Шукати в цьому блозі

вівторок, 22 травня 2018 р.

1030. Розкриваю таємницю знищення генералів Москви.


Звичайно читачі будуть відноситись до цієї публікації критично, хтось занадто критично! Вбивства великої кількості генералів Москви пов'язані з моєю, психотронною, темою. ЗМІ публікували дані про ці знищення, - я у своїх минулих публікаціях висловлювався на цю тему, надаючи "Список знищених". Я не маю жодного особистого відношення до цієї тематики, - однак у кінці існування СССР, якраз у зв'язку зі мною, президент Єльцін започаткував найжорстокішу таємну боротьбу, - боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Я був кримінально звільнений з військової служби у зв"язку із тим, що мене прямо в Москві, де я тоді проживав, де служив ад'юнктом, прямо в військових кадрах, катували променями жахливо, із - за того, що я, (мій мозок), був підключений під біоробототехнології космічної медицини... Звільненням із МО СССР, мене намагались врятувати від катувань променями... Однак це призвело до зворотного ефекту, - психотронним бандитам були зовсім "розв"язані руки", вони почали катувати мене ще жорстокіше... "Підлили масла у вогонь" певні лікарі, які, щоб допомогти мені з житлом, заражали військових бандитів, та їм слухняних, хворобами, вимагаючи забезпечити мене житлом... Ті ж, мразі, замість того, щоб забезпечити мене, чи от*баться з мозку, покинути мене, навпаки почали катувати ще жорстокіше, - певні їхні мразі вирішили за допомогою променів заразити мене хворобами, катувати мене все життя, не дозволяючи вчитись, служити, працювати, в той же час примушуючи день і ніч працювати (безплатно) у побуті, катуючи дуже жорстоко променями під час примітивної навіть роботи... Що роблять до сих пір. Щоб у мене, як у цивільної людини, було відвороття від роботи, так кодували від роботи... Генералітет і офіцерство ж не працює, - вони служать, багато з них просто сидить, висиджує собі пенсії і пільги, носять такі морди, що... будеш бити не промажеш! Вони, певні генерали, вирішили все життя катувати мене, утримувати мене бідним, хворим, у тупості, у провінції, у несправедливості, у побитті, у жорстокостях, у нелюдському поводженні, під постійними катуваннями..., відносячись, начебто, як до військового, (хоча я цивільна людина), щоб я ніколи не став цивільною людиною... А перед смертю вони хочуть сказати: "А тепер йди лікуйся, і ставай цивільною людиною!". Певні їхні мразі взагалі кричали: "Все равно заставлю х*й сосать у офицера и жить будешь ровно столько сколько служить, - день увольнения будет днем смерти!"... Ключова позиція, щоб я ніколи не був цивільною людиною до смерті, - зараз мені йде 69 рік, відношення до мене у суспільстві жахливе, трагікомічне, як до військового? Якого потрібно катувати день і ніч, вимагаючи згвалт, щоб після нього перетворити у раба, (так змінюються їхні погляди? Це виникло після того, як генерали обдурили державне цивільне керівництво, - збрехали, що я служу, працюю, мені йде заробітня платня, пільги, таке інше, інші соціальні гарантії, тільки мене "відпустили" отримати житло, після чого мене повернуть на роботу?! А насправді вимагають день і ніч згвалти, щоб перетворити у раба! Після чого сказати, що ти тепер звільнений із служби! Гі-гі-гі! Щоб рабував до смерті під катуваннями. До речі це дуже жорстокі страждання, - катування під час роботи). Звичайно у мене були друзі генерали, генерал - полковники, моїми шефами були безпосередньо три генерали і один полковник, всі професори, таке інше, - боротьба тоді у Москві відбувалась якось по категоріям, - я був вдячний родинам московських генерал - полковників, їхнім друзям, такі допомагали мені, однак психотронні генерали були сильніші. Навіть маршал Д.