Шукати в цьому блозі

вівторок, 29 серпня 2017 р.

933. 26 серпня 2017 року, - День авіації України.


В останню суботу серпня в Україні відмічають «День авіації України». У 2017 році цей день припав на суботу, 26 серпня. Моє життя склалось так, що я присвятив більше двох десятків років різним авіаційним справам. https://docs.google.com/document/d/1CToVa0DmZ00F0MsXhzVRNb-P8lvbzdc1DJFS-lWNiyc/edit - resume; https://docs.google.com/document/d/10TSZ1eql2NKkfbC61hmzSoAfuTExO81mXHm01xFQBo4/edit - ад’юнкт; https://docs.google.com/document/d/1cS9CIOl-k6MTaM0h7tLXqH8do9wn4HDuTSbC_OIefKw/edit - Аттестация; https://photos.google.com/photo/AF1QipNVRAbxBShdB9iSGRlhlkwh2FiJSY66m0CDTs7m - укра-їнець В.Коваленко; https://photos.google.com/photo/AF1QipOddQcQBUgshNaxD8OjBwBBI_l_s9jaaQbGyEhj - слухач КВВАІУ, 1973 р.; https://photos.google.com/photo/AF1QipOBddyHC4PJk0JjH_Tzq0TMXLTdLyHTaGm8E9FM - «Пограбування «Каравану»; https://photos.google.com/photo/AF1QipNiH4_bsGFdO9UWFHTNTs54UOvD_gxKwCKjU740 - випускник КВВАІУ, червень 1977 р.; https://photos.google.com/photo/AF1QipPVv0EdFcoQlOLvabfkEkI10lRrB_lpQbgsEuoX - курсант 1ХВАТКУ, 1968 р.; https://photos.google.com/photo/AF1QipNlfJqkfcV5lnoC-iNGO7ZJIn8VSx1sOa-PbCOj - довідка про допуск; https://photos.google.com/photo/AF1QipOfToEErL-stV1mlT2fOpx1TmzlU0fQYB9QRikG - Беже-вець О.С. Українець з Житомирщини. Мій командир, - начальник 1-го Науково-Випробувального Управління «8 ГК НИИ им.Чкалова». Приймав рішення про надання мені можливості вступу до ад’юнктури «ВВИА им. Жуковского». Після закінчення ад’юнктури запрошував працювати в його новому Управлінні у Підмосков’ї. Не склалося; https://photos.google.com/photo/AF1QipNaepppdNuEbZfw4xZw4huh5dlq213xz26ovYfQ - Мігунов В.В. Народився у Харкові. Мій командир, після Бежевця О.С. Підписував документи про на-дання мені можливості вступу до ад’юнктури «ВВИА им. Жуковского». Виконував мої польотні завдання, підписував мої завдання, дозволяючи їх виконувати своїм підлеглим. Пізніше льотчик – випробувач фірми Антонова, Київ; https://photos.google.com/photo/AF1QipPddt4FQ6JlXan4f2Xd4tOwuOno0HFlnbBGq2sV - Не-дбайло А.К. з дружиною. Українець. Заступник начальника КВВАІУ Максимова в роки мого там навчання 1973…1977; https://photos.google.com/photo/AF1QipPu9HO7pRPN3RIAQzrroZDmhsKcJvpmd7D83upB - Гор-бунов В. Один із тих, хто виконував мої завдання. https://photos.google.com/photo/AF1QipPruhdglc3Qc3pp3vMIYxRQZfPl_c19SAIO5i7w - Гліб Ло-зіно – Лозинський, українець, Генеральний конструктор фірми «Молния», Москва, Головний конструктор радянського космічного корабля багаторазового використання «Буран», в бригаду випробувачів якого я був зарахований, відвідував фірму «Молния»; https://photos.google.com/photo/AF1QipMzMyoM9lkHzK2EK5dnEvGGYAxYG-lVY8zj6RXg - Тахтар Аубакіров, казах, військовий льотчик, пізніше цивільний льотчик – випробувач фірми «Зенит», (ОКБ им.Микояна), серйозна людина, ще пізніше космонавт, потім радник Президента Казахстану… Він мені «відкривав очі» на мадам Ніжєльську, працівницю «Зєніту». Красива жінка, про яку говорили чи не всі, вибачте, «сопливі» чоловіки. Якось ми зустрілись з Тахтаром ввечері, на танцювальній площадці у парку. Я побачив вперше Ніжєльську, її не можна було не помічати. Запитав у Тахтара: «Що то за жінка?». Він так тягуче подивився на мене і відповів по – чоловічому, грубо: «А ти что? Єщьо нє падал в ту яму?!»… Хтось розпускав про даму плітки, можливо із – за заздрощів, на які клюнув Тахтар… Ну не одягати ж мадам Ніжєльській на себе мішок і маску, - дуже вже ефектна дама була!? Чоловіки не могли не говорити про неї! Розповідали навіть, що вона іноді втручалась у радіообмін при здійсненні випробувальних польотів. Говорили, що О.Бежевець, одного разу, навіть кричав в ефір під час виконання випробувального польоту: «Убєрітє ету б*ядь с ефіра!»