суттєво. Особливістю людини - біоробота є те, що така людина може робити лише те, що її примушують робити ті, хто керує її мозком. Ще в часи СССР, в Москві, мені пояснили: "В Москвє, (а значить і в СССР), сущєствуєт двє огромниє мафії, оні враждуют между собой, оні убівают друг друга, і горє тому, кто попадаєтся мєжду німі!". У моїй проблемі це все проявилось наступним чином: одна мафія катує за те, що я здоровий, - друга мафія катує за те, що я хворий; одна мафія катує за те, що я працюю, - друга мафія катує за те, що я не працюю; одна мафія катує за те, що я роблю згвалти, (наприклад, для того, щоб врятуватись від катувань), - друга мафія катує за те, що я не роблю згвалти; одна мафія катує за те, що у мене є гроші, - друга мафія катує за те, що у мене нема грошей; одна мафія катує за те, що у мене є, скажімо, житло,гараж, дача, автомобіль, - друга мафія катує за те, що у мене нема цього; одна мафія катує мене за те, що у мене є жінка з якою можна трахатись, - друга мафія катує за те, що у мене нема такої жінки; одна мафія катує мене за те, що я проживаю на периферії, - друга мафія катує мене за те, що я проживаю в столиці; одна мафія катує мене за те, що я сплю вночі, - друга мафія катує мене за те, що я не сплю вночі... Все у них у протифазі. Уважний читач помітив, що мене весь час є за що катувати, не одні так інші, їхні антагоністи, - мене і катують весь час, вдень і вночі, щосекунди... Останнім часом злочинний світ інтенсифікував домагання до мене, причому одна ма-фія, вже, майже, явно вимагає здійснювати згвалти, - друга мафія не дозволяє здійснювати згвалти. Та мафія, що не дозволяє здійснювати згвалти сильніша, оскільки згвалти вимага-ються словами, (по космічному біологічному радіозв"язку), а забороняють здійснювати згвалти променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Психотронні бандити говорять, що не будуть дозволяти робити згвалти до смерті, а перед смертю променями примусять здійснити згвалт... У зв"язку із цим я звертаюсь до людства, - не соромтесь, не підкоряйтесь бандитам, не добивайтесь до мене, я не можу вам підіграти, не можу вам допомогти так, щоб ви допомогли мені,- я можу робити лише те, що мене примушують робити ті, хто володіє променями, хто керує моїм мозком. Ото що ви бачите, ото що ви бачите, чим я займаюсь, ото тим мене і примушують займатись психотронні бандити, які керують моїм мозком. Тому, шановні люди, не принижуйтесь самі, не принижуйте гідність інших людей, не добивайтесь до мене, - я вам не можу підіграти, не можу вам допомогти, оскільки мене так променями тримають, як металевими ланцюгами. Для чого це робиться? Щоб у державі був хаос, щоб бандити, (психотронні бандити), були сильнішими за порядну частину людства, щоб люди в погонах були сильнішими за цивільних людей, за цивільних керівників. Якби промені можна було перемагати, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують. Якби можна було перемагати промені, то Путін міг би трахатись, (ї*аться), а він не ї*еться! Тому, щановне людство, припиніть добиватись до мене, добиватись згвалту, примусових робіт, тощо, - мене "так", як ви бачите, тримають променями, які не можна перемагати. Я не можу вам підіграти так, щоб ви мені допомогли... Запитуйте у будь-якої посадовї особи, особливо у представників правоохоронної системи: "Що потрібно робити, якщо катують променями і нічого не говорять?", що б вони не відповіли говоріть їм, що таке, включно із згвалтом, не дозволяють робити променями, то що потрібно робити?! Такі люди безпомічні, беззахисні, безправні, - таким людям бояться допомагати, посадовці бояться виконувати свої обов"язки, психотронна злочинність залишається безкарною... Це проблема проблем! До того ж я не контролюю ситуацію, не те, що не можу, я навіть не можу знати, що потрібно робити, щоб припинились домагання, щоб припинились знищення людей чи не масові знищення. 