Язов, тодішній міністр оборони, намагався змити з армії цей злочин, пропонував мене відновити на військовій службі, надати звання генерал, мабуть управління МО надавав... Однак мене вигнали із МО променями... Війна набула жахливого статусу. Почались знищення, хто вбив першим я не знаю досі. Знайшлись люди, прибульці, які вміли прибувати у мозки генералів, які почали і їх "виховувати", - робити із ними те, що вони хотіли робити зі мною. Наприклад, були генерали, пені офіцери також, які хотіли мене загнати до хутора і там утримувати все життя до смерті! Таких генералів загоняли до хуторів, до сел, дєрєвєнь, - вони там сидять і досі, якщо насміляться виїхати звідти, - прибульці їх знищать! Мої інформатори щойно доповіли мені, що сам мразь-Путін, цього хотів, - з ним це і зроблять,начебто, прибульці, тому ця скотина так вчепилась в посаду президента Росії, щоб сидіти, навіть з повішеним х*єм, у Кремлі Москви... Інші генерали не дозволяли мені бути цивільною людиною, - поклялись мене знищити тоді, коли я стану цивільною людиною. Таких сопливих московських ублюдків і винищують зразу після того, як вони самі ставали цивільними людьми... Тому у Москві знищено багато генералів, які це хотіли зі мною зробити, - як тільки їх звільняють із служби, десь у перший рік, чи перші роки, їх винищують! Щоб скоти не забували Божу заповідь: "Не роби комусь того, чого не хочеш, щоб зробили тобі!". Я відповів на тему публікації. Мразей ще дуже багато, - у Москві також. Сидіть, скоти, і "бздітє"! Чому я так себе поводжу? Я ніколи, ніде, ні перед ким не був, бодай у чомусь, винним, але мене все життя катують лише за те, що я був, без мого дозволу, підключений під біоробототехнології космічної медицини. Мабуть психотронні бандити хотіли на мені заробляти, - дорогою ціною допомагаючи мені. Оце таке вийшло із того! Кажуть, що моя "рідна", (хоча і не "alma mater") ВВИА им.Жуковского",якою я пишався, в ад'юнктурі кафедри аеродинаміки якої я служив, також "приложила руку" до моїх жахів, - в ній безпосередньо виникло протистояння поміж військовими і цивільними. Цивільні, наприклад кафедра математики, пропонували мені навіть роботу, а військові, чомусь ображені на мене, виганяли "без права проживання у столиці"... Академію покарали, - всю її вивезли до Воронежа, "без права проживання у столиці...". Я не злорадію, - мені так розповідають, а я читачам. Були знищені академічні вчені, з моєї кафедри, доктори наук, професори, полковники: С.А.Попиталов, фахівець з надзвукової лінійної аеродинаміки, Б.Є.Локтєв, - вертольотчик; д.т.н., професор, член ВАК СССР, начальник кафедри аеродинаміки М.І.Нішт; генерал, вчений, д.т.н., професор, Герой СОЦІАЛІСТИЧНОЇ Праці А.А.Красовський, працював по космосу, знищений ганебно. Були знищені колишні міністри оборони, які особисто мені погрожували катуванням і знищенням: генерал П.Грачов, ("Паша-мерседес"), маршал Росії І.Сєргєєв... Останній говорив мені: "...Я Вас уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!"... Цю формулу, цей наказ міністра оборони Росії, до сих пір виконує в Україні моя рідна українська влада, її частина, бандитська частина, пов"язана із бандитами державної безпеки медицини збройних сил... І це ми такі, - українці. Українці завжди нищились руками українців, по наказам бандитів Москви... Сучасна українська влада, її таємна частина, на жаль, не набагато, звичайно у моїй темі,я про це, відрізняється від таємної частини холуської влади УСССР... Мені прикро, не можна не розуміти, що мене використовують, скажімо, прибульці, які прибули у мій мозок. Навіть у Москві є люди, які пов"язують мою цю тему, мене, як з людиною, із - за якої Путіну х*й повісили, тобто, начебто, із - за мене Путін "бздіт" атакувати Україну повномасштабно, (хоча мені, у зв"язку із цим, не дуже зрозуміла, часто, поведінка ЗСУ), тому, що у нього у мозку сидять ті прибульці, які повісили йому х*й, за таке відношення до мене, до моїх, майже, пожиттєвих жахів... Вони сидять у нього у мозку і можуть його, у будь-яку мить, "виє*ать" так, що... "Бздіт" Путін! Його бандитів потрібно нейтралізовувати... А якщо це так, то виходить, що, о Боже, сучасна влада України, своїм відношенням до мене, допомагає... Путіну?! Цьому бандиту! Тобто сучасна українська влада допомагає Путіну... вистояти! У таємній, психотронній, війні? Хто із нас дурень!? Патриції, профани, плебеї, простолюдини... Якими категоріями будемо мислити? Вбити мене простіше простого, - достатньо у підмосковному лісі натиснути кнопку і я впаду в Україні від інфаркту, інсульту... Чому не