Шукати в цьому блозі

неділя, 20 травня 2018 р.

1027. Чи потрібно голодувати українським бранцям?


https://www.segodnya.ua/regions/krym/dzhemilev-o-golodovke-uznikov-kremlya-eto-ne-ta-strana-gde-mozhno-rasschityvat-na-gumannost-1139683.html М.Джемільов виступає проти голодування українських в'язнів в Росії, зокрема проти голодування О.Сєнцова. Я солідарний з позицією Мустафи, не можна допомагати тюремним, і іншим, русскім бандитам вбивати засуджених українців, вбивати себе, вбивати самих себе, - вони і самі з цим справляються блискуче! Більше того, в Росії, (і у всьому світі від кривавої психотронної Росії), існують таємні психотронні в'язниці, (це будь-який простір, без кам'яних стін, будь-яке житло..., в якому, підключених під промені, громадян катують таємно, невидимо, дистанційно, променями, аж до знищення) і таємний психотронний конвейєр знищення громадян, - це коли невгодних ФСБ, армії Росії, їхні психотронній медицині громадян знищують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Однією із різновидностей психотронного знищення є знищення громадян голодом, - так, як винищували українців у 1932...1933 р.р., тільки персонально. Мені, ще в кінці існування СССР, безпосередньо в Москві, де я тоді проживав, поряд із демонстрацією, з моделюванням мого вбивства самогубством, коли дуло було вже у скроні, коли я вже натискував курок, до пострілу залишалась лише мить, демон-стрували, на моїй власній шкурі, знищення голодом. Психотронний оператор, (можливо його пахан, його начальник), який тоді керував моїм мозком, прокричав: "Ти будєшь сдихать от голода!", - і променями заборонили приймати їжу. Моя сім'я тоді на літо виїхала в Україну, - я залишався в Москві один. Мене променями не допускали до жодної людини, до мене, також променями, не допускали жодну лю-дину. Променями мені заборонили вчитись, служити, працювати, - не приймали на навчання, службу, працю, не дозволяли продавати речі, щоб на виручені гроші ку-пувати їжу, та й, якщо чесно, їсти мені зовсім не хотілось, психотронні бандити променями повністю виключили рефлекс голоду, - я зовсім не хотів їсти. Маса мого тіла тоді була 96...100 кг, при зрості 181 см. Вдома були терези для зважування маси тіла, - я систематично зважувався. Пам'ятаю, як маса мого тіла катастрофічно танула: 95 кг, 90, 85, 80, 75, 70, 65, 60, 59... Після 59 кг мені включили страх... У мене були джинси, які я вже не носив багато років тому, що не влазив у них, а після того голоду я двома ногами влазив в одну штанину... Маса мого тіла знижувалась на 50%, аж до 50 кг. Видатний радянський космонавт А.Лєонов підсмикнув мене тоді, реготав: "Ну всьо! Ти прошьол іспитаніє на вижіваємость...". (Я за ним, за його життям не слідкував, можливо сьогодні подивлюсь в інтернеті, але йому, можливо за таке вільнодумство, знищили доньоку? Тоді карали і космонавтів?! Здається А.Ніколаєва заборонили ховати у Москві, - поховали його у його рідній Чувашії, все ж таки Герой, але і Героїв переслідували). Пізніше мене променями примусили вживати їжу. У зв'язку із таким досвідом я часто звірію, коли телевізійні ведучі у своїх ток-шоу показують щось таке подібне, наприклад, коли молода красива дівчина не вживає їжу, начебто є якась така хвороба... Насправді, можливо, звичайні гебісти, - психотронні лікарі так гроші заробляють, підключили мозок тієї дівчини під промені, заборонили їй їсти... А в тій студії сидять світила, видатні лікарі, які обіцяють домомогти тій дівчині, її батькам, вилікувати ту дівчину... Там ходять великі гроші, - психотронні пройдисвіти збагачуються за рахунок, штучно викликаного, горя звичайних громадян... Людей винищують, штучно, дистанційно, невидимо, променями, таємно, як мух... Якщо про психотронні експерименти говорити, то можу навести ще декілька прикладів: я мовчав півроку, шість місяців, не сказав жодного слова, родина була вдома, але всіх членів родини, їхніх друзів, підключили під промені, променями їм забороняли домагатись до мене; якось психотронний оператор із Воєнно - Воздушних Сіл прореготав: "Так! Прєкращаєм проізводство тестестерона!", і я зразу ж відчув, як пропало відчуття статевого члена, він став мертвим, зовсім нечутливим, перетворився у шкіряну трубку для виведення сечі із організму, навіть дотики пальцями не відчувались... Ніяке жіноче чи дівоче, навіть розкішне, тіло не здатне підняти такий член, - промені сильніші за жіночі чари, промені не можна перемагати, не можна і розсмоктати такий член, навіть якщо психотронні бандити дозволяють партнерам цим займатись, щоб глузувати над ними, над чоловіком і жінкою, над хлопцем і дівчиною, - відчувається жахлива відраза, звичайно, якщо її включають. Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують. Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! До речі, мій бідний х*й мені вперше "вішали", десь на 2,5 місяці, у 1974 році, ще до одруження, коли я був слухачем Київського ВВАІУ... У зв'язку із чим моя душа кричить, розривається, бажаючи захистити порядну частину українського генералітету і офіцерства від ганьби, від безсильства перед психотронними і їхніми класичними бандитами, особливо Росії, від руйнації родин, від розчарування дівчат у статевих можливостях українських генералів і офіцерів, від презирливого відношення жіноцтва до українських генералів і офіцерів, від того, щоб не плювали жінки вслід українським генералам і офіцерам...: "Полторак, Матіос, (звичайно і Порошенко, Турчинов, Луценко, Грицак, Аваков, Гройсман, Парубій...), у вас що і зараз в армії такі порядки? Ви що не розумієте, що х*єповішення виховує "тряпок", а не мужніх захисників України? Це гарно бандитам - керівникам, як правило гебістам, коли система корупції вчила генералів і офіцерів хабарі носити, так "ла-мали" їх, так "ставили на коліна", так підкоряли під бандитів генералів і офіцерів, але це погано, коли ваша с*ана корупція мужніх українських воїнів, мужніх українських генералів і офіцерів перетворює у "безвольних тряпок", які підкоряються бандитам! Мені не потрібна армія, яка підкоряється бандитам! Як в Росії, як у Путіна! Знаєте, чим займається армія, якщо вона підкоряється бандитам!? Слідуйте за армією і спецслужбами Росії і ви будете знати, чим займаються силові структури, якщо вони підкоряються бандитам! В Росії середня тривалість життя чоловіків на 20 років менша, ніж в Європі. Путіна і його мафію, за це, народам потрібно розірвати на шматки, так, як вони розірвали мій мозок променями! Мені уявляється, що русскіє більш конструктивно реагують не на голодування, я солідарний з Мустафою Джемільовим, оскільки русскіє, на відміну від Заходу, ка-рають не тільки і не стільки позбавленням волі, утримуючи у тюрмах, божевільнях, у місцях примусової праці, примусового проживання, як садизмом, - їхнє головне правило, - мучити громадян, щоб люди весь час мучились. Щоб мучились букваль-но від усього! Тому штучно утримують людей в голоді, в хворобах, у забороні лікуватись, безробітними, тупими, самотніми, у катуваннях променями... Громадя-ни можуть іноді бачити на вулицях, навіть молодого віку, сивих, лисих, замучених людей, з переляканими поглядами, які весь час боязливо озираються... Це, з вели-кою ймовірністю, людина замучена променями, замучена психотронними генера-лами і офіцерами... Доведена до відчаю, до божевілля... І із - за цього в Україні тільки зареєстрованих психічно хворих 1 млн. 200 тисяч, у 70 разів більше, ніж в Італії?! Таким людям заброняють водити автомобіль, мати зброю, щоб захищати свою родину, працювати кваліфікованою працею, керівником, забороняється мати сім'ю, якщо громадянин неодружений, забороняється розлучатись, якщо чоловік чи дружина не дає розлучення... Божевільні, - це інститути підготовки рабів! В УССР це були інститути підготовки рабів - українців, яких підкоряли під кожного русско-го бандита - гебіста. Путін і зараз, всі ці останні роки, особливо за Януковича, на-магався підкоряти кожного українця під кожного проФСБешного бандита русского! Щоб до влади в Україні завжди приходили тільки окупаційні русскіє гебісти,(іноді і інших національностей, не тільки русскіє), але не порядні громадяни України: українці, русскіє, татари, євреї... Окупаційні русскіє виховуються так, що вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють. Тому я солідарний із М. Джемільовим. "Найкраще" окупаційні русскій, путінці, ФСБешники, військові Росії, їхні собутильники, реагують не на голодування, а на вбивства і на х*єповішення. Тобто їх потрібно вбивати і вішати їм х*ї. Всім, хто займається зло-чинами безкарно, як Путіну. І все ж таки, голодувати чи не голодувати? Мабуть у