Шукати в цьому блозі

понеділок, 21 травня 2018 р.

1028. ФСБ РФ знову знайшла "українських екстремістів" в Криму?!


https://www.obozrevatel.com/crime/obvinili-sbu-dzhemileva-i-chubarova-fsb-nashli-ukrainskih-ekstremistov-v-kryimu.htm Россія, ФСБ РФ, МВД Россії..., Путін, Патрушєв, Бортніков, Мєдвєдєв, Шойгу, Чайка, Скворцова, Матвієнко, Володін, "Останкіно"..., а коли буде "вскрита дєятєльность (псіхотронной) екстремістской группи" бандитів державної безпеки медицини від психотронних структур армії і ФСБ РФ, яка таємно, дистанційно, не-видимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), винищує українців на всій території України? Яка катує українців, мене зокрема, променями? Коли? "Бздітє" її вскривать? "Бздітє"!? А коли захочете ї*атись, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись!? По моїм особистим данним, отри-маним методами екстраполяції і інтерполяції відомих мені певних чисел, ця ваша "русская екстремістская псіхотронная группа" в Україні, з 1991 по 2014 р.р., таємно винищила чи не на порядок більше українців, ніж у цій явній російсько - українській війні 2014...2018 р.р.! "Бздітє" визнавати таємну російсько-українську війну психо-тронну? "Бздіте"! Хоча вона також, мабуть, входить складовою частиною у російсько - українську гібридну війну?! Путін, ти гнида ФСБешна, мразь, щоб знав, скотина, як вбивати громадян таємно, променями, і думати, при цьому, що тобі можна це робити? Що тобі можна катувати громадян променями? Зокрема мене?! Що тобі можна все, що ти хочеш робити з громадянами, а мені нічого не можна взагалі?! Хто тобі дозволив, мразь? Шойгу, а тобі хто дозволив? На підставі якого закону? Якщо не знайдете такого закону, на підставі якого ви мене катуєте проме-нями, - я винищу, Путін, всю твою ФСБ, особливо військову! Не залишу в живих жодного ублюдка - ФСБешника, який займається злочинами безкарно! Особливо військового! Я не прощу! Не знайдете ту мразь, із - за якої мене катуєте променями, - я винищу всіх, хто займається злочинами безкарно! Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Кримські татари вони такі, Крим то їхня ісконно татарська, сумісно із українцями, священна земля, ото вони там, мабуть, що хочуть, чи що можуть, що потрібно..., те і роблять?! Путін, ти ж на своїй, ісконно русской, тєрріторії Росії в кордонах з коор-динатами 1991 року, виробляєш те, що хочеш, що можеш, що тобі потрібно? Ото і татари ж такі, - навчила і їх кривава Росія?! Путін, ти ж "мочішь" на своїй, ісконно русской, тєрріторії Росії громадян Россії, русскіх, які знаходяться до тебе в оппозиції? "Мочішь"? Наприклад, Б.Нємцова. А татарам що? Не можна? То їхня земля, сумісно із Україною, так склалось історично, (це Росія історично не має жодного відношення до Криму, оскільки історично у Росії, у русскіх, які там роль таку, окупаційну, зіграли, не було спільного кордону із Кримом, а у української нації, у українців, був, є і буде спільний кордон з Кримом, - це сумісна татарсько-українська територія)?! Що? Путін? Тобі можна в Росії щось "таке" робити? А татарам в Криму що? Не можна? Що за дискримінація така? Згідно із твоїми ж виї*онами, Путін, кримські татари мають таке ж, як і ти, право, - вбивати на своїй території Криму всіх, хто займається окупаційними справами, вбивати окупаційних русскіх, інших національностей росіян, лакеїв у окупантів, навіть якщо вони українці чи татари?! Путін, а що то ти за Указ такий підписував? "О мерах по реабилитации армянского, болгарского, греческого, крымско -татарского и немецкого народов и государственной под-держке их возрождения и развития"? Чому в ньому нема українців? Чи хіба можна було ставити в один ряд з татарами: вірмен,, болгар, греків, німців...? Територія Криму, - це "ісконно татарская" територія, на якій особняком тримались українці, оскільки вони завжди межували з татарами, дружили з ними, держава у них спільна, а вірмени, болгари, греки, німці, русскіє..., то зайди, прішлиє, їх туди "завазілі", вони туди приїхали, хто у якому поколінні... Путін, ти вже зовсім став шибкополітиком?! Цинічна, демагогічна, ублюдочна, окупаційна мразь! Спонсор тероризму, міжнародного тероризму, сепаратизму... Убирайся! Убирайся із Криму, із Донбасу! Не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території: України, Грузії, Японії, Молдови..., ї*атись не буде жодна потвора, яка хоче окупації цих територій! Убирайся! Мразь! Не підкоришся, - я винищу всіх твоїх ФСБешників, військових, які займаються злочинами безкарно! Якщо ти думаєш, що тебе підтримують всі твої ФСБешники, всі твої військові, а мене ніхто із них, то ти помиляєшся! Величезна кількість твоїх ФСБешників, твоїх військових, "молиться на мене", хоче, щоб я довів справу до логічного кінця, оскільки величезній кількості із них набридло сидіти у страху, набридло підкорятись твоїм сопливим бандитам, набридло займатись жахливими злочинами, а потім сидіти у страху, щоб не дістали... Величезна кількість твоїх ФСБешників, військових... хоче бути бійцями, сильними, відкритими, мужніми людьми, захисниками своєї держави, своїх родин, своїх жінок, дітей, рідних та близьких, але не бандитами?! Та ще й такими, якими ти їх робиш, мразями, які винищують навіть дітей, жінок, стариків, безправних людей,- ганьба! Убирайся!

Немає коментарів:

Дописати коментар