… Я у таке міг вірити, міг не вірити… На мій погляд вона була класна дама, - утримувала чоловіків у тонусі, з однієї сторони щоб не звіріли, з іншої сторони, щоб удосконалювались, а «трєпалісь» тому, що «не давала» язикатим чоловікам, - ті і розпускали всякі видумки… Тримайся, «мадам Ніжєльская»! Ти класна дама! Я знаю наскільки жорстокими бувають люди, наскільки ображає несправедливість, - нехай не торкнеться тебе, мадам Ніжєльская, зло, жорстокість, несправедливість… Люди повинні бути вільними, спокійними, радісними, приємними один для одного, - ти краща, мадам Ніжєльская! Тримайся! Мабуть я несолідно зробив, що «продав» Тахтара? Навпаки я дуже вже поважав Тахтара, - просто всі повинні знати, що таке психотронна мафія, - це мої вороги, мене променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), примушують так діяти… Мене ганьблять десятиріччями, променями, більш принизливого існування важко видумати… Це в Росії, в Україні, так, насправді, зберігається таємність приватного життя, - бандити прослуховують навіть мислення, знають про людину все, буквально все, знають хто кого у яку дірочку трахає, що їсть, що п’є, скільки має грошей, яку рухомість, нерухомість, про що мріє… Знають все і використовують для шантажу… Допитливий читач зразу ж екстраполює цю інформацію, - цю ж фантастичну можливість можна використовувати для розслідування злочинів? Звичайно! Можна! Контроль над психікою і інтелектом людини можна встановити максимум за добу, тобто через добу про людину можна знати буквально все, в тому числі і про її участь у здійсненні злочинів. Чому ж слідства тривають місяцями, роками? Я не знаю! Слідчі, мабуть, збагачуються, «доять» підозрюваного, його друзів, наставників, замовників, якщо вони відомі… Інакше звідки ж беруться «діамантові прокурори»? Злочинці в погонах, - це найбільш розбещені злочинці, найбільш жорстокі, найбільш криваві, найбільш небезпечні для здоров’я і життя громадян, найбільш витончені злочинці, особливо із психотронних структур армії і ФСБ РФ… Зараз Росія вся наднебезпечна для здоров’я і життя громадян чи не всіх країн світу. Здається, що навіть із викладеного проглядається серйозність, авторитетність, солідність моїх співпрацівників. Вважаю, що так і було. Але тільки у «своєму болоті», серед собі подібних фахівців. Наприклад, наукові праці одного із моїх шефів, М.Нішта, перекладались у Нью-Йорку на англійську мову… Однак авторитету їхнього не вистачило, щоб захистити мене від таємних, дистанційних, невидимих, психотронних репресій, під які мене кинула кримінальна, корупційна Москва. Мене замучили психотронні оператори своїми променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)… Серед бригади психотронних катів, які більше 30 років нічим не займаються, окрім катуваннями мого мозку, виділяється наджорстокістю одна мразь, яка належить до військово-повітряних сил, - за що, (якби в СССР, пізніше в РФ, Україні була об’єктивна правоохоронна система), терміново повинні б були заарештовані міністри оборони, (СССР, РФ, України), міністри державної безпеки, секретарі ради національної безпеки і оборони, головні військові прокурори, заступники генеральних прокурорів, главкоми ВПС, їхні психотронні лікарі, а також прем’єр-міністри і президенти, (верховні головнокомандувачі збройними силами), якщо вони їхні, якщо вони володіють ідентичними поглядами на певні події. Що я виключаю із подібної підозри, - я спілкувався, зі мною спілкувались, деякі президенти різних держав, наприклад, президент Росії Єльцін, коли я був ще москвичем, безстрашно інформував мене, що він не може бути гарантом прав і свобод відносно мене тому, що йому не підкоряються генерали… Парадокс… Нонсенс… Президент держави є гарантом прав і свобод громадян, а механізму гарантування прав і свобод у нього нема, якщо йому, верховному головнокомандувачу збройними силами, не підкоряються його підлеглі, генерали… (Єльцін звірів від того, що не міг мене захистити від психотронних бандитів, від того, що не міг бути гарантом прав і свобод громадян, не міг знайти спільну мову з певними силовими міністрами, з генералами, спробувавв вивести мене на державну посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам міг з ними боротись за свої права людини і громадянина, на що генерали прореагували так: «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!», променями