Шукати в цьому блозі

понеділок, 1 квітня 2019 р.

1139."Пєрвий апрєль, - нікаму ні вєрь!"


Учора в Україні відбувся перший тур виборів Президента України! У другий тур пройшли шоумен Зеленський і діючий Президент України П.Порошенко. Сьогодні, у зв’язку із такою датою, 100% правди, з під диктовкою по космічному біологічному радіозв’язку… Зовсім нічого не змінюючи, хоча це, сьогодні, вимагає навіть певної мужності! Тезисно, частково. Зеленський ніколи не стане Президентом України тому, що у нього нема таких друзів, які могли б йому х*й поставити! Тобто нема у світі жодної такої відповідаль-ної, за дійсну глобальну безпеку…, людини, яка б могла дозволити йому стати Президентом України? Зеленський ніколи не стане Президентом України тому, що він не може відпо-вісти на запитання: «А хто той, хто тобі дозволяє бути Президентом України?». Звичайно, Зеленський може відповісти, що йому народ дозволяє бути Прези-дентом України?! Але ж народ не знає внутрішніх секретів у державі і міжнародних секретів, визначаючих істинну глобальну безпеку, які, на жаль, до сих пір супроводжують життя на земній кулі… По суті народ може і повинен вибирати із тих, кого допускають до виборів ті, хто… допускає до виборів! А як взнати, допускаються певні жевжики до виборів чи ні? За допомогою х*їв! Стоїть х*й, - значить можна висуватись на посаду Президента України! Не стоїть х*й, - не можна висуватись на посаду Президента України… Хоча є такі с*ані самозванці, як Путін, наприклад, які плюють на тих, хто дозволяє обіймати посаду президента, обдурюють народ, приходять до влади, а потім що? Що? Ви бачите, що виробляють ублюдки, які приходять до влади, обдуривши народ, без дозволу тих, хто несе істинну відповідальність за глобальну безпеку на земній кулі? Приходять, скоти, розв’язують війни, жахливі війни, із вбивствами десятків, сотень тисяч ніколи ні в чому не винних людей! О! Радість від керування державами бандитами?! Путін сам сидить з повішеним х*є, наї*авши народ! Наї*авши тих, хто несе істинну відповідальність за глобальну безпеку на земній кулі?! А народом, який взагалі то, намагається бути демократичним, бути дуже вже важко! Я це знаю по собі навіть! Колись нам, в СССР, вдовблювали, що «народ і армія єдині»… Насправді ж, засекречені, таємні, всезнаючі генерали і офіцери, особливо психотронні генерали і офіцери, члени організованої злочинності в пого-нах, мафіозі в погонах, до народу відносились із відкритою зневагою, презирливіс-тю… Перші слова, які я почув від таких військових, як тільки став цивільною люди-ною, після кримінального звільнення із ЗС СССР, були такі: «В народ!»… Якби ви знали, шановні читачі, як же важко мені бути «народом», всі, хто мене читає, знають, що я дійсно захищав, захищаю і буду захищати народи, навіть Росії! Але ж народ?! Народ?! Замучений, розбитий! Бандитами, непідсудними за будь-які злочини, Путіним, ФСБешниками, перетворений, на всі 100%, у бандитів, та їм слухняних. Хоча є і такі, які цього ще не знають! Причому мені, іноді, вважа-ється, що вже всі 100% народу виконують «бойові завдання» бандитів, яким підко-ряються, навіть мій власний досвід говорить про те, що бандитам підкоряються і виконують їхні завдання: п’янички, некваліфіковані робітники, божевільні люди, бо-мжі, (безхатченки), не говорячи про інші категорії населення… Колись, будучи вже репресованим психотронними бандитами Москви, спостерігаючи навкруги себе щодня, вдень і вночі, небезпечні, зловісні переміщення народу, я запитав у прем’єр-міністра Росії В.Черномирдіна: «А що то народ виробляє навкруги мене?». Відповідь прем’єра Черномирдіна шокувала: «Народ іспользуют в качєствє стада баранов!»… Тобто Черномирдін не сказав, що народ це стадо баранів, він сказав, що народ використовують у якості стада баранів! Не відповів, ніколи тоді було, а хто використовує народ у якості стада баранів? Не важко здогадатись, так народ? Той, кому підкоряється народ?! У даному випадку якимсь керівникам, лікарям і військовим, через їхніх людей?! Військовим із армії, які займаються злочинами, які катують мене променями… Взагалі народ, у такому контексті, дивним буває, сам, відносно себе. хоче справедливості, аж майдани влаштовує, а відносно інших, наприклад, відносно мене, допомагає бандитам перетворювати у рабів після згвалтів?! Забуває такий народ Божі заповіді, наприклад, таку: «Не роби комусь того, чого не хочеш, щоб зробили тобі!». Ото психотронні бандити вішають х*ї, вішають, вішають до тих пір, поки їм самим не повісять! Напоровся на реалізацію Божої заповіді! Путін, так ти знайшов того, хто тобі х*й повісив? Зеленський, а ти? От Зеленському дозволяють бути Президентом Укрїни русскіє п’яниці: М.Порєчєнков, І.Охлобистін… Потвори, які ненавидять Україну, українців, навіть стріляють в сторону позицій українців на російсько - українському фронті. Але ж вони не несуть ніякої відповідальності за істинний рівень глобальної безпеки на земній кулі, то безвідповідальні особи…, із своїми проблемами. Щоб знали, потвори, як використовувати нещасних людей, беззахисних, безпомічних, безправних, яких ви катуєте променями?! Надія, мені відомо, що певні міністри, так Грицак, Аваков, все розподіляють ту квартиру, із якої мене, свого часу, випі*діла київська шпана, пов’язана із московсь-кими бандитами, поміж своїми сучасними героями, запитай у них: «А хто той, хто дозволяє вам там проживати?»