Шукати в цьому блозі

вівторок, 2 квітня 2019 р.

1140.Хто такий Зеленський? Звідки у нього такий високий рейтинг?


Нагадую, я не Віктор Коваленко. Віктор Коваленко репресований психотронни-ми бандитами із психотронних структур армії і/чи КГБ! Моїм мозком таємно, диста-нційно, невидимо, за допомогою променів, можуть користуватись… ті, хто може користуватись ним! Проти мене постійно застосовують біоробототехнології косміч-ної медицини, коротко «промені». Я можу бути лише таким, якими променями «шпарят» мій мозок! Одним із векторів використання мого мозку є письмо: «Мы пы-тками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». Це щоб до мене не дойо*увались ублюдки! Вони, таким чином, знають, що я їм відповім. Та-ким чином, виходить, що я працюю сам проти себе, із – за того, що моїм мозком так керують психотронні оператори… Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Інформацію я можу отримувати, окрім загальноприйнятих джерел, по каналам космічного біологічного радіозв’язку, (КБРЗ). Автори інформації мені не відомі! Я відповів так читачам, звід-ки я черпаю інформацію, якщо сиджу в провінції? Можна самому видумувати, фан-тазувати, писати сценарії, (як це робив Зеленський у своїй професії), а можна ін-формацію отримувати по каналам КБРЗ. Якщо міркувати СССРними категоріями… В кожному трудовому і ратному колективі, у медичному також, навіть у колективі із двох чоловік, один, обов’язково, КГБіст. Тобто агент спецслужб! Тобто представник не правової контори, по суті бандитської, яка займається, безкарно, будь-якими злочинами, аж до пограбувань, скалічень, заражень хворобами із забороною лікуватись, вбивств, руйнацій родин… Хто такий Зеленський? КГБіст! Звідки у нього такий високий рейтинг? Окрім особистих якостей, акторських здібностей, талантів, публічної професії, (але ж таких багато), …, окрім «розкрути» його КГБістами радіо і телебачення, (але ж і таких багато), його ще «розкручують» оті КГБісти, які сидять у будь-якому колективі, навіть у колективі, який складається із двох чоловік, які розповсюджують слухи, які нав’язують свої погляди у кожному, буквально, колективі, (а таких мало)… Як не дивно, - вдається! Люди все намагаються вірити в якісь чудеса, яких не буває, - є тільки ті, які люди створять своїм розумом і працею… Мета приведення до влади Зеленського? Ублюдки – анти українці М.Порєчєнков, І.Охлобистін…, (вони ж ФСБешники), завуальовано вже оприлюднили, коли прореагували на те, що Зеленський їх назвав «ідіотами», вони відповіли, що вони його все рівно люблять, що він їхній брат, друг, товариш, і буде таким завжди, особливо після чогось там… Мабуть після того, як прийде до влади в Україні, після того, як вступить в російську імперію на правах Рязанської області, після того, як Україна втратить державність, суверенітет, як було вже не один раз, (здається шість разів Україна вже втрачала державність, суверенітет, - завжди із – за насилля з боку Росії). Цікаво, що із – за наявності біоробототехнологій космічної медицини, сам Зе-ленський може і не знати, яку роль йому відводять ті, хто його так висуває у прези-денти України?! Тому, що його можуть підключити під промені, взнати істинні намі-ри і вчасно усунути… Тому, ймовірно, він не знає яку ж роль насправді йому відво-дять ті, хто його туди запроторює?! Я, вважаючи, що це фейк, вважаючи, що «папою» Зеленського є Коломойсь-кий, який зупинив русского ворога у 2014 році, будучи губернатором Дніпропетров-ської області, отримав пояснення інше. Коломойському повісили х*й, (таємно, дис-танційно, невидимо, променями), він, звичайно, образився, подумав, що це зробив Путін, тому він йому, (Путіну), підкоряється тепер, виконує завдання Путіна через Зеленського?! Повернення України під керування Росією!? Я, знаючи, що подібна інформація може мати як пряму, так і зворотну дію на мозок виборця, міг би проігнорувати цю публікацію, але… Промені не можна пере-магати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехноло-гій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв, а він у нього не стоїть! Як бачите, як відчуваєте, шановні читачі, якісь потвори, і не тільки, можуть гра-тись не тільки Зеленським, Коломойським, іншими, але і мене пробують використо-вувати «правильно»… Підтвердженням непорядності Зеленського «голоси» називають його участь у проведенні психофізичного терору над мозками певних українців, створенні, окрім іншого, жіночого колективу «круглож*пих, грязнож*пих дур», які орудують на радіо і телебаченні у прямому ефірі, допомагаючи «бидомужикам», (з лікарями включно), для підсилення ефекту жахливих страждань певних українців, надмірним жіночим реготом над безсилими, безпомічними, беззахисними, безправними українцями, підключеними під промені! Це для розуміння, які із них там журналісти, а які КГБісти – садисти, терористи. Як кажуть, «за що купив, за те і продаю». Мій мозок заї*ли вже настільки, що… Краще промовчу… Зеленський, ну що? Ще хочеш бути Президентом України? Для того, щоб ти був Президентом України потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Можу підтвердити, частково, справедливість цієї публікації і із власного досвіду! Коли мене, ще в Москві, де я тоді проживав, президент Єльцін намагався вивести на рівень роботи вищий за рівень силових міністрів, щоб я сам їм протидіяв, оскільки вони, особисто, мене катували променями, разом із своєю бандитською психотронною офіцернею, психотронні бандити кричали мені: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», пізніше: «Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!», (Єльцін був знищений, променями)… «Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем со своей среды!». (Оце такі «ініціативні групи» по висуванню кандидатів у Президенти, най секретніші, психотронні гебісти, мабуть їх ще називають політичною поліцією, як в СССР, в Росії, так, «Останкіно», є у вас там політична поліція?) … Очевидно, що Путін із їхнього середовища?! А Зеленський? Ти із якого середовища? Тебе хочуть навчити керувати Україною так, як Путін Росією?! Зеленського можуть використовувати і «втемну»?! Щоб не знав, що під променями?! В армії України є КГБісти, СБУшники, частина із яких проФСБешні, - це одне із пояснень того, чому ж в армії України стільки багато військових телепнів проголосувало проти свого Верховного Головнокомандувача, але за Зеленського… Наскільки я пам'ятаю психологію генералів і офіцерів, (я був ста-ршим офіцером в армії СССР), більшість генералітету і офіцерства негативно б ставилась до того, щоб підкорятись «клоуну», а тут, в сучасній Україні, зворотна реакція українських офіцерів і генералів?! Я, особисто, вважаю, що демократія, хоча вона має і зворотні сторони, надає право претендувати на посади Президента України людині будь-якої професії, хоча, звичайно, ефективність роботи може бути різною. Мене тут, на днях , підкололи: «Кожний має право на самогубство!». Зви-чайно, кожний має право висуватись на посаду Президента України. Але… Ще, перл, Зеленський, тобі не можна бути Президентом України тому, що ти… військовий?! Зеленський приймав участь у розборах на користь військових, які ка-тують людей променями! Щоб знав, як не розуміти, хто ж той, із – за кого військові не визнають цивільних за людей. Аваков, насмілишся захищати Зеленського як Президента України, - уб’ю немов собаку! Я ніколи не прощу тих, хто хоче, променями, катувати мене до смерті для то-го, щоб бандити були сильніші за порядних людей всього світу! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки військові на почнуть підкорюватись цивільним. Зеленський «залетів» ще й тому, що не розумів, хто ж той, із – за кого він наді мною «глумится», - сидів у моєму мозку і дурачився, Президент України, ё.т.м. Їдь краще в Москву, на Луб’янку, чи у Підмосковний ліс, звідти катуй українців, проме-нями! Там у тебе буде багато друзів, не тільки Порєчєнков, Охлобистін… Щоб знали, які із вас клоуни, а які КГБісти - садисти, терористи. Міністр оборони, (психотронний лікар від бандитів державної безпеки медици-ни армії), будеш дурачиться, - уб’ю! Знищу, немов скотину! Я не прощу! Ну що будете тепер робити, ублюдки, якщо я, тепер, у вас у мозках? Щоб ви знали, куди ж ви потрапили, разом із своїми лікарями! Посидите, «побздите», мрази, и подумайте, что же будет теперь, если мили-ция не признает армию и государственную безопасность даже за людей! Скоти! Сидіть до «опизденения» и думайте, що ваші х*ї піднімуться після того, як ви мене знищите, після згвалту, до згвалту, під час згвалту чи у інший спосіб. Ну і мразі!?

Немає коментарів:

Дописати коментар