Шукати в цьому блозі

четвер, 31 травня 2018 р.

1037. Моїм критикам...


Останнім часом набуло більш жорстокого вигляду завжди критичне відношення до мене тих, хто вміє, окрім іншого, використовувати суспільство чи його частину, для своїх цілей, в моєму конкретному випадку у таємних, дистанційних, невидимих, репресивних цілях проти мене, тих, хто вміє гратись людьми, - величезна кількість суб'єктів не задовлена моїм життям: моїм станом, приватним життям, рівнем мого здоров'я, видом моєї, (насправді примусової), діяльності, координатою мого, (насправді примусового) проживання, поведінкою, відношенням до суспільства, до правоохоронної системи, до влади взагалі, до профільної влади, зокрема, до засекречених психотронних структур армії та спецслужб..., забуваючи про те, що проти мене застосовують, всі 100% часу мого життя, біоробототехнології космічної медицини, (коротко, - "промені"). Тобто мої критики, замість того, щоб критично відноситись до тих, хто керує моїм мозком, надмірно критично, надмірно жорстоко, відносяться... до мене?! До речі дуже добре розуміючи, що вони злочинці, (самі себе вони називають, самі себе визнають у розмовах зі мною, по космічному біологічному радіозв"язку також: "...во всем виноватыми мужчинами, - преступниками заслужившими уничтожения..."). Додумались!? Мене завжди ті, хто кричав: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!", примушують писати завжди "довго", як сказала б моя мати: "Дурного да много!". Хоча я володів колись науковим стилем викладення думок, а зараз оце такі мої публіцистичні, (з піддиктовкою), твори. Я знаю, що читачі не люблять таке читати, тому і не читають мене чи читають, але мало читачів, - читають мене, у моєму розумінні, тільки "Герої", - слабенькі люди не зможуть ніколи мене читати. Не зможуть мене читати і ті, кому не подобається "мій, - однотипний, - психотронний жанр", - письмо від катуваннями. Тому я більше у цій статті нічого не пишу, окрім того, що в черговий раз "ставлю на коліна" своїх критиків запитанням: "А що б ви робили на моєму місці?!"... Кожний, хто критично відноситься до мене, повинен починати свої відношення зі мною з відповіді на це запитання! Підказую, що промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Сидіть, мої критики, думайте, хто ж той, із - за кого ваш верховний головнокомандувач не ї*еться!? Щоб знали, як не визнавати мене людиною, з якою потрібно вввічливо поводитись?! Міністр оборони повинен також відповісти на це запитання?! Психотронні бандити якого мене катують променями... Багато інших, критиків... Нагадую, що, на жаль, такими моїми критиками є люди чи тупі і жорстокі, (щоб не ображались, я маю на увазі у психотронному змісті, а не взагалі тупі і жорстокі), чи ті, кому вигідно прикидатись тупими і жорстокими, - я звірію від того, що такі роблять вигляд, що вони не знають, що їм потрібно робити, але вимагають від мене доказів, вимагають того, щоб я доводив, що я "не дрібна сошка"?! Я вам стверджую, мразі хитрі, тривіальну істину, якщо ви хочете від мене чогось, та ще й такого, що я не знаю чого, то для цього ви повинні "посадити" на мій мозок свого психотронного оператора, який і буде керувати моїм мозком так, як вам потрібно, для того, для чого вам потрібно! Які ж ви "крупні сошки", якщо у вас нема такого психотронного оператора? Який би керував моїм мозком так, як вам потрібно, для того, для чого вам потрібно! Мабуть, ви, все ж таки, "дрібні сошки"? Якщо у вас нема навіть, достатньо підготовленого, психотронного оператора. Моїм мозком керують ваші вороги! А ви, замість того, щоб знайти з ними спільну мову, мене примушуєте перемагати промені, тобто ви від мене вимагаєте робити те, що ніхто у світі не може зробити! Не соромно? "Сошки" ви, дрібні чи крупні, але "сошки". Навіщо ви доказуєте мені те, що ви тупі та жорстокі? Вам так вигідно? Для чого? Щоб бандити були сильніші за порядних людей? Щоб люди вас боялись, знаючи, що ви тупі та жорстокі? Міністр оборони, що ти будеш робити, якщо у тебе нема друзів, здатних тобі х*й поставити? Хто тобі дозволив катувати мене променями? Апріорі знаючи, що я ніколи, ніде, ні в чому не був винним? Щоб ти знав, мразь, що ти робиш у державі для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей?! Силові міністри, вам не соромно бути бандитами, (причому апріорі зрозуміло, що не там, навіть, де можливо і потрібно такими бути), вам не соромно підкоряти порядних людей під бандитів, чи навіть під рабів? Я не хотів, не хочу, ніколи не захочу ображати Україну, сучасне українське державне керівництво, оскільки мої погляди на розвиток України і їхні співпадають! Але у локальностях, у фрагментах... погляди можуть різнитись! Тому, що я той, із - за кого військові не можуть заспокоїтись із - за того, що вони не можуть зараз таємно вбивати цивільних людей... Нагадую, що мої публікації, в основному, торкаються таємного, засекреченого виду діяльності суспільства, зокрема психотронних злочинів. Бо "звичайні" читачі не зможуть мене зрозуміти, чому ж я такий, чому я таке і так пишу. Лікарі не хочуть виходити із армії тому, що військові сміються над лікарями! Вибачте, щановні читачі, як я не хотів написати лише декілька строчок, - не вийшло! Я хотів лише задати своїм критикам одне запитання: "А що б ви робили на моєму місці?". Я не хочу і не можу ганьбити жодного борця за Україну, знаючи, що не всі вони, на жаль, розвинені у психотронному змісті, тому "пускают пєнкі" своєю категоричністю, надмірною критичністю... Перед тим, як висовуватись, будь - де, будь з чим, будь-коли, проти мене, дайте спочатку відповідь на це запитання! Інакше... ус*єтесь! Тому, що такі борці за Україну, починають мені нагадувати підлого, жорстокого, кривавого і тупого Путіна, який настільки тупий, що навіть, до сих пір, не розуміє, що сидить під променями прибульців! Вибачте, я зовсім не фраєрюсь, тим паче на фоні своєї деградації, в умовах, коли знищені мої особисті якості... Я борюсь так, як можу! В запропонованих бандитами умовах! Під катуваннями променями! Мої вороги використовують проти мене, в їхній термінології, "глупих людей", які не можуть навіть розуміти, що вони під кроменями, що їхніми мозками керують мої вороги, яким вони прислужують... Це жахливий стан, - у будь-яку мить, будь-яка людина, може нанести разючий удар у моє поранене серце, у зруйновану катуваннями психіку... І, все ж таки, я вимушений був нагадати своїм критикам, що вони вигладяють не настільки розумними, щоб їх такими визнавали об"єктивно розумні, (особливо у психотронному змісті), громадяни.

Немає коментарів:

Дописати коментар