… Я зовсім не претендую на ту квартиру, оскільки там я не зможу бути у безпеці із – за жахливої злочинності, яка супроводжує мене! Щоб ви знали, чим ви займаєтесь, а не керуєте лікарняними квартирами… Щоб знали, як дурачитись і ніколи ні про що не розмовляти… Далі голоси космічного біологічного радіозв’язку переходять на «грязнож*пих дур», (я намагаюсь зберігати їхню лексику, може ця пряма мова допоможе «грязнож*пим дурам» радіо і телеба-чення стати чистож*пими, радісними, потрібними ї*унам? Останнім часом, дійсно, психофізичний терор на мою голову досяг жахливого насилля, іноді занадто, вкупі із синхронним супроводом жахливими променями, дошкуляє страшний регіт «грязнож*пих дур» телебачення, (на координатах телеп-риймачів), які вкупі із своїми мужиками у прямому ефірі х*єют, вимагаючи згвалти, які мені не дозволяють здійснювати тепер бандити, променями не дозволяють, а промені неможливо перемагати! Вони це розуміють краще за мене, тому під регіт повідомляють: «Каждий імєєт право на самоубійство!», тобто бандюки с*ані вико-ристовують «грязнож*пих дур» для доведення до самогубства! А зовні «такіє мілиє дами»?! Оце і є елементи таємної ситуації в державі, які потрібно знати кандидатам на посади, щоб вони знали що їм потрібно робити, чию позицію займати, тощо! Лікарі, ну як ви себе почуваєте? Міністр оборони, хто той, із – за кого у тебе нема друзів, які могли б розмовляти із бандитами, які мене катують променями, так, щоб вони припинили мене катувати променями? Лікарі, не будете розмовляти по суті, вас будуть вбивати! Теж, елементи таємної внутрішньої ситуації в державі, ё.т.м.! Причому «грязнож*пі дури» настільки пі*до противні, що ота О.Кабєєва, - ангел, у порівнянні із ущербом, який вони наносять своїм психофізичним терором, - вони не питання вирішують, а займаються жахливим психофізичним терором! Лікарі, довикабєлівалісь? І це дівчата, жінки, матері, вихователі своїх дітей, статеві партнери своїх чоловіків, ті, хто має можливість маніпулювати суспільною свідомістю… Небезпечні потвори! Також допомагають бандитам перетворювати у раба після згвалту. Бандити вже запитують у них: «А хто той, із – за кого ви таке робите?»… У психотронної мафії жахливі порядки, особливо у випадку, коли катують променями. Чому я так живу? У мене нема друзів, які могли б забезпечувати! А працю-вати мені не дозволяють тому, що я не маю житла! Не дозволяють катуваннями, цілодобовими, десятиріччями, особливо вночі, замість сну чи під час сну! І ніхто не несе відповідальності за таких людей!? З ними роблять все, що заманеться бандитам, непідсудним за будь-які злочини! А мозок не виключають із – під променів! Без уваги не залишають! Мафія, ё.т.м.! Цих психотронних технологій, які кинуті на мою нейтралізацію, достатньо для не допуску війни, достатньо для звільнення Криму і Донбасу, але… психотронні скоти «бздят» ворогів, а от підключених під промені не бояться катувати?! Вони беззахисні! За знущання над ними ніхто ніде не відповідає! Порядки, ё.т.м. Це також таємні елементи внутрішнього стану у державі! А Президент, - гарант прав і свобод громадян! Що робити Президентам? От, мабуть, для цього і потрібно отримувати дозвіл на те, щоб бути Президентом України від тих, хто несе істинну відповідальність за глобальну безпеку на земній кулі. Хто той, хто дозволяє займати посаду Президента України Зеленському? Коломойський? У Коломойського нема можливості вивести Зеленського у Президенти України тому, що він бандит, який собі вдовбав, що він той, хто підкорив собі Україну!? Сиди і думай, що ти ї*ешся! Ніхто не зможе перемогти тих, хто сидить у них у мозках! Навіть теоретично! О! Підставляють!? Мразі! Ну що? Шановні читачі? Оце такий «Пєрвий апрєль, - нікаму ні вєрь!». «Хатітє вєрьтє, - хатітє нє!». Звичайно, щось у викладеному є об’єктивне! Свого часу мене визнавали ті, хто дає допуск до певних посад, навіть у Кремлі. Колись, коли я проживав у Москві, президент Єльцін говорив мені: «Работать будешь в Кремле! Спать будешь в рабочем кабинете! До тех пор, пока не найдеш себе жену!». Визнавав Єльцін,визнавали ті, хто визнавав Єльціна, а психотронні бандити армії виступили проти, променями почали знищувати інтелект, руйнувати психіку, щоб я не міг працювати взагалі, не те, що на високому державному рівні. Росія до сих пір «випєндріваєтся», виступає проти всіх і всюди… Довиступається, судячи по всьому! Коломойський, у твоїх зеленських, тимошенків… нема таких друзів, які могли б тобі х*й поставити, а ти лізеш у владу? На х*я?! Для того, щоб Зеленський став Президентом України потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Ця публікація здійснена з добрими намірами, я нікого не хотів ображати, я лише цитував пряму мову, отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Автори інформації мені не відомі! Щоб знали, мразі, як знущатись і ніколи нічим не допомагати! До того ж публікація ця випущена якраз у такий день! Можливо бодай така публікація допоможе уникнути певних жахів? Заспокоїть певних мразей!? Лікарі, ну що ви взнали, куди ви потрапили? Ну що, шановні читачі, нареготались? Нареготались 1 квітня?

Немає коментарів:

Дописати коментар