Шукати в цьому блозі

неділя, 27 травня 2018 р.

1035. Путін рветься на Захід, - до кордонів з НАТО.


https://censor.net.ua/news/3068369/v_stranah_nato_chetko_osoznayut_ugrozy_so_storony_rossii_i_podderjivayut_ukrainu_friz У кінці травня 2018 року, на зустрічі з президентом Франції Еммануелем Макроном у Санкт – Петербурзі, політичний демагог Путін цинічно глузував над Францією, над Європою, кепкував над Макроном, - обіцяв допомогти боротись за безпеку Єв-ропи… Варнякав про «червону лінію», яку начебто перейшла Україна, намагаючись вступити до ЄС, НАТО… Тобто знову говорив, що наднебезпечний військовий блок наблизився безпосередньо до кордонів з Росією… Путін виступав у стилі класичної російської дипломатії! Що ж відбувається насправді? А насправді Путін уявляє із себе загрозу НАТО, - це Путін, своїми окупаційними спецопераціями, представляє загрозу НАТО, ЄС, - це Путін наблизився безпосередньо до кордонів НАТО, окупувавши частини територій Грузії, України, Молдови… Це Путін вступає у клінч із НАТО, Путін тисне на НАТО, це Путін, намагається повторити дії СССР відносно Франції, - вирвати Францію із НАТО… Україна, вступаючи до НАТО, ЄС, має на увазі зовсім інше, не те, про що базікає Путін. Україна намагається забезпечити свою безпеку, а не готується окупувати території Росії… Народ України вирішив, що йому краще жити вільними, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя громадян більшою за 80 років, як в ЄС, (НАТО), а не підневільними, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чолові-ків 62 роки, як в Росії… Самотужки Україна не може досягти такого рівня життя, не вступивши до ЄС і НАТО, оскільки сама Росія, з її казковими, незліченними багатс-твами, (яких в Україні нема), не може досягти такого рівня життя не вступивши до ЄС і НАТО, а це, апріорі, означає, що Україна, не вступивши до ЄС і НАТО, ніколи не зможе досягти такого рівня життя, як в ЄС. До того ж, Україна не зможе самос-тійно забезпечити собі надійний рівень безпеки, (особливо від спецоперацій Росії, яка довела, що вона є головною загрозою суверенітету, незалежності, територіа-льній цілісності України… Альтернативи вступу України до ЄС і НАТО не існує. Путін, для того, щоб ти не пустив Україну до НАТО і ЄС, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Путін, мені зовсім не сподобалось, як ти, у Санкт-Петербурзі, зухвало, цинічно, де-магогічно, поводив себе на зустрічі з журналістами, разом із президентом Франції Е. Макроном, мабуть ти під променями? Мабуть твоїм мозком «хтось» керує? Мож-ливо ти не розумієш, що твоїм мозком керують? Це небезпечно! Звертаюсь до Дональда Трампа, взагалі до всіх лідерів всіх порядних держав, при нагоді, при зустрічі з Путіними, скажіть йому, що він, мабуть, дуже розумний, оскільки у нього х*й не стоїть! Скажіть йому, що зараз ФСБ вішає х*ї всім розумним людям, катує їх променями, особливо в Україні, щоб підкорити бандитам… Мабуть по тій же причині повісили х*й і Путіну?! Щоб знали, падли, як вбивати і підкоряти тих, із – за кого у вас х*ї не стоять! Путін, зробиш бодай одну антиукраїнську заяву, - вб’ю, як скотину! Хто той, із – за кого військові катують цивільних громадян променями? Не ліквідуєш «брудну ма-фію» і інститут рабства, - вб’ю! Не примусиш свою ФСБешну мразь у білих погонах і білих халатах лікувати всіх громадян від усіх хвороб, - вб‘ю! Не примусиш своїх ублюдків, бандитів державної безпеки медицини лікувати гонорею і грибки у всіх громадян, всіх країн всього світу, - вб’ю! Звертаюсь до лікарів всіх країн всього світу, - не навчитесь лікувати гонорею в хронічній формі і грибки, - вас будуть пі*діть громадяни всіх країн всього світу, аж до вбивства, жодний слідчий, жодного силового відомства вас не буде захищати від побиття і знищення народом, оскільки самі слідчі всіх силових відомств також страждають, зокрема і від «невиліковних» хвороб, особливо від венеричних хвороб, від гонореї в хронічній формі, від грибків, також принижено себе відчувають у суспільстві, «бздят» вступати у статеві зносини із «чистими жінками»… Лікарі, ви знаєте, що я до вас завжди відносився тепло, у мене дружиною колись була висококваліфікована керівна лікарка, вона ж народний депутат, - щоб не го-ворили, що Коваленко хе*овий мужик, тому я, запобігаючи вбивствам, попереджаю вас про те, що робиться у суспільстві, - мені цю інформацію повідомляють по