8,9,10 серпня, у Києві, мене катували жахливо, примушували вживати алкоголь у великій кількості, виключали свідомість, водили мене по місту у безпам"ятстві, ганьбили, деформували обличчя, вимагали виїзду із Києва, погрожували, що більше ніколи не допустять до Києва, вимагали самогубство... Я ледь-ледь витримував катування, тому вимушений реагувати так, як можу із того, що дозволяють. Найближчим часом я обпублікую список знищених людей у моїй темі, щоб реготунчики знали, що "проблема Коваленка" жахлива проблема, - згвалтами не закриється. Ті, хто повинен боротись із такою злочинністю, не те, що не борються, (я цього об"єктивно не знаю), але навіть розмовляти зі мною бояться, навіть по космічному біологічному радіозв"язку... Тому я не знаю повністю всього того, що твориться зараз у цій проблемі... Контролюється лише те, що одні вимагають згвалти, а інші не дозволяють їх робити, катучи при цьому день і ніч, променями,особливо вночі, замість сну... Їм головне, щоб я страждав, щоб мучився. Вони все перетворюють мене у психічно хворого, у божевільного. Хто той, із - за кого військові не визнають права громадян? Вони звинувачують лікарів, що ті, начебто, заражали військових хворобами і вимагали забезпечувати мене житлом, автомобілями, дачами, гаражами, лікуванням, тощо. А сопливі, криваві генерали, оті, які чи не миттєво шаблями махають, прийняли рішення все життя мене катувати,таємно, дистанційно, невидимо, променями, а перед смертю мене, за мої гроші, (вони мене грабували за допомогою променів "до нуля"), забезпечити житлом, і сказати, щоб я йшов і лікував гонорею в хронічній формі, - (я не міг навіть добитись, від лікарів, хворий я чи ні, - лікарі не діагностують цю хворобу), причому генералам, їхнім сопливим військовим прокурорам, зовсім не важливо, хворий я на цю хворобу чи ні, вони так зробити хочуть, їм так хочеться. У них такі причуди! Я їх запитував про те, в чому ж я винний, бодай перед жодною людиною у світі? Мовчать падли! Тобто криваві мафіозі зводять рахунки один з одним, мене утримуючи у заручниках. Мєдвєдєв, Гройсман, я ваших сопливих силових міністрів буду тримати так, щоб вони бодай знали хто ж вони такі насправді... Шойгу, щоб твій х*й піднімався, потрібно, щоб у твого верховного головнокомандувача Путіна х*й стояв. Не будете підкорятись, не будете ї*атись. Не поверенете Крим, Донбас... не будете ї*атись! Більшість військових, на жаль і українських також, тупі, (у психотронному змісті, - ображати я не можу, я такого ніколи з людьми не робив і не хочу, до того ж я знаю, що таке тупість на своїй шкурі, мене катують так, що я іноді не знаю, як мене звуть, який сьогодні день тижня, число, місяць, рік, в якому населеному пункті я знаходжусь, скільки буде 1+1, таке інше), які навіть не розуміють, що ж то за війна зараз, російсько-українська відбувається, їм здається, що агресора зупинили військові, які воюють в окопах, перед якими я знімаю шляпу, стаю на коліно, але головним чином агресора зупинили ті, (прибульці), які прибули у мозок Путіна, які сидять у мозку у Путіна. Явна кров, окопи, танки, гармати, інше, потрібні для того, щоб нейтралізувати русскую мразь скріз і всюди, на всій території земної кулі. Але головною війною зараз є психотронна! Що за війна зараз відбувається? Зараз відбувається головним чином російсько-українська війна за звільнення України від уголовніков ФСБ, а не тільки те, що робиться на фронті, хоча про неважливість фронту я ніколи не скажу. Я вкотре вимагаю