Шукати в цьому блозі

неділя, 21 квітня 2019 р.

1157. Радість і сором!


Хочу я того чи ні, але, визнаючи рішення народу України, згідно із етикетом, я поздоровляю В.Зеленського з перемогою у виборах Президента України - 2019. Бажаю тобі, Володя, вивести Україну у найпотужніші держави світу, з найвищим рівнем життя громадян! В Україні закінчились вибори Президента України -2019. Приблизно 75% на 25%, тобто втричі більше, переміг кандидат в Президенти України В.Зеленський! Я не дуже хочу коментувати вибір народу України! Обнімаю, тисну руки, цілую, кожного і кожну, із членів команди П.Порошенка, дякую за суттєві досягнення у розбудові Незалежної України. За розииток векторів, які і я, особисто, сповідував, сповідую, буду сповідувати! Будь ласка, не припиняйте ніколи боротьбу за досягнення поставлених, вами ж, цілей. Радість! У чому радість? Мене багато - багато років "водил за нос" психотронний злочинець з позивним "Охраняемый!". Більше нема його ілюзій, - я позбавлений його ілюзій! Я більше не зможу писати диктанти психотронних бандитів, особливо про х*ї! Так, найрозбещеніші психотронні бандити сучасності, - психотронні бандити із психотронних структур армії і спецслужб,їхньої каральної, психотронної медицини, виконували накази певних бандитів рівня міністрів оборони, особливо кривавої Росії, про мою дискредитацію, виконуючи погрози: "Мы пытками заставим писать, а потом, написанное, используем против тебя!". Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини,а вони існують, - я виконував все, що надиктовували психотронні бандити, включаючи у диктанти і щось своє, вистраждане! Так мене дискредитували психотронні бандити. Я вдячний команді П.Порошенка і за те, що вона не пішла "на поводу" у псхотронних бандитів, не виконувала накази психотронних бандитів кривавої Росії, не заарештовували мене, не утримували у божевільнях, у хуторах, не здійснювали багаточисельні побиття, слідства, суди, не виводили у народні депутати ВРУ тих, хто здійснював побиття мене, по наказам кривавих паханів..., як це відбувалось раніше. Сором! У чому сором! Мені соромно, що Україна вибрала такого нового Президента України! Якого не підтримує жодна солідна, серйозна інтелектуальна сила! Я не буду говорити, що "шпана вибирає шпану!". І тим не менш вважаю, що найголовнішим недоліком нововибраного Президента України є інтелектуальна недостатність, (на жаль я не можу знати чиї це думки, мої, чи тих, хто керує моїм мозком, Володя, ти повинен знати, що і таке буває. Але знати тобі це потрібно хоча б для того, що у державі, у певних міждержавних стосунках, є люди, які якраз так до тебе відносяться, - ти повинен тримати удари, і не такі... У світі є багато телепнів, особливо зі Сходу, які хочуть, щоб Україну очолювали тупі люди), м"ягкість відносно ворогів України, відносно Росії і русскіх! Таких полюбляє Путін! Це, - небезпека для України! Вимагаю від суспільства не допускати Зеленського до занадто тісного зближення із ворогами України, з Росією, з Путіним, - Януковича суспільство допустило!? До чого це призвело!? Хто читав мій блог знають, що я вимагав знищення Януковича і Путіна, за їхні геноцидні злочини проти народів Росії і України! Причому за багато часу до початку російсько-української війни 2014...2019 р.р. Наді мною сміялись! Час показав, що моє відношення до Путіна і Януковича було об"єктивним! Так, що В.Зеленський повинен доводити суспільству, українській, європейській і світовій демократії своє право обіймати посаду Президента України! З іншої сторони я розділяю деякі деталі підходу В.Зеленського до формування своєї команди! У певних колах Москви події 1991 року увійшли у розуми, як "революція сорокарічних", я тоді був такий, як зараз В.Зеленський, по віку, близький до сорокарічного, мені вважалось, що наше тодішнє покоління сорокарічних було досить солідним для претензій на керівництво суспільством... Чому я чутливий до інтелекту? Хоча б тому, що криваві свині у засекречених, корупційних, генеральських психотронних погонах полювали за моїм мозком, якраз з метою знищення мого інтелекту, коли, спочатку, Президент СССР М.