вбивають? Пояснення прибульців таке, - всі, кому, із - за мене повісили х*ї, після мого знищення так і залишаться х*єповішеними, кожний до своєї смерті! Кожен до свєї смерті ї*атись не буде! А мужики, тим паче генерали та офіцери, тим паче російські, хочуть ї*атись? Хочете, мразі кривавої Росії? Щоб ї*атись, свині криваві, потрібно підкоритись, мені думаєте? Навіщо мені!? Мені не потрібно, якщо не хочете. Підкоряйтесь тим, хто вам ваші х*ї повісив, хто сидить у вас у мозках... Хто мене так захищає, так використовує, можливо із підбрехуванням, - я зараз не маю можливості провіряти інформацію на достовірність... Убирайтесь, скоти русскіє, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: УКраїни, Японії, Молдови, Грузії... Не повернете Крим, Донбас, - ї*атись не будете ніколи! Щоб знали, як винищувати порядних москвичек, як українку Раїсу Горбачову, (Титаренко), щоб знали, як примушувати смоктати х*ї Галю Старовойтову... Путін, завербував Галину Василівну своїми х*ями? Потрібно краще, мразь ФСБешна, примушувати кожного українця смоктати х*ї у кожного русского бандита - ФСБешника, тоді у тебе, у твоїх собутильників краще будуть х*ї висіти! Убирайся, шакал ФСБешний! Проблемою світового рівня, проблемою ООН, ПАРЄ..., зараз є проблема боротьби із психотронною злочинністю. "Бздіт" влада боротись із такою злочинністю, тобто правоохоронна система "бздіт" боротись із таємною, психотронною злочинністю армії і спецслужб. На жаль, у наступній публікації я про це повідомлю, я не можу зараз допомогти порядній частині української влади. P.S.На жаль жахливими соціальними виразками і сучасної корупції залишається наявність в державі інституту рабства і інституту "брудних" людей. На сторожі яких знаходяться офіційні державні структури, як і в СССР. Бандити - гебісти, особливо міліції, полюють за порядними людьми, примушують їх, (променями), вступати у статеві зносини із "брудними", венерично хворими партнерами, після чого "викручують руки", не дозволяють лікуватись, та так, що люди знищуються тисячами... Колишній міністр внутрішніх справ Бакатін говорив: "Работать хочешь? Дурачок! Х*й надо помыть, а не работать! Мафия у них называется!". (Це він так відносився до мафії, військової, яка "від роботи отримувала житло"?). Оце такі стосунки були поміж силовими міністерствами! Із вбивствами! А коли я запитував у міністра оборони П.Грачова для чого він мене катує променями. він відповів, окрім іншого: "... Я никогда не позволю никаких контактов с милицейской мафией!". Тобто мене утримують у заручниках бандити, які "бздят" проявлятись, - х*ї бідорягам повісять прибульці! Бандити хочуть "і рибку с"єсть і на х*й сєсть!"... Дійшло вже до того, що у військових нема друзів, які могли б поставити х*й їхньому верховному, і тому вони бісяться! Мене катують військові, променями, а лікарі не можуть з ними розмовляти, із тими, із - за кого мене катують, так розмовляти, щоб вони припинили мене катувати?! Не можуть з такими розмовляти тому, що заражали військових бандитів, які катували мене, вимагаючи від них забезпечувати мене7! Мені соромно за військових, - ще в СССР, у Москві, як тільки мене репресували, вони всі поховались, не бачу жодного із них! "Бздят" бандитів! Довели, що вся армія, особливо Росії, це 100% бандити, та їм слухняні! Бояться підходити до мене, оскільки потраплять під мозковий контроль мислення, під промені, а всі грішні, особливо коли у КГБ вербували... Але із мозку не вилазять! Кажуть, що чекають перетворення мене у раба, після чого повз мене будуть проїжджати ті, кого я знав, хто мене знав, будуть проїжджати, реготати, з красивими жінками, крутити пальцями у скроні... Оце така армія у Шойгу?! Та у їхніх холуїв в Україні! МІністр оборони, хто той, із - за кого військові не вміють розмовляти із цивільними? Запитую у х*єповішених, особливо у Путіна, інших керівників: "Хто той, із - за кого ви не ї*етесь?"... От коли навчитесь розмовляти, тоді і взнаєте, що потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Не витримую піддиктовки... Не витримує психіка! Може така публікація допоможе комусь прозріти?

Немає коментарів:

Дописати коментар