відповідності із ситуацією? З віком? Із станом здоров'я? Із перспективами? Якщо життя втратило сенс? 17 травня ВРУ прийняла Закон України про дозвіл на пересадку органів від загиблим ще живим! Вважаю, що це правильно! Хворих людей потрібно лікувати будь-якими методами. В той же час потрібно знати, що підніметься, набуде розквіту, новий вид злочинності, - штучне знищення певних людей для того, щоб забрати їхні органи для тих, хто може платити великі гроші, будуть вбивати і за не дуже великі гроші, в залежності від попиту. Тому синхронно із цим Законом ВРУ потрібно прийняти Закон України "Про евтаназію". В Україні збільшиться кількість щасливих людей, в той же час збільшиться кількість жахливо замучених людей, які хочуть піти з життя, але не можуть, - їм бандити променями не дозволяють покінчити з життям... Наприклад, психотронні бандити державної безпеки медицини, особливо збройних сил, катують людей для того, щоб... катувати все життя, щоб зробити людину психічно хворою,(наприклад, для того, щоб бандити армії були сильнішими за порядну частину державного керівництва, щоб реставрувати СССР), про пожиттєве катування говорять відверто, цинічно... Що робити такій людині? Якщо правоохоронна система не може захистити від таких бандитів!? "Бздіт" правоохоронна система таких бандитів, непідсудних за такі злочини! Потрібно ввести евтаназію? А яке буде втручання психотронних бандитів у використання евтаназії? Евтаназія необхідна! Із - за бандитів ЗМІ громадяни не знають про наявність жахливих злочинів. Не знають про злочинність армії і державної безпеки! Тобто про те, чим же займається Путін насправді! Не знають про психотронні злочини! ВРУ тільки 17 травня 2018 року дійшла до пересадки органів, в той же час навіть мій власний досвід говорить про те, що подібні пересадки робились ще в СССР, тільки таємно! Юридично я звільнений з військової служби 15 січня 1989 року. Маю документи. Але... Психотронні бандити сидять у мозку і по космічному біологічному радіозв'язку кричать, що мене ніхто не звільняв із військової служби, ніхто мене не знає, як цивільну людину, ніхто мене ніколи не звільнить із військової служби, - "дєнь увольнєнія будєт дньом смєрті!"... Тобто "ти нікогда нє будєшь гражданскім!"... Ці забаганки ще СССРних психотронних бандитів виконує до сих пір...сучасна українська влада!? Можливо її частина!? Можливо її мафія? Мафія армії і державної безпеки? Хто? Луценко? До тих пір, поки військові не підкоряться цивільним, ніякого порядку, окрім хаосу, в державі не буде ніколи! А тоді, ще в СССР, психотронні бандити кричали якось: "Вирєжєм почку і уволім!". Але... "забздєлі" мєнтов, які сиділи у мозку?! Може ще когось? У мозку сиділи і слідчі державної безпеки. Але бізнес такий розквітав ще в СССР! Як буде виглядати сучасна злочинність пов"язана із пересадкою органів? Приблизно так! В залежності від суми грошей, яку може заплатити та людина, якій потрібна, скажімо, нирка?! В залежності від суми грошей психотронні бандити будуть підбирати людину, внутрішній орган якої підійде грошовитому пацієнту. Після чого таку людину знищать із використанням біоробототехнологій космічної медицини, та так, що "комар носа не підточить"... Звичайно попередньо примусять променями підписати необхідні папери... Справа зроблена. Ця злочинність вже є, а буде ще більш жахливою, там будуть "ходити" величезні, фантастичні суми грошей. Слідчі, як будете боротись із такою злочинністю? Так як у моїй темі? Колись, здається, що це ще в часи СССР, у мозу у мене сиділи тривалий час якісь типи... Сиділи - сиділи, а потім як закричать: "Ах! Так он ні в чьом нє віноват?! Ну ми єму, бл*дь, сдєлаєм!"... Дєлают до сих пір! Бандити полюбляють винних, тоді вони ставлять людину у залежність, визначають їй примусове місце проживання, примусову працю, залякують, - людина там мучається до смерті... А щоб людина була винна її примушують робити, наприклад, згвалт, щоб підкорити, вивезти до місця примусової праці, примусового місця проживання. Щоб людина і не "чірікала"! Щоб була мочазним рабом. Все! Так меньшість катує більшість! Мені ж не допомагають і згвалти! Щось у бандитів "нє сростаєтся!?". Мабуть якісь проблеми із вбивствами, із х*єповішеннями? Із впертістю мразей! Припиняю писати, - пухне вже мозок!

Немає коментарів:

Дописати коментар