Шукати в цьому блозі

понеділок, 28 травня 2018 р.

1036. Путін не пускає Україну в НАТО...


https://24tv.ua/ru/putin_vserez_ispugalsja_vstuplenija_ukrainy_v_nato_i_predupredil_aljans_o_krasnoj_linii_n974121 Путін, ну ти і мразь, сам рвешся на Захід, до кордонів НАТО, окуповуючи частину територій Молдови, України, а все валиш на Україну і НАТО?! Тобі що, "буферна" зона потрібна, "буферна Україна"? Щоб вся територія України, Молдови... кишіла твоїми с*аними ФСБешними і проФСБешними бандитами? Ти ж показував всьому світу "мультики", в яких демонстрував вразливість навіть США від твоїх ракет, осо-бливо від аеробалістичних гіперзвукових? Твої гебісти, оті кісєльови, із "Останкіно", бахваляться, що: "Россия, - единственная в мире страна, способная испепелить всю территорию США!". Чого ти боїшся? Мабуть все ж таки тебе хвилює не наближення НАТО до твоїх кордонів, навіть не успіхи США, ЄС, а якість життя народу України, щоб вона ніколи не стала кращою, ніж в твоїй кривавій Росії?! Все, що ти робиш, направлене якраз на це, щоб українці завжди жили гірше, ніж росіяни, щоб ти ще й глузував над українцями: "Щоб знали, як відділятись від Росії!"... Я це знаю навіть на власній шкурі, - тобі, свого часу, вдалось демобілізуватись, вдалось вирватись від кривавих психотронних самодурів в погонах, ти зміг, вірніше ті, хто тебе "потягнув", ті, хто тебе використовував, змогли, разом із тобою, організувати тобі пристойне цивільне життя, а мене змогли тільки юридично, на паперах, звільнити від кривавих психотронних самодурів в погонах, а фактично мене не можуть до сих пір звільнити від їхнього злочинного впливу, хоча мені вже більше 68 років... Навіть лікарі, особливо деякі московські, ті ще ублюдки, до сих пір, фактично, не можуть мене звільнити від бандитів в погонах, які створили групу психотронних бандитів, які нічим більше не займаються, тільки катують мене день і ніч променями, - головне у цих катуваннях, про що "вони" повідомили мені ще в часи СССР, є формула, щоб Віктор Коваленко ніколи не міг жити краще, ніж живуть генерали і офіцери його колишнього рівня, їхні відставники, а навпаки, щоб ще й мучився щосекунди, для цього використовують промені тупості, утримуючи штучно, використовуючи промені, у бідності, хворобах, несправедливості, самотності, жорстокостях, під щосекундними катуваннями, особливо під час будь-якої роботи, не дозволяючи працювати катуваннями, глузуючи, що офіцери не працюють, вони служать... Сьогодні, 28 тра-вня 2018 року, якесь ранкове бидло повідомило мені ще по космічному біологічному радіозв"язку, що ще буде катувати 12 років, (мабуть до 80 років, звичайно, якщо я доживу, дотяну): "Я буду еще 12 лет!"... Тобто так це ранкове бидло поглузувало над всією правоохоронною системою, над профільною владою, до речі над тобою, Путін, не тільки наді мною, - це означає, що у тебе твій х*й не буде підніматись, ще не менше 12 років! У інших: чи бандитів, чи тих, хто сидить на посадах, але не відповідає їм, не виконує свої обов"язки, наприклад, гаранта прав і свобод громадян... Путін, ну ти і гнида, невже ти не можеш знайти тих, хто мене катує променями? Із-за них же у тебе х*й не стоїть? Ти що? Зовсім вже скотина, зовсім вже "тряпка"? Ну "бзді", мразь! Ти не можеш не розуміти, що із - за цієї групи бандитів, які мене катують, ти, твій прем"єр-міністр, міністр оборони, міністр внутрішніх справ, секретар СНБіО, міністр державної безпеки, генеральний і головний військовий прокурори... - бандити, які не відповідають займаним посадам, тобто ви злочинці, але непідсудні, тобто вас усіх не тільки можна, але і потрібно "замочіть", бо ви бандити, але не підсудні за злочини?! Це одна із причин, із - за якої ти чіпляєшся за владу, "бздішь", якщо прийдуть нормальні пацани вони тебе витончено знищать! Щоб знав, мразь, як "бздєть" бороться із психотронною злочинністю... Путін, щоб ти не пустив Україну у НАТО, ЄС..., потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Убирайся, мразь, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Щоб знав, мразь, як не вміти звільняти цивільну людину із армії! Скажи те ж саме Вероніці Скворцовій, - щоб вона знала, як не вміти звільняти цивільну людину із армії психотронних бандитів! Лікарі повинні були знати, що вони повинні були винищувати психотронних військових, а не підкорятись їм, а вони "бздят" це робити досі! Психотронну злочинність потрібно "кальоним жєлєзом вижєчь"! Інакше вони все людство перетворять у рабів у психотронних бандитів! Путін, Україна буде в ЄС і в НАТО... Насмілишся забороняти вступ України до ЄС і НАТО, - вб'ю "как скотину", набридла твоя кривава Росія своєю диктатурою! Насмілишся дьорнуться, - смерть! Путін, ти ж знаєш, якщо людина займається злочинами, залишаючись безкарною, то її потрібно знищити? Я буду винищувати військових доти, поки вони не підкоряться, поки не почнуть боротись із психотрон-ною злочинністю, у них є такий ресурс. Буду вбивати їх і гебістів, психотронних мразей, до тих пір, поки вони не почнуть захищати народ від бандитів, особливо від психотронних бандитів. Ти, Путін, винний у тому, що вся армія, - це 100% бандити та їм слухняні, жодної порядної людини! Жодної! Ти їм побільше дозволяй збагачуватись із використанням променів, так вони тебе, разом із бандитами "Останкіно", ще 1000 років будуть тримати президентом такої держави, - тряпка ФСБешна", ё.т.м.! Мразь, вбивати потрібно таких шакалів, непідсудних за злочини, психотронних бандитів, а не Боба Нємцова... Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Для того, щоб ти не пустив Україну в НАТО і ЄС, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Убирайся! Путін, тобі не здається, що тебе провокують, примушують мене знищити? Як ти на це реагуєш? Особливо коли прибульці впевнено так відповідають: "Щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у тебе х*й стояв!?". А хто у твоїй мафії той, хто дає дозвіл на знищення? Тобі не здається, що ті, хто дає дозвіл на знищення, знаходяться під моїм ковпаком? "Бздішь"? Щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у твоїх собутильників х*ї стояли! До того ж ти повинен знати, що якщо комусь вдасться мене знищити, то у всіх х*єповішених х*ї не піднімуться ніколи, до своєї смерті кожного х*єповішеного? Для тебе, окрім іншої, є небезпека бути знищеним своїми собутильниками, у яких, із - за тебе, х*ї не стоять! Тебе можуть знищити твої лікарі, у яких також х*ї не стоять?! Тобі не здається, що вони, їхні діти, ї*атись хочуть? Оце таку "х*йову війну" затіяла твоя кривава Росія! Оце таку "війну х*їв" затіяла Росія! Чий х*й дорожчий? Колись я намагався мислити, (ти ж знаєш, що однією із головних причин моєї непрацездатності є неможливість мислити, запам"ятовувати, діяти, експериментувати, із - за постійно діючих катувань...), приходив до таких висновків: Що все, що відбувається зі мною і навкруги мене, - це твоя спецоперація; Що звільнила мене спецслужба, а армія, (її психотронна мафія), "возбухла" і "дайот бой" спецслужбі, тому військові ублюдки катують мене, використовують для боротьби із спецслужбами... Зараз же можна "кричати", що ти тупий, тому не розумієш, що відбувається на всій території земної кулі насправді... Насправді, моя тема пов"язана із тим, що відбувається на всій території земної кулі, уявляєш? На всій території земної кулі йде "очищення" від психотронних бандитів, які збагачуються із використанням променів, (біоробототехнологій космічної медицини). Я не можу бути у спокої у будь-якій координаті земного і навколоземного простору. Щоб знав, Путін, як боятись розмовляти із тими, хто "сидить" у тебе у мозку! Тобі може здаватись, Путін, що ти розумна людина, насправді ти лайно, мозком якого керують певні сили! Тобто ти у чомусь схожий на мене? Хочеш, щоб я пошуткував? Давай "дружіть", - купуй мені те, що потрібно, там де потрібно, забезпечуй всім, віддавай все так, як потрібно? Як? Запитай у тих, хто "сидить" у тебе у мозку! Підкоряйся! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Що тільки мене, причому безкоштовно, прибульці будуть використовувати для розвитку прогресу? А чому б тебе не використовувати? До того ж ти отримуєш, окрім всього іншого, заробітню платню президента держави, гаранта прав і свобод громадян, але не відповідаєш займаній посаді, у мене є моральне право знищити тебе, оскільки ти, твоя держава, займаєтесь злочинами, залишаючись безкарними... Чому ти повинен зі мною "дружити"? Тому, що у моїй темі "ноги з Москви ростуть", Москва підключала під промені, катувала, грабувала, не дозволяла працювати, вчитись, служити, жити, мати родину, тощо, - змивай ти жахливу, брудну, криваву пляму із тіла кривавої Росії! Розкошелюйся! Для тебе це дрібниці?!І тут "Остапа понесло", - я вимушений припинити писати!

Немає коментарів:

Дописати коментар