Шукати в цьому блозі

четвер, 4 квітня 2019 р.

1143.Люди дивуються...


Люди дивуються, чому ж я так живу? Громадяни, у більшості своїй, люди праг-матичні, практичні, головним критерієм якості життя вважають рівень заможності, - «чому бідний, бо дурний, а чому дурний, бо бідний!». Мені від цього «радісно». У мене нема друзів, які б хотіли і могли мене забезпечувати, тому мені ті, хто спостерігає за всім, що ж відбувається навкруги мене, заборонили здійснювати згвалти! Заборонили не словами, заборонили променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), керуючи моїм мозком, а промені перемагати неможливо, - як-би можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Тепер у терористів, спеціалістів по знущанням наді мною, з’явились додаткові причини реготати, обзиваючи: «Трус!», «Ссикун!», «Памперс!»… А працювати мені не дозволяють тому, що у мене нема житла! Такі порядки у цій, Богом і мною, проклятій мафії. Я не можу бути, навіть теоретично, сильнішим за тих, хто керує моїм мозком, (променями). До того ж, мене, знову променями, не допускають до жодної відповідальної людини, а жодну відповідальну людину не допускають до мене, - питання, задачі, проблеми вирішуватися не можуть! За що мене так? Запитайте у репресантів! Репресували мене в кінці існування СССР. СССР був державою тотальної, 100%, корупції. Там і не запитували чи хоче людина жити по законам кривавої корупції, - затягували силою, підключали під біо-робототехнології космічної медицини, (під промені), і керували мозком так, як було потрібно корупційним психотронним операторам. Московські психотронні бандити, використовуючи мене, це їхня інформація, перехопили 110 квартир! Можна лише уявляти, хто входить до такої мафії?! Я був порядною людиною, тому представники «доброї» частини корупції підк-лючили мене під промені для того, щоб допомогти орієнтуватись у такому страш-ному, жорстокому, кривавому світі корупції, з вигодою, звичайно, за гроші чи ще якось… Це не сподобалось психотронним бандитам іншої орієнтації… Почалась війна поміж ними. Війна страшна, із вбивствами. «Хтось» вирішив врятувати мене від жахів катувань, - вирішили звільнити мене з армії. Звільнили кримінально. Але бандити не відкараскались від мене, а навпаки, добрались до мого мозку з більш жорстокими катуваннями… Я цивільна людина, яку катують психотронні бандити в погонах. Все, буквально все, виходило, виходить і буде виходити із – за того, що я підк-лючений під промені, під засекречені промені. Цілі банди двоногих звірів х*єют від застосування таких технологій, від того, що вони у одних бандитів є, а у інших бан-дитів нема! Бандити Москви, із – за цього почали звіріти із вбивствами. Московські мафіозі, демонструючи відношення до людини, підключеної під промені, відношен-ня до проблеми, кричали: «Мафия на мафию!», «На карту поставлено все!»… Лікарі Москви, (начебто КГБісти), вирішили із військових бандитів вичавити для мене бодай житло, для цього, кажуть, ставили певних військових у залежність, - заражали хворобами і не лікували… Засекречені, психотронні, військові, ці мразі, замість того, щоб підкоритись лі-карям, замість того, щоб забезпечити жертву своїх військово-медичних злочинів, вирішили все життя тримати мене у променях тупості, у жебрацтві, хворим, заборо-няючи лікування, забороняючи працювати, вчитись, служити, самотнім, під постійно діючими катуваннями променями, вдень і вночі… Повільно знищуючи! Цей алгоритм повільного знищення мене виконується військовими психотронними злочинцями до сих пір. До мого захисту були підключені президенти держав, як гаранти прав і свобод громадян, але вони не могли нічого вдіяти проти найжахливіших бандитів сучасності, проти психотронної злочинності. Мене іноді бісять активні представники народу, які все страйкують перед президентами, замість того, щоб страйкувати перед бандитами армії і спецслужб, володарями променів. Хаос, особливо хаос в Україні, створюють не президенти, як це вдовбували народу зовсім недавно певні кандидати в Президенти України у передвиборній гонці, а психотронні структури армії і спецслужб, частіш за все це бандит Путін, йому вони підкоряються. Президент Росії Єльцін, свого часу, коли я був москвичем, мені розповідав, що певні генерали йому не підкоряються, тому він не може мене, (і деяких інших), захистити від катувань. Народ, ти повинен добре думати, перед ким тобі потрібно страйкувати, перед президентами чи перед генералами, особливо перед хитровиє*аними психотронними?! Я знав багатьох президентів як порядних людей, які бажають добра народу, в той же час стають жертвами незаслуженого жорстокого відношення до них народу, - народ дурачать путінські гебісти! Дурачать таким чином, щоб народ виступав проти невгодних Путіну президентів, а не проти бандитів – гебістів… Я знаю, що мене ненавидять певні генерали і офіцери, тому я говорю, все, що я публікую критичного, відносно людей в погонах, стосується не армії чи спецслужб, а стосується злочинного світу армії і спецслужб, їхніх мафій… Останні ж генерали і офіцери, порядні генерали і офіцери, часто підкоряються своїм мафіозі, не розуміючи, що підкоряються бандитам… Давайте домовимось, що я старий, тому розповідаю, що було, а не те, що відбувається зараз, але нехай і із старого роблять сучасні висновки?! В той же час президенти не завжди можуть контролювати свої промови, чи їм заважають, чи вони самі «пєнкі пускают», якось Президент України П.