всім прорусскім силам, які не можуть змиритись із наявністю України, які займаються окупаційними, сепаратистськими, терористичними, бандитськими злочинами безкарно, покинути всю територію України в кордонах з координатами 1991 року, відбути на ПМЖ в РФ, якщо не покинете Україну, я вас усіх, всіх до жодного, до останньої русскої скотини виріжу, не залишу в живих жодної мразі! Убирайтесь! Русскій народ повинен знати, що період наддержавності для Росії закінчився назавжди, - Росія більше ніколи не буде наддержавою, Росія самотня, у Росії нема друзів, які могли б Путіну х*й поставити, у Путіна нема жодного друга, який би міг йому х*й поставити... Русскіє чомусь думають, що китайці дурні, що вони будуть захищати Росію, допомагати їй, - щоб Китай допомагав Росії, потрібно, щоб у Путіна х*й стояв. Відповідаю на запитання: "Чи божевільния Я?". Мене тримали у божевільнях більше року, - мене кримінально звільнили зі служби в збройних силах СССР. Здається весною 1986 року мене госпіталізували до 7ЦНИАГу, (7 Центральний Научно - Ісслєдоватєльскій Авіаціонний Госпіталь) в Москві, у Сокольниках, з якимсь дуоденітом... Я був під променя-ми, але не знав того. Одного разу я переміщувався з одного корпусу до іншого через ароч-ний перехід, двері якого були закриті, при наближенні до цих дверей, психотронні банди-ти, які керували моїм мозком, включили дику зовсім злобу, шок, жахливий страх, я накинувся на ті двері, розбив їх, - таким чином пройшов із одного корпусу у інший. За цей "подвиг" психотронних операторів, які керували моїм мозком, мене перевели «народжувати» у 15 психіатричне відділення ГКВГ ім.Бурденка, (Головний Клінічний Військовий Госпіталь) Збройних Сил СССР, звичайно психотронні бандити жахливої корупції, які боролись із психотронними бандитами доброї корупції , виявились сильнішими, нікому не дозволили «народити» мене ніхто не зміг допомагати мені. Протримали мене тоді у ГКВГ декілька тижнів, виписала «годним без обмежень» до військової служби. Але домагання до мене не припинялись, - замість захисту дисертації я отримав жахливі катування психотронними бандитами, - я нічого не розумів тоді, оскільки я не знав тоді нічого взагалі про ті кляті промені, хоча розумів, що зі мною щось таке твориться, (насправді зі мною нічого не творилось, - психотронні бандити творили із моїм мозком всілякі жахи), щось таке творилось у безпам’ятстві … Я багато років сам себе вважав дійсно божевільним, оскільки нічого не знав про промені, (про біоробототехнології космічної медицини), і вся ота шушера і шваль мовчала і реготала, я десятиріччями у хворобах і жебрацтві, а бандити регочуть?! О? Держава? Россія? Та й Україна виглядала не кращим чином… «Хтось» почав махати «шаблею», мене заарештували і відвезли до божевільні, то того ж таки ГКВГ, протримали там декілька місяців і… звільнили із армії. Через роки мені повідомили, що так мені хотіли допомогти, звільнити по шизофренії, щоб мене покинули всі бандити із жахливої корупції, потім допомогти із житлом у Москві, а потім відновити на військовій службі?! Не вийшло! Психотронні бандити жахливої корупції, замість того, щоб покинути мене реготали день і ніч, навпаки більш грунтовно засіли у мене у мозку і… кату-ють все життя до сих пір. Не допомагає навіть те, що вже і Путіну х*й повісили, а він все «бздіт» боротись із психотронною злочинністю, - я не знаю більш трусливого і підлого президента, ніж Путін. Путін, не арештуєш тих, хто катує мене променями, - ї*атись не будеш ніколи! Військові прокурори, не арештуєте тих, хто катує мене променями, - ї*атись не будете ніколи. Контрики, не знищите тих, хто катує мене променями, над вами будуть сміятись, як над контр