Шукати в цьому блозі

неділя, 20 серпня 2017 р.

929. До "блисквичного" вбивства Ігора Ланского.


18 серпня 2017 року у Ялті було вбито блискавкою Ігора Ланского. Продовжується знищення людей, імена і/чи прізвища яких колись пропускали через мій мозок по космічному біологічному радіозв"язку. Хто це робить? Для чого? Достеменно я цього не знаю! Є підказка, що знищуються ті люди, які не хочуть підкорятись бандитам?! Ще які версії? Останніми були такі знищення: у мозку звучало ім"я "Деніс", - знищений був колишній нардеп ГосДуми РФ Денис Воронєнков; звучало прізвище "Тарасюк", - знищений був нардеп ГосДуми Василь Тарасюк; у мозку звучало прізвище "Ланский", можливо "Ланской", думав, що це акторка Ланская, - 18 серпня 2017 року знищили Ігора Ланского.... Що відбувається? Для чого знищуються люди? Хто у цьому винний? Ще в СССР, в тому тисячолітті, я неодноразово просив державних керівників посадити мені на мозок своїх представників, нехай розберуться, що твориться у мене у мозку із - за бандитів, для чого називаються прізивища, чому пізніше знищуються люди із подібними прізвищами? Чому не припиняється ця вакханалія жахів? Так мене "старим" роблять одні, і "молодим" роблять інші? Що таке "старий", що таке "молодий"? Відчуття, що державні структури, певні однозначно, злочинні! Отримав нову версію, - вбивства відбуваються тому, що лікарі не знають хто ж той, із - за кого у них х*ї не стоять!? Від мене вимагають згвалт, щоб перетворити у "козла отпущєнія"? Ну і мразі?! У чому я винний, шушера і шваль? Остання інформація потребує перевірки, оскільки багато років тому була інша інформація: "Во всьом віновати мужчіни! Да ми мужчіни прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!", а пізніше: "Ето мєсть мужчін, врачам, посрєдством іздєватєльства над Ковалєнко, как над ні в чьом нє віноватом чєловєкє!"... Бидли, "грязниє мужікі", нає*лісь? Що ви натворили? Ви самі себе називаєте тими, хто заслужив знищення, а потім говорите, що це помста лікарям?! Хто, кому, що бреше? Ще інформація: "Той, хто знищує людей, винний у тому, що міністр оборони не може розмовляти із міністром внутрішніх справ!". Петро, (Порошенко), ще інформація, про те, що тобі не підкорявся міністр внутрішніх справ Аваков, який боровся за владу, тому, що він був із бандитами, із психотронними бандитами, які катують мій мозок!? Виходить, що я знову перевіряю тебе на психічну, інтелектуальну, моральну стійкість, - я був іншої думки про тебе, про що свідчать мої давнішні публікації, а те що відбувається зараз? Я більше не міг утаємнучивати відношення до тебе тих, хто керує моїм мозком, - я і сам їм можу не вірити, але щось потрібно робити! Потрібно розмовляти по суті питань, а не дурачиться, потрібно бути Президентом Державиа, а не гебістом... Петро, ще інформація, ти повинен знати, хто той, із - за кого знищуються люди!? Такими потворами є певні лікарі! Що взагалі відбувається? Потрібно підкорятись тим, хто вам х*ї вішає! А як взнати, кому ж ти будеш підкорятись насправді у такому випадку? Є інформація, що вони ті, хто зупинив Путіна іншими методами, - променями. Керуючи мозком цього бандита так, щоб нейтралізувати русскую навалу у всьому світі! Русскіє, я вам вже говорив багато разів, - убирайтесь на ПМЖ в свою с*ану Росію, інакше я вас усіх виріжу дотла, до останньої скотини, я вас навчу, падли криваві, восстанія піднімати в Україні! Убирайтесь, якщо хочете бути живими! Я не прощу! Я буду мстити! Я вас буду вирізати путінськии методами, такими, якими Путін вирізає в Росії свою опозицію, ще "кращими"... До мене не добивайтесь, потвори, у мене своя модель захисту, не розшукуйте тих, хто захищає мене, не знайдете, - це все принципово нове... Щоб ви мене знищили, чи щоб ви знайшли тих, хто мене охороняє, потрібно, щоб у вашого Путіна х*й стояв! Петро, ну ти тепер знаєш, що таке х*й? Лікарі, ну ви тепер знаєте, що таке х*й, над яким ви все життя знущались?! Мій х*й буде мстити вам до останньої краплини крові, до останньої краплини сперми, яку ви видрочуєте моїми руками... Сидіть, скоти, і думайте, що ви ї*етесь! Лікарі, а ви ще повинні знати, де працюють військові, - ці ублюдки не знають де вони працюють, так Шойгу, Полторак? Вони всі не знають де вони працюють, але вони знають, що після згвалту потрібно вивозити у рабство! Щоб знали вонючі свинопаси в лампасах, як перетворювати у раба того, із - за кого вам прибульці х*ї повісили! Будете добиватись до мене, - буду убивать к ё.м.! Петро, у тебе нема іншого виходу, як підкоритись, інакше тебе розірвуть на шматки ті, хто тебе видвигав у президенти. Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки не встановлю конституційну владу! А відносно вбивства Ігора Ланского? Я зовсім не злорадію! Життя, - це найдорожче, що є у людини. Як звичайним людям,які постраждали від знищення І.Ланского, я приношу свої співчуття рідним та близьким Ігора! Це невимовне горе! Але як громадянам воюючої із Україною держави, та ще й по причині знищення громадянина Росії, який порушує українські закони, без дозволу приїхав у Крим? Утримуюсь від коментарів! Не українці зробили русскіх ворогами своїми, - політика Кремля, Путін. ГосДума, КМ РФ, МО, ФСБ... Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій!

Немає коментарів:

Дописати коментар