Порошенко назвав військових «елітою», від чого я озвірів. Звичайно і я стаю на коліно, схиляю голову, шаную бійців, мужність окопних генералів і офіцерів, кожного із них обнімаю, кожному тисну руку, цілую жінок – бійців, бажаю їм щастя, завжди залишатись живими, неушкодженими… Але війна є війною! Це Герої! Однак назвати їх «елітою»? Що це за «еліта» така, у відомстві якої творяться жахливі психотронні злочини? Із вбивствами ніколи ні в чому не винних людей? Тим паче, що у мене є причини мафії армії і спецслужб звинувачувати у боягузтві, - «бздят» вбивати ворогів, зате катують українців, ніколи ні в чому не винних, променями, аж до знищення… Хоча я з розумінням відношусь до Президента Порошенка, він людина відповідальна, бажає керованої армії, керованих спецслужб… Йому видніше, що і як робити! Хоча, перший тур виборів продемонстрував відношення військових до свого верховного головнокомандувача… Чому майже половина військових підт-римала не Президента? Тому, що психотронні військові мафіозі, військові, - стадо кривавих баранів із органів державної безпеки найнижчого рівня! Вони, - КГБісти найнижчого рівня. Во-ни вміють дурачити своїх нормальних генералів, офіцерів, бійців… Зеленський - гебіст! Гебісти є у кожному трудовому і військовому колективі, вони і дурачать генералів, офіцерів, працівників, вони і розпускають слухи, вони і виконують накази, вони і приводять до влади гебістів. (Мені колись кричали: «Ми прівєдьом к власті нужних нам людєй, а єслі такіх нє найдьом, то прівєдьом со своєй срєди!»… У цьому феномен Зеленського?! Талановитих акторів багато, а кандидат в Президенти України один, - КГБіст Зеленський! Чому? Тому, що його КГБ туди тягне, «за вуха». О! Путін, ну що навчився проводити вибори в Україні? Звичайно я б хотів помилитись з точністю до навпаки! Весь цивілізований світ не може ніяк впоратись із одним таким активним КГБістом, якого вивели в президенти Росії, з Путіним, а тут вже на підході ще один? Що може бути від цього? Жахи! Україною будуть керувати так, як Росією! Тобто кожний середньостатистичний український мужик буде здихати на 20 років раніше, ніж в ЄС, зате так, як в Росії?! Кажуть, що я відношусь так до Зеленського тому, що він неморальна людина, КГБістський бандит, який катував мій мозок, здійснював терор мого мозку, разом із своїми «веселими грязнож*пими бабами», яких я не знаю, з реготунчиками, я звірів, божеволів, приймав алкоголь, не витримуючи катувань, знаходився у стані втрати свідомості, не контролюючи нічого навкруги, від такого веселого «жіночого» сміху, кричав, верещав… Зає*лі мене катуваннями… Я не завжди знаю тих, хто мене катує променями, але цю інформацію сприйняв… Якщо допущений до мозку, значить КГБіст!? А якщо це дійсно так? Що можна чекати від президента, який вміє активно катувати людей? Для чого? За що? Звичайно таким ублюдкам нема чого робити на посаді Президента України! Зеленський, якщо це все правда, - «нєх*й тєбє дєлать» на посаді Президента України! В Президенти України, в інші президе-нти, інших держав, не можна висувати людину, у якої нема друзів, здатних вивести її у президенти… Сидіть і думайте, що ви військові! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, хто віддавав розпорядження мене катувати, хто катував… Буду вбивати до тих пір, поки вони не захочуть стати порядними людьми! Буду вбивати до тих пір, поки КГБісти, всі до жодного, не покинуть всі керівні посади, включно із посадами в УПЦ МП! Путін, «рєдкая мразь», убирайся потвора! Убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупова-них Росією, територій. Ці мразі, військові бандити, окрім іншого, ще й хитровє*ані, злочинна дисциплі-нованість у них «залізобетонна», ще з кінця СССР я ніколи поряд з собою не бачив жодного військового, жодного. (Було декілька зустрічей, вистачить пальців однієї руки, щоб перерахувати). Зате вони не вилазили із мого мозку ще з часів кінця СССР і до сих пір ні на секунду. Жодної секунди мій мозок не залишався без конт-ролю військовими злочинцями, без катувань військовими психотронними садиста-ми… Таким чином мене позбавили, буквально, всіх прав. На мене розповсюджу-ється лише одна право, - право на життя! Та й то, частково, оскільки я існую під катуваннями променями! Я не належу собі ні вдень, ні вночі, садисти полюбляють катувати мене особливо вночі, замість сну чи під час сну! Катують мене променями і зараз, катує озвіріла банда психотронних лікарів. Я, це не Віктор Коваленко, який вбиває! Віктор Коваленко, – репресований пси-хотронними бандитами! Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Коваленка і так ним керують! А вбивств дійсно, занадто, багато.

Немає коментарів:

Дописати коментар