розвідувальними органами - ссикунами, які «бздят» психотронних бандитів. Те ж саме торкається і України і української влади. Ніхто у світі із тих, хто займається злочинами безкарно, ї*атись не буде ніколи! Сидіть скоти і думайте, що ви ї*етесь! Шановні читачі, ви уявляєте, який моральний рівень армії і спецслужб, особливо Росії, спочатку кримінально зробили безправним, потім променями зробили безпомічним і беззахисним, і катують щодня – щоночі щосекунди… вимагають доводити їм хто я такий насправді, але так, щоб, вимагаючи згвалт, перетворити мене у раба після згвалту?! Запитуйте у цих ссикунів: «За що вони катують В.Коваленка, променями?», інших. Уявляєте, наскільки деморалізований генералітет, особливо Росії? Це сопливі, криваві, страшні бандити, а не генерали, які захищають громадян. Сопливі генерали, ключове, «довбане», офіцерство, для того, щоб над вами не сміялись, потрібно, щоб у ваших верховних головнокомандувачів, у Путіна, зокрема, х*ї стояли. Щоб ви мене закатували так, як вам потрібно, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв. Ну і мразі! Захисники народу?! Ви народ захищаєте? Навчились збагачуватись, використовуючи засекречені психотронні технології, - промені! Навчились катувати, грабувати, використовувати божевільні, щоб перетворювати порядних людей у рабів. Навчились, генерали, підкоряти всіх порядних людей бандитам, непідсудним за будь-які злочини, бандитам державної безпеки?! Щоб ви знали, які із вас захисники, а які гебісти?! Щоб ви знали, як «бздєть» лікаря, із – за якого військові катують людей променями?! Народу, читачам повідомляю, - ця російсько-українська війна, насправді, це «х*йова війна», «війна х*їв»… Ніколи не прощу армію! Озброюю цивільних порядних людей для розмови із військовими бандитами, (не плутайте їх із окопними бійцями, які кров проли-вають), запитуйте у них: «А хто той, із – за кого ваш верховний не ї*еться!?». Оце такий сопливий, кривавий, підлий генералітет, особливо у Росії, - х*й своєму верховному головнокомандувачу Путіну поставити не можуть, а окупаційними війнами займаються?! Ви що, русскій генералітет, дурні настільки, що думаєте, що вас Китай буде захищати? Щоб вас Китай захищав, потрібно, щоб у вашого верховного Путіна х*й стояв! Для нейтралізації «зарвавшихся ублюдків», пропагандистів «Останкіно», отих солов-йових, кісєльових, ба баянів… шановні читачі запитуйте і у них, і у їхніх гостей їхніх студій: «Хто ж той, із – за кого не ї*еться ваш верховний головнокомандувач?!». Дійшло вже до того, що… Лікарі, коли навчитесь винищувати всіх тих, хто займається злочинами безкарно, тоді ваші х*ї і почнуть підніматись! Ну і мразі «уголовного прокуро-ра», ну і мразі «вооруженного прокурора». Людство, я знаю про знищення величезної кількості людей, таємно, дистанційно, не-видимо, променями , я хочу запобігти знищенню, я подавав до суду, але ж я не контролюю ситуацію, я не знаю істинну причину знищення, тому я не даю ніяких категоричних рекомендацій, але… бережіть себе. Кожна людина, бережи себе, - не забуваючи про Україну! Україна і Бог понад усе! Воля України чи смерть! Слава нації! Смерть ворогам! Забороняю народу «махати шаблею», - генерали також повинні бути різними! Не мо-жна стригти всіх «під один гребінець»… Вся ця інформація може потребувати перевірки на достовірність, - окрім космічного біологічного радіозв’язку у мене нема інших джерел ін-формації. Висновки повинні робити всі, хто може, хто здатний мислити! Хто не вірить у написане, може вважати, що відпрацьовуються алгоритми віртуальної, поки що, війни. Як завжди, майже, я вимотаний настільки, що сил на редагування нема! Вибачте, шановні читачі!

Немає коментарів:

Дописати коментар