загнали на периферію, і почала так шмонати мій мозок, що я не знав як мене звуть, у якому населеному пункті я знаходжусь, скільки буде 1+1, яке сьогодні число, якого місяця, який день тижня… Міністр оборони Росії, маршал Росії Ігор Сєргєєв, член Уряду Росії, взагалі говорив: «Я нікогда нє позволю Вам чітать, я нікогда нє позволю Вам чєм-лібо заніматься вообще! І всьо равно унічтожу! Нє сразу, но постємпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать; нє позволю лєчіться; нє позволю что-лібо імєть!», - уявляєте, як мені живеться, якщо члени Уряду погрожують знищенням, катуючи щосекунди вдень і вночі?! А підлеглі таких ублюдків – міністрів, підлеглі головнокомандувачів військово-повітряними силами, наприклад, один із найжорстокіших психотронних бандитів, офіцер із ВПС, реготав і кричав: «Тожє мнє гражданскіє руководітєлі! Гніди в сєрих піджаках! Гражданскіє нє могут прінять гражданского, (мене), на работу, без разрєшєнія воєнних властей!»… О! Власть! Влада! Воєнная власть!... Тому я на Єльціна, коли був москвичем, не міг ображатись… Я звірів від генералів, від міністрів оборони, я ніколи, ні в чому, ні перед ким, не був винним, - генерали ж, міністри оборони, катували мене жахливо променями… За що? Для чого? Що ви мені хотіли довести? Що ви зараз мені хочете довести? Що ви не підкоряєтесь цивільним людям? Здоровому глузду? Під кутом зору національно свідомої інтелектуальної еліти держави? Істинним інтересам істинної державної безпеки? Законам? Кому ж ви підкоряєтесь? Гниди в лампасах? Бандитам? Чистогану? Сподобалось жити класно, використовуючи промені? Ну і мразі! Захиснички! Що і кого ви захищаєте? Таємну модель збагачення? (З використанням засекречених променів?). Ви мене і зараз катуєте! Для чого? За що? Шушера і шваль злочинна, за що? За те, що я знаю, хто ви такі насправді? За те, що ви бандити? Я знаю, що ви будете катувати мене до смерті! Я знаю, що певна частина із вас хоче мене знищити! Я знаю, що право, відносно мене, у державі не працює! Тому я також вам можу зараз сказати те, що ви мені завжди говорили: «Хто сильніший!»… Я вашого верховного буду утримувати у заручниках таємно, дистанційно, невидимо, променями, до тих пір, поки він, поки ви не захочете ї*атись, поки ви не припините мислити про моє знищення, поки не навчитесь захищати народ, а не грабувати його, використовуючи промені, поки не навчитесь вбивати ворогів народу, ворогів держави, ворогів – військових злочинців, а то патріотів України ви катуєте променями, а ворогів бої-тесь, - шушера і шваль, не виженете із України всіх, хто займається злочинами безкарно, особливо окупаційними, сепаратистськими, терористичними, бандитськими, ї*атись не будете ніколи! Хто сильніший, скоти! Для чого ви мене катуєте? Путін, для чого? Щоб довести, що бандити сильніші за порядних цивільних людей, за порядну частину цивільної державної влади? Для чого вам це потрібно? Сподобалось жраць, сраць, є*аць на халяву? Хто вам дозволяє катувати людей променями? Я запитую верховних головнокомандувачів, Путін, я тебе запитую, хто дозволяє Шойгу катувати мене променями? Путін, ти не Єльцін, ти нає*ал Єльціна, променями примусив його відректись від влади 31.12.1999 року, променями примусив його віддати тобі владу, ти змінив політику Єльціна на проСССРну, проКГБешну, про окупаційну… Путін, я називаю тобі причину відмови від влади Єльціна, - ті, хто катував мене променями, (тобто твої психотронні шакали), виявились сильнішими катувати мене, ніж Єльцін захищати! Верховні головнокомандувачі, Путін, особливо, якщо ваше життя буде залежати від моїх рішень, - моє життя виявиться для вас казковою прогулянкою! Я не прощу! Я ніколи не прощу! Я буду мстити! Я нікому не прощу такого відношення до мене! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки ви не підкоритесь порядній частині цивільної державної влади, цивільним людям! Ви не гарантовані від знищення! Вас будуть штурмувати прибульці, які прибули у ваші мозки, так, щоб ви ставали людьми порядними, - не будете підкорятись, не будете ї*атись! Я вас усіх, силові міністри, генералітет і ключове офіцерство, особливо Росії, застерігаю від зайняття злочинною діяльністю, ви знаєте, я до вас завжди відносився поважно, до вас, до членів ваших родин, до категорії взагалі, а ви що робили зі мною, з моїм оточенням, з моїм мозком, не соромно? Свині криваві, я вас запитую, - вам не соромно катувати мене все життя променями, таємно, дистанційно, невидимо, оббріхуючи цивільних людей, особливо людей низького рівня розвитку? Для чого вам це потрібно? Хто вас так «покусав»? Хто з ким грається? Для чого? Чому ви змагаєтесь один з одним керуючи мозками певних людей, які виконують вашу волю? Ви граєтесь людьми! Ви граєтесь життями людей! Люди гинули за те, що не могли довести, що я, Коваленко Віктор Іванович, цивільна людина?! Що ви собі дозволяєте? Президенти держав, особливо Росії і України, Путін і Порошенко, хто той, із – за кого ваші генерали катують цивільних людей променями? Генерали, я вас запитую, хто, за що, як, для чого вас «покусав», що ви мене катуєте над жорстоко, зараз йде війна, ви «бздітє» ворогів, вбивць ваших і наших бійців, вбивць більше ніж десяти тисяч українців, бздітє їх катувати так, як катуєте мене, ніколи, ні в чому не винну людину?! Я вас більше не визнаю не те, що генералами, - я вас людьми не визнаю! Свиней вам потрібно пасти, це у кращому випадку, редиску вирощувати на грядках, а не народ, державу, кордони в координатах 1991 року захищати… Що дозволяють собі психотронні лікарі?! Що за державу ви побудували? Бандити мають середню тривалість життя більшу за 80 років, робочий люд, робітники – чоловіки здихають у середньому у 40 років, а по всій державі середня тривалість життя чоловіків складає 60, 62 роки (в Росії), 64 роки в Україні… Лафа! До тих пір, поки не станете людьми порядними, поки не почнете винищувати ворогів держави, доки не припините катувати патріотів України, ні в чому не винних людей, поки не станете захищати цивільних людей, - ї*атись не будете ніколи! Я, - це не Я! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович, репресований таємно, невидимо, дистанційно, променями вашими кримінальними психотронними злочинцями! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, достовірність інформації мені не відома, як і її автори… Я роками піклуюсь про життя людей, - попереджаю і вас, мразі криваві, які займаються злочинами безкарно, попереджаю і ваших кривавих психотронних лікарів, припиніть займатись злочинами, припиніть «так» відноситись до мене, - я не прощу! Я буду мстити! Попереджаю і нагадую, міністр оборони генерал П.Грачов був знищений, як і міністр оборони маршал Росії І.Сєргєєв, променями, знищені не зразу, не тоді коли це було потрібно, за військові злочини, якими вони займались безкарно навіть у моїй тільки проблемі! Велика кількість генералів Москви була знищена чи не зразу після виходу на пенсію… Навіщо ви повісили у робочому кабінеті маршала С.Ахромєєва? для чого ви мені кричали: «Всьо равно сломаю, і нє такіх ламал! Да у мєня маршали гаварілі!». Для чого ви знищили маршала? Він відмовився підкорятись бандитам?! Для чого ви знищили величезну кількість людей? Вони відмовлялись підкорятись бандитам!? Для чого вам такі порядки? Вам потрібні безмовні раби?! Які підкоряються бандитам?! Для збагаченя! Чому не хочете впроваджувати такі порядки, як в ЄС, як в США…? Там стільки не награбуєш? Я «так» розмовляю із психотронними генералами і офіцерами, - не із звичайними генералами і офіцерами! Вважаю, що психотронна мафія ВПС одна із найжорстокіших, - подивіться на роботу русскіх ВКС у Сирії? Стає зрозумілим, що КГБізація льотного складу призвела до надмірної жорстокості, - Росія надовго виходить із порядного до неї відношення! Генерали і офіцери збройних сил Росії бояться вже одягати форму, бояться ходити у формі по вулицях, - знають хто вони такі для цивільних людей?! Психотронні мафіозі ВВС самі про себе говорять: «Во всьом віновати мужчини! Да ми, - мужчіни, прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!»