космічному біологічному радіозв’язку, автори інформації мені не відомі. Не можна вам бути свинями для народу! Які повидумували формули, що певних людей не лікують від хвороб тому, що їх нема кому лікувати, що вони нікому не потрібні, тому їх перетворюють у рабів чи вбивають… Є інформація, (яку я не перевіряю на достовірність), що вже і лікарям навчились прибульці вішати х*ї, а у родинах впертих, «крутих», (жорстоких), лікарів, які не підкоряються, вже вішають х*ї їхнім дітям…, катують болями, які включають таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), цинічно глузують, - поки не навчитесь лікувати всіх громадян від усіх хвороб, особливо від венеричних, зокрема від гонореї, від грибків, - болі не припиняться… Говорять взагалі брутально: «Лікуйте свої болі до тих пір, поки не навчитесь лікувати у народів всього світу гонорею в хронічній формі, грибки..., а як тільки навчитесь лікувати, так зразу і взнаєте, що ж вам потрібно робити, щоб у вас бодай щось не боліло!». Психотронний світ, світ психотронних злочинців, - цинічний і найжорстокіший світ із усіх існуючих. Здійснюючи подібні публікації, я керуюсь, майже, виключно одним, - бажанням при-пинити знищення людей, тому повідомляю чи не все, що стає відомим, для припи-нення знищення громадян. Бути таким жахливо, - є безліч бандитів, які хочуть вби-ти?! За що? На жаль у суспільстві нема людей, здатних говорити із тими, хто мене катує, так, щоб вони припинили катувати? Задаю запитання військовим: «Що ви хочете довести, і кому, тим, що катуєте мене променями день і ніч, щосекунди, де-сятиріччями? Особливо вночі, замість сну? Хто вам дозволив катувати цивільних людей променями? Хто вам дозволив катувати мене променями? Я був тривалий час людиною президентів, - хто вам дозволив прослуховувати мозки людей прези-дентів? Хто вам дозволив прослуховувати мій мозок? На підставі яких законів ви здійснюєте свої дії, свої психотронні дії? Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - це прибу-льці, які прибули у мій мозок і «так» керують ним! Моїм язиком говорять прибульці, а вони, на жаль, також різні, наприклад, є такі є кричать моїм язиком від мого імені: «Я буду вбивати військових бандитів, (непідсудних за злочини), до тих пір, поки не примушу військових боротись із психотронною злочинністю так, як вони можуть, використовуючи свій адміністративний, психотронний ресурс! Психотронні військові здатні перемогти психотронну злочинність, якщо їх хтось примусить боротись із психотропною злочинністю… Звертаюсь до лікарів: «Ну що потрібно робити, якщо у вас висять х*ї, не проходять болі, від будь-якої терапії? Що потрібно робити, якщо у вас нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто вас мучить болями, вішає х*ї так, щоб вони припи-нили мучити болями, вішати х*ї?». Ви розумієте, що хтось так злорадіє над вами, щоб ви відчули себе так, як відчувають звичайні громадяни від вашого таємного, дистанційного, невидимого, променевого насилля? Запитую у тих, хто мене катує променями: «Що ви хочете мені довести тим, що ка-туєте мене? Що ви сильніші за тих, хто мене, начебто, охороняє? Що ви сильніші за ту частину державного керівництва, яка виводила мене на працю на високий, державний рівень? Що ви не боїтесь державних діячів? Не боїтесь правоохоронної системи держави? Профільної влади?». Вочевидь вам потрібно доводити лікарям, хто із вас сильніший за них? Лікарям не можна дурачитись тому, що над ними будуть сміятись військові?! Таке відношення до мене потрібно тим, хто винен у вбивствах людей! У військових нема друзів, здатних захищати лікарів… Звертаюсь до міністра оборони: «Що будеш робити, якщо у тебе нема друзів, здат-них тобі х*й поставити?». Щоб ваші х*ї піднялись, вам потрібно підкоритись тим, хто вам їх повісив, - розмо-вляйте із ними, вони «сидять» у вас у мозках. Щоб знали, мразі, як добиватись до мене, а не до тих, хто вам ваші х*ї повісив, та ще й катуваннями примушувати мене перетинати промені?! Це неможливо навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Нвіщо ви мене примушуєте перемагати промені? Щоб божеволів, щоб покінчив з життям самогубством? Для цього потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Не будете розмовляти про цю мою тему, над вами будуть сміятись! Не розмовляючи про неї, не виконуючи вимоги, - х*ї не піднімуться ніколи!

Немає коментарів:

Дописати коментар