Горбачов, пізніше, президент Росії Б.Єльцін, (я багато років жив у Москві, був москвичем навіть тоді, коли вже мав паспорт громадянина України, оскільки мені не було де жити в Україні, мене переслідували і в Україні, як репресованого психотронними бандитами), виводили мене на рівень роботи вищий за силових міністрів, які мене репресували, для того, щоб я також з ними боровся, а не лише президент, як гарант прав і свобод громадян. "Вони" кричали: "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!", "Мы уничтожим сначала Ельцина, потом тебя!"... (Я і зараз вважаю, переконаний, що Б.Єльцін був знищений, променями, а не вмер природною смертю). Як тільки президент Єльцін заговорив зі мною про роботу у Кремлі на посаді вищій, ніж силових міністрів, "вони" зразу ж прийняли рішення знищити мені інтелект, щоб я був у неможливості працювати на найвищому державному рівні. Знищували інтелект мені сопливі, криваві офіцери, психотронні офіцери, вірніше група психотронних бандитів, серед якої був відомим мені лише один, по належності до "Военно - Воздушных Сил", офіцер. Це є група садистів! Я колись був високопідготовленою людиною, володів сучасною моделлю мислення, сучасною моделлю прийняття рішення, заснованих на методах математичного моделювання різних процесів: фізичних, соціальних, економічних, політичних... Навіть вороги мої визнавали мене тоді "сильнішим" за 70% народних депутатів Верховної Ради СССР... Мене використовувало державне керівництво СССР, пізніше Росії у боротьбі за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Депортували мене із Москви у декілька підходів, в останній підхід мене проводжав із Москви особисто президент Росії Б.Єльцін, повідомляв мені, щоб я у Києві підійшов до Президента України Л.Кравчука, з яким він домовився про моє використання у Києві по тому ж таки вектору. Але... Психотронні бандити закричали: "Мы никогда не допустим в украинском государственном руководстве ни одного умного человека!", - (бандити тоді ще відносились до мене, як до розумної людини). Якби ви знали, шановні читачі, як раділа, радіє, як ще буде радіти ця група сидистів, які променями вміють знищуати інтелект, руйнувати психіку... На жаль Президент В.Зеленський, особисто, "ні бум - бум" у методах математичного моделювання, хоча йому це і не дуже вже потрібно, в той же час він повинен розуміти про що з ним будуть розмовляти інтелектуальні радники! Щоб вони його не ігнорували... Я йому зразу ж говорю, дурнем бути ой як важко! По собі знаю! Мене закатовували криваві офіцери до стану, коли я не знав, як мене звуть, який сьогодні день тижня, яке число, місяць, рік, у якому місті я знаходжусь. Не дай Бог бути дурнем! Особливо, якщо до мозку підключаться психотронні бандити Путіна! Таємний психотронний світ, - найжорстокіший світ сучасності. В Росії В.Сурков один із найкращих споживачів досягнень психотронних терористів Росії. В той же час, якщо В.Зеленський не буде, як Янукович, "виривати" Україну з НАТО, з ЄС, не буде знищувати українську мову, не буде надавати окупаційному русскому язику статус державної мови, не буде підкорятись бандитам ФСБ РФ, , не буде торгувати із Путіним національними інтересами України, не буде руйнувати українські збройні сили... я можу переглянути своє відношення до нього, можливо, зможу навіть захищати, знаючи, що ніхто від мене не чекає захисту, - хіба я можу захищати когось, якщо я не можу захистити себе, своїх близьких... Як зможу! Але це потрібно заслужити! На жаль життя людське кінцеве, - добігає кінця і моє! Я не зміг добитись навіть відміни катувань променями!? В.Зеленський ще не став Президентом України, а я вже знаю, що він не зможе захистити мене від психотронних бандитів, від психотронної злочинності, хоча б тому, що він боїться навіть розмовляти про психотронну злочинність! Це страшно, коли Президент України "бздіт"! Злякатися, - кінець! Я б не хотів, щоб Президент України чогось боявся! Можливо Президент України П.Порошенко зможе досить ефективно ввести у справу В.Зеленського! Дай Бог!

Немає коментарів:

Дописати коментар