… Я запитую правоохоронну систему, профільну владу, особливо Росії, чому ви не знищуєте тих, хто сам про себе говорить, що вони заслужили знищення?! Генерали, міністри оборони, чому ви не знищуєте своїх мафіозі, - вони ж цього хочуть, вони визнають необхідність їх знищувати… Звертаюсь до звичайних генералів і офіцерів, я не знаю, що вам потрібно робити, - вам видніше що, однак вважаю, ви не повинні підкорятись бандитам, бандитам – гебістам, інакше вони вас перетворять у бандитів та їм слухняних, вас пов’яжуть злочинами, ви будете боятись навіть розмовляти, так заклюють вас бандити, особливо променями… Ваших доньок і жінок «вони» заразять «брудом», вашим синам вони будуть ламати кістки для підкорення, - діти ваші будуть займатись чи злочинами, чи стануть рабами, в залежності від сили психіки, від рішення пахана – самодура. Моя душа часто розривається, кричить: «Путін, Порошенко… не знищите, не виріжете дотла, до останньої скотини, військово-повітряну психотронну мафію, - ї*атись не будете ніколи, я вас знищу! Прилізли до посад президентів держави, а самі «бздітє» психотронних бандитів?! Такі президенти громадянам, народу, особливо Росії, не потрібні!». Так мене більше примушують писати прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, - я ж володів колись науковим стилем викладення думок, ніс відповідальність за кожне своє слово, тому вимушений, заради об’єктивності, чи визнавати, що я пишу під диктовку по космічному біологічному радіозв’язку, чи весь час оговорюватись, що Єльцін, як до речі Путін і Порошенко, також не міг мене захистити, але ж він був сміливою людиною, не боявся розмовляти зі мною, інформував мене, що він не може захистити мене тому, що йому не підкоряються психотронні генерали, Путін же, як і Порошенко, бздят розмовляти зі мною, тому я не знаю чому вони не можуть захищати людей, яких катують психотронні бандити променями: чи вони самі бандити, чи вони підкоряються бандитам, як і Єльцін, тому, що не можуть приборкати психотронну злочинність, яка їм не підкоряється! Чи вони звичайні совки – гебісти, більше, ніж президенти – гаранти прав і свобод громадян, тому, що раби згвалтового алгоритму, тобто вимагають здійснювати згвалти, щоб організувати примусові місця проживання, примусову працю… Януковича за згвалт, - психотронні бандити ФСБ вивели у президенти, Славу Чорновола, якому «гебісти дєвку подсунулі», - знищили, Коваленка катують день і ніч променями… Збираються це робити до моєї смерті! Звертаюсь до лікарів, - не будете вирізати військових, які займаються злочинами безкарно, вони вас виріжуть за те, що ви не можете ставити х*ї їхнім бандитам, які займаються злочинами безкарно?... Таке і так можна писати до нескінченності, - я можу вірити, можу не вірити тим, хто мене інформує по каналам космічного біологічного радіозв’язку… Я не утаємничую таку інформацію, - повідомляю читачів, вважаю, що читати мене повинні не тільки звичайні громадяни, але і ті, хто здатний мислити, хто може аналізувати ці писання, оскільки вони носять, окрім іншого, об’єктивний, інформаціно – дезінформацій ний характер, - щоб певні сили, путінські, наприклад, не могли вирахувати тих, хто з ними бореться?! Так мене іноді інформують… Я часто застосовую такий прийом, - навіть не намагаюсь «переварювати» інформацію, розміщую її та і все, розумні у психотронному сенсі люди розберуться… Спробують розбиратись! Мені ж дуже важко, мене, ще з часів СССР, окрім інших, тримають під променями самогубства, - мені не дозволяють мислити, запам’ятовувати, діяти, тому я не є самостійною фігурою, мене використовують ті, хто керує моїм мозком, - я не можу вирватись із психотронного полону, я іду «в разнос», втративши будь-яку надію на звільнення від променів… І тим не менш, я попереджаю, певних бандитів, які займаються злочинами безкарно, якщо ваші життя будуть залежати від моїх рішень, то моє життя виявиться для вас казковою прогулянкою. Я не прощу! Я буду мстити! Якщо потрібно буде навести конституційну владу в державі, я виріжу всю гебню, особливо армійську, міліцейську, лікарняну, всіх до жодного, всі 100%, особливо психотронних лікарів!

Немає коментарів:

Дописати коментар