Шукати в цьому блозі

середа, 3 квітня 2019 р.

1141. До вибуху у "Военно-космической академии им. Можайского", Санкт-Петербург.


https://korrespondent.net/world/russia/4082327-moment-vzryva-v-peterburhskoi-voennoi-akademyy-popal-na-vydeo Цю академію, свого часу, закінчував один із моїх командирів по службі в армії СССР, генерал Олександр Бежевець. "Голоси" прокоментували лаконічно: "Це так діють ті, хто хоче врятувати військових злочинців із органів державної безпеки, яких утримують у в"язниці, які хочуть, після звільнення із в"язниці, знищити того, із - за кого військові злочинці не можуть знищувати цивільних людей, як це було завжди в СССР!"... Ну що, ублюдки, знайшли таке робоче місце, із - за якого ви не можете мене знищити?! Путін, якщо ти не припиниш до мене добиватись, я знищу лікаря, із - за якого у тебе х*й не стоїть! Хай він тебе більш жорсткіше кошмарить, ще більше тероризує, мразь кримінальна! Шукайте, потвори, шукайте, шукайте таке робоче місце, шукайте до тих пір, поки не захочете розмовляти із тими, хто вам ваші х*ї повісив! Вони сидять у вас у мозках! Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Шукайте таке робоче місце до тих пір, поки лікарі не скажуть, що вони не можуть розмовляти із військовими тому, що ті "глупиє"! Щоб знали, як дурачитись і ніколи ні про що не розмовляти! Щоб знали, лікарі, як працювати скрізь?! Мразі, сидіть "до опі*дєнєнія", сидіть і чекайте, коли ж мене арештують! "Работайтє", работайтє до тих пір, поки не знайдете того, із - за кого у вас х*ї не стоять! Щоб знали, мразі, як мене бити, (ізбівать), не дозволяти працювати, а вимагати згвалт, щоб перетворити мене у раба, після згвалту! Така у них робота, - бути рабом і с*аного бандюка! Щоб знали, мразі, як звільняти по шизофренії! Рєдкіє скоти! Військові сопливі мафіозні ублюдки? Ви тепер знаєте, де ви працюєте? (Рабами після згвалту!?). Лікарі, а ви тепер знаєте, хто такий отой таємничий військовий? Який знищує людей за те, що ті хотіли мені розповісти про те, що мені не можна робити згвалти, оскільки мене бандити перетворять у раба після згвалту?! П.Президенти, ну ви тепер знаєте, хто той, із - за кого військові бандити (мафіозні), бояться розмовляти із цивільними? С*ані, криваві бандюки, будете до мене добиватись, - вас будуть вбивати! При спробі нанести мені будь-який рівень, будь-якого виду ущербу, - смерть миттєва! Щоб знали, бандюки с*ані, як гратись моїм мозком за допомогою ваших променів! "Бздітє" до тих пір, скоти, поки не захочете бути людьми порядними! Захиснички, ё.т.м.! Путін, ну що? Подобається тобі моє з тобою поводження? А як же мені терпіти психотронні щосекундні жахи десятиріччями? Щоб знав, мразь ФСБешна, як бути КГБістом, а не президентом! Лікарі, - «рєдкіє ви тварі», щоб знали, як вимагати згвалт для того, щоб перетворити у раба після згвалту, а потім сказати: «Щоб ти знав, хто ти такий насправді, а не військовий пенсіонер!?». P.S. Ці жахи досягли тотальних! Вибухи, спалення, знищення "робочих місць" в інших спосіб набули такого розмаху, що "очі на лоб лізуть", "волосся дибом стає"... Вони здійснювали підпали навіть у мертвих хуторах. У х.Говорунові спалили клуб, в х.Воздвиженському спалили аптеку, контору сільськогосподарського кооперативу... Не говорячи вже про спалення ресторанів у столицях... Бандити, що будете робити? Ну і скоти! Будете добиватись, - буду вбивати! Мразі, ви ніколи до мене не доберетесь тому, що я у вас у мозках! Лікарі, не будете винищувати бандитів, непідсудних за злочини, - вони вас виріжуть за те, що ви їм х*ї не можете ставити на любі ж*пи! Щоб знали, мразі, як займатись злочинами безкарно для того, щоб всі порядні люди підкорялись бандитам, с*аним бандитам, скотам гебістським! Ну ви і потвори, гебня кривава? Красиво жити хочете ще? Попрацювали в армії? "Сидите и бздите!". Для того, щоб ви наді мною "надругались" так, як вам потрібно, потрібно, щоб у вас х*ї стояли!

Немає